Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
Dit zegt die elke keer als ik hem start. Ik heb de DVD van een vriend van mij, en moest alleen de crack nog toevoegen. Ik heb toen een crack van gamecopyworld gehaald. Deze heb ik geplaatst zoals het volgens mij moet. Maar elke keer weer als ik het wil proberen te spelen komt dit er te staan: Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA 08 wat moet ik??
Laatste reactie door rinusagema, -
- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo O0 Ik ben in het bezit van meerdere uitbreidingspakketten van SIMS 2 die ik voor een vriendin wil kopieeren. Met Alcohol 120% heb ik geprobeerd een IMAGE van te maken en die dan te branden op CD, maar hij geeft foutmeldingen aan in het logboek, en gaat niet meer verder dat waarscheinlijk komt door de beveiliging. Weet iemand hoe je een origineel spel kopieerd? Bedankt
Laatste reactie door maxke006, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Na een geruime tijd had ik weer een oud spel terug gevonden. Na wat blijdschap heb ik het spel geprobeerd te spelen, maar krijg het niet geinstaleerd. elke keer als ik op de instalatiebutton druk krijg ik deze melding "c:\windows\system32\autoexec.nt Het systeembestand is niet geschik voor een ms-dos- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten" Is er een manier om je systeem zo aan te passen dat ik het spel toch kan spelen en zonder mijn windows helemaal opnieuw op mijn pc te zetten??
Laatste reactie door Tuny, -
oude pc spellen
door bambi1515- 5 reacties
- 5.7k weergaven
hoi, ik heb best veel oude pc spellen, maar kan ze niet draaien op mijn xp. Hebben jullie enig idee wat ik moet doen?
Laatste reactie door Eagles, -
oude pc spellen
door bambi1515- 4 reacties
- 1.9k weergaven
hoi, weten jullie hoe ik oude pc spellen(dus zonder keycode,cracks) moet branden met nero? het gaat hier om spellen van 1998 zoals rome,pharaoh en zeus. strategische spellen dus.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 5.6k weergaven
hallo allemaal ik heb wat oude spellen gekocht uit 1999 voor mijn zoon maar ik kan ze niet installeren omdat ze incompatible met mijn 64bit versie van windows7 zijn. ik heb al geprobeerd het op te lossen met compatibiliteitsproblemen maar dan doet ie het nog niet. heeft iemand nog een idee. bvd
Laatste reactie door Duken, -
- 12 reacties
- 2.7k weergaven
als ik call of duty 1,2,4 wil starten om mijn pc komt er out op memory error ( out of memory error. you are probably low on hard disk space) te staan, en kan ik hem dus niet starten ik heb ze allemaal origineel ze hebben het eerst wel gedaan maar opeens lukt het niet meer, ik heb ze ook al opnieuw geinstalleert maar dat wekt niet. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
[table][th] Outlast-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Outlast-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT (Scene) Release naam: Outlast-WaLMaRT Releasedatum: 3 september 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: Outlast-WaLMaRT Bron: DVD Grootte: 3,5 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Red Barrels Ontwikkeld door: Red Barrels Omschrijving In de afgelegen bergen van Colorado, wachten verschrikkingen in Mount Massive Asylum. Een lange-verlaten huis voor geesteszieken, onlangs opnieuw geopend door de ‘on…
Laatste reactie door Nieuws, -
OUYA (Android console) informatie
door Gast- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Zijn er meer mensen hier die wachten tot de OUYA leverbaar is? De mensen die het project via Kickstarter hebben gesteund ontvangen hun console al langzaam vanaf nu tot juni. Dit is de officiele site: http://www.ouya.tv/ Alleen al omdat je er XBMC vloeiend op kan draaien wil ik er een
Laatste reactie door ScroogeMcDuck, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Hoe kan ik de gemiddelde leeftijd van een team vinden?
Laatste reactie door maartenr, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Als ik ga game dan krijg ik overal kleuren kijk maar: http://s281.photobucket.com/albums/kk227/RoelVording/?action=view¤t=naamloos.jpg Ik heb me drivers 10x opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik t. Weet iemand waar t aan ligt?(Het is bij al me games) Soms is het nog wel erger. Ik denk dat ik een nieuwe video kaart moet kopen maar liever niet. Kan iemand me pls helpen? Oh en ik heb een geforce 7600GS en hij wordt niet te warm dus daar ligt t ook nie aan.
Laatste reactie door Polleey, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb nog een oude pentium 3 pc met klok snelheid 500 mhz 385 mb werkgeheugen met een 128 mb ati videokaart met xp pro erop ik wil m overkloken maar weet nie hoe dat moet en of dat met mijn pc kan kan iemand mij uitlegen wat en hoe je het moet doen
Laatste reactie door Wesley, -
- 9 reacties
- 5.9k weergaven
Ik heb overlord 2 gedownload en volgens mij ook goed geïnstalleerd. Maar als ik heb nu start krijg ik de volgende foutmelding: Conflict met Emulation Software opgetreden. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=2500&l=nl voor meer details. Ik heb volgens mij een goede download en heb correct geïnstalleerd. alvast bedankt
Laatste reactie door Jack199, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
eh verder niet zoveel verstand van forums dus als ik wat fout doe... roep ff ik ben overlord 2 aan het spelen en nu ben ik in "the last sanctuary"... je weet wel met the tower heart enzo.... je moet daar helemaal in het begin 5 minions op the heart sweepen en dan met de lift nbaar beneden. maar als ik dan beneden kom zijn mn minions er van af en er kunnen er maar drie bij omdat de rest van het heart over de rand steekt. zo kan ik niet vered... doe ik iets fout , is het een fout in het spel??? plzz post suggestions
Laatste reactie door Heisenberg, -
pacman world 3
door badgirl009- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hoi hoi is er iemand hier die pacman world 3 kan vinden ik heb er en paar gevonden maar daar moet je steeds een cd voor hebben Maar die heb ik dus niet hahaha bedankt alvast
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 10 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een hd van 2 TB gedeeld in 3 partities: partitie1: 350 GB FAT32. Partitie2: 650 GB is WBFS en Partitie 3: 1 TB is WBFS. Bij Partitie 3 van 1 TB heb ik bij het laden van een spel de keuze uit IOS222 en IOS223. Waarom heb ik bij de 3de partities alleen de keuzen tussen IOS 222 en IOS223 om een spel te laden? Terwijl ik bij partitie 2 elke IOS kan selecteren.
Laatste reactie door Robin01, -
- 19 reacties
- 6.2k weergaven
Zijn veel klonen van dus koop die niet. r4 kaart zijn die tekoop zijn 100% klonen(nep) makers zijn gestopt. dstt zijn die tekoop zijn 50% klonen(nep). dstti zijn die tekoop zijn 30% klonen(nep) [glow=red,2,300]Let daar op[/glow] Ik geef alleen tips en ik help niemand met zo kaart! Help alleen met Acekard 2.1,acekard 2i,CycloDS-Evolution,M3 DS Real,m3i zero,EZ-Flash Vi
Laatste reactie door meowndz, -
- 4 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo gamers, Ik ben pas begonnen met het downloaden van Bittorrents dmv Utorrent en dat werkt verder prima maar nu zijn er ook wel games bij (b.v footballmanager 2008) die als je die uit wil pakken vragen om een password. Nu is mijn vraag waar kan ik dat password dan vinden, want ik kom er echt niet uit. Kan iemand mij op weg helpen.?? Buck
Laatste reactie door Tom, -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hello.. ik speel op het moment frontlines fuel of war,..maar in de 2e missie krijg ik alsmaar een desktop crash.. ik heb de patch nog nie geinstalleerd, maar elke x als ik die instaleer en de crack weer vervang, vraagt ie weer naar de patch, dus zo kan ik lang doorgaan weet iemand miss een oplossing? thnx
Laatste reactie door xxlbuk, -
Patch installeren
door snooze- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Heb een uitbreiding van een spel gedownload.Als ik spel wil installeren krijg ik ,na het invoeren van het serial nummer, de melding dat de patch niet kon worden geinstalleerd en wordt de instalprocedure afgebroken.Is er dan een foute patch bijgevoegd?? Heb inmiddels een veel nieuwere patch gedownload maar krijg hetzelfde negatieve resultaat. Deze nieuwe patch staat bij mij in C:\\Doc.and Settings\\Eigenaar\\Mijn Documenten\\Downloads\\Programs. Het spel staat in C:\\Program Files\\naam uitgever\\naam spel. Moet een patch soms in dezelfde map als het spel komen. Zo ja kan dat met kopieren/plakken. Hoor graag.
-
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
[table][th] PAYDAY 2 Beta Cracked Green Edition-ALI213 [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]PAYDAY 2 Beta Gebarsten Green Edition-ALI213 Release-informatie Groep : ALI213 (P2P) Release naam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: Augest 13, 2013 Bestandsnaam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Bron: DVD Grootte: 6.73 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Overkill Software Omschrijving Overkill Software officieel aangekondigd de “Harvest Day 2 ” …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] PAYDAY 2-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]PAYDAY 2-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: PAYDAY_2-FLT Releasedatum: 13 augustus 2013 Retail Datum: 13 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-pad Bron: Stream Grootte: 11,65 GB Genre: Actie, RPG Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door:. OVERKILL – een Starbreeze Studio Omschrijving PAYDAY 2 is een actie-verpakt, vier-speler co-op shooter die wederom laat gamers aan te trekken van de maskers van de oorspronkelijke PAYDAY bemanning – Dallas, Hox…
Laatste reactie door Nieuws, -
pc
door bjorn1324117101- 8 reacties
- 3.1k weergaven
ik wil m,n eigen pc maken maar heb niet zo veel verstand welk moederbor en processor ik moet hebben voor mijn games zoals : farcry , call of duty 2 enz die moeten het op hight nivo doen maar ik wil wel zo goedkoop mogelijk ik wil weten of ik dan een intel pentium of amd moederbord moet hebben ik heb er zelf al wat gezien van zowel pentium als amd : 1 Asrock 775DUAL-VSTA 2MSI K9N Neo-F nF5 weet ook niet welke procesor er het goed op doen ik wil als ik een amd neem het liefst amd althlon 64 of amd fx of zo iets en van intel pentium 4 of als dual core goed voor game pc,s zijn als iemand mij kan helpen door een goed moederbord van rond de €100 kan vinden me…
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
hey, Ik had ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om je computer te besturen met je DS. Weet iemand of dit echt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe? alvast heel erg bedankt O0
Laatste reactie door Robin,