Spring naar bijdragen

Portforwarden & Static ip aanmaken, hoe?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dag, ik moet een port forwarden met Utorrent

Want ik download niet zo snel, dit valt me erg tegen, ik haal maar rond de 20 kB/s.

Ik heb op portforwading gekeken naar de guide. En gevolgd, nu moet ik een static ip aanmaken. Maar bij configuratiescherm en dan netwerkcentrum ( vervolgens druk ik op eigenschappen op m'n internet verbinding ) staat er automatisch een ip adres laten toewijzen. Daar staat het puntje in.

Moet ik 'het volgende ip adres gebruiken' invullen die op de portforwarding site staan van m'n router, dus precies de informatie overnemen die daar ook op staat?

Ik heb in m'n router zelf al de poorten opengezet. Maar volgens mij heb ik toch een static ip nodig, want het heeft niet geholpen.

Alvast hartstikke bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    In de 1e plaats van harte welkom op Duken.nl @Marcel1962. Om te kunnen helpen met probleemvragen is er toch wat meer informatie nodig, want uw uitleg geeft het idee dat u geen of nauwelijks ervaring hebt met het downloaden van Nieuwsgroepen. Het hebben van een account bij een Newsserver en zoeken naar NZB bestanden op bepaalde community's is onvoldoende om iets daadwerkelijk binnen te kunnen halen. Welk programma gebruikt u om de NZB bestanden mee te downloaden (SABnzbd, NZBget, Grabit of Spotnet) . Op Duken.nl staan verschillende Handleidingen (SABnzbd), (NZBget), (Spotnet) die eerst eens gelezen moeten worden om te weten wat je precies moet doen om een NZB-bestand te kunnen downloaden. U noemt Spotnet en Spotlite, maar hebt u het dan over de software versies of over de website indexer die dezelfde beschikbare inhoud laat zien zoals nzbserver.com. De software versies van Spotnet en Spotlite moeten handmatig geupdate (bijgewerkt) worden, want anders krijgt u nooit de nieuwe downloads te zien die dagelijks worden geupload. Als u een NZB hebt gevonden die uw wil downloaden moet dat bestand opgeslagen worden in een mapje dat makkelijk terug te vinden is. Na het opslaan van het NZB-bestand moet dat bestand geupload worden in het programma wat je gebruikt om te downloaden (bijv. SABnzbd of NZBget). Kortom laat even weten wat uw huidige ervaring is of neem even de tijd om wat handleidingen door te lezen en als er dan nog vragen zijn stel die dan gerust.

    Marcel1962

    Geplaatst

    Goedemiddag, Ik heb bij Usetnet en bij XS News een account, echter probeer ik bij Spotnet en Spotlite NZB te vinden en te downloaden, Echter zie ik niet veel nieuwe bestanden en als ik iets wil downloaden dan is de NZB niet te vinden. Kunnen jullie me misschien helpen en wat tips geven
  • Recente prestatie

    • Marcel1962 ging een rang omhoog
      Groentje
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...