Spring naar bijdragen

Need for Speed Hot Pursuit 2010 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


neeszz

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

NeedForSpeedHotPursuit-3.jpg

Release datum: 16 november 2010

Multiplayer elementen: Ja

Platform: PS3, Xbox, Windows, Iphone en wii

Ontwikkelaar: Criterion Games

Uitgever: EA

Systeemeisen: Te vinden verder in dit topic


Algemene informatie

Hot Pursuit gaat terug naar de Need for Speed-series en neemt de gameplay stijl van de vroegere "Hot Pursuit"-titels over in de Need for Speed franchise met exotische auto's en high-speed politie achtervolgingen. Het is vooral geïnspireerd door de originele Need for Speed op de 3DO. Hot Pursuit laat de speler als een agent of een racer spelen en biedt een volledige loopbaan modus voor beide rollen aan. De relatie tussen de politie en racers wordt beschreven als "hond die achter een konijn aan zit"  met sterkere politie eenheden  ten opzichte van de racers. Elke zijde heeft verschillende power-ups zoals het oproepen van wegafzettingen en radar blokkering. Het spel vindt plaats in fictieve locatie genoemd Seacrest County. Het is een volledig open-wereld en heeft meer dan 100 mijl (160 km) van de open weg, en als referentie, is vier keer groter dan Paradise City, de stad van Burnout Paradise.

Hot Pursuit beschikt ook over een nieuwe sociale interactie systeem, genaamd "Autolog" omschreven als "Facebook voor het spel". Het spel heeft zowel single-player en een multiplayer spelmodus met maximaal acht spelers, als een optie om multiplayer racing levend te houden, kan de speler records en prestaties berichten en die zijn op de Autolog-feed voor vrienden te zien, die ze dan kunnen proberen te verslaan. Autolog bevat ook een ervaring systeem, genaamd "Bounty". Tot dusver de enige game-modus die onthuld is "Interceptor 1 vs 1", waar men alleen te gen het politiekorps kan racen. Maar meer spelmodussen worden nog onthuld. Andere functies zijn onder meer de speler de mogelijkheid geven om aangepaste soundtracks toe te voegen aan het spel.

bron: en.wikipedia.org. vertaalt door vertalen.nu. de overige grammatica is door mij verricht. typ of andere fouten voorbehouden


Minimale systeemeisen

Operating system: Windows XP (SP3) / Windows Vista / Windows 7

CPU: Intel Core® 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ

Memory: 1.5 GB Windows® XP / 2 GB Windows Vista® - Windows 7

Hard drive space: 8.0 GB of free space

Graphics hardware: 256 MB DirectX® 9.0 compliant card with Shader Model 3.0 or higher

Sound hardware: DirectX 9.0 compliant sound card


Extra Informatie

In het spel zullen 66 verschillende auto’s speelbaar zijn, zowel voor de racers als voor de politie, maar een paar zullen exclusief bij één van beide kampen horen.

 


Overige trailers & screenshots

[img width=620 height=348]http://gamrfeed.vgchartz.com/galleries/2010-08-12/need-for-speed-hot-pursuit/need-for-speed-hot-pursuit_1281619196.jpg

[img width=620 height=287]http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/08/nfs_hot_pursuit_3.jpg

[img width=620 height=348]http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/111/1112783/need-for-speed-hot-pursuit-20100816080306502_640w.jpg

[img width=620 height=348]http://ps3clan.nl/wp-content/uploads/2010/09/nfshp_bugattiveyron-1024x576.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 65
  • Reacties 135
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat zier er goed uit man! Mooie startpost en ik ben benieuwd! Heb begrepen dat het een nieuw format is van NFS. Beetje naar de roots als vroeger idpv al dat neppe gepimp :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oohhh!! De vorige hot pursuit heb ik helemaal kaal gespeeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  220
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

komt deze ook op pc? Als het net zo goed / beter wordt dan de originele, zal 't zeker leuk worden  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 220

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Awesome!

Heb deze helemaal groen tot grijs gespeelt. 8) dat waren tijden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Awesome!

Heb deze helemaal groen tot grijs gespeelt. 8) dat waren tijden!

Deze? dat vind ik knap, hij is nog niet uit. Ik gok dat je het over de vorige delen hebt? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Lijkt me wel weer erg tof als ze idd weer beetje old school gaan.

erg leuk game lijkt me komt op me lijstje erbij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Lijkt me wel weer erg tof als ze idd weer beetje old school gaan.

erg leuk game lijkt me komt op me lijstje erbij :)

De gameplay van toen de graphics van nu. Perfecte combi :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[A] DukeN

Bedankt voor je reactie/compliment!

Ik vond het eigenlijk gek dat deze nog niet op het forum stond. Vandaar mijn post :cool2:

[A] turkishmouss

Zoals je boven aan het topic kan zien komt deze game ook uit voor de pc.

Ikzelf heb ook enorme verwachtingen van deze game. Ben zelf geen echte die-hard racer maar NFS: 2, 3, road challange en hot pursuit heb ik vroeger netzoals Marciej123 grijs gespeeld! Geweldige spellen waren dat. Als ze het type rijgedrag van Burnout Paradise hier ook in verwerken is het feest helemaal compleet!

En nu hopen op wat Freddytje zegt: De gameplay van toen en de graphics van nu... Oh, dat wordt voor mij de racegame van 2010!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 65

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De racegame van 2010. Uhm.. Ja dat denk ik ook, GT5 kan barsten :) Maar deze kan als nog niet tippen aan TDU 2 (test drive unlimited 2) die volgend jaar uit komt. Dat is DÉ racegame  (open world, met voral het oog op het Multplayer aspect van de game) van 2011 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De demo is te downloaden op de 360  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De racegame van 2010. Uhm.. Ja dat denk ik ook, GT5 kan barsten :) Maar deze kan als nog niet tippen aan TDU 2 (test drive unlimited 2) die volgend jaar uit komt. Dat is DÉ racegame  (open world, met voral het oog op het Multplayer aspect van de game) van 2011 :)

Tja, dat kan ik niet zeggen want die heb ikzelf nog niet gespeeld. Wat ik nu opnoem zijn pure verwachtingen. Misschien is de gameplay wel bagger. Ik weet het niet ;)

TDU 1 heb ik wel gespeeld. Maar dat was niet mijn type spel. Het begin vond ik leuk, lekker meeslepend met huisje kopen, auto kopen. toen een paar races gedaan. Maar het viel toch tegen. Zat voor mij amper spanning in.(dat was volgens mij ook de bedoeling)

Iig het spel trok mij gewoon niet. dus als dat een zelfde variant wordt van tdu 1 weet ik dat nog zo net niet... :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 65

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja je hebt wel gelijk, maar je kan het ook niet echt een racegame noemen. Het gaat meer om het scheuren/touren in een dikke bak. Maar je hebt nu meer opties. Maar ik vind de game redelijk vergelijkbaar met NFS. Scheuren, tunen (klein beetje in verhouding met NFS), en allebij arcade met een vleugje simulatie.

Nope je kan nog niet beoordelen, maar NFS hot pursuit 2010 kan je eigenlijk ook weer niet vergelijken met GT5. 2 totaal verschillende games.

Ik zie m wel verschijnen en dan pas kan ik een goed oordeel vellen over alle games waarover ik het nu heb (exclusies GT5 want die kan ik niet spelen op de PC of wii, dat dacht ik tenminste. Alhoewel het wel ubervet zou zijn :)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tja, ik kan niets anders dan instemmen met jou bericht.

conclusie: dan is het voor de PC de race-game van het jaar 2010:P haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 65

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heb deze gespeeld op Firstlook (24 oktober) en speelde lekker. Helaas maar 2 minuten mogen spelen ofzo, maar voelde goed aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb deze gespeeld op Firstlook (24 oktober) en speelde lekker. Helaas maar 2 minuten mogen spelen ofzo, maar voelde goed aan.

YAY 8) Ook mooie graphics?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zo te zien wel Freddytje! ;D

Ah, lekker hoor. Voor de release al even het spel aan kunnen voelen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 65

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb de demo gespeelt.

AL zijn het maar 2 races.. en een online ervaring waar toch de game wel op doelt heb je niet kunnen ervaren. Dus ik vind eigenlijk niet dat je een goede indruk kan hebben..

Dus ik twijfel nog steeds tussen gt5 en need for speed.

+ ik had eigenlijk wat meer verwacht van de graphics van need for speed.

En ze hebben het sturen zo veranderd dat ik het niet prettig vind. (dit was ook al het geval bij een aantal vorige need for speeds)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik vraag me af hoe je ooit kan twijfelen tussen GT5 en Need For Speed? Dan klopt er toch iets niet. Als je GT5 kan spelen, moet je dat gewoon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ik vraag me af hoe je ooit kan twijfelen tussen GT5 en Need For Speed? Dan klopt er toch iets niet. Als je GT5 kan spelen, moet je dat gewoon doen.

Sommige meningen verschillen? :-[

er zijn toch ook mensen die Nfs leuker vinden? Het is toch niet 'voorbepaald' dat gt5 leuker is? :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

NFS stelt mij teleur, het voelt gewoon weer aan als most wanted enzo, nu kun je als politie spelen geweldig... nee. De besturing is trouwens ook verpest, als je op Vierkantje drukt (PS3) dan doet hij automatisch bijna een 180 graden turn, en dat is het minste dat je nodig hebt in een achtervolging. Botsen tegen andere auto's in een race heeft ook weinig nut als je geen politie bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik vraag me af hoe je ooit kan twijfelen tussen GT5 en Need For Speed? Dan klopt er toch iets niet. Als je GT5 kan spelen, moet je dat gewoon doen.

Dat is het niet. Ik heb als klein jochie van 8 a 9 jaar met mn kleine koppie dat net boven het burueau van mn pa uit kwam hot pursuit2 gespeelt. dan is et toch hartstikke vet om et nu weer te spelen.

vandaar dat ik twijfel maar begin wel steeds meer naar gt5 te neigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Pctje, realisme of arcade waar houd je van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

[A]Pctje, realisme of arcade waar houd je van?

beide  ;D

Das dus et probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ik vraag me af hoe je ooit kan twijfelen tussen GT5 en Need For Speed? Dan klopt er toch iets niet. Als je GT5 kan spelen, moet je dat gewoon doen.

Dat is het niet. Ik heb als klein jochie van 8 a 9 jaar met mn kleine koppie dat net boven het burueau van mn pa uit kwam hot pursuit2 gespeelt. dan is et toch hartstikke vet om et nu weer te spelen.

vandaar dat ik twijfel maar begin wel steeds meer naar gt5 te neigen.

Dat is precies de goeie reactie die aansluit op mijn reactie:

Ik vraag me af hoe je ooit kan twijfelen tussen GT5 en Need For Speed? Dan klopt er toch iets niet. Als je GT5 kan spelen, moet je dat gewoon doen.

Sommige meningen verschillen? :-[

er zijn toch ook mensen die Nfs leuker vinden? Het is toch niet 'voorbepaald' dat gt5 leuker is? :geheim:

Maarja, Toen vond je het al snel goed. Zoals misschien mensen kennen: Vakantieracer en grachtenracer. Die heb ik ook helemaal plat gespeelt :P toen vondt je het al snel goed. Maar alsnog was het toen mega vet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • latu heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...