Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hoi, is er een manier om een 1080p .mkv film om te zetten naar .avi zonder al te erg kwaliteitsverschil?
Laatste reactie door Bart', -
- 7 reacties
- 2,8k weergaven
Goeie middag , ik heb 3 films gedownload en gebrand maar de DVD speler ziet geen dvd. Het schijnt dat je iets met je DVD speler moet doen , maar ik weet niet hoe en wat. Groetjes Telenot
Laatste reactie door Michiel, -
Menu Maken, Hoe?
door Valcorb- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Beste DuKeN-Leden, Hoe maak ik een menu voor een dvd? want ik haat die menu's van convertxtodvd
Laatste reactie door kukuruza, -
virtual dub
door Gast nightrider- 3 reacties
- 2,8k weergaven
help ik heb eeen probleen met virtual dub als ik de ondertitels er bij doe dan worden mijn bestanden tussen de 30 en 40 gig (echt waar) heb al codes extra geinstaleerd en vir.dub op nieuw geinstaleerd maar ik doe ietsfout help help mijn schijf is anders zo snel vol bvd
-
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
Ik sinds een maand problemen met het branden van films op lege dvd-r en dvd-rw schijven . mijn brander is een atapi dvd a dh20a1p Daarvoor heb ik zonder problemen wel tig keer gelukt films gebrand met het programma TMPG ENC dvd autor 3. Nu krijg ik foutmeldingen in de betekenis van schrijf-, formateer-, partities fouten. Heb het zelfde bij andere brandprogramma.img burn , deepburner pro en nero en zelfs bij een nieuwere versie van Tmpg. Heb gekeken naar actuele firmware , die er niet is voor dit typen dvd. Gebruik verschillende dvd-r en rw merken , die daarvoor zonder probleem zijn goede werk deden. Het herinstaleren van de C schijf met een programma die hem weer…
Laatste reactie door janvangeel, -
geluid hapert
door Gast karim_blinkertboy- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Hey ik heb onlangs een film gedownload en nu wou ik er de ondertiteling bijplaatsen en op een dvd\'tje branden. Maar nu dit is gelukt volgens de instructies op deze site hapert het geluid van de film zeer vaak. Zou ik dit kunnen oplossen? misschien de foute audiobritate gekozen? alvast bedankt!
-
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Heeey; Ik heb een film gedownload, en het is een .avi bestand Ik wil die op dvd zetten, maar .avi bestanden kan dat niet ofzo. Weetje iemand dat je het dan moet veranderen ofzo? en hoe en naar wat voor bestand? Hopelyk kan iemand het hier goed uitleggen. groetjes x my
Laatste reactie door IRUAL, -
- 7 reacties
- 2,8k weergaven
hallo allemaal heb een film met convertxtodvd op dvd gezet maar kan hem niet op alle dvd spelers afspelen!? wel op :sony dvd speler en playstation 3 niet op sony dvd recorder en playstation 2! kan iemand mij helpen met wat ik verkeerd doe? :-[ bvb dank groetjes mario
Laatste reactie door Diamond, -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
hallo ik gebruik namelijk avi2dvd om films naar dvd te converteren (met cce)als encoder, dit programma werkt perfekt maar als ik de films op mijn tv laat spelen ,mis ik links en rechts een stukje beeld wat ik op computer tijdens afspelen met mediaspeler niet mis. ik heb geen breedbeeld tv maar een dvd(nieuwe) speelt hierop af, met de gekende zwarte banden zodat ik geen beeld verlies. hoe kan ik dit oplossen zodat ik ook een dvd krijg die ook het volledige beeld op mijn tv weergeeft? groeten
Laatste reactie door Eagles, -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
het gaat over de film ;The Shawshank Redemption. ik heb de versie gedownload dat er 2 .avi bestanden inzitten. naar de ondertiteling ben ik opzoek geweest en heb deze ook gevonden voor deze versie. dit zijn 2 .srt bestanden. nu wil ik deze op 1 dvd zetten doormiddel van convertxtoDVD. hoe dit nu goed te doen? want wil natuurlijk hebben dat de ondertiteling goed blijft lopen. alvast bedankt :
Laatste reactie door Robin, -
Bsplayer.avi
door ind0w21- 6 reacties
- 2,8k weergaven
hoe kan dit ik had saw IV gedownload maar ik wilde afspelen maar werkte niet ik keek naar de type en de type was bsplayerfile.avi hoe kan dat hoe kan je het gwn veranderen in .avi of weet iemand anders waar je een goeie saw iv torrent kan vinden plus subtitel
Laatste reactie door Tjeen, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Bestaat er ook een mogelijkheid om bij ConvertXtoDVD in je menu een muziekje op de achtergrond te laten spelen?
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb een klein probleempje met Contertxtodvd, als in het convertreer dan verslechtert de kwaliteit (kleur) bijvoorbeeld een Animatie film de lucht blauw wordt dan heel wazig, of bij pirates of the caribean als Jack sparrow met ze boot zeilt en er is mist dan is het ook heel erg wazig, maar voor de rest is Convertxtodvd handig en leuk, maar vindt het erg jammer dat vooral de kleur verslechtert en heel wazig wordt en vooral donkere films zie je die wazigheid in een film. bestaat er geen makkelijke programma als convertxtodvd die geen kwaliteit verlies heeft O0
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
hoi mensen, ik heb xvid film bestand gedownload. 2 vragen:1) hoe moet ik xvid afspelen. 2) hoe moet ik xvid op dvd branden?
Laatste reactie door mohammedb, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
hey, ik wilde laatst de Rocky serie uit een Rocky box kopieeren met Nero... maar toen kreeg ik zo'n foutmelding met: deze devd is auteursrechtelijk beschermd (of zoiets) en kan niet worden gelezen :buck: hoe los ik dit op?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb een film gedownload en het is een avi bestand. Toen ik het wou openen met dvd shrink herkende dvd shrink het bestandstype niet en nero herkent hem ook niet. Moet ik het eerst omzetten naar een ander bestands type?
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb Ali G gedownload maar nadat ik er een ondertiteling eronder heb gezet heb je geen geluid meer.( je hebt wel een geluid maar dat is in een ander bestand.) Zou iemand mij (weer) kunnen helpen? :'(
Laatste reactie door Michiel, -
geen geluid
door plato007- 2 reacties
- 2,8k weergaven
ik heb 300 gedownload het zijn 2 cds met het filmbestand avi en een srt bestand ik kan de film starten met wmp maar heb geen geluid heb ik nog een ander prog nodig of een codecs
Laatste reactie door Michiel, -
gedonder met een .CUE
door Gast Bartt- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb een film gedownload, maar het is een .CUE bestand. dat word dus door bijna geen enkel programma (behalve VLC media player) gelezen. Ik probeer dus de stappen op dit gedeelte van de site op te volgen, maar bij het gedeelte waar ik SubSync moet downloaden krijg ik dus problemen. Als ik hem wil installeren komt er dus een error met dit: ------------------------------------------------------------------------------ Te feature that you are trying to use is on a network recource that is unavailable. Click OK to trey again, or enter a alternath path to a folder containing the installation package \'Stopwatch by DeFabis internet.msi\' in the box bellow ------------…
-
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Via btjunkie heb ik een torrent gedownload incl nl subs.. Als ik de film op de computer afspeel is tie van prima kwaliteit. Maar, als ik de film brand, is de ondertiteling net iets te laag zodat je de onderste regel niet goed kan lezen. Dit heb ik overigens niet bij andere films.. kan ik dit nog aanpassen zodat de ondertiteling iets omhoog gaat? Zoja hoe?
Laatste reactie door Michiel, -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
Beste mensen. Ik heb laatst een 55LG5590-ZE gekocht, dus een 5500 serie. Nou keek ik gister een 3D SDS film vanaf mijn laptop (asus k73SV) en dat ging perfect met powerdvd 10 mark II een 1.4 hdmi kabel. Ik kon via de lg afstandbediening de rode 3d knop indrukken,en toen verscheen het menu waarin ik De keuze kon maken van side bij side. Dat werkte perfect de tv maakte er 1 geheel van. Nou wil ik net weer een 3D film gaan kijken en ook weer een sds film maar als ik op de rode knop Druk op mijn afstandsbediening is het vakje side bij side niet te selecteren enkel maar 2D to 3D Ook bij de film die het gister wel deed werkt het nu niet. Heeft iemand hier een oplossing…
Laatste reactie door PatrickV94, -
Syriana
door Gast totoblauw- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Hey,, ik heb deze film gedownload: syriana (van mininova) ¥¥¥ Syriana DVDscr XViD DVDRip-MeeKRaB 2005 ondertitel van; nlondertitels alles doet perfect,, kwaliteit, ondertitel maar als ik hem omzet loopt geluid niet sychroon met beeld nou wil ik graag weten, wie deze versie van de film heeft gedownload en heeft omgezet???,, ik zou het fijn vinden als je zou reageren en het volgede bekend maakt (voorbeeld); ik heb dezelfde versie gedownload ik heb hem omgezet,, omgezet met ....* en hij loopt synschroon/ of niet iedereen alvast bedankt
-
Ondertitel probleem
door Gast gogo- 2 reacties
- 2,8k weergaven
ik heb zojuist de ondertiteling voor een flim gedownload, nu heb ik de film gemerged(deze bestond uit 2 avi\'s en daar heb ik 1 van gemaakt) maar nu zit ik met de ondertiteling, deze bestaat namelijk uit twee delen. Is er een manier om deze ondertitelingen ook te mergen of is er iets anders. Ik heb namelijk geen zin om alles met de hand te doen. bij voorbaat dank, melvin
-
- 8 reacties
- 2,8k weergaven
ik kan the departed dat ik heb gedonwlaod via bittorrent niet afspelen met bsplayer of met mediaplayer ( ik krijg dan 3 schuin strepen over mijn beeld en mijne film staat er 3 keer tegelijk op.) maar ik kan dat wel fatsoenlijk met nero . maar ik krijg die ondertiteling niet bij nero.. kan iemand mij helpen ? ... ik heb de onderteling in dezelfde map gezet en ook de namen is allemaal in orde... hulp zou dankbaar zijn
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Forumdiscussie: Hoe kan ik RTL XL kijken vanuit het buitenland? Gebruiker: Jan123 Hey allemaal! Ik zit momenteel in Spanje en ik zou graag RTL XL willen kijken, maar ik kan niet inloggen. Weet iemand hoe ik dat kan fixen? Alvast bedankt! Expert: StreamingGuru88 Hey Jan123! Goede vraag! Het is een beetje een gekke situatie met RTL XL als je buiten Nederland bent, maar er zijn manieren om het alsnog te kijken. RTL XL is namelijk geconfigureerd om alleen in Nederland toegang te geven tot hun content. Dat is de reden waarom je nu niet kunt inloggen. Hier zijn een paar manieren om RTL XL te kijken vanuit het buitenland: VPN (Virtueel Privé Netwerk)…
Laatste reactie door Mandyyy,
