Jump to content
k2711

No HID device attached to the USB port

Recommended Posts

Hallo

met software installeren komt een fout melding  No HID device attached to the USB port (code: 4183 wat kan ik hiermee doen

ATEN Phantom s UC3410

Waar op ben je het apparaat aan het koppelen?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Oma1957
      Ik heb films op een harddisk gezet, getest en alles werkte.omdat ik de harddisk niet mee wilde nemen voor eventueel kwijtraken/beschadigen heb ik de films op een geformatteerde USB stick gezet, maar helaas niet meer getest. Nu op vakantie blijkt dat de tv de stick niet leest. Kan ik hier nog iets mee??

• By albertappie
      Hoi
      Ik probeer een video via USB stick op tv af te spelen.
      Vaak lukt dit en vaak niet........
      Ik weet dat avi een container bestand is en dat het niet altijd een codec voor de tv bevat.
      Probeer het via converteer programma's om te zetten en vaak lukt dit niet om het dan af te spelen .
      Weet iemand een oorzaak of een methode die het zou moeten doen.......
      Brand bij mislukken ook weleens een dvd maar ook dat werkt niet altijd....
      Je leest wel: amateur aan het woord.
      Bijgevoegd een print screen van de tv eisen.
      Groetjes en bedankt alvast

• Guest puppy
      By Guest puppy
      Hoi,
      Ik zoek zo'n kastje die je op de PC aansluiten en dat kastje heeft meerdere usb aansluiting ,maar ik ben de naam van zo'n kastje kwijt .
    • Guest Danie
      By Guest Danie
      Mijn gedownloade films wil ik afspelen op mijn TV. Nu heb ik mijn TV in 2015 gekocht en deze heeft een usb aansluiting. De televisie kon ook films afspelen via USB, volgens de doos maar mij lukt het niet.
      Ik kopieer de film naar usb en doe deze in de TV maar daarna kan ik het niet zien.
      Hoe kan ik nu films afspelen op usb?
  • Create New...