Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 4,3k weergaven
ik heb een film gedownload en de ondertiteling apart ik heb alles gedaan zoals uitgelegd op de site ondertiteling bijzetten met virtual dub maar ze loopt niet gelijk met de film en het geluid loopt nu gelijk met ondertiteling en niet met film wat moet ik doen het gaat over de film night at the museum?
Laatste reactie door Michiel, -
Nero 7 serial
door djtootsy- 2 reacties
- 4,3k weergaven
kan iemand mij helpen aan een serial van nero 7?
Laatste reactie door Tom, -
hallo
door badgirl009- 16 reacties
- 4,3k weergaven
hallo ik heb een film van ghost rider en een ondertiteling bestand maar ik weetn iet hoe ik ze kan samen voegen ik heb al een bestandje van jullie die VirtualDub heet maar daar kan ik niks mee omdat de formaat niet klopt en ik heb divxplayer maar daar krijg ik niet op om de ondertitel te kunnen zien wat moet ik nu doen????
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 4,3k weergaven
hallo, ik heb een film op cd-rom staan, maar ik wil graag de film op mijn mp4 zetten kan iemand mij daarbij helpen ? ik weet niet of ik hiervoor in de goede forum zit alvast bedankt ps; ik ben niet zo slim met computers dus dan weten jullie dat
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 4,3k weergaven
Hallo, Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een LCD TV van Sony gehad (Gratis). Kan ik met een 3D bril hierop 3D films kijken als ik met me laptop een 3D film afspeel?
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 4,3k weergaven
Ik zal binnenkort hier een handleiding maken, ik wist geen geschikte titel even. Maar ik ga hier tenminste uitleggen hoe je van een originele dvd, naar DVD5/DVD9 kan rippen, en verder in de handleiding leg ik met een ander programmetje uit hoe je van DVD5/DVD9 naar AVI(700mb Xvid/Divx) kan converteren, ik zal een paar voordelen en nadelen geven in de inleiding, als ik even tijd heb begin ik eraan, ik hoop dat er mensen alvast geïnteresseerd zijn. Martijn1
Laatste reactie door Duken, -
Film op CD branden
door E7691- 6 reacties
- 4,3k weergaven
Hallo, Ik zou graag een film met ondertiteling op een CD branden. (mijn dvd's zijn op daarom) Hoe kan ik dat doen ? Het is 1 bestand met 1 ondertitelingsbestand. Mijn CD is 700MB. Mijn film is 699MB en de ondertiteling is 55KB Ik heb met nero burning rom geprobeert maar daar zegt ie dat het geen ondersteund bestand is. Ik heb met Convertxtodvd hem laten converteren maar dan heb ik 1,07GB Dus te groot. Kan iemand me helpen ? Xx
Laatste reactie door svenholtman, -
- 15 reacties
- 4,3k weergaven
Haai iedereen ik heb een probleepje.Als ik het wil afspelen na dat ik het als een .avi heb opgeslagen dat speelt hij maar voor 49 sec Terwijl hij meer dan 2 uur moet spelen
Laatste reactie door ma.blok, -
- 3 reacties
- 4,3k weergaven
Hallo Allen, welke formaten die te vinden zijn op spotnet spelen goed af in Windows Media Player ? Komen behalve wmv ook de DVD5 en DVD9 in aanmerking ? dank, Christina
Laatste reactie door JohnSanderz, -
xbox fout melding tijdens loading
door Gast Quetec- 12 reacties
- 4,3k weergaven
ik download het prima via bitcomet,ik pak het bestand ook uit,tot dat ik een iso bestand krijg,en dan brand ik het ook op de maniet hoe het moet met nero 7,het gaat om de spel burnout revenge,doe ik de spel in mijn xbox,start perfect op,zodra hij begint met laden krijg ik halverwege melding van: cd is vies,of beschadigd,hoe komt dit?? doe ik wat verkeerd? kan iemand mij please helpen
Laatste reactie door Duken, -
Film op dvd zetten
door bling- 16 reacties
- 4,3k weergaven
Hey allemaal, Ik heb de film 'Flodder 3' gedownload en wil deze op een dvd zetten. Aangezien het een Nederlandse film is, hoeft er uiteraard geen ondertiteling bij. Verder weet ik dat de film een MPEG bestand is en 792 MB groot. Ik zou nu dus graag willen weten hoe ik deze film het makkelijkst op dvd kan krijgen want ik ben hier (nog) niet zo handig in. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Eagles, -
- 4 reacties
- 4,3k weergaven
Ik heb spijdermen 3 gedownload en als ik hem afspeel [ media player] dan hoor ik alleen geluid en geen beeld :-[ komt dat dat het geen film bestand is ? dat is gewoon de verkeerde spidermen heb gedownload? ik ben inmiddels al een ''betere''versie aan het downloaden
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 4,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een DVD gedownload en wil deze branden. Ik maak dan meestal eerst een ISO-file aan met ImgBurn, zodat ik hem met mijn virtuele drive kan testen. Dit is echter mijn eerste DL-DVD en ImgBurn vraagt nu om een laagonderbrekingspositie. Ik heb geen idee wat dit precies is en hoe ik moet bepalen waar deze moet komen. Er is ook een button om dit te negeren, maar toen ik deze gebruikt had werkte de DVD niet. Wie kan mij vertellen hoe ik hier mee om moet gaan. Bij voorbaat dank. LeoC
-
- 4 reacties
- 4,2k weergaven
Wanneer ik mijn avi probeer te openen verschijnt de melding: error decompressing video frame Is er misschien ook een manier om ondertiteling permanent in een svcd te zetten zonder dit programma?? Of weet iemand misschien wat er aan de hand is?
Laatste reactie door Duken, -
gekke stemmetjes
door 'Robin- 12 reacties
- 4,2k weergaven
Ik heb net de film lover of loser gedownload en met nero op een dvd-r gebrand maar nu speel ik hem op de dvd af dan hoor ik met het praten van de mensen van die "donald duck" stemmetjes Iemand oplossing :'( ps op de computer heb ik hem van tevoren getest als die deed met het geluid toen ging alles goed
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 4,2k weergaven
Heeft er iemand ervaring met het kopieren van dvd's naar een movie cube. Ik heb dit weekend geprobeerd mijn dvd te kopiëren via DVD shrink en zo naar de movie cube te brengen. Maar dit lukt niet echt. Weet er iemand hoe ik dvd kan kopieren en goed afspelen zonder ze op een andere dvd te branden?
-
- 3 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo, Ik wil een dvd kopieeren maar hij is beveiligd. heb het met clone dvd geprobeerd maar doet het niet. kan iemand mij helpen. Gr
Laatste reactie door marco1, -
- 2 reacties
- 4,2k weergaven
Goedemiddag :zwaai: Ik ben al langer bezig met downloaden maar films in hd/blu ray kwaliteit is een nieuw hoofdstuk voor mij. Ik heb pas een HD film gedownload (is dit trouwens hetzelfde als blu ray?) en nu heb ik een mapje BDMV met allerlei submappen en een mapje Certificate op de pc staan. Ik ben er inmiddels achter dat in de map Stream m2ts bestanden staan die in te laden zijn in een player als Splash Pro maar dit duurt erg lang en ik heb dan ook geen menu en extra's enz.. Hoe kan ik de download geheel bekijken dus incl. de menu's etc? Wellicht dat jullie mij kunnen helpen? Groeten, RBR. O0
Laatste reactie door RBR 1974, -
.IFO bestanden
door jkienjet- 10 reacties
- 4,2k weergaven
Ik heb een film in vts bestanden, maar een aantal daarvan zijn .IFO bestanden. Deze bestanden kan ik niet branden.. Kan ik deze bestanden omzetten op een of andere manier?? Ik heb al in oude berichten zitten kijken en daar stond iets in over aanvinken van .ifo bestanden in bijv. poweriso of isobuster.. maar dat staat er niet tussen??? Wie kan mij helpen? groet, Jose
Laatste reactie door Diamond, -
FAT32
door Gast merxas- 1 reactie
- 4,2k weergaven
Wanneer ik bezig ben met VirtualDub krijg ik steeds de volgende foutmelding: \"Out of space: Fles cannot exceed 4 gigabytes on a FAT32 partition\" . Dit vind ik vreemd omdat het avi bestand kleiner is dan 1 GB. Ik begrijp nu dat er teweinig ruimte is, maar hoe kan ik dit oplossen, zodat ik DVD met ondertiteling uiteindelijk toch kan branden. Gooitske
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 4,2k weergaven
hoi mensen, van wat ik allemaal hier heb gelezen, moet ik dus concluderen dat om dvd film die gebrand zijn en die vervolgens op de dvd-speler af te laten spelen, de bestanden van die film die gedownload en gebrand op de dvd ,moeten bestaan uit bvp, ifo en vob files, toch? zo ja, waar kun je aan download files zien dat ze uit bvp, ifo en vob bestaan?
Laatste reactie door Eagles, -
- 10 reacties
- 4,2k weergaven
ik heb de torrent van prisonbreak gedownload, maar als ik het bestand wil afspelen heb ik alleen maar audio, er zit een .txt bestandje bij met wat info over een w8woord, ik heb het wachtwoord nu... maar wat moet ik ermee? waar moet ik het invoeren?? of hoe kan ik het filmpje gewoon met beeld afspelen? bij voorbaad dank!
Laatste reactie door Eagles, -
Error avi2dvd
door tololimi- 11 reacties
- 4,2k weergaven
Toen ik een film met AVI2DVD omzette in een *.iso bestand, kreeg ik deze foutmelding waardoor de omzetting gestaakt werd: Job NOT Done. There are warnings ... Find at the log file the 0 byte generated file to focus where exactly the problem appears Weet iemand wat dit betekent? :sick: Ik heb al dagenlang last van dit probleem, en ik heb AVI2DVD opnieuw geinstaleerd, maar dat helpt niet Kan iemand AUB HELPEN Bijvoorbaard dank, bartelomeus :blush:
Laatste reactie door tololimi, -
- 3 reacties
- 4,2k weergaven
Goedendag mensen, Ik heb een vraag m.b.t. op het automatisch ondertiteling bij film bijvoegen op Windows 7. Ik had hier op Xp een Classic Media-player, maar ik heb geen flauw idee of dat het enige was wat ik had. Dit had namelijk een vriend van me geinstalleerd, maar nu heb ik Windows 7 op mijn Macbook, en ik heb alweer CMP geinstalleerd, maar nu pakt hij niet .avi en .srt bestanden samen. Ze hebben wel gewoon dezelfde naam. Weet iemand misschien of ik hiervoor nog iets moet downloaden, of iets anders wat ik moet veranderen? Met vriendelijke groet, Hooch
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
dvd\'s
door Gast zohar- 1 reactie
- 4,2k weergaven
waar kun je dvd\'s het beste downloaden alvast bedankt
Laatste reactie door Duken,
