Jump to content

DVDRIP_Duken_NL programma gezocht

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

tijdje geleden vond ik hier een tooltje om dvd's te rippen en te branden. Het hete DVDRIP_Duken_NL . Superhandig! Gebruikte het een tijdje niet en merk nu ineens dat ik het kwijt ben geraakt. Heeft een van jullie misschien een link of mogelijkheid mij te helpen aan dit progje? 

Alvast bedankt!

Grtz

N

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Volgens mij zoek je het bestand in de bijlage :)
Dat is trouwens wel echt een oudje, dat het rippen hiermee nog werkt. 😨

Veel plezier ermee!

DVDRIP_DUKEN_NL.zip

• William changed the title to DVDRIP_Duken_NL programma gezocht

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By dijkrat
      hallo
      hoe kan ik het beste zelf een dvd hoes maken
      ik heb de documentaire  max verstappen - whatever it takes gezien
      nou wil ik daar een goede dvd hoes er van hebben maar er is alleen een voorkant beschikbaar
      is er iemand die designer is
      die me daar bij kan helpen
    • By Leffeblond
      Hallo ,
      welke software kan ik het beste gebruiken om dvd,s conventeren  naar bluaray in het nederlands?

En is ook mogelijk dat het menu wat op de dvd staat  ook in de bluray komt te staan?

groetjes Leffeblond.
    • By Discovery-G
      Hallo allemaal,
      weet iemand hoe je films /series van Videoland kan rippen?
      Is daar een bepaalde software voor nodig?
      Ik heb al gekeken naar verschillende Screenrippers maar dat werkt niet echt.
      Ik gebruik voor Netflix het programma FlixGrab maar ben nieuwsgierig of er ook zoiets is voor Videoland.
      Ik weet dat er een mogelijkheid is om daar vandaan te rippen omdat er met regelmaat films / series op Usenet / Torrents te vinden zijn die daar vandaan komen.
      Hoop dat iemand hier iets vanaf weet.
      Alvast bedankt voor de hulp.
      Grt. Gerard
    • By William
      Misschien niet meer zo populair als vroeger maar er zijn nog altijd bezoekers en leden die graag bij een download het bijbehorende hoesje zoeken.
      Soms voor het digitale archief en andere om deze covers uit te printen om netjes bij de hand te houden. De covers kan je ook gebruiken i.c.m. de media software zoals Kodi om een mooi overzicht te behouden.
      De lijst met websites bevat hoesjes voor muziek albums, films, series en natuurlijk games. Zowel in DVD als CD formaat Je zult zelf moeten kijken waar je het fijnst kan zoeken naar de hoesjes. 
      We proberen deze lijst up-to-date te houden. Werken er links niet of heb je zelf aanvullingen dan kan je dit doorgeven via de reacties. De startpost kunnen we dan ook blijven bijwerken.
      Websites voor CD / DVD hoesjes en covers:
      covercentury.com customaniacs.org covercity.net covermytunes.com cover-addict.com De link directory van alle hoesjes en covers vind je hier.

• Who was online  10 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...