Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Ik loop me gek te zoeken naar een crack voor 2.7.7 van world adventures, en ook high-end lot stuff 3.3.11. Ik kan het maar niet vinden. Weet iemand het??
Laatste reactie door gdscei, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
Ik heb net een geheugenkaartje gekocht voor mijn nintendo ds en daar heb ik spellen opgezet, maar nu geeft mijn ds aan dat er geen kaart inzit. Weet iemand wat ik verkeerd doe? groeten van pattyb
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
ik heb de razor versie van gta 4 gedownload ik heb hem geinstaleerd crack geplakt. maar als ik hem opstart zie ik eerst razor in mijn beeld staan dan komt er een zwart beeldje en komt er te staan: GTA IV FATAL ERROR:RMN40
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hey, tja daar ben ik weer... Na een hoop getob kwa software of r4igold... (nepkaart) Ben ik het nu écht beu! Ik wil een andere die wel update's heeft regelmatig. Ik lees veel goede berichten over een acekard2i, m3i,dstt supercard... maar ja door de keuzes weet ik het niet meer... Ik speel/zou willen spelen, kingdomhearts, puzzelspelletjes/zoek etc Ben benieuwd
Laatste reactie door ferrariking, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
Allo, Weet iemand een leuk adresje om dit goedkoop aan te komen? Greetz Edit: Nvm vond een leuk adresje http://www.xboxjunks.nl of iemand moet iets beters weten?
Laatste reactie door Wesley, -
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
Alleen keer alles ik speel krijg ik dit: http://foto-uploaden.nl/img2/o78efp0.jpg Ik word er gek van wie kan mijn helpen? en dan in alle private server
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hoi hoi ik heb een dslite en een dstt kaartje met de laatste firmware erop ( als t goed is ) veel wat oudere spellen doen t maar de nieuwere zoals Harry Potter en Pokemon Black en Pokemon white niet. Enig idee of t dan tijd wordt voor een van de R4 kaartjes of is er software voor de DSTT zodat deze spellen wel werken?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Wie O wie heeft er een werkende crack voor mij om dit spel te kunnen spelen. Het ziet er heeel erg leuk uit, is niet zwaar voor mijn pc en wil het spel graag spelen, maar de crack die ik heb gevonden, of doet het niet of ik doe iets verkeerd.
Laatste reactie door iOrale, -
- 8 reacties
- 1.9k weergaven
hey, (meschien domme vraag :s) ik heb laatst Red Alert 3 op me oude pc gezet en als ik hem wil opstarten geeft hij datik moet checken of ik wel een goede videokaart heb of directX 9.0 heb.. DirectX heb ik en dus is mijn videokaart te slecht (1,7Ghz terwijl 2Ghz nodig is).... is er een manier om dit toch te kunnen spelen (liever niet overklokken) mzzls, royke
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hee allemaal. Ik zit met een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb een Nidento dsi gekocht voor de vriendin. Nu wil ze allemaal spelletjes hebben en heb ik een TTSDi kaart gekocht en een micro sd kaartje. Hierop zet ik de spellen die ik gedownload heb en kan ze die spelen. De 2de keer als ze het opstart loopt heel de DS vast. Als ik dan de spellen eraf gooi en er weer opzet kan ze weer spelen. Ik heb elk forum gehad en ik weet even niet meer waar ik nog kan zoeken. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen met dit probleem. Niels
Laatste reactie door Zombymario, -
- 9 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb een probleem met de xbox 360 ik hb nog xtreme 1.6 en deed fifa 12 erin (daarvoor natuurlijk activition) en toen vroeg die om te update dit gedaan en na het laden gaf huij ineens sneeuw . Toen opnieuw aangezet en weer sneeuw stroom eraf gehaald maar weer sneeuw. Iemand enige idee wat te doen?
-
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 1.9k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.
-
- 10 reacties
- 1.9k weergaven
Weet iemand van jullie toevallig een goede torrent van Handball Simulator: European Tournament? Het liefste een .iso file. Op isohunt heb ik al gekeken, maar dan krijg ik .bin en .cue files. Mijn PC zegt dan: de bestanden kunnen niet worden gevonden. Wilt u de bestanden selecteren in een lijst of een oplossing zoeken op internet? weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Beste leden, Ik heb een eigen gameserver hij is gehost bij een bedrijf. Namelijk een CoD4 gameserver 24 slot (zie mijn sig voor meer info). Maar ik wil graag dat er veel mensen op kunnen gamen. En niet iedereen heeft een legale CoD4 key. Heeft iemand ergens een tutorial hoe je zo'n gameserver een cracked server maakt. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Telkens als ik het spel opstart opend hij hem en begint hij met opstarten, ik krijg de reclame's te zien en dan opeens sluit hij af en komt er een foutmelding er komt te staan : not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml heb hem al opnieuw geinstalleerd hielp ook niet. Kan iemand mij helpen? ps. de game is gedownload
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
Beste dukenleden, Ik heb gisteren een maand pirates of the burning sea gekocht, maar nu heb ik het volgende probleem het programma steam die de game download en waarmee je hem zou moeten kunnen spelen geeft de volgende melding: You must have administrator privileges to run station launcher. wat moet ik nu doen? mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Epic Games geeft pc-versie Shadow Complex Remastered gratis weg in december Epic Games heeft aangekondigd dat er een remaster verschijnt van Shadow Complex, een game die in 2009 werd uitgebracht op Xbox Live Arcade. Begin 2016 komt het spel uit voor de Xbox One en PlayStation 4, de pc-versie is nu beschikbaar en tijdelijk gratis. Shadow Complex is een sidescroller ontwikkeld door ChAIR Entertainment, een divisie van Epic Games. In 2009 verscheen de game als download voor de Xbox 360. Het spel kreeg overwegend goede recensies, dankzij de old-school gameplay gecombineerd met moderne graphics. Epic Games kondigt nu aan dat er een remaster verschijnt voor de nieuwe generatie …
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
telkens ik een game wil spelen, en ik de cd in de drive speel, en ik op afspelen druk krijg ik een foutmelding: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd Vanaf dat momnt raak ik niet meer verder programmas als daemon tools heb ik al verwijderd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door sporting04, -
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
NOG een probleem met resident evil 5! ik kan niet opslaan! je hebt een LIVE account nodig van microsoft, die heb ik ook. maar ik heb ook een product code nodig van het spel, en die heb ik niet! dus de vraag: heeft iemand een productcode voor mij of een alternatieve manier om op te slaan?
Laatste reactie door robertvg, -
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb mijn USB loader van versie 67 ge-update naar Versie 70. Ik vind de nieuwste versie 3 keer niets, ik vind het ook erg traag en er verschijnt onder en bovenaan witte taakbalken. Graag wil ik terug naar de versie 67. Is er een manier om dit terug te doen? onder update zie ik versie 67 niet meer in de lijst voorkomen.
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik speel bf2 op mijn pc met windows 7 64 bits ik heb al van alles geprobeerd virusscanners en porten open zetten bf2 in windows xp mode gezet maar ik blijf een hoge ping houden weet trouwens ook niet welke poort ik nou open moet zetten voor bf2 hopelijk hebben jullie nog iets wat ik kan proberen. mvg pcgamexbox360,
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
hallo mensen. ik heb zonet gta iv en deamon tools gedownload, en heb daarbij een handleiding gebruikt van dit forum. Maar als ik dan bij deze computer kijk, en verder wil, krijg ik dit: ik heb beide opties meerdere keren geprobeerd, maar er gebeurd niets bij deze opties. ik heb deze torrent gedownload: [gmod]Links plaatsen naar directe download is niet toegestaan[/gmod] wie kan mij helpen? Mvg. Jan Sjoerd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
DS Game Maker
door jelmer11- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo, ik heb vandaag DS Game Maker 4.9 gedownload van dsgamemaker.com Nou doet hij het goed, alleen als ik mijn game wil testen of opslaan krijg ik een foutmelding. Moet ik er misschien nog iet bij downloaden? Alvast bedankt PS Het ligt niet aan mijn game, een al bestaande game die al af is doet het ook niet
Laatste reactie door Zombymario,