Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Oblivion
door DutchFighter- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb volle trots oblivion gedownload maar als ik het ga spelen sluit hij zomaar af > dus ik had wat gebrobeerd met backup-cd enzo ging hele tijd goed sluit voor die dag af en starte het de volgende dag weer op 1 uurtje gespeeld sluit hij zomaar weer af weet iemand wat dit vage probleem is of heeft iemand het eerder gehad :-[ greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Wesley, -
Collin McRae Rally 2005
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb sinds kort Collin McRae Rally 2005 gedownload maar het installeren lukt niet, ik heb telkens als ik op CMR.EXE klik krijg een ik foutmelding van Window. Weet iemand raad ? GreetZlatan
Laatste reactie door Robin, -
PSP en WII probleem
door Gast dibyo- 8 reacties
- 2k weergaven
Beste mensen, Zou 1 van jullie mij kunnen helpen met mijn 2 problemen? 1: Mijn wii zegt dat er geen wii-remote aanwezig is ofzo, hij kan het signaal van de wii remote niet oppikken, en nee mijn wii-remote is niet kapot, want toen een vriend van mij bij me kwam met zijn wii-remote, kon mijn wii zijn wii-remote ook niet oppikken. 2: Ik heb mijn PSP omgebouwd en nu kan ie opeens geen gedownloade spellen meer spelen. Ennuh dit is niet egt een probleem, maar kan weet iemand misschien een leuk spel voor op de pc? Een spel zoals runescape, maar ook gewone die je in de winkel kan kopen. Bedankt allemaal. Post samenvoeging: november 21, 2009, 18:08:21 pm Oh ja ze zijn alle…
Laatste reactie door ivo80000, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
A Plague Tale: Is Avowed het Meesterwerk van Obsidian of een Gemiste Kans? Avowed is eindelijk gearriveerd en belooft een nieuw, spannend hoofdstuk in de wereld van RPG's, voortgebracht door het gerespecteerde Obsidian Entertainment. Deze game, jarenlang in ontwikkeling, heeft de nieuwsgierigheid van gamers gewekt en uiteenlopende discussies op gang gebracht. Terwijl spelers zich onderdompelen in de levendige wereld van Aora, rijzen er vragen: Is dit de langverwachte game waar fans op hoopten, of dreigt het een titel te worden die in de anonimiteit verdwijnt? Een Nieuwe Kijk op Avowed De Verwachting vs. De Realiteit: Eerste Indrukken Avowed werd voorafga…
Laatste reactie door Girev, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Is het mogelijk/Hoe is het mogelijk om Xbox 360 games op de PC te spelen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
10 Games Die Vastzitten in Ontwikkelingshel (en Hun Kans op Release) De wereld van videogames is vaak een spannende plek, vol beloftes en verwachtingen. Maar achter de glanzende aankondigingen schuilt een minder mooi verhaal: veel titels belanden in wat we "ontwikkelingshel" noemen. Volgens industrie-experts komt bijna 90% van de aangekondigde spellen nooit uit zoals oorspronkelijk gepland. Dit leidt tot een enorme emotionele rollercoaster voor gamers die met veel enthousiasme wachten op hun favoriete titels. In dit artikel nemen we een kijkje naar 10 opvallende games die momenteel vastzitten in deze ontwikkelingshel. We onderzoeken hun voortgang, de uitdagingen die z…
Laatste reactie door Girev, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
ik had een tijd geleden bij mijn neef gezien dat hij gameboy games op zijn PC kon spelen. weet iemand hoe dat moet?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo. zoals sommige van jullie misschien nog zouden weten was ik aan twijfelen tussen 360 en ps3. Het is uiteindelijk ps3 geworden, gekocht op 27 februari(killzone release date). Nu start ik gister myn spel op, en het beeld begint vet te golven:S.. :-[ Ik heb nieuwe hdmi kabel, MAAR als ik demo's speel is het niet het geval. en als ik hem gewoon op scart speel golft hij wel weer als hij killzone lees. Myn vraag is wat moet ik nu doen?? Ik denk zelf dat Of killzone beschadigd iss, maar dat lykt me sterk, want killzone is misschien 2x verwisselt. of de laser:(. en snap ookniet hoe dat kan, als je je ps3 nog net geen maandje heb. DUs als ik een demo speel is eer niks …
Laatste reactie door unknown, -
wolfenstein
door roeland- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb rtc wolfenstein maar als ik het wil instaleren krijg ik deze errror: in DemoShield Runtime Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. hoe kan ik rtcw instaleren moet ik mijn video kaart driver updaten?
Laatste reactie door marcov, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
bv sonic colours ik heb een dstt met firmware 1.18 het downloaden gaat prima maar dan met het starten krijg ik een error zijn er programmaatjes die ik kan downloaden zodat ze wel werken? Ik heb nu wel een programmaatje advanced gevonden zou dat helpen? bedankt voor de hulp! groetjes Peetje
Laatste reactie door petravdbrink, -
image starten
door Gast kwt- 0 reacties
- 2k weergaven
ik gebruik sindskort vista op mijn laptop maar ik krijg een probleem als ik een image ga openen. Ik gebruik daemon tools om te openen en alles werkt goed. maar ik klik dan op install en dan gebeurt er helemaal niks ik krijg wel een melding of ik dit wil toestaan en ik eb toestemming gegeven maar tevergeefs het spel is brothers in arms earned in blood kan iemand mij helpen?
-
Gears of War
door DutchFighter- 2 reacties
- 2k weergaven
eeuy ik heb dus de game gears of war gedownload maar hij is een of andere spaanse taal :buck: hoe kan ik hem in het engels krijgen :-[ :-[?? Grtz, DutchFighter
- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik speel al een tijdje fifa 11 op de ps3, maar nu ik vandaag weer speelde en ik keek bij mij spelersopstelling stonden daar, in het midden 2 oranje bolletjes(van de doelmannen), terwijl dit eerder middenvelders waren. Deze "spelers" heten allebei 10 en hebben een algemene score van 1424758. (ik heb ze niet gekocht) In de wedstrijd zelf zijn ze wel weer de normale spelers, alleen dan doet een andere speler die in de opstelling staat niet mee, bij mij was dit de aanvaller. Ook was mijn gemiddelde teamscore 80 nu is dat 75 terwijl ik dezelfde spelers heb opgesteld. Ik vind dit vreemd want elke keer als ik die spelers wil verplaatsen uit mijn basisopstelling dan loopt het sp…
Laatste reactie door mushke, -
Nintendo DS
door shakaal- 5 reacties
- 2k weergaven
Beste allen, Ik heb sinds kort een DS en een R4-kaart met spellen erop. Alles werkt optimaal maar het enige waar ik mee zit is dat ik vanuit een willekeurige spel niet terug kan gaan naar het hoofdmenu. Dus het menu waar alle spellen staan. Ik moet de DS uitzetten en weer aanzetten en dan kom ik weer in het menu. Dat kost erg veel batterijcapaciteit. Is er een bepaalde toetscombinatie om dit te regelen? Alvast bedankt voor het antwoord. Shakaal.
Laatste reactie door Michiel, -
Wii Music
door petervanessa- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Wii Music Pal. Als ik hem in de (omgebouwde) wii doe dan vraagt hij om een update. ook staat erbij dat als het mis gaat je de console kan dumpen. Maar dan met andere woorden uiteraad. Weet iemand hier iets van? Groet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Is er een mogelijkheid om met een gedownloade versie van FIFA 13, toch in bezit te komen van de nieuwste spelersselectie updates Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
age of empires 3
door waltere- 8 reacties
- 2k weergaven
ik heb allen aog3 gedouwnload maar ik kan hem niet openen het is een iso bestand maar ik kan de autorun niet vinden :'( en hoe kan ik heb dan laten instaleren de crack zat in het bestand en de reamme staat Auto run disk , and it should start the installer. If not, explore the disk and click install.bat serial numbers are on the disk. enjoy... jakesdad ;
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Beste duken! nu heb ik nog een probleempje. ik krijg telkens een foutmelding. GTA IV FATAL ERROR: ZLIB20 Ik heb directx al geupdate en mijn videokaart ook naar de nieuwste. ik snap er helemaal niks meer van:S MVG
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo Weet iemand hoe ik xbox one games kan downloaden Alvast Bedankt
Laatste reactie door k2711, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hoooii,,' Ik heb een vraagje en hoop dat iemand het weet,, Hoe sla je Style Boutique op want ik moet de hele tijd opnieuw beginnen?? Alvast bedankt,, ^^, x :angel: [modbreak]Graag bij één topic houden, je andere topic gaat over hetzelfde spel dus kan je vraag daar ook in[/modbreak]
Laatste reactie door muchlove4you, -
Game Ultima 9
door Gast bakkergh- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb Ultima 9 van Bittorrent gedownload en gebrand op 2 disks (install en game, zoals ook oorspronkelijk). Het installeren verloopt goed, maar bij het opstarten van het spel blijft het programma zeuren dat ik de goede disk niet heb. Wat kan dat zijn? Goos.
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
Heeyy,, Als ik mijn Xbox360 Laat ombouwen Houd ik dan mijn fabrieksgarantie ??? Alvast Bedankt Roeland O0
Laatste reactie door roeland, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik had sims 3 gedownload en het werkte prima. Daarna wilde ik sims 3 ambities eraan toevoegen alleen ea download manager werd daarbij verwijderd! (vond ik vreemd) sindsdien moet ik als ik sims 3 opstart (ik heb een no cd crack gedaan) de seriecode opnieuw invullen, en ook als ik hem opnieuw wil ''no-cd cracken'' moet ik dat doen. Ligt dat eraan dat ik ea download manager niet meer heb? of heeft het een andere rede. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
heey, een vriend van me heeft een xbox 360 en toen vroeg ik me af of zo'n controller op de pc kon worden gebruikt voor cod bo?
Laatste reactie door Deeeemy,