Springen naar inhoud

PCextreme, de voordelige host | Sitemap | Spotnet

De Grootste Download Community van de Benelux!

Downloaden
Welkom op het Duken.nl forum, zoals bij andere forums dient u zich eerst te registeren voordat u berichten kan plaatsen.
Maak je geen zorgen dit is heel eenvoudig en gratis. Hierna maakt u deel uit van de grootste download community van de Benelux! Na het inloggen kunt u bestanden downloaden, gebruikmaken van de Chat en Shoutbox, zijn er geen advertenties meer zichtbaar en nog veel meer! Account aanmaken

- - - - -

audiospoor uit avi verwijderen maar toch een avi houden

Er zijn 1 reacties in dit onderwerp

#1 sjako

sjako

Downloader tweede klasse

• Members
  • PipPip
  • 87 berichten

Geplaatst op 18 november 2011 - 22:57

Hoi. Ik heb enkele films (AVI) met stereogeluid waar het ene spoor Frans is en het andere Russisch.
Bij deze avi`s horen srt subs die ik met subsync wil syncen.
Het probleem is echter dat subsync als geluid alleen het eerste spoor weergeeft,en dat is nu net dat Russisch. Dat zou niet erg zijn,want na het syncen kan ik dat Russisch tijdens het converteren met convertx2dvd verwijderen zodat ik alleen maar het Frans overhoud. Maar het probleem is dat dit russisch
niet te syncen valt omdat dat gewoon een stem is die er tussendoor lult en zich niets van de tijd aan trekt.

Ik kan met subsync geen keuze maken wat de adiosporen betreft en kan dus het orginele spoor niet syncen.
Ik kan dat spoor wel verwijderen tijdens het converteren met convertx2dvd,maar dan heb ik geen avi meer
en met sub sync kan ik alleen maar avi syncen omdat dit èèn geheel is.

Ik zoek nu dus eigenlijk een manier om het eerste adiospoor te verwijderen,maar toch een avi over te houden.
Wie weet raad?

Duken

• Full members
  • PipPipPipPip
  • 999 berichten

Geplaatst op Vandaag, 04:33

#2 r4dioactivity

r4dioactivity

Download Korporaal

• Full members
  • PipPipPipPip
  • 327 berichten
  • Download met:Utorrent GrabIt
  • Browser:Firefox 11

Geplaatst op 21 januari 2012 - 23:33

Hoe bedoel je 2 sporen? Avi heeft toch maar een spoor geluid. Weet je zeker dat het geen Video_TS is.
Geplaatste afbeelding

Reageer op dit onderwerp

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers