Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
ik heb een oud spel die ik helemaal te gek vind nog steeds dan,alleen deze game krijg ik niet op gang met de vista ..weet iemand hoe of wat & help mij even daarmee wil je.. groeten en bedankt willem.
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Heb hier een Wii waarvan de externe HDD zich heeft begeven. Heb nu een nieuwe schijf. Spellen heb ik met WiiBackupManager op de HDD geplaatst, Echter worden de spellen niet gezien door de Wii, ik krijg de melding :Welkom bij WiiFlow, Wii heeft geen spellen gevonden. Klik op Spel installeren of selecteer partitie om de juiste partitiesoort te kiezen. De HDD heb ik wbfs geformatteerd. Wie kan mij helpen ? Mvg Henry
Laatste reactie door Duken, -
Nieuwe PC!
door DutchFighter- 12 reacties
- 3.9k weergaven
Ik zat is achter mijn pc en ik zat games te zoeken en zo langzamer hand kreeg ik de indruk dat mijn ouwe rakker de nieuwste games niet meer kon draaien :-[ dus ik dacht tijd voor een nieuwe ;D maar ik ben een enorme noob met computers maar ik heb het een en ander bij elkaar gezocht en nu vraag ik jullie mening wat jullie van deze samestelling vinden :police: het gaat hierom: • Processor: Intel Core 2 Duo E6600 • Moederbord: Asus P5N32-E SLI • Geheugen: Kingston 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2, CL4 • Videokaart: MSI GeForce 8600 GTS 256MB DDR3 • Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreme Gamer • Harde schijf: 1 x Seagate Barracuda 7200.1…
Laatste reactie door Martijn, -
- 1 reactie
- 4.1k weergaven
Dag Ik heb een switch in 8.0.1 al gekraakt met een RCM loader one alles werkt prima Ik heb een 128g micro SD die vol is, ik wou dat ik een nieuwe SD-kaart had om andere spellen te plaatsen. Welke procedure moet ik volgen om een nieuwe SD-kaart te maken? Bedankt voor je hulp
-
- 8 reacties
- 2.8k weergaven
Hoi ik heb een R4 alle spellen doen het maar de nieuwe spellen zoals:hoe tem je een draak,battle of giants, sega sonic racing en nog wat meer doen het niet!! Heeft iemand er meer ervaring mee en een oplossing?
Laatste reactie door Rembo99, -
- 10 reacties
- 2.6k weergaven
hoi, Ik heb op de DSTT van mijn zusje wat nieuwe spelletjes gezet, Laura's Passie (een 15 pack van isohunt) en Rhythm Paradise (van romulation.net) en hij blijft nu ik ze er heb opgezet oppeens bij elk spel staan op loading, wat is dit en wat kan ik ertegen doen? Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 14 reacties
- 4k weergaven
Er is een nieuwe track mania nations ! Zijn nieuwe naam is Track mania nations Forever. Er zijn veel nieuwe track's, terug online en GRATIS ! + betere grafics [glow=red,2,300]Description: TrackMania Nations Forever offers a new complete "Forever" version of the Stadium environment, a complete solo mode and 65 brand new, progressively difficult tracks. TrackMania Nations Forever will unite an even larger number of players thanks to its engaging multiplayer modes, innovative online functions and revolutionary interactivity between players.[/glow] download : http://www.gamershell.com/download_24766.shtml Veel raceplezier !
Laatste reactie door Cédric., -
Nieuwe videokaart
door Diamond- 8 reacties
- 2.5k weergaven
Hooooooooooi. ik ga dus binnekort een nieuwe videokaart aanschaffen. Me budget is onder de 100 euro. Nu heb ik deze in me gedachten. Ik weet niet of me PC hem trekt en ik weet ook niet hoeveel WATT voeding ik heb. Nu zit erin: XP 32 Bits MSI moederbord met 2.6GHZ procesor 512 MB werkgeheugen +200GB HDD Ik wil spellen spelen zoals Call of Duty 4, BioShock, S.T.A.L.K.E.R en nog wat shooters. Hoe kom ik ook te weten hoeveel WATT voeding ik heb? Ik heb AGP slots.
Laatste reactie door Pctje, -
nieuwe XIII
door bartelomeus- 7 reacties
- 4.2k weergaven
ik heb XIII uitgespeeld (al een tijd geleden) en er stond To Be Continued! komt er ooit nog wel een nieuwe XIII? En is de nieuwe DRIVER een beetje een goed spel? Bart
- 2 reacties
- 5k weergaven
Ik heb vele forums en sites bezocht maar krijg steeds geen goed info over de nieuwste firmware. Op de site stond een link maar die gaf andere bestanden dan die ik zou moeten hebben (bijv. moonshl 2 terwijl ik moonshl moet hebben). Volgens de beschrijving bij de download zouden dezelfde bestanden in de link moeten staan die ik er nu al op heb staan als kernel, maar ze zien er dus anders uit. Wordt de kaart niet meer ondersteund of zo? De problemen zijn er met het spelen van nieuwere spelletjes, die starten niet op. Oudere wel. Bedankt voor de hulp.
Laatste reactie door Zombymario, -
nieuwste gta 1 2
door magicm14- 43 reacties
- 8.8k weergaven
zal de nieuwste gta ooit voor de pc uitkomen dat zou ik wel graag willen weten
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Bestaat er een MineCraftSP versie of van AnjoCaido, weet het verschil niet . Graag zou ik de 1.6.2 versie hebben
Laatste reactie door Marciej123, -
- 7 reacties
- 2.8k weergaven
Nou.. Ik kan er echt geen vinde ik heb overal gezocht op internet :'( kan iemad mij helpen of misschien eentje geven? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Arthalus, -
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo mensen, Sinds gisteravond heb ik voor de pc de stimulus maps gekocht. Heel leuk die maps maar ik kan niets anders meer doen dan de stimulus mode. Als ik iets anders probeer (bijvoorbeeld ground war of demolition) dan vind hij GEEN lobby's na 5 minuten. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Groetjes Robert.
Laatste reactie door Robertoz, -
ninja blade
door katarina- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo heb het spel ninja bblade geinstaleerd en weet niet waar de mappen plaatsen met crack er zejn noh 4 mappen erbij BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
Ninja Blade probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb het spel ninja blade gedownload en geinstalleerd voor de pc(tot hiertoe geen probleem), maar als ik het spel opstart geeft hij helemaal geen letters weer(je ziet een vakje met niets erin), als je een paar keer enter drukt gaat hij naar het spel(kun je wel spelen), maar dan geeft hij dingen aan als de X-button en Y-Button(van de ps3), weet iemand hier iets op? Bvd, Niels Ik heb de volgende gedownload, namelijk bij TPB zoeken naar(is nu weg): Ninja Blade [English][PCDVD][WwW.GamesTorrents.CoM]
-
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 kaartje en het bevalt me goed. Maar soms zijn er games die super leuk zijn maar het niet doen Kan je iets doen om het spel te laten werken? Alvast bedankt! Groeten Jurgen
Laatste reactie door jurgen466, -
- 4 reacties
- 13.1k weergaven
beste mensen, Ik heb pas een 2DS aangekocht die 3DS spellen kan spelen (zonder 3D dan wel) nu is mijn vraag, kan ik ook hier spellen voor downloaden (3DS)? Zoja: Welke site's zijn te vertrouwen en welke flashcard (denk dat het zo noemt) moet ik aankopen. Alvast bedankt
Nintendo 3ds flashcard voor 3ds roms
door Gast Mike- 4 reacties
- 10k weergaven
Voor mijn Nintendo 3ds ben ik zoekende naar een flash card lezer die 3ds Roms kan afspelen. Ik heb een oude R4 kaart liggen maar die doet het niet meer. Iets over firmware, deze kan ook alleen gewone DS Roms laden. Ik zoek dus een zonder gedoe 3ds flashkaart lezer . Een die werkt met updates en ook op een nieuwe 3ds. Spotnet staat vol met games voor de 3ds die wil ik dan gebruiken. Mijn vraagje aan jullie : welke flashkaart zouden jullie aanbevelen ? Ik zie door de bomen het bos niet meer. En waar zou ik deze flashcard kunnen bestellen? Thanks
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 12 reacties
- 3.4k weergaven
Ga het toch weer proberen . Nu mijn vraag wat is een kaart Flashen ? En Ik heb twee Nintendo 's 3Dsen liggen , een met firmware Ver 9.7.0-25E en een met Ver 4.3.0-0E. ik heb hier de R4i 3DS voor , maar deze werkt niet meer, ik heb de nieuwste firmeware er op gehad . Maar de 3Dsen doen het niet,nu las ik ook iets over wood , wat is dat en en waar kan ik dat halen voor de R4i 3DS kaart dit staat er onder op de kaart www.r4i-SDHC.com ik hoop echt op hulp van jullie en @Zombymario mijn dochter zou zo blij zijn
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Een goede middag. graag zou ik hier een paar vragen stellen aan jullie, met de hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb twee Nintendo 's 3Dsen liggen , een met firmware Ver 9.7.0-25E en een met Ver 4.3.0-0E. En ik heb de volgende Flash kaart R4i 3DS , ik hier de volgende firmware op gehad R4i V1.80b en R4i V1.41b Maar ik krijg steeds de volgende op de 3DSen , er is een fout op getreden. houd de power knop ingedrukt om het systeem uit te schakelen. Ik heb er dan nog geen spelletjes op geïnstalleerd. Wat doe ik nu fout ?
Laatste reactie door Napoleon63, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Weet iemand waar ik werkende 3ds torrents kan vinden heb er een hoop maar mis deze : pokemon sun of ultra sun mario party top 100 mario world golf tour donkey kon coutry returns zijn 3ds roms geen !!!!cia bestanen of decrypted roms want die werken niet op de sky 3ds wie kan mij helpen??
Laatste reactie door Freek87, -
- 10 reacties
- 8.8k weergaven
Aangezien ik niet zo veel meer op mijn 3DS speel maar nog steeds fan ben van Pokémon had ik graag mijn 3DS willen jailbreaken (softwarematig) om deze spellen gratis te kunnen downloaden en spelen. Nu is mijn vraag: wat is volgens jullie de beste manier om te jailbreaken? Heb via een vriend gehoord dat Homebrew Channel goed was en via Soundhax. De versie van mijn software is nu: Ver. 11.2.0-35E Alvast bedankt
Laatste reactie door happiet, -
Nintendo DS
door shakaal- 5 reacties
- 2k weergaven
Beste allen, Ik heb sinds kort een DS en een R4-kaart met spellen erop. Alles werkt optimaal maar het enige waar ik mee zit is dat ik vanuit een willekeurige spel niet terug kan gaan naar het hoofdmenu. Dus het menu waar alle spellen staan. Ik moet de DS uitzetten en weer aanzetten en dan kom ik weer in het menu. Dat kost erg veel batterijcapaciteit. Is er een bepaalde toetscombinatie om dit te regelen? Alvast bedankt voor het antwoord. Shakaal.
Laatste reactie door Michiel,