Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Ixtreme LT lite touche heeft veder niets met stealth te maken maar Als je de firmware Ixtreme LT lite touche op je xbox 360 hebt en Met abgx spellen stealth maakt,word dan niet de gedrag van de stealth herkent door MS ? of word het juist herkent als de games niet stealth zijn?
Laatste reactie door sjony, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hee allemaal een vriend van mij gaat een spel voor me downloaden maar dat is een bestand van 7 gig en dan kan ik hem niet op een dvd doen en hoe moet ik dat dan doen? later
Laatste reactie door Pietje8501, -
PGA TOUR 2007 Serial
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2k weergaven
Wie weet de serial voor Tiger Woods PGA Tour 2007...
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hello mijn oplader van mijn psp slim and lite is 50 cm veel te kort dus . ik heb een oplader gevonden van mijn camera maar 1 probleempje op mijn oplader van mijn psp staat 5 v en 1500mA en op de oplader van mijn camera staat 5v 200mA ik studeer wel elektricien maar dit weet ik niet of dit een probleem zal zijn voor mijn psp. plz replay. player_psp
Laatste reactie door player_psp, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hoe kan ik nou precies een spel spelen wat ik heb gekopieerd? het spel is wel geinstaleerd ma als ik wil spelen vraagt die om de disk? wat te doen? ik snap het niet helemaal met die cracks en zo en waar haal ik die vandaan ????
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb problemen om de nieuwe firmware te updaten op het flashkaartje van mijn dochters. We hebben een cyclo ds evolution en de nieuwste updates willen maar niet lukken. Er blijft firmware 1.56 opstaan terwijl ik de evo 1.59 al een aantal keer heb proberen te installeren. Maar als we de nintendo aanzetten, doet hij geen update. Iemand een idee hoe dit komt? Oh ja, ik heb zelfs het kaartje geformatteerd en opnieuw alles geïnstalleerd, maar hij blijft op de 1.56 editie staan....
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb nu het spel the godfather heb ik al een enige tijd is een legale versie van de game ik heb hem al een keer op me oude pc geinstaleert toen heb ik een nieuwe pc gekregen en ben ik het boekje kwijt waar de instalatie code instaat kan iemand me helpen bijvoorbeeld de code geven ofzo? ik weet dat dit werkt want me vriend heeft het ook geprobeerd maar heeft het spel inmiddels niet meer ik wil graag jullie hulp mvg xXBRXx
Laatste reactie door kipneck, -
Da Vinci Code Crack
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2k weergaven
Wie weet waar ik een crack kan vinden voor het spel ''De Da Vinci Code'' Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik probeer een WII versie 4.3 via please.hackmii.com/ om te bouwen. Als ik het bestand probeer uit te pakken krijg ik de melding:Letterbomb.zip:CRC failed in boot.elf. The file is corrupt. ik heb het bestand uitgepakt met 7-zip, ondanks de melding dat het bestand boot.elf is beschadigd. boot.elf en map private heb ik gekopieerd naar de sd kaart en de wii opgestart. ik klik op het rood bericht komt in een zwart scherm terecht maar ik zie geen Hackmii plaatje. de Wii loopt dan vast. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen
Laatste reactie door Robin01, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo mensen, ik wil draadloos internet op mijn xbox 360. ik ging zoeken bij draadloze verbindingen, maar ik vond ons eigen internet niet! met mijn mobiel kan ik op dezelfde plek wel verbinding maken! wij hebben wel kliksafe internet, mischien ligt het daaraan?
Laatste reactie door robertvg, -
wii ombouw
door asrael- 1 reactie
- 2k weergaven
Even terug van de problemen van Homebrew. Kan iemand mij in een zeer simpel taaltje uitleggen wat de voordelen en risico's zijn van het laten ombouwen van de Wii. Ik ben geintresseerd om dit te laten doen, maar heb niet zoveel verstand van ISO en update's etc etc.. Weet zelfs uberhaupt niet wat dit allemaal is. Dus wat kan ik speciefiek als mijn wii is omgebouwd en wat kan ik niet??? Alvast bedankt Groetjes Asrael
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo Weet iemand of Guitar Hero Metallica voor de Playstation 3 ook op Playstation 2 gespeeld kan worden? Misschien een vreemde vraag, maar wel handig om te weten. Ik wil het namelijk cadeau geven aan iemand die al wel een ps2 heeft, maar misschien over een paar maanden een ps3 wil gaan kopen. Mijn dilemma is dus welke versie van Guitar Hero ik dan het beste voor hem kan gaan kopen.. Ik hoop dat ik mn vraag in het goede topic heb geplaatst. Alvast bedankt voor jullie reactie(s)! Groetjes Lindsey.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Heeft iemand de Fifa's tot 2000. Alvast bedankt ABCkingsideABC
Laatste reactie door ABCkingsideABC, -
MX Simulator :)
door yourick- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo , Khad de vraag vind iemand een Registration key voor Mx simulator wand Kheb ale uren lign Google en vind niets Op Serial.ws hebbe ze hem ook niet , Dus weet meschien iemand nog een site waar da ik hem wel kan vinde ? : Post samenvoeging: januari 28, 2010, 19:02:06 ???
Laatste reactie door yourick, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik kan er ook niet op wachten!
Laatste reactie door Wesley, -
Gears of War
door DutchFighter- 2 reacties
- 2k weergaven
eeuy ik heb dus de game gears of war gedownload maar hij is een of andere spaanse taal :buck: hoe kan ik hem in het engels krijgen :-[ :-[?? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Robin, -
Hallo! Weet iemand misschien of er een bestandje is zodat je anno 1503 ook in het nederlands kunt spelen? Mijn engels in namelijk niet zo geweldig.. :redface: Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan niets vinden.. Groetjes
Laatste reactie door totalyduzz, -
.IRX files
door Flying Doc- 0 reacties
- 2k weergaven
Omdat mijn Sims 2 Studentenleven aan het downloaden is ( ) probeerde ik een ander spel te spelen. Kingdom Hearts, gedownload in zo'n map met allemaal ZIPjes, pakte ik uit en dan krijg ik een ISO. Als ik dan de image mount met Deamon Tools dan krijg ik een map met een paar .IRX bestandje, .IMG bestandje, .IDX bestandje en een .70 bestandje. Als het goed is moet ik hem openen in een Playstation emulator maar die zegt dat ie de .CUE file niet kan vinden ( logisch ) maar hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo. zoals sommige van jullie misschien nog zouden weten was ik aan twijfelen tussen 360 en ps3. Het is uiteindelijk ps3 geworden, gekocht op 27 februari(killzone release date). Nu start ik gister myn spel op, en het beeld begint vet te golven:S.. :-[ Ik heb nieuwe hdmi kabel, MAAR als ik demo's speel is het niet het geval. en als ik hem gewoon op scart speel golft hij wel weer als hij killzone lees. Myn vraag is wat moet ik nu doen?? Ik denk zelf dat Of killzone beschadigd iss, maar dat lykt me sterk, want killzone is misschien 2x verwisselt. of de laser:(. en snap ookniet hoe dat kan, als je je ps3 nog net geen maandje heb. DUs als ik een demo speel is eer niks …
Laatste reactie door unknown, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey Ik heb een paar weken geleden een nieuwe ps3 gekocht. En ik heb via een torrent mw3 voor ps3 gedownload, maar ik weet niet wat de volgende stap is. Kan er mij aub iemand helpen? mvg petie
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik wil graag wat games spelen die uit een andere regio komen op mijn Playstation. Is dat mogelijk? En zo ja, hoe doe ik dat? Alvast thanks! Expert_Johnny: Hey GamePeter! Goed dat je het vraagt. Het is mogelijk om games uit andere regio’s op je Playstation te spelen, maar er zijn wel een paar dingen om rekening mee te houden. Hier zijn de opties: Regionale Lock: De meeste Playstation consoles zijn regionaal geblokkeerd. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld een PS4 uit Europa hebt, je geen games van de Amerikaanse of Japanse markt kunt spelen. Maa…
Laatste reactie door gamer12, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
ik had een tijd geleden bij mijn neef gezien dat hij gameboy games op zijn PC kon spelen. weet iemand hoe dat moet?
Laatste reactie door Fredpascal, -
PSP en WII probleem
door Gast dibyo- 8 reacties
- 2k weergaven
Beste mensen, Zou 1 van jullie mij kunnen helpen met mijn 2 problemen? 1: Mijn wii zegt dat er geen wii-remote aanwezig is ofzo, hij kan het signaal van de wii remote niet oppikken, en nee mijn wii-remote is niet kapot, want toen een vriend van mij bij me kwam met zijn wii-remote, kon mijn wii zijn wii-remote ook niet oppikken. 2: Ik heb mijn PSP omgebouwd en nu kan ie opeens geen gedownloade spellen meer spelen. Ennuh dit is niet egt een probleem, maar kan weet iemand misschien een leuk spel voor op de pc? Een spel zoals runescape, maar ook gewone die je in de winkel kan kopen. Bedankt allemaal. Post samenvoeging: november 21, 2009, 18:08:21 pm Oh ja ze zijn alle…
Laatste reactie door ivo80000, -
[PS3] Call of duty Modern Warfare 2 map pack
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 9 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb laatst COD6 gekocht maar ik zou ook graag de map packs willen zonder ervoor te hoeven betalen. Is dat op de een of andere manier mogelijk zonder dat ik daardoor niet meer online kan spelen? Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een Wii cyberbike gekocht maar het wiel binnenin maakt behoorlijke herrie :s als je fietst en de zwaarte van t trappen valt een beetje tegen! Enig idee of t raadzaam is m een keer open te halen en er wat olie?? of iets op te doen en kun je m überhaupt nog strakker stelen?? Wie o wii heeft hier ervaring mee of weet waar ik terecht kan met deze vraag.
Laatste reactie door Duken,