Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Probleem met virtuele schijf
door Gast polsax- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Ik heb een probleem met het starten van transport giant. Ik doe mount image, en dan slecteer ik cd1. Als ik vervolgens op play transport giant, krijg ik de fout melding: Please insert the original TransportGiant CD1 into your CD/DVD drive. Als ik dan in verkenner kijk naar mijn virtuele schijf, is de image van cd1 verdwenen.. Wie weet waar dit aan ligt? Alvast bedankt!
-
4 cd's---> 1 dvd?
door sjost- 2 reacties
- 2.8k weergaven
heb nfs most wanted! alleen zijn \'t 4 cd\'s... weet iemand hoe ik die samen kan voegen tot 1 dvd?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 5.2k weergaven
Hallo, ik heb football manager 2008 razor1911 gedownload maar ik heb een passcode nodig die ik nergens kan vinden >. ik hoop dat iemand de passcode weet of miss waar je FM2008 ergens anders kan downloaden? :peace:
Laatste reactie door stijnow, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
heey ik was net c&c3 tiberium wars aan 't spelen en toen kreeg ik een game crash (zie plaatje) weet iemand wat ik hieran kan doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Wat is steamunlocked?
door Anoniem lid- 2 reacties
- 4.7k weergaven
Op youtube kwam ik steamunlocked tegen. Dat is een website waar je alle games van steam kan downloaden zonder te betalen. Normaal koop je deze op steam maar in steamunlocked hoeft dat niet. lijkt te mooi om waar te zijn maar is er iemand die dit al een keer kent? Is het veilig om dit programma te gebruiken? de website is steamunlocked.eu
-
- 2 reacties
- 3k weergaven
hey ik heb nog al last van spyware en ik heb al verschillende keren norton internet security gedownload maar dan krjg ik altijd dezelfde foutmelding tijdens het installeren. http://img411.imageshack.us/my.php?image=naamloospn7.png het is niet zo duidelijk dus ik zal zeggen wat er staat: install failed. gathering error information. This may take several minutes directory13.txt
Laatste reactie door maxke006, -
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Ik heb Woodcutter simulator geïnstalleerd maar als ik ga spelen krijg ik het beeld wat als bijlage staat. Als systeemeisen staan: Windows 2000/XP/Vista Pentium4 2.4Ghz oder vergleichbarer Prozessor 1GB Ram (2000/XP), 2GB Ram (Vista) 1GB of free space DirectX-kompatible 3D-Grafikkarte (mind. Geforce 5900 oder ATI X700) en ik heb Windows XP Pentium4 2.8Ghz (2cpu) 1GB Ram (XP) Geforce 6200 Zij zou dus moeten werken. Iemand enig idee wat de boosdoener kan zijn? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 2 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo beste Duken forum gebruikers, Ik heb hier de wii met soft mod en alles werkt oke met uloader v3,1 maar deze wil ik graag update naar hogere versie. We worden namelijk geirriteerd door de muziek en is ook verouderd na het zien van uloader gx. Nu de vraag?: Hoe kan ik het beste uloader v3,1 update naar hogere versie? (graag met tut) De Wii is niet aangesloten op internet! met vriendelijke groet, Theo
Laatste reactie door easytheo, -
- 2 reacties
- 4.2k weergaven
Hallo duken .. ik heb dus gta 4 gedownload an geinstaleert. met social club etc etc. ik heb nu meerder craks gebrobeert maar geen enkele werkt zo als ihet zou moeten.. ik heb nu gta 4 opnieuw genstaleert. zonder ook maar iets te veranderen. AUB met uitleg ben niet de slimste met pc.... 8) :D Kan me iemand een crack geven of de torrent link... pc: OS : windows vista ultimate 64 bit (x86) sp 1 MOEDERBORD : asus p5k pro met quad core (2.55 ghz) HD: 2 x sata 1 TB (2 terabyte totaal) GVA : Nvidia / asus EN9800GTX+ ik hoop dat ik niks ben vergeten Alvast bedankt…
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi leden, Bij het opstarten van Bioshock krijg ik deze melding: bioshock.exe werkt niet Weet iemand hier raad mee? groetjes cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
Gears of War
door DutchFighter- 2 reacties
- 2k weergaven
eeuy ik heb dus de game gears of war gedownload maar hij is een of andere spaanse taal :buck: hoe kan ik hem in het engels krijgen :-[ :-[?? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Robin, -
Combat Arms
door Dark Legend- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hey... ik heb dus CA (free2play MMOFPS) gedownd en geinstalleerd en toen kreeg ik een error (errorcode 30022). dit betekend dat ik het spel niet kan spelen, omdat ik uit europa kom, maar een paar vrienden van me spelen het ook gewoon hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook kan spelen? Combat Arms Europa zou pas in october uitkomen ofzo en zolang wil ik niet w8en
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 6k weergaven
mij lukt een account maken niet :-[ kan iemand voor mij een account aan maken? Joris. :police:
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb het spelletje rabbits go home op mijn r4 kaartje van de ds gezet maar hij zegt error moet hiet iets overheen worden gezeten of is dit gewoon een verkeerde download?? zo ja waar kan ik dit downloaden?? Groeten Moniek
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 6.3k weergaven
In deze tutorial leer ik je hoe je moonshell 2 op je flash kaart installeert. Ook leg ik uit hoe je Foto's, muziek en video's op je flash kaart moet zetten. Hoe Installeer je Moonshell 2 op je flash kaart. 1. Download Moonshell 2 van http://filetrip.net/file.php?id=9646 2. Open de map, zet de map moonshl2 en moonshl2_DirectBoot.nds op je flash kaart. Foto's muziek en video's 1. Muziek Zoek op je pc een mp3 bestand en zet die op je flash kaart. 2.Foto's Foto's zoek op je pc een foto en zet die op je flash kaart. 3. Video's Om video's te bekijken op je DS moet je eerst video bestanden omzetten naar DPG formaat. Om video's om te zetten moet je een DPG…
Laatste reactie door jelmer11, -
- 2 reacties
- 3.2k weergaven
Ik heb onlangs een wii gekregen, ik kan hiermee originele spellen spelen, gebrande en ook via USB stick spelen. Onlangs heb ik 2 USB microfoons aangeschaft (Speedlink Starlet Set). Het eerste disney-sing spel wat ik probeerde werkte, alle andere spellen geprobeerd (via gebrande DVD of via USB stick) maar geen enkel spel herkent de mics. Ik zal wat info achterlaten omtrend software: * USB loader GX (blijft zwart na starten en start vervolgens de wii zelf opnieuw op) * Neogamma: R8 IOS 249 (Rev 17) * The homebrew channel: venster blijft leeg, pas als ik op knop 1 druk krijgen in een optie venster. Druk ik op het huis-knopje dan staat er een rij opties met bv Bootmii starte…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
hallotjes, ik wil lotr bfme 2 spelen, met een no cd crack. ik ga het nu dowloaden, alleen heb ik geen flauw idee hoe je moet werken met een no cd crack, > zou iemand een link kunnen geven naar een topic met uitleg. of zou iemand kunnen uitleggen waar ik het vandaan haal en hoe ik het erinzet. mvg nongrada ^-^
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 4.5k weergaven
hey ik heb fifa 2007 nou in het engels hoe zet ik die om in het nederlands??
Laatste reactie door chezter, -
Counterstrike 1.6
door NetSpin- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik dacht, ik ga maar is Counterstrike 1.6 downloaden. Is gelukt maar ik wil in die servers spelen, daarna verschijnt in beeld dat ik protocol (48) moet hebben en ik heb (47) Moet je update of zo? En zoja, waar kan ik dat vinden? Met vriendelijke groeten, NetSpin
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
xbox 360 games branden op dvd r dl is deze formaat nodig of kan ze .iso maken en op dvd r branden? + wat zijn de opties als ik mijn xbox ombouw? m.v.g Zodiac
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 27.6k weergaven
Ik wil graag mijn XBOX 360 zelf gaan flashen. Ik heb het al een keer uit elkaar gehaald dat gaat me wel lukken. Alleen snap ik niet van al het gedoe met de chipset. Hoe kan jou een XBOX 360 aan je pc aansluiten? Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb gehoord dat je de VIA 6421 nodig hebt om te flashen, kan iemand uitleggen wat dit eigenlijk is? MVG, Maysam PS: ik heb een BenQ drive.
Laatste reactie door Marciej123, -
Welke nickname?
door Ibriboy- 2 reacties
- 1.4k weergaven
xfuziionsz of revolutiionsz Welke is het mooiste/beste?
-
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hallo gasten, ik heb vandaag Internet Explore 9 geinstalleerd. en nu kan ik runescape niet meer spelen, ik krijg deze melding: WEET IEMAND WAT IK HIER MEE MOET ?? alvast bedankt
Laatste reactie door firecrack, -
Sims 2 probleem
door leniardo- 2 reacties
- 2.7k weergaven
hey allemaal ik eb net de sims 2 gedownload en geinstalleerd maar als ik het spel opstart krijg ik een foutmelding van rapport verzenden enzo... als ik dan op het fouten rapport klik geeft hij aan: Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van The Sims 2 toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te indentificeren; en het IP-adres (Internel-proctool) van de computer. hoe kan ik het spel opstarten ik eb nieuwe instalatie codes geprobeerd moet ik hem op nieuw downloaden (wat nog al een tijdje duurt) of weet iemand hoe ik he m tog kan spelen???
Laatste reactie door leniardo,