Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Kun je een Dsone gebruiken voor de dsi als je de goede firmware hebt? Bestaat er eigenlijk ook al een supercard voor de 3DS????
-
GRID controller
door steffris- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb voor mijn neefje Grid gedownload. Hij wil het spelen met zijn Logitech Rumplepad II controller, maar kon nergens vinden waar je in kunt stellen dat je met een controller wil spelen, ik heb ook gekeken maar het staat nergens bij opties, je kunt alleen het toetsenbord veranderen. Weet iemand hoe je het kunt instellen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoi hoi ik heb een dslite en een dstt kaartje met de laatste firmware erop ( als t goed is ) veel wat oudere spellen doen t maar de nieuwere zoals Harry Potter en Pokemon Black en Pokemon white niet. Enig idee of t dan tijd wordt voor een van de R4 kaartjes of is er software voor de DSTT zodat deze spellen wel werken?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Via Daemon Tools Pro kan ik Pro Cycling Manager spelen zonder ik de "echte" cd nodig heb, maar binnen 11 dagen vervalt Daemon Tools Pro, wat moet ik doen zodat ik toch nog Pro Cycling Manager kan blijven spelen?
Laatste reactie door sc0ttty, -
Hallo, Ik heb een game, re: chain of memories gebrand. Deze werkt goed met memor32. Alleen de filmpjes in de game blijven op sommige punten ( even) hangen. Iemand een idee hoe dit komt? Groeten Hugo
Laatste reactie door Hav, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Heej allemaal, ik heb fifa 11 gedownload en heb zoals de meeste hetzelfde probleem, als ik het spel opstart krijg ik een wit scherm te zien en verder niets. Ik heb een R4 i kaartje en heb deze update geprobeert (1.56) http://www.r4ultra.com/download.htm Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem, het witte scherm. Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt Mvg, talietje
Laatste reactie door talietje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
een vriend van me heeft een game server en heeft daar batlefield 1942 server gemaakt en mijn vraag is hoe iedereen onze server adress moet toevoegen om online te kunnen het is gratis server voor batleifield 1942 moet je ergens in je bestanden een regel veranderen en dan onze server adress in zeten zo ja weet iemand waar je dat moet doen kan iemand ons helpen
Laatste reactie door v0id, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, weet iemand hoe je een xbox 360 spel brandt? hij is al omgebouwd. ik heb ook dvd+r dl gekocht mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Als ik dit spel probeer te spelen, krijg ik een zwart scherm. Diverse IOS heb ik geprobeerd, maar nog steeds zwart scherm Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Robin01, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
help!! Ik heb dus een tijdje geleden via marktplaats een Nintendo dsi met R4 kaart gekocht. Helaas is tijdens het instellen van de nintendo de nintendo geüpdatet omdat hij op het WiFi netwerk kwam. Hij staat nu op versie 1.4.5E. Zodra ik nu de R4 kaart erin doe en aanklik geect hij een Error aan. De nintendo is al geformatteerd maar hij blijft op deze versie staan. Ook is de sd kaart van de spelletjes helemaal geformatteerd en er is nieuwe software opgezet. Helaas doet de R4 kaart nog steeds de foutmelding.. Is dit nog op te lossen of moet ik een nieuwe R4 kaart kopen?
Laatste reactie door William1, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Allo, Weet iemand een leuk adresje om dit goedkoop aan te komen? Greetz Edit: Nvm vond een leuk adresje http://www.xboxjunks.nl of iemand moet iets beters weten?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een omgebouwde gamecube (er zit een chip in en er passen normaal formaat DVD's in) Ik ben nog een leek op dit gebied en mijn vraag is het volgende. Hoe kan ik originele games kopieren? Tevens wil ik games downloaden en branden maar hier snuffel ik eerst wel door het forum heen want hier staat wel het een en ander over bescreven denk ik. Bij voorbaat dank Bart
Laatste reactie door BVANWAL, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Yoo Dukers, Weet iemand toevallig of Forza Horizon voor de X360 3D ondersteunt? Thnxx
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik loop me gek te zoeken naar een crack voor 2.7.7 van world adventures, en ook high-end lot stuff 3.3.11. Ik kan het maar niet vinden. Weet iemand het??
Laatste reactie door gdscei, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Ik heb onlangs mijn Xbox 360 laten ombouwen, en heb middels een gebrande schijf van de ombouwer zelf gezien dat hij werkt. Ik heb laatst Fifa 09 gedownload voor de Xbox, en alles perfect uitgevoerd zoals ook in dit forum beschreven staat. (Uitpakken met winrar, branden met Alcohol op laagste brand snelheid op verbatim +r schijf enz.). Echter, als ik de schijf erin doe, zegt de Xbox dat de schijf dirty is en dat ik hem moet schoonmaken. Het ligt niet aan vuil ofzo op de schijf, want het zijn gloednieuwe dvd's.. Heeft iemand anders ervaring/oplossing betreffende dit probleem, hoor ik het heel graag! Gr, Jefferson.
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoe kan je games op je ipod video stoppen
Laatste reactie door kustike, -
ps3 nickname's
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,8k weergaven
ik wil meer mensen in me ps3 friendlist als ik je mag toevoegen zet hier je nickname bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik heb dune 2000 gedownload, maar hij zegt dat het systeembestand niet geschikt is voor MS-Dos en microsoft windows toepassingen. ( C:\windows\system32\autoexec.nt ) ik wil dit spel heel graag spelen help me please :-\
Laatste reactie door Razor, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoe kan ik opslaan met dirt 2?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik setup geinstalleerd en heb ik de crack in de map gekopieerd maar nu krijg ik nog steeds dit probleem(zie plaatje) Wie kan mij helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robbert, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb Counter strikie 1.6 gisteren gedownload met behulp van een filmpje van youtube. Nu wil ik met mijn broer spelen op zijn laptop en ik op de vaste PC dus LAN. Maar ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen ik heb gelezen dat dit kan met hamachi. En ik heb deze tutorial gebruikt: http://tutorial.destralak.info/,maar ik zie in counterstrike nergens iets over lan instellingen. Kan iemand mij AUB helpen.
Laatste reactie door filkill, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, als ik op fifa manager 11 zit stoppen sommige spelers, en dan kan ik ze niet kopen. echt irritant. weet iemand hoe ik dat kan veranderen? misschien in de editor? please help me
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb Auto's in GTA San andreas gezet met SAMI, dus ik wil GTA opstarten en dan blijft ie hange bij t laden :-[ :geheim: Kan iemand me AUB helpen dank alvast, Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb NFS carbon gedownload en ik heb een crack gebruikt, maar wanneer ik het spel open heb en op een toets druk gaat het spel digt > >:(en krijg ik dit: [modbreak=Door DukeN] Topic en topic titel aangepast i.v.m. drukke letters (kleur) en bold [/modbreak]
Laatste reactie door Heisenberg,