Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi. IK heb nog een klein vraagje over het opschonen van je pc als het mag :-\ Als ik kijk bij mijn software en ik klik op een programma en daar staat dan achter : GEbruikt zelden" Is het dan verstandig om dat ook weg te halen of juist niet. Dat was dus even mijn kleine vraagje. :pc: vonnetje
Laatste reactie door Duken, -
nokia n-gage
door Gast tyneke- 3 reacties
- 2.8k weergaven
eej ik heb een nokia n-gage gekocht en wil ik daar gedownloade spellen op spelen weet iemand wat ik met dat bestandje moet doen wat ik gedownload heb.
-
Norton Antivirus Trial verlengen.
door Gast dennis6006- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Mensen, Ik heb pas een nieuwe PC gekocht en daar zat dan zon \"trial\" op van Norton Antivirus, dus dat ie maar voor 90 dagen geldig is. Nu zou ik graag willen weten hoe je die datum kan verlengen zonder ervoor te betalen.. Ik hoor het graag van jullie! Thanks zovast Gr. Luca
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey beste mensen Ik heb een vraagje ik download nu al een tijdje xbox360 games maar dan wel allen de PAL games, kan ik ook de NTSC downloaden ?. Vriendelijke groet john
Laatste reactie door boekema, -
Oblivion
door DutchFighter- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb volle trots oblivion gedownload maar als ik het ga spelen sluit hij zomaar af > dus ik had wat gebrobeerd met backup-cd enzo ging hele tijd goed sluit voor die dag af en starte het de volgende dag weer op 1 uurtje gespeeld sluit hij zomaar weer af weet iemand wat dit vage probleem is of heeft iemand het eerder gehad :-[ greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 5.9k weergaven
Beste leden, Ik heb onlangs de volgende torrent gedownload: The.Elder.Scrolls.IV.Oblivion + NoDVD Crack. Wanneer ik het .rar bestandje uitpak en de .exe probeer te starten om het spel te installeren. Krijg ik de volgende melding: de toepassing kan niet worden gestart omdat de binkw32.dll file niet kan worden gevonden. Als ik vervolgens een gedownloade binkw32.dll file in die folder plaats krijg ik de volgende melding: kan entrypoint van procedure _binkcopytobuggerrect@44 niet vinden in dll-bestand binkw32.dll. Dit is dus hetzelfde probleem als in het volgende topic geschetst: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17305.0 Ik heb ook al geprobeerd …
Laatste reactie door nailz, -
- 12 reacties
- 3.6k weergaven
Ik heb een tijdje geleden oblivion gekocht maar me buurjongen vind die game ook helemaal te gek. Daarom leent hij me game maar kan ik hem niet spelen, en als ik hem heb kan hij hem weer niet spelen. Daarom heb ik naar een crack gezocht en heb ze ook wel gevonden. Maar of ze doen het niet, of het update lukt niet. Daarom vraag ik of iemand een goeie crack voor oblivion kan vinden . BTW, soms kan ik bij bittorrent iets niet downloaden. Dan begint die niet. Hebben andere mensen daar ook last van?
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb The Elder Scrolls 4 Oblivion gedownload en heb ook gelijk de crack gedowload. Alleen snap nou niet welk bestand ik moet vervangen, want als ik hem in het bestand zet, geeft ie nog steeds dat ik er een cd in moet doen. En de bestandsnaam van de crack komt net niet overeen met de iconen die er al staan. Ben al de hele dag bezig en word er beetje moe van... Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?? Spanks
Laatste reactie door b0rs, -
Office 2003
door Gast stoffelken001- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Ik zou graag een nieuwere microsoft office willen downloaden. Want met mijn office uit middeleeuwen kan je nog niet zo veel. En ik heb al vele sites bezocht maar ik kon nergens een Nederlandse office 2003 vinden. Dus misschien dat jullie een site hebben waar office 2003 opstaat??? groetjes computas :woohoo:
-
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
nieuwe pc gekocht dus moet er ook wel ff een goeie office op naja ik wil installen heb ik geen serial kan nergens een serial vinden dus weten jullie mischien een goeie site waar je werkende serials kan krijgen Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door candesco, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
zit ik in het juiste gedeelte van het forum trouwens..? > zo niet.. waar moet ik dan zijn?? :-[ Na 3 maanden klooien, ben ik het zat, niemand kan me helpen..(zelfs niet de geniale buurjongen) sims 2 op reis geinstalleerd met alcohol werkt allemaal goed. totdat hij vraagt om juiste cd. ik downloadde en plaatste ongev 3 miljard cracks.. NADA werkt niet hij blijft zaniken om die cd toen gebruikte ik sd4hide toe kreeg ik dit: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5014) (?????????????????) ik weet niet wat ik hiermee moet.. eerder in mijn leven kon ik namelijk wel games spelen met sd4hide. A…
Laatste reactie door dstar, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo ik heb een probleem met het downloaden van dingen voor sims, bijvoorbeeld bij uitwisselen, dan staat er dat ik m nog niet geregistreerd heb. Maar ik heb al wel de elektronische registratie gedaan, maar dat is blijkbaar niet helemaal goed gegaan:/ en als ik het nu nog een keer wil doen staat er, dit serialnumber is al gebruikt. En als ik dan op het bloemetje in sims 2 zelf klik, staat er een foutcode. En bij sommige dingen die ik download, dus via desims2 en dan het icoontje met downloads. Dan komt er soms een winrar bestand uit, maar vaker iets anders, 2 poppetjes in een rondje ofzo, blauw van kleur.. Weet iemand wat dat is? Please help HET GAAT DUS OVER SIMS …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo computeraars, Ik heb een Playstation 2, maar leest alleen maar orginele DVD's (dus geen copie) Ik heb copie DVD's die ik zelf gedownload en gebrandt hebt op DVD. maar nu wil ik mijn PS2 game ombouwen om ook de copie DVD's te spelen. heeft iemand voor mijn een handleiding(Tips), of een site waar ik kan (leren) ombouwen van een Playstation gameapparaat. Groetjes, gerson
Laatste reactie door svenholtman, -
ombouwen psp,waar?
door fiero- 5 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo allemaal Ik heb inmiddels de psp van mijn zoon overgenomen. En nu wil ik hem laten ombouwen,zodat ik zelf mijn spellen en films kan downloaden. Ik wil dit wel laten doen door iemand die het echt goed doet. Ik woon zelf in Beverwijk en nu is mijn vraag,weten jullie mischien of hebben jullie ervaring met een ombouwer die bij mij in de buurt woont? Heb al heel wat verhalen gehoord van"mislukte pogingen"en dat wil ik dus duidelijk niet ! Mvg Fiero
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 3.7k weergaven
ik heb al 3 jaar lang een omgebouwde ps2, nooit problemen gehad etv etc. Wil ik vandaag een spel opstarten(gekopieerd) doet ie het niet, reset ik hem doet ie het nog niet ik heb hem nu zowat 30 keer gereset, van de stroom gehaald, de schijfjes schoongemaakt, in de ps2 geblazen en zelfs nog een orgineel ps2 spel geprobeerd maar die pakt ie ook niet meer. Hebben meer mensen dit probleem of hebben ze dit gehad? kan iemand me helpen? wat ik nog kan doen om hem zeg maar te laten werken?
Laatste reactie door koekie, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Wij hebben een via software omgebouwde switch. de spellen en het programma staan op een geheugenkaartje. Nu zijn de kinderen druk met animal crossing. Animal crossing geeft normaal regelmatig updates zodat er nieuwe dingen aan het spel toegevoegd worden. Is er een manier om dit ook veilig met een omgebouwde switch te doen of is dit gewoon uitgesloten? Andere manier om updates toe te voegen zonder dat de switch gesloopt wordt?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 4.4k weergaven
Dag, Ik heb een switch met hekate 5.1 ofzo.. vandaag was de switch uitgezet en ik probeerde met mijn ns atmosphere dongle weer op gang te krijgen. Ik kreeg een error dat het niet kon launchen. een oude nyx gui file was gedetecteerd. Update de bootfolder". Ik heb daarna de hekate geupdate naar 5.3.1 maar kreeg nog steeds dezelfde melding. Toevallig zag ik dat iemand op youtube die melding ook kreeg. Hij ging als je opstart in Hekate naar de Payloads folder en drukte op de bin file in die folder en vervolgens kwam die op gang. Helaas is dat niet bij mij het geval en kreeg ik een zwart scherm opgelicht. Volgens mij staat hij dus aan meer weet ik niet…
Laatste reactie door Liping, -
Omgebouwde Wii
door Huismus- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Een klein vraagje, Als je op youtube gaat kijken naar software wii's dan zie je wel eens dat ze zwart zijn. (Niet de wii maar het opstart menu enzo). Dat lijkt me best mooi om te hebben maar weet niet hoe dat moet. Moet je dan een ander homebrewchannel hebben ofzo?
Laatste reactie door Huismus, -
- 9 reacties
- 5.3k weergaven
hallo, ik wil graag mijn omgebouwde wii met alle assecoires (balance board, motion plus+, oplaadstation, enz enz) verkopen als een tweedehands set. Maar op marktplaats werd mijn advertentie meteen verwijdert, en op een andere 2ehands-site ook (naam even kwijt, tijdje geleden). omdat hij is omgebouwd en dat vinden ze illegaal..... weet iemand waar ik mijn wii mag/kan verkopen? (of iemand hier interesse? ) mvg Rowinesli
Laatste reactie door shetan, -
- 5 reacties
- 8.5k weergaven
hallo. ik heb een vraagje over mijn ps2 controller. ik zag op internet dat je je ps2 controller kunt gebruiken voor je pc met spellen. nu is mijn vraag: wat voor dingetje heb ik nodig om mijn ps2 controller op mijn pc te kunnen aansluiten? ik hoop dat jullie het weten. mvg, niels
Laatste reactie door ferrariking, -
online gamen
door loki19- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, ik heb een paar games van het internet maar ik voeg me af of ik die misschien op een of andere manier online kan spelen? groeten loki
Laatste reactie door rand0m, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Kan je online games zoals World of warcraft en Lord of the rings online eigenlijk ook downloaden??? Zo ja, gaat dat dan op een andere manier?
Laatste reactie door Phairdy, -
Online gaming
door gluon- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik heb sinds vorige week een nieuwe computer na (jawel) 9 jaar dus heb er een flinke lading games op gegooit maar ik vroeg me nog af of er tegenwoordig nog games zijn die ik (illegaal) online kan spelen Vroeger speelde ik namelijk altijd CoD2 en Battlefield 2 en toen had je nog gewoon private servers Mijn broer zei dat tegenwoordig alles te goed beveiligt
Laatste reactie door gluon, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hey. Ik heb age of empires 3 dus gedownload. Alleen ik kan niet online. Ik heb btw de uitbreidingsset (the dynastics heette hij geloof ik) gekocht.
Laatste reactie door JimJim, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058,