Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Onderwerp: Waarom duurt het zo lang om mijn game te downloaden? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met het downloaden van mijn nieuwe game. Het lijkt wel eindeloos te duren! Ik heb een goede internetverbinding en mijn console is helemaal in orde. Weet iemand waarom dit zo lang moet duren? Alvast bedankt! ExpertRandy: Hey GamePeter, Dat is vervelend! Maar er zijn een paar dingen die je kunt checken. Internetverbinding: Ook al heb je een ‘goede’ verbinding, het kan zijn dat je snelheid fluctueert. Probeer eens een speedtest, misschien zit je thuis netwerk tijdelijk lager dan normaal. Serverproblemen: Soms ligt het niet aan jou, maar aan de…
Laatste reactie door gamer12, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik was laatst een potje call of duty aan het doen op mijn playstation 3, toen er een hacker in de game kwam, hij heeft bij mij alle uitdagingen voltooid en hij heeft me 10 prestige level 70 gemaakt. Dus nu heb ik het spel zeg maar "uitgespeeld". Weet iemand hoe ik mijn level en challenge's kan reseten? Alvast bedankt,
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb via Romulation Picross 3D gedownload. Ik heb op mijn DS een M3 Real kaart, maar ik lijk het niet aan de gang te krijgen. Mogelijke oplossing lijkt te zijn om een .sav file van de japanse verse te gebruiken, maar als dat de Rittai versie is, krijg ik die ook niet aan de gang. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen/oplossen? TNX Post samenvoeging: april 02, 2010, 00:09:40 Ik dacht dat ik laatst de firmware al had bijgewerkt, maar nu heb ik het nog een keer geprobeerd. En... het spelletje doet 't! Dus de Japanse .sav heb ik niet meer nodig....
Laatste reactie door movado, -
Kan je na ombouw XBOX 360 nog online blijven spelen ??
door Gast dibyo- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Zie hier: http://computers.tweedehands.net/xbox-360/ombouw-xbox360-veilig-weer-online-spelen-utrecht.html Er staat op dat ik online kan blijven spelen, maar ik heb zo mijn twijfels. Ik wil weten wat jullie denken. Als je het weet dan ook graag. Zouden jullie er alstublieft achter kunnen zetten of je het denkt of weet? Kan je de PS3 ook laten ombouwen en online blijven spelen? Bedankt in ieder geval PS: Weet iemand een ombouw service die dit doet in Almere of in de buurt van?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
ik vroeg me af of ik ook op mijn kaart gebruik kan maken van ysmenu? zoja waar kan ik dat dan vandaan halen en wat moet ik op mijn kaar laten staan en wat moet ik overschrijven? ik heb zelf nu de orginele firmware van www.r4i-gold.eu maar daar doen de spellen het nog niet mee dus vandaar toch op zoek naar een ander oplossing. hopelijk iemand die me kan helpen. groetjes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
[table][th] The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT – (Scene) Release naam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Releasedatum: Uitgebracht Retail Datum: Uitgebracht Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Bron: DVD Gr…
Laatste reactie door Duken, -
ik word helemaal gek van het zoeken naar een server voor wow(TBC) ik kan helemaal nix vinden miss kan iemand me helpen ik heb gewoon wow tbc versie 2.0 dus als iemand me wil helpen zou dat leuk zijn later
Laatste reactie door 01leroy, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hey Ik wil zo'n red dead redemption dlc installeren maar ik ben banned from xbox live. Hij is wel gewoon omgebouwd enzo maar is er een manier om een dlc voor mijn red dead redemption te installeren?
Laatste reactie door Zombymario, -
Maplestory
door Pctje- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hee mensen, Ik heb weer info over een MMORPG (massive multiplayer online role playing game) Deze heet maplestory, ik speel deze zelf niet(wel gespeeld) Inhoud van het spel: Het is een spel waarbij je online tegen monsters vecht, het kan met een groep mensen tegelijk (party) En je kan het alleen doen. Het doel bij dit spel is zo hoog mogelijk in de ranking te komen. Het is 2D. er zijn 3 eilanden waar je met een boot heen kan. Types: Magican: Met toverspreuken kan hij een monster vermoorden Thief: die gooit werpsterren en is zeer snel Piraat: schiet kogels af met een pistooltje Warrior: heeft hoge strenght en vecht met zwaard het meest makkelijke char…
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Is het mogelijk/Hoe is het mogelijk om Xbox 360 games op de PC te spelen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik heb net Cod WaW gedownload maar ik kan geen zombies spelen. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Farid., -
CALL OF DUTY 2
door Gast sharrie- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, ik ben hier juist nieuw op het forum en ik zou graag Call Of Duty 2 hebben... Hoe moet ik hier aan beginnen om het te downloaden? Alvast Bedankt.
-
PSP en WII probleem
door Gast dibyo- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Beste mensen, Zou 1 van jullie mij kunnen helpen met mijn 2 problemen? 1: Mijn wii zegt dat er geen wii-remote aanwezig is ofzo, hij kan het signaal van de wii remote niet oppikken, en nee mijn wii-remote is niet kapot, want toen een vriend van mij bij me kwam met zijn wii-remote, kon mijn wii zijn wii-remote ook niet oppikken. 2: Ik heb mijn PSP omgebouwd en nu kan ie opeens geen gedownloade spellen meer spelen. Ennuh dit is niet egt een probleem, maar kan weet iemand misschien een leuk spel voor op de pc? Een spel zoals runescape, maar ook gewone die je in de winkel kan kopen. Bedankt allemaal. Post samenvoeging: november 21, 2009, 18:08:21 pm Oh ja ze zijn alle…
Laatste reactie door ivo80000, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi mensen, Ik heb MOHA gedownload, maar als ik hem wil installeren dan kapt ie ermee wanneer de installatie van physx komt, meteen in het begin dus. Nu heb ik het ook met een driver geprobeerd van de officiele site van physx, maar dan krijg ik een foutmelding dat de installatie gestopt is door een onbekende fout. Weet iemand hier raad op... Alvast bedankt, Walter
Laatste reactie door walter1988, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi, ik heb vandaag mijn swap magic 3.8 coder + binnen gekregen. Ik het gelijk uitproberen, werkt niet... Na wat gezoek op internet kwam ik er achter dat het belangrijk is om dvd's te gebruiken van hoge kwaliteit dus ik heb opnieuw een paar spellen gebrand op dvd's van hoge kwaliteit. Gek genoeg hielp dat niets. Ook een origineel spel werkt niet. Dit is wat er gebeurt: -Swap magic start op -Ik swap de dvd met de slide card -Ik kies en video mode -druk op X -Hij zegt dat hij de disc boot -na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebran…
Laatste reactie door McBacon0, -
Weet iemand misschien een goede (download) site om cracks mee te downloaden?
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik wil graag Nascar Inside Line voor de ps3 kopen, maar wat is nu het goedkoopst: In Nederland bestellen voor iets meer dan 40 euro en dan verzendkosten, of vanuit Amerika bestellen? Ik heb hier geen ervaringen mee en ik weet ook geen Amerikaanse, Candadese gamesite's. Ik hoor het wel. Gr
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb een vraag kan iemand me helpen hoe ik met homebrew wii save games kan kopieren naar je wii of makkelijker?
Laatste reactie door geraldo13, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
hallo iedereen, ik heb net flight simulator X gedownload maar mijn uur trial account is voorbij. ik heb al veel ezocht naar een werkende key maar heb er nog geen gevonden. heeft er iemand een of mss wat hints?
Laatste reactie door Erwin., -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
modbreak: /spam Ja, dat krijg je hè.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Heeej, ik heb vanmiddag Mass Effect 2 aangeschaft. De game is volledig geïnstalleerd en nu wil ik de savegame van Mass Effect 1 importeren, maar dat lukt niet helemaal. Ik zal wel weer een ontzettende noob zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mass Effect 1 is uiteraard uitgespeeld, dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand hoe dit moet? Thanx
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Heeft iemand de Fifa's tot 2000. Alvast bedankt ABCkingsideABC
Laatste reactie door ABCkingsideABC, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
als ik over knippers rij of als ik spring dan slaat de motor voor over maar ik heb geen idee wat ik moet veranderen bij bike setups
Laatste reactie door Meh Meh,