Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids) iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin
Laatste reactie door Duken, -
Game Ultima 9
door Gast bakkergh- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb Ultima 9 van Bittorrent gedownload en gebrand op 2 disks (install en game, zoals ook oorspronkelijk). Het installeren verloopt goed, maar bij het opstarten van het spel blijft het programma zeuren dat ik de goede disk niet heb. Wat kan dat zijn? Goos.
-
Gears of War
door DutchFighter- 2 reacties
- 2k weergaven
eeuy ik heb dus de game gears of war gedownload maar hij is een of andere spaanse taal :buck: hoe kan ik hem in het engels krijgen :-[ :-[?? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hoi mensen, Ik heb al meerdere topics gepost over verschillende spellen die niet correct werken op mijn pc. Ik kom telkens hetzelfde tegen bij deze spellen, ik zal er even een aantal noemen. Gears of War, The Club, Hour of Victory, Universe At War, Kane & Lynch: Dead Men. Deze spellen heb ik allemaal gedownload, en de bijbehorende crack op de normale manier (kopieren naar de installatie map) geplaatst. De spellen starten heel mooi op, niks mis mee. Ik kan ze zelfs een tijdje spelen. Daarna stoppen deze spellen, en krijg ik een bericht op windows vista dat er een fout is opgetreden. Nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is, en ik weet ook niet of iemand mij ka…
Laatste reactie door Tuny, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hoe kan ik nou precies een spel spelen wat ik heb gekopieerd? het spel is wel geinstaleerd ma als ik wil spelen vraagt die om de disk? wat te doen? ik snap het niet helemaal met die cracks en zo en waar haal ik die vandaan ????
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Is het mogelijk/Hoe is het mogelijk om Xbox 360 games op de PC te spelen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
Hee mensen, Ik zit met het volgende probleem in CoD4, De muis beweegt nauwelijks. Ik kan ook geen optie vinden in de game om de muis sneller te laten bewegen. Waar zou dit aan kunnen liggen? Gr. headsh0t
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een Wii cyberbike gekocht maar het wiel binnenin maakt behoorlijke herrie :s als je fietst en de zwaarte van t trappen valt een beetje tegen! Enig idee of t raadzaam is m een keer open te halen en er wat olie?? of iets op te doen en kun je m überhaupt nog strakker stelen?? Wie o wii heeft hier ervaring mee of weet waar ik terecht kan met deze vraag.
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen. Een vriend van mij heeft een laptop (dell inspiron 1501 uit m'n hoofd), en kan volgens mij voor het goede cod4 eigenlijk net niet goed draaien. De muis reageert in het menu nog gewoon goed, maar als hij gaat spelen reageert hij heel traag en heel onprecies en hij hapert nog al. Zijn er manieren om cod echt op het laagste van het laagste te spelen? Ik weet dat je voor de hoogste settings bepaalde commands kan invoeren in de console in cod. Misschien is er ook zo iets voor de lage settings. Weet iemand dit? Jamie :peace:
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Twee topics is een beetje te veel van het goede, ik doe beide even op slot want het valt namelijk onder spam. We houden je op de hoogte
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
heey, een vriend van me heeft een xbox 360 en toen vroeg ik me af of zo'n controller op de pc kon worden gebruikt voor cod bo?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey Ik heb een paar weken geleden een nieuwe ps3 gekocht. En ik heb via een torrent mw3 voor ps3 gedownload, maar ik weet niet wat de volgende stap is. Kan er mij aub iemand helpen? mvg petie
Laatste reactie door Thijs., -
- 10 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een hd van 2 TB gedeeld in 3 partities: partitie1: 350 GB FAT32. Partitie2: 650 GB is WBFS en Partitie 3: 1 TB is WBFS. Bij Partitie 3 van 1 TB heb ik bij het laden van een spel de keuze uit IOS222 en IOS223. Waarom heb ik bij de 3de partities alleen de keuzen tussen IOS 222 en IOS223 om een spel te laden? Terwijl ik bij partitie 2 elke IOS kan selecteren.
Laatste reactie door Robin01, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik krijg steeds een melding van een punkbuster fout(bij cod 4 online) Er staat: Server communication failure punkbuster.exe Ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) En ook heb ik punkbuster al geupdate, en verscheidene keren op google gekeken, maar ik vind nog geen oplossing. Ook kan ik het punkbuster.exe bestandje niet vinden om het in mn firewall te zetten
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo iedereen, ik heb net flight simulator X gedownload maar mijn uur trial account is voorbij. ik heb al veel ezocht naar een werkende key maar heb er nog geen gevonden. heeft er iemand een of mss wat hints?
Laatste reactie door Erwin., -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo Weet iemand of Guitar Hero Metallica voor de Playstation 3 ook op Playstation 2 gespeeld kan worden? Misschien een vreemde vraag, maar wel handig om te weten. Ik wil het namelijk cadeau geven aan iemand die al wel een ps2 heeft, maar misschien over een paar maanden een ps3 wil gaan kopen. Mijn dilemma is dus welke versie van Guitar Hero ik dan het beste voor hem kan gaan kopen.. Ik hoop dat ik mn vraag in het goede topic heb geplaatst. Alvast bedankt voor jullie reactie(s)! Groetjes Lindsey.
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb problemen om de nieuwe firmware te updaten op het flashkaartje van mijn dochters. We hebben een cyclo ds evolution en de nieuwste updates willen maar niet lukken. Er blijft firmware 1.56 opstaan terwijl ik de evo 1.59 al een aantal keer heb proberen te installeren. Maar als we de nintendo aanzetten, doet hij geen update. Iemand een idee hoe dit komt? Oh ja, ik heb zelfs het kaartje geformatteerd en opnieuw alles geïnstalleerd, maar hij blijft op de 1.56 editie staan....
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik had van het internet een WII spel op een dvd gebrand maar dit werkte niet op de wii, terwijl alles juist had verlopen! Na enig opzoek werk op internet heb ik ondervonden dat je enkel cracked games op je wii kan spelen als hij omgebouwd is, dus een chip (WIIKey 2) ofzo bevat. Op een standaart wii kan je dus geen zelfgemaakte spelen. Is dit waar? En waar is zo'n chip te verkrijgen... Grzz
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo. zoals sommige van jullie misschien nog zouden weten was ik aan twijfelen tussen 360 en ps3. Het is uiteindelijk ps3 geworden, gekocht op 27 februari(killzone release date). Nu start ik gister myn spel op, en het beeld begint vet te golven:S.. :-[ Ik heb nieuwe hdmi kabel, MAAR als ik demo's speel is het niet het geval. en als ik hem gewoon op scart speel golft hij wel weer als hij killzone lees. Myn vraag is wat moet ik nu doen?? Ik denk zelf dat Of killzone beschadigd iss, maar dat lykt me sterk, want killzone is misschien 2x verwisselt. of de laser:(. en snap ookniet hoe dat kan, als je je ps3 nog net geen maandje heb. DUs als ik een demo speel is eer niks …
Laatste reactie door unknown, -
Ik heb een bug bij Fallout 3, ik heb hem al opnieuw proberen te installeren, ik heb ook andere cracks geprobeerd. Maar dat werkte allemaal niet Op dit filmpje is te zien waar het vast loopt: http://www.xfire.com/video/6fe1f/ Ik heb alle knoppen geprobeerd en ik hoor ook geen geluid, behalve als ik op E duw hoor ik wat. Weet iemand hoe dit te verhelpen is of kan iemand mij zijn save game sturen als hij dit stukje voor bij is?
Laatste reactie door snor1991, -
- 10 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb hier die wheel liggen maar ik heb geen drivers ik kan het ook niet vinden wie kan me hier mee helpen )) MVG mo
Laatste reactie door gangstermo, -
PSP en WII probleem
door Gast dibyo- 8 reacties
- 2k weergaven
Beste mensen, Zou 1 van jullie mij kunnen helpen met mijn 2 problemen? 1: Mijn wii zegt dat er geen wii-remote aanwezig is ofzo, hij kan het signaal van de wii remote niet oppikken, en nee mijn wii-remote is niet kapot, want toen een vriend van mij bij me kwam met zijn wii-remote, kon mijn wii zijn wii-remote ook niet oppikken. 2: Ik heb mijn PSP omgebouwd en nu kan ie opeens geen gedownloade spellen meer spelen. Ennuh dit is niet egt een probleem, maar kan weet iemand misschien een leuk spel voor op de pc? Een spel zoals runescape, maar ook gewone die je in de winkel kan kopen. Bedankt allemaal. Post samenvoeging: november 21, 2009, 18:08:21 pm Oh ja ze zijn alle…
Laatste reactie door ivo80000, -
Wii Music
door petervanessa- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Wii Music Pal. Als ik hem in de (omgebouwde) wii doe dan vraagt hij om een update. ook staat erbij dat als het mis gaat je de console kan dumpen. Maar dan met andere woorden uiteraad. Weet iemand hier iets van? Groet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
disc 2
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2k weergaven
hi Dit is het spel dat ik downloadde. Wanneer ik met power iso cd 1 mount lukt alles wonderwel. Maar wanneer ik de tweede cd opvraag ( na mounten cd2 ) vind ik hem nergens? dit is wat er staat... Dit is wanneer ik cd 2 opvraag Heeeeeeelp bedankt