Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
Dit krijg ik heel de tijd te zien als ik dvd shrink wil downloaden en op uitvoeren heb gedrukt. the setup files are corrupted. Please obtain a new copy of the program. Iemand reactie?
Laatste reactie door Robin, -
Menu
door Gast jaapy22- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo ik heb een film gedownload en wil er graag een menu bij hoe moet ik dit doen. kan je zeker niet downloaden? hoe moet je die dan zelf maken.
-
- 11 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb gehoord dat je een plaatje op een cd/dvd kan branden, maar ik snap niet hoe ze dat doen volgens mij kan het met nero(ik heb nero 8)alleen ik kan niet vinden waar als je dat moet doen
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik download de laatste tijd een heleboel films, voornamelijk 1080p. Er staat vrijwel altijd bij NL subbed maar zodra ik hem mount en met power dvd afspeel dan ziet hij helemaal geen ondertiteling :-[. Wat kan ik hier aan doen? Ligt dit aan mijn power dvd ? En is het mogelijk apart subtitels bij te voegen via power dvd? gr stef
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Downloaden inclusief ondertiteling heb ik nu wel onder controle dankzij jullie O0. Nu begint het volgende probleem. Bij een van jullie tutorials wordt ConvertXtoDVD gebruikt. Wat is het verschil tussen dit programma en Nero? Wat is beter, en is ConvertXtoDVD freeware?
Laatste reactie door williwaw, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb een film gedownload (divx) en wil m afspelen met vlc player. nu geeft die aan dat het bestand kapot is met de vraag deze te repareren. dan klik ik op repareren, hier doet die 2 min over ongeveer. dan is de film perfect te kijken, nergens last van maar sluit ik vlc af en wil ik opnieuw de film openen dan moet die weer opnieuw repareren. hoe kan dit, dit heeft die toch al gedaan? misschien dat een van jullie het antwoord weet groeten sven
Laatste reactie door svenholtman, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
hoi, ik heb alle titels van mijn films opgeslagen in mijn words bestand, de vraag is nu welke functie moet ik nu gebruiken opdat de titels op alfabetische volgorde gaat.
Laatste reactie door Eagles, -
Vista & VLC
door Sjmeets- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb het zelfde probleem bij vlc, geen beeld wel audio... ik heb op de site gekeken van de vorige post met de zelfde vraag. maar ik zie em niet staan? ???
Laatste reactie door maviboncuk, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hoi, Ik ben al de gehele avond aan het proberen om een dvd copy te maken, dit doe ik met dvd shrinck en anydvd samen. Alles verloopt normaal maar na ongeveer 62% krijg ik een fout, zoiets van: "cylindrische gegevens...". Heb eens op zoek geweest naar een ander program, met dvdfab zou het normaal ook moeten lukken maar terug het zelfde probleem, na ong 62% stopt het programma. Weet iemand raad of een andere manier??? Groetjes Amajee
-
Ondertiteling
door gamefreaks- 6 reacties
- 2,7k weergaven
Ik had Disturbia gedownload goeie film, en ook een perfecte ondertiteling ik heb de handleiding gevolgd tot het einde kwam overal uit, tot dat ik hem in de dvd-speler parkeerde en de ondertiteling bijna niet te zien was de helft zat onder het beeld,, heeft dit met de letter grootte te maken of is het een ander probleem... wie het weet help mij
Laatste reactie door Diamond, -
DRM problem
door Gast sanneroos- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Wie kan mij helpen, ik heb films gedownload van internet en als ik ze afspeel met VLC/Windows Mediaplayer..enz enz .....krijg ik geen beeld. Bij VLC media player heb ik beeld maar dat is gescrambeld....bij alle andere afspelers wilt hij een lincentie ophalen die er uit eindelijk niet komt. Ik heb wel wat gelezen over DRM maar niet iets waardoor ik goed beeld en geluid krijg. Wie kan mij helpen naar een oplossing of weet hier mee van. Vr gr Tintin116
-
ftc.img branden
door danmir- 2 reacties
- 2,7k weergaven
ftc.img bestand met poweriso openen. Dan krijg je een map video_ts en audio_ts. deze kun je dan via dit programma branden. alleen de video_ts dan. audio_ts is leeg.
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Als ik een film brand en wil kijken komt altijd het menu aan het einde van de film :-[ Hoe kan ik dat veranderen dat ik dat gewoon aan het begin krijg ? Marciej123 :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hey, Als ik mijn films wil converteren met ConvertXtoDVD dan duurt het meestal wel 4 tot 5 uur voordat hij is geconverteerd. Mijn snelheid ligt dan gemiddeld rond de 1600 kbits/s. Al heb ik gezien dat hij bij vrienden wel gemiddeld rond de 6000 kbits/s ligt.... Hoe kan dit? En is er misschien nog een ander converteer programma waar het niet zo lang duurt en ik een ondertiteling er apart in kan voegen? BVB, Rutger
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Mijn probleem: ik heb een tenniswedstrijd gedownload (avi-bestand/4GB). Het bestand kan ik bekijken op de pc, prima beeld en geluidskwaliteit. Maar na het gebrand te hebben op een dvd met Nerovisions heb ik alleen geluid, maar geen beeld (niet in de dvd-speler en niet in de pc). Wat kan ik hieraan doen?
Laatste reactie door Syt, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb een DVD gedownload via torrents. Maar daar zit geen Nederlandse ondertiteling bij. Dus ik wilde vragen of er een optie bestaat om die in de dvd toe voegen? Een programma bijvoorbeeld waarbij ik de dvd-bestanden en dus de ondertiteling kan wijzigen. Ik hoor het wel
Laatste reactie door martijn1, -
downloaden
door Gast charlot- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hoi, Ik wil graag films en muziek gaan downloaden en heb hiervoor op duken.nl gekeken. Kan iemand mij vertellen welk programma ik het best kan gebruiken?? Bij bittorent lees ik bij de reacties toch aardig wat problemen. Nu gebruik ik voor muziek te downloaden Limewire. wie kan mij adviseren.
-
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Forumdiscussie: Welke IPTV-diensten zijn echt betrouwbaar en veilig om te gebruiken? Gebruiker: Janneke92 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar een goede IPTV-dienst, maar ik hoor zoveel verschillende verhalen. Welke zijn echt betrouwbaar en veilig? Iemand ervaring? Expert: Mike_Tech Hoi Janneke, goede vraag! IPTV kan soms een mijnenveld zijn, vooral als je het hebt over betrouwbaarheid en veiligheid. Laten we eerst kijken naar wat IPTV eigenlijk is. Het staat voor Internet Protocol Television en houdt in dat je via het internet naar tv-programma’s kijkt in plaats van via een traditionele kabel of sateliet. Er zijn veel aanbieders, maar helaas zijn niet allemaal e…
Laatste reactie door Mandyyy, -
Nero 7
door gamefreaks- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb nero 7 maar ,, en ik heb een CD gekregen van mijn neef(Nero7 Express 7 Essentials) en daar zit de DVD Video Plug- In niet bij,, en die heb ik eigenlijk het hardste nodig kan iemand mij vertellen waar als ik die kan downloaden
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik heb de laatste tijd wat films gedownload en deze wil ik graag kijken op mijn tv (Samsung 6 Series HD TV). Het makkelijkste is natuurlijk via een kabel en daarom heb ik laatst een vga kabel gekocht. Dit werkte uitstekend, maar nu doet ie het opeens niet meer. Ik krijg niet het laptop beeld en de tv zegt controleer de kabel. Dan word het scherm zwart en gebeurd er niks meer.. Ik heb zelfs een nieuwe kabel gekocht, maar nog steeds werkt het niet.. Ik snap echt niet wat er mis is. Het ligt dus niet aan de kabel, en ook niet aan mijn laptop (heb het ook met een andere geprobeerd). Is er iets fout in de instellingen van tv of laptop?? Ik ben bang dat ik, of mijn v…
Laatste reactie door svenholtman, -
van DVD naar DVD
door gerved- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo Fijn dat deze site er is. Ik wil graag een DVD branden op een andere DVD. Maar heb maar een DVD station Hoe kan ik dat doen Graag jullie reactie Gerved
Laatste reactie door Maartenn, -
OGG branden
door Gast owen- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Vraagje: Ik heb een deel van Friends gedownload maar na het uitpakken bleek het om een \"ogg\" bestand te gaan. Ook was de ondertiteling die er bij zat geen srt bestand, maar een soort kladblokje. Is er iemand (vast wel ) die weet wat ik hier mee moet doen om de ondertitels er bij te kunnen krijgen en het daarna te kunnen branden en of kijken? De bestanden zijn ongeveer 180 MB groot en er moet één seizoen op een DVD kunnen ( 25 afleveringen x 180mb = 4,5GB ). Downloaden lukt me aardig, maar ben niet zo\'n held met de brander...
-
Afspelen op de dvd speler
door Gast Herman265- 1 reactie
- 2,6k weergaven
als ik een dvd gebrand heb dan kan ik um alleen op de computer afspelen en niet op de dvd speler kan iemand me ermee helpen?
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
Beste mensen, Ik maak gebruik van het programma "ConvertXToDVD". Hier ben ik ontzettend tevreden over, maar ik zit met 1 klein probleempje. Als ik mijn AVI met ondertiteling ga omzetten naar VSO-bestanden, wil ik daarna het hoofdmenu bewerken met Nero en geef "ConvertXToDVD" de opdracht om de bestanden na het omzetten niet meteen op een schijfje te branden. Indien ik echter het hoofdmenu met Nero heb gemaakt en de bestanden op een schijfje brandt, neemt hij de ondertiteling niet mee. Het vreemde is dat hij de ondertiteling wel meepikt indien de bestanden meteen vanuit "ConvertXToDVD" op een leeg schijfje worden gebrandt. Nu weet ik dat je via dit programma ook…
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
nou, mijn vraag is duidelijk, wat is beter winavi of avi2dvd. Ik had gelezen bij een andere topic dat winavi beter is maar dat er bij een trial een irritante tekst in beeld kwam??? :S
Laatste reactie door tololimi,
