Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 3,3k weergaven
vroegah kocht ik bij de dynabiye af en toe cd,s waar je 100 minuten muziek op kan branden alleen verkopen ze die niet meer. weet iemand of je die ergens anders kan kopen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 3,3k weergaven
Goedendag, Ik heb thuis een Panasonic TX-P42G30 staan. Deze heb ik via het netwerk verbonden met me computer. Nou kan ik films overzetten op me televisie door middel van de media speler functie op de Panasonic, wat er nou niet gebeurd is dat de .srt file niet gelezen wordt dus ik heb geen ondertiteling. De vraag nu is: Kan ik films vanaf mijn computer afspelen op de Panasonic met ondertiteling. Het gaat hierbij om .mkv en .srt bestanden. Met vriendelijke groet, Blackout :
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 1 reactie
- 3,3k weergaven
Hallo, Ik heb en probleem als ik divx films download en op mijn harde schijf zet en speel ze via de computer af doen ze het prima, maar plug ik hem in in de tv dan speelt hij de film maar half af, geeft dan ook een verkorte tijds duur aan iemand een idee waar dit aan ligt?
Laatste reactie door Trizomu, -
- 11 reacties
- 3,3k weergaven
Hallo, Ik heb American pie 5 gedownload, en in VLC media player loopt alles gelijk. Open ik hem in Virtural dub, en voeg er ondertitels aan toe loopt alles kris kras door elkaar en niks loop gelijkt :-[ Ik heb een K-light codec pack. Wat doe ik fout, en hoe kan ik het verhelpen? Groetjes, RObin
Laatste reactie door volkaninho, -
- 9 reacties
- 3,3k weergaven
Het is mij nu al meerder keren gebeurt dat DVIX gebrande films na ongeveer 1 uur en 15 minuten plotsklaps ermee stoppen. Terwijl de film nog 20 minuten duurt of langer . Met DVD 5 heb ik deze problemen nooit. Iemand enig idee hoe dit kan komen? :-[
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 3 reacties
- 3,3k weergaven
Paar vraagjes. 1. Ik heb WMV bestanden. In welke bestanden moet ik ze zetten dat een standaard blokker dvdspeler het cdeetje kan lezen? 2. welke programma kan ik het beste gebruiken om video mee om te zetten 3. is er een verschil tussen vcd en Svcd? Groetjes Tai
-
- 12 reacties
- 3,3k weergaven
hallo weten jullie bij welk programma ik een film naar mkv kan omzetten liefst een free programma bedankt alvast
Laatste reactie door Jez, -
2probleempjes
door Patrickj- 6 reacties
- 3,3k weergaven
Ik heb norbit gedownload en dan geeft hij aan dat het bestand te grootte is en of je het automatisch wil verminderen of kiest voor een dvd 9-medium bestond o.i.d maar nu heb ik hem automatisch laten verminderen maar blijft hij te groot wat nu? verder geeft hannibal rising elke x een fout aan by het brandproces maar deze vond nog voor het echte branden plaats. wat te doen?
Laatste reactie door Michiel, -
Film draait niet in Media Player
door Gast bes0- 3 reacties
- 3,3k weergaven
He allemaal, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem: Ik las op de site dat je een avi bestand altijd kunt afspelen in Media Player, maar dit lukt bij mij niet. Er wordt gezegd dat hij bepaalde codecs niet kan vinden om het bestand af te spelen. Moet ik hier iets voor downloaden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 3,3k weergaven
Ik heb ca 800 files die extentie .AVI hebben. Verkregen mbv mini DV en geëxporteerd door Adobe Premiere. Via Gspot vastgesteld coded: DVC/ DV Video HAd gedacht dit met Dune Smart D1 af te kunnen spelen. Helaas blijkt niet te kunnen. Inmiddels full HD Panasonic camera en m2TS is geen probleem. Echter wil nde 800 files wel afspeelbaar krijgen in goede kwaliteit. Begreep dat niet elk conversie programma DVC/ DV Video codec aan kan ivm rechten. Wie kan programma adviseren die dit wel kan en advies naar welke extensie om te zetten? Zijn beelden van de kinderen en speel ze af op full HD tv. Begrijp dat het niet die kwalitiet kan worden, maar wat is beste alternatief? Direct and…
Laatste reactie door Ernie99, -
samenvoegen
door Gast daantjedegekste- 4 reacties
- 3,3k weergaven
Hoe moet ik deze filmdelen samenvoegen zodat het 1 film wordt... [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door yvon, -
[DIVX] Branden
door KappiRosso- 3 reacties
- 3,3k weergaven
hey ik wil graag mijn gedownloade films op een dvd zetten dat de dvd speler ze ook kan afspelen maar hoe moet dat?? Gr
Laatste reactie door svenholtman, -
- 3 reacties
- 3,3k weergaven
he ik moet een code hebben voor covertxtodvd maar kan hem niet vinden heb je die misschien alvast bedankt
Laatste reactie door Nigel, -
- 9 reacties
- 3,3k weergaven
Hallo, Ik heb problemen om een film te branden met diverse bestandjes, zoals video ts en dan een stel vob bestandejes. Ik heb het geprobeerd met nero video express en dan geeft hij aan dat ik mpeg2 plugin niet heb. Toen heb ik het gedaan met nero 7 en gedaan zoals het moet en dan brand hij wel maar die bestandjes allemaal los dus geen hele film. Wat doe ik hier fout. Andere films met een bestand lukt me goed . Ik hoor het wel. Trees
Laatste reactie door Michiel, -
vista en vlc
door stefan19- 3 reacties
- 3,3k weergaven
geachte helper.... ik heb windows vista en heb laats vlc gedownload. maar nu als ik een film wil afspelen heb ik wel geluid maar geen beeld. weet iemand wat ik moet doen om dit probleem te verhelpen?? alvast bedankt!!!
Laatste reactie door ma.blok, -
- 7 reacties
- 3,3k weergaven
Een hele goedenavond, Ik heb een probleem en hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een aflevering van een TV serie gedownload en daarbij de behorende srt bestand Nu heb ik iets ongelooflijks stom gedaan: Ik heb het SRT bestand geopend met excell en nu zijn al mijn srt bestanden een excel bestand geworden. Wie kan me helpen om deze situatie terug te draaien, dus om van excel weer een srt bestand te maken Alvast heel erg bedankt Groetjes Peter
Laatste reactie door Ineedhelp, -
- 6 reacties
- 3,3k weergaven
Hallo mensen! Ik heb de dvd van de opendagen van de luchtmacht gedownload, maar nu krijg ik deze niet op dvd. Dit komt eruit: Als het niet te lezen is http://img2.imageshack.us/img2/2385/naamloosaz.jpg is daar de directe link <. Alvast bedankt voor reacties! Maarten.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
anydvd
door Gast abdel_e- 3 reacties
- 3,3k weergaven
hoi ik had net gelezen op het forum dat als dvd-shrink het niet gekopieerd krijgt dat het met anydvd misschien wel zou lukken, maar haalt het de code van de orriginele dvd af?? zoja kan je die er dan ook terug opzetten? greets
-
- 0 reacties
- 3,3k weergaven
Hallo, Ik ben Peet en nieuw op dit forum. Al enige tijd houd ik me bezig met het downloaden van leuke films. Over het algemeen gaat het goed als er bij staat dat er een nederlandse ondertiteling in te stellen is. Soms blijkt dan toch, na het downloaden, dat wanneer ik de film op mijn externe harde schijf (Passport) zet en deze aansluit op mijn blueray speler, dat het menu niet te manipuleren is met de afstandsbediening. Ik heb van alles geprobeerd. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik verkeerd doe? Ik krijg het menu wel in beeld maar om de film te starten moet ik de knop om een hoofdstuk verder te gaan gebruiken. Hoop echt dat er iemand is die me wil helpen want ik b…
Laatste reactie door Peet, -
- 4 reacties
- 3,3k weergaven
Hallo, Ik ben een film aan het downloaden maar dat is een NTFS bestand uit Amerika. Nu is mijn vraag ik kan alleen maar PAL afspelen. Kan ik de film met NTFS ook omzetten met een programma naar PAL. Weet iemand hier antwoord op. Dat zou ik graag willen weten want het gaat om de nieuwste film Poseidon die ik graag wil zien. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Gerth, -
DVD 5 te groot?
door AFCARICK- 4 reacties
- 3,3k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een film gedownload van DVD5 formaat in de vorm van DVD bestanden (dus geen ISO). Als ik nu al die bestanden ga branden krijg ik de melding dat mijn medium te niet genoeg ruimte heeft. Hij geeft dan aan dat er een DVD+R inzit en dat een DVD vereist is. ik snap er niks van :-[
Laatste reactie door Fredpascal, -
geen ondertiteling
door Gast marocflaver- 3 reacties
- 3,3k weergaven
ik heb 4400 gedownload nu blijkt het de franse versie te zijn is het mogelijk om hier nederlandse ondertieteling bij te krijgen of gewoon nederlands gesproken ?????
-
films zijn donker
door Gast jaap 2005- 4 reacties
- 3,3k weergaven
hoi heb film gedownl baas in eigen bos. hij doet het goed maar film is erg donker. andere films zijn goed te zien. hoe kan ik hem nu lichter maken?? gr jaap
-
- 2 reacties
- 3,3k weergaven
Moet ik een 'windows-film' eerst omzetten voordat ik hem op dvd kan zetten? ??? Want ik wou epic movie (van 'aXXo') op een dvd plaatsen (was een windows-film) maar dat deed die niet (ook neit met shrink). :'( Welke dvd bestanden moet je allemaal eerst omzetten en met welk programma? Weten jullie nog een goed download programma? :cool2: Xx ;D edit: DukeN: Titel aangepast
Laatste reactie door afratjuh, -
afspelen van gebrande film slaat steeds terug naar
door Gast sebbie- 8 reacties
- 3,3k weergaven
ik heb een img bestand gebrand met alcoholl volgens de beschrijving van duken.nl en als ik de film afspeel in de dvd speler ,dan blijf t de film steeds terug gaan naar het 1ste fragment en dat is ook als ik hem doorspoel . de film zelf op mijn pc kan ik wel volledig bekijken. dus help wat doe ik fout
