Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hallo beste mensen. Ik heb met emule "de tweeling"en "Turks fruit" gedownload,maar toen ik ze wilde bekijken,moest ik een licentie ophalen en die werd geweigerd omdat het bestand beschermd was door DRB. Ik dacht,mischien is het mogenlijk om het met dvd FAB te decoderen,maar ik krijg het bestand niet ingeladen,omdat hij vraagt om een DVD. Mijn vragen aan jullie ; - Is het mogenlijk om met FAB dit bestand te decoderen - Zo ja,hoe krijg ik het dan ingeladen - zo nee,is er een andere mogenlijkheid Alvast bedankt.Jack.
Laatste reactie door ma.blok, -
geluidsvertraging in Hitch
door Gast kwt- 6 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb laatst de Hitch gedowbnload, maar als ik m afspeel loopt het beeld niet met geluid mee. Dus eerst komt het beeld en daarna geluid. Geen grote vertraging maar wel irritant. hoe kan ik dit verhelpen?
Laatste reactie door Duken, -
DVD rippen
door martijn1- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Voor gewone CD's te rippen kan je praktisch elke audio speler gebruiken. Ik gebruik meestal gewoon windows media player. DVD's daarentegen, wel daar zoek ik zelf nog een programma voor. Succes
Laatste reactie door Jeroen, -
irritante letters
door Gast ocram- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb zojuist The Long Weekend gedownload, alleen bij het afspelen staat er een tekst boven de film \"Property of Nordisk Film a/s\" en dat ziet dr niet egt mooi uit :S, is dit te verhelpen ? of is dit veel werk ?
Laatste reactie door sassert, -
film hapert op tv maar niet op pc
door Gast billythekid- 3 reacties
- 2,7k weergaven
ok heb dus daarstraks the simpsons movie gedownload met ondertiteling enzo was al blij dat dit lukte ... ik zet hem op dvd, ik steek hem in m'n pc en ik kan hem normaal afspelen met media player zonder dat hij hapert nu kwam vriend van m'n zus en ik zet die film op op de tv en het beeld blijft enorm veel hangen :S het is altijd zo een deel van het vorige frame dat heel even blijft hangen :S iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen ? groetjes billy
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Nero
door Gast pubel- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb American Pie 4 gedownload en inmiddels op dvd gezet enzo. Als ik de film nu in me dvd speler doe komt er te staan: VTS_01_1 VTS_01_2 VTS_01_3 Als ik de film afspeel komt er links boven de tijd te staan maar hoe kan ik dat wegrkijgen..??
Laatste reactie door Michiel, -
Beeld & Audio.
door Famigerato- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Ola Ik brand bijna elke dag wel 2 films op 1 dvd niks aan de hand, maar als ik hem afspeel gaat het beeld niet gelijk met de audio... Wat is het probleem? Ik brand met DVD-Flick & Download met uttorent.
-
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd, maar weet niet meer waar ik Nero express vandaan had geplukt gratis? Wie kan mij helpen? Als ik google vind ik er wel 1 maar ik blijf maar op de downloadbuttons klikken en ga van pagina naar pagina :-[
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
hallo ik heb maar 1 dvd brander in mijn pc zitten met welk programma kan ik dan het beste branden?
Laatste reactie door leuk50, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
De zoveelste vraag over ondertiteling. Ik gebruik een geregistreerde versie van het programma Convertxtodvd. De ondertiteling wordt er automatisch bij gedaan door het programma als ik het dezelfde naam geef als de film. Maar als ik alles heb geconverteerd zie ik geen ondertiteling. Ik heb ook al geprobeerd om de positie van de ondertiteling iets omhoog te doen. Maar het is er echt niet als ik het heb geconverteerd en gebrand. Het is niet dat ik het nog apart moet aanklikken met mijn afstandsbediening. Is er soms nog een ander programma wat je hiervoor nodig hebt in combinatie met Convertxtodvd. Bijvoorbeeld VobSub of FFDshow...?
Laatste reactie door WuLLe, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Ik heb twee films met Ares gedownload, maar als ik ze nu wil afspelen krijg ik bij beide films de volgende error: Runtime Error! Program:C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe abnormal program termination Ook als ik de map open waar de film in staat krijg ik een Runtime Error. Iemand enig idee wat dit inhoudt en hoe ik het kan verhelpen?
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
ik krijg 2 mkv files ( beide 4.12 gb) uit mijn IMAC ..(blue ray torrent) niet op mijn samsung portable hardisk..., en kan uhm dus ook niet afspelen op mijn wd hd mediaspeler...is vast eenvoudig maar ik snap uhm niet want hij speelt wel af op mijn IMAC ligt dit aan IMAC of ..aan mkv b files :-\. bedankt alvast
Laatste reactie door Releases, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Oke. Als jullie me niet verder kunnen helpen met mijn eerdere vraag,dan hoop ik dat iemand me dan wel kan vertellen hoe ik een scheidingsteken tussen de subs in een subregel aanbreng. Mischien een beetje houterig uitgelegd,maar ik bedoel die 2 dikke vertikale balkjes midden in een ondertitelingsregel in een srt file. De woorden die er voor staan,komen dan automatisch als eerste regel,en die er achter staan,komen er onder. Ik ben nu bezig zonder,maar als er een te lange regel is,dan moet ik met veel spatie en schuiven werken om ze mooi in beeld te krijgen,en als ik weet hoe ik die balkjes aan moet brengen,dan gaat het vanzelf. Ik ben er vast van overtuigd dat hierbij m…
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb onlangs een film kopieerd met dvd decrypter dan met schrink en gebrand met nero 7.normaal speelt mijn dvd speler alle films af die ik kopieer,en nu lukt het niet meer.weet er soms iemand wat het probleem zou kunnen zijn?grtjes fene
Laatste reactie door fene, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Na een klein filmpje te hebben binnengehaald van een veschtpartij met ABC krijg ik zodra ik het bestand wil afspelen een venster in beeld met de boodschap dat er een licentie is opgehaald. Verder start er een installatie van office2000 en dan geeft hij aan dat er een cd nodig is die ik niet heb. Vervolgens is het hele zooitje ook nog gelinkt aan een porno-site. Q: wat moet ik hiermee en hoe speel ik het bestand af of hoe zorg ik ervoor dat ik niet meer DL met dit soort torrents
Laatste reactie door Erwin., -
avi2dvd
door Gast jumper- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Halloa alles ging goed met films downloaden en branden en lukte (behalve soms ondertitelings passen maar oké) maar nu had ik dus pas mn computer opnieuw geinstalleerd en alle download/rip/brand/codecs en weet ik het wat voor zooi erop nieuw opgezet en zo ook avi2dvd allleeen die doet het nu niet meer! Als ik dus een film gaat laden zegtie telkens: WARNING!!! Make sure that your path/file has no strange symbols like; ,_;?!\'%&*@#$!<>| (en nog een hele zooi) Just rename your file/path without these strange characters. Example C:\\My movies\\My video.avi Maar nu is dus het stomme dat ik geeeeen idee heb waar die strange symbols mogen staan, ik heb al namen…
-
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb een film gedownload en krijg met name R01 t/m R47 bestanden binnen. Deze worden niet herkent en ik kan de film niet afspelen. Wie kan me helpen? bvd Piet-Hein
Laatste reactie door Michiel, -
wii game branden
door repoc- 4 reacties
- 2,7k weergaven
hallo, ik wil mijn wii spel back-uppen maar als ik hem in de pc stop en wil branden kan hij em niet lezen, dus kan ik hem niet branden. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door repoc, -
geen geluid
door smartass- 5 reacties
- 2,7k weergaven
hej.. ik heb nu een film gedownt, this een avi. bestand, als ik het met winamp of met een ander programma afspeel is er gewoon geluid.. maar als ik er met TMPEnc ondertiteling onder wil zetten, staat er bij audio source niks, en als hij klaar is heb ik geen geluid meer :s ik heb met gspot gecheckt of alles klopt.. en gspot vind wel een audio source.. weet iemand wat ik kan doen?
Laatste reactie door smartass, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
He, een vraagje. Ik wil een klein stukje van een promofilmpje downloaden (staat niet op een torrentsite of limewire of youtube of zo, gewoon op een website van een tv-station). Hoe download ik dat hele filmpje en pik het stukje eruit dat ik wil hebben, of kan ik ook alleen dat stukje downloaden? Thanks voor ieder antwoord :cool2:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hallo allen, ik heb een film gedownload. maar deze is in 2 .avi bestanden opgedeelt ( cd1 & cd2 ). eerst loopt het geluid gelijk met het beeld bij alle 2 de delen. nu wil ik die 2 delen samenvoegen met virtualdub. ik ga als volgt te werk: - eerst open ik mij 1ste deel ( file -> open video file... ) - dan open ik mij 2de deel ( file -> append avi segment ) - ik selecteer bij het menu audio en video: Direct stream copy. - Ik sla het opnieuw op als een avi bestand. - ik speel het nieuwe bestand af in VLC player. en dan staat het beeld en geluid niet meer gelijk ( alleen het stuk dat daar voor deel 2 was van de film ) Ik heb al op google gezocht hoe ik dit…
Laatste reactie door Rockitttt, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
ik wou een videocd maken (heb ik een dvd rip van 700 mb) alleen hier wou ik een ondertiteling bijvoegen. Nero 6 zegt dan echter dat de srt niet kan worden toegevoegd omdat dit geen video/ audioformaat is? nu kan ik het wel gewoon als data branden (heb dvd speler met divx die ook srt leest) maar dan kan een een andere dvd speler (zonder divx) dit weer niet lezen? iemand een idee ps: het liefst wil ik het wel zo blijven houden dat de .srt instelbaar is. Anders had ik de sub wel in de avi gebrand alvast bedankt, groeten
Laatste reactie door svenholtman, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, We proberen wat films voor de vakantie te kopieren maar stuiten op wat problemen. De films die wij hebben gekopieerd via DVDfab en DVDshrink, zijn wel te bekijken via de computer zelf maar niet niet via de dvd speler. Wie kan ons helpen. Groetjes, Joeri
Laatste reactie door Dark Legend, -
dvd afspelen ?
door Gast Reneenmarge- 1 reactie
- 2,7k weergaven
ik heb films op me pc en wil ze branden met sonic standaardt op hp pc\"\"s en dat zijn avi bestanden en dan brandt ik ze en ik heb 2 dvd spelers en allebei oden ze het niet wie kan mij helpen alvast bedankt he!
-
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Haihai, ik zocht al naar een duidelijk topic, maar helaas kon ik dat niet vinden. Ik heb van de site die jullie aanraadden, http://www.nlondertitels.com/ , dus ondertitels gedownload. Die wil ik in de film zetten. Nu staat het wel in een zip.bestandje, maar het bestandje eindigd op .srt Zo heet het bestandje: The.Chronicles.of.Narnia.2005.TS.XviD.CD1-maVen.srt Als ik het open krijg ik een text bestandje. Nu is mijn vraag: Hoe zet ik dit in de film? Kunnen jullie mij a.u.b een uitleg geven? Alvast bedankt! Groetjes van Anouk
