Spring naar bijdragen

Need for Speed Hot Pursuit 2010 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


neeszz

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoe is de game met het toetsenbord? Of is het weer zo'n stomme console-poort waarbij je je zonder controller het spel niet echt fijn kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • Reacties 135
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@JFK, prima te spelen. Makkelijker dan met een controller, dat kan ik je wel vertellen. Vooral driften gaat makkelijker. 

Btw, ik speel niet vaak met controller, maar dit is mijn mening.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  220
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik moest de toetsen wel zelf instellen omdat alles anders was ingesteld.

Het is wel een leuk, mr na een tijdje begint het wel te vervelen heb ik zo het gevoel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 220

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Thank you :)

Werkt deze, en is hij voor PC? En wat voor crack is t? Die van Superjoshi (waar ik normaal alleen maar goede spellen van krijg) bevat een virus volgens mijn virusscanner wat bij meerder mensen het geval was.

Die van Superjoshi had ik ook. Maar hij crasht bij mij als iedere keer. Als ik klik op career en dan 1 van de 2 dingen kies (politie of gewoon zeg maar).

Die crack is dus besmet en werkt niet fatsoenlijk, of werkt hij bij sommigen wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[A]JFK, prima te spelen. Makkelijker dan met een controller, dat kan ik je wel vertellen. Vooral driften gaat makkelijker. 

Btw, ik speel niet vaak met controller, maar dit is mijn mening.  :)

Jup ik heb hem ook uitgeprobeerd. Het is te doen, echter vindt ik het spel niks. Heb niks met arcade race games. Je rijd 3/4 van je tijd met Nitro en je drukt 1x de spatie balk in en je glijd zonder amper bij te sturen de bocht door. Ik wacht nog wel even tot Shift 2, misschien dat een beter succes wordt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Thank you :)

Werkt deze, en is hij voor PC? En wat voor crack is t? Die van Superjoshi (waar ik normaal alleen maar goede spellen van krijg) bevat een virus volgens mijn virusscanner wat bij meerder mensen het geval was.

Die van Superjoshi had ik ook. Maar hij crasht bij mij als iedere keer. Als ik klik op career en dan 1 van de 2 dingen kies (politie of gewoon zeg maar).

Die crack is dus besmet en werkt niet fatsoenlijk, of werkt hij bij sommigen wel?

Dit is inderdaad een virus, ik zou een andere downloaden. Op FTD staat iig een werkende, ik weet helaas niet meer welke :-X Maar je moet bij serial invoeren/registreren, annuleren klikken. Dan installeert die en daarna moet je de NO CD CRACK plakken. Dan werkt die, let op, dit gaat dus niet over de Superjoshi versie maar een andere. Volgens mij deze (of iig iets in die trant):

Aantal bestanden : 165 bestanden

Bestandsnaam : nfshp2010.001 t/m nfshp2010.165

Nieuwsgroep(en) : a.b.games

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dit is inderdaad een virus, ik zou een andere downloaden. Op FTD staat iig een werkende, ik weet helaas niet meer welke :-X Maar je moet bij serial invoeren/registreren, annuleren klikken. Dan installeert die en daarna moet je de NO CD CRACK plakken. Dan werkt die, let op, dit gaat dus niet over de Superjoshi versie maar een andere. Volgens mij deze (of iig iets in die trant):

Aantal bestanden : 165 bestanden

Bestandsnaam : nfshp2010.001 t/m nfshp2010.165

Nieuwsgroep(en) : a.b.games

Bedankt :)

Maar weet niemand waar je een fatsoenlijke crack los kan downloaden?

Want anders moet ik weer alles binnen gaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Bedankt :)

Maar weet niemand waar je een fatsoenlijke crack los kan downloaden?

Want anders moet ik weer alles binnen gaan halen.

TPB -> Need for Speed Hot Pursuit-RELOADED(Crack Only)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt, maar het spel blijft crashen als ik een wagen kan kiezen. Dan zie je even de wagen en hoor je nog geluid. Maar een seconde of 2 later crashed het spel. En dan krijg ik zo eenn klein windows schermpje. Daar staat dat standaard verhaal in dat de toepassing is afgesloten omdat deze niet meer werkt.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Ik heb het spel ook al opnieuw geïnstalleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zoek op NFS hot pursuit 2010 CTD (crash to desktop) misschien word je daar wat wijzer van? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik dacht misschien is het een veel voorkomen probleem en weet iemand het zo. Maar het kan natuurlijk aan van alles liggen.

Maar ik zal even zoeken :)

Bedankt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb er geen last van, maar soms helpt een nieuwe crack. Nieuwe video drivers.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja de nieuwste drivers had ik ook al gedownload.

En een andere crack ook. Maar dat is toch alleen zo een activeer geval?

Terwijl ik dit aan het posten was heb ik het gevonden.

De eerste methode werkte bij mij :)

How to fix NFS Hot Pursuit crash to desktop (CTD) after selecting race

Judging by the number of people complaining on various gaming forums, this seems to be a fairly common problem. The game sometimes seem to crash when running on processors with 4 cores. You can try either one of the solutions mentioned below to try and fix this issue:

Set the NFS process to use only two cores

Instead of setting your computer to use two cores, you can try enforcing this restriction on NFS HP process only.

1. Start the game. Immediately start Task Manager

2. Locate the NFS hot Pursuit process in the processes list.

3. Right click the process and select ‘Set Affinity’.

4. Tick only two processor cores, preferably Processor 0 and 1. Press ok and close the dialog.

5. Switch back to the game and try selecting a race.

If this method does not work, try the solution below.

Set your computer to use only two cores

1. Run System Configuration utility. Typing msconfig in the start menu run or search box should do the trick.

2. Switch to ‘Boot’ tab.

3. Select ‘Advanced Options’

4. Set ‘Number of Processors’ to 2.

5. Restart your computer and run the game.

While the crash on race selection may get fixed, note that your computer will now only use only two processor cores instead of 4. You may want to undo the above change once you stop playing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

mooi  :) Al vind ik TDU2 toch echt een stuk beter, graphics zijn mooier/realistischer. En je hebt daar cockpit view wat ik ook heel mooi  uitgewerkt vind. En de besturing/ vibe van t rijden, daarin vind ik TDU2 ook veel beter. Bij NFS heb ik bij het optrekken al het gevoel als of ik achterop een wild paard zit, en bij hoge snelheden gaat t helemaal niet meer goed. Een klein beetje remmen en je zit zowat op de andere baan. Bij TDU 2 is dit allemaal nu al veel beter, laat staan 11 februari als die (vermoedelijk) in europa uitkomt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Rommel... Nu werkt het spel eindelijk door wat rare fratsen uit te halen werkt mijn race stuur niet fatsoenlijk (bij andere spellen zoals Dirt 2 werkt hij perfect). Ik heb al gegoogled maar ik heb geen oplossing gevonden. Wel een lijstje met ondersteunde controllers maar daar stond die van mij niet bij.

Dan misschien maar eens kijken voor TDU 2 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  28
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Weet er iemand een serial?  Ik heb gezocht maar vond niets :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 28

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Als kje paar pagina's terug had gelezen had je geweten dat je geen serial nodig heb als je een crack erbij heb gedownload.

Tijdens je installatie dus op annuleren klikken bij de vraag van serial en direct na installatie de crack in de juiste map plaatsen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Poeh, ben nu level 6 en de cops zijn lastig af te schudden. Ik vind alleen die overige modus k*t... ik wil alleen prursuit. De rest zal me een worst wezen... maar ja die moet je spelen om verder te komen.  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beide verhalen uitgespeeld. Leuk spel! Zit veel actie in! O0

De missies zijn niet bijzonder moeilijk. De politie zelf zijn vond ik persoonlijk moeilijker dan achtervolgd te worden. Een spel om zeker aan te raden. Alhoewel je geen politieauto's kan nemen in de Vrije modus. Volgens mij bedoelde jij dat DukeN?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 65
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nee, ik speel alleen de Pursuit modus. (niet de cops) en wil niet de races doen / time trials. Ik wil alleen stoeien met de cops.

Met die freeroam kom je geen cops tegen.. helaas.

Hoe is de cops modus trouwens? Zijn dat ook nog "races"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb het toch maar even gespeeld met mijn toetsenbord en het rijd echt als peppi en kokki. Die wagens zijn in de bocht schuivende blokken. Tijd om A2 Racer 2 weer eens stof vrij te maken, ik denk dat dat beter rijd dan dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee, ik speel alleen de Pursuit modus. (niet de cops) en wil niet de races doen / time trials. Ik wil alleen stoeien met de cops.

Met die freeroam kom je geen cops tegen.. helaas.

Hoe is de cops modus trouwens? Zijn dat ook nog "races"?

Dat is ongeveer het zelfde, je moet nu gewoon mensen uitschakelen. Je kan dan ook de hulp in roepen van onder andere: wegblokkade's, EMP, spijkermatten en een helicopter. En je hebt daar ook gewoon time trials, en dat je je omhoog moet werken voor betere auto's ;)

Er komt binnenkort een patch aan:

Het ontwikkelingsteam van Need for Speed: Hot Pursuit is de laatste tijd druk aan het werk geweest met de code van hun game voor de pc om een aantal addities te doen en bugs te repareren. De patch staat voor volgende week gepland en zou een vlottere werking moeten opleveren met multi-core processors. Ook regen- en sneeuwanimaties werden grondig herzien en tracks zijn aangepast om het geheel realistischer te maken.

Naar het schijnt waren er dan veel mankementen aan de game toen die uitkwam. Dat kan echter makkelijk verklaard worden; het is namelijk zo dat dergelijke aanpassingen vlak voor de release een hoop geld kosten voor de ontwikkelaar. Als het gaat om zaken die na de release gerust nog rustig kunnen worden bekeken, dan krijgen we inderdaad zo'n patches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik vind dit, met terugblik op de vorige reeks NFS (pro street enz.), een enorme verbetering. Misschien wel een beetje overdreven met dat driften maar ik had er absoluut geen moeite mee.

Enkele time trials waren best pittig want je als je beukt dan komen er 2 sec. bij en als je een auto raakt 3 sec. bij. Dus het is dan wel nodig om goed en rustig te rijden zonder te beuken.

Met een race van 4 minuten kan je beuken wat je wil want dat haal je toch wel in :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 65

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Klopt, maar nog geen crack. Installeer deze patch dus niet op een gecrackte versie. Want dan werkt deze waarschijnlijk niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...