Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik wil graag een ps3 headset voor sinterklaas maar ik vroeg me af doet deze headset t op de ps3? https://dynabyte.nl/artikel/7111080/Logitech_USB_Headset_H330 Het is een usb headset maar ik weet niet zeker of hij wel werkt..
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb pro cycling manager gemount met daemon tools maar als ik het wil starten komt er dit op: http://i43.tinypic.com/2s14v13.jpg Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hey, Ik had ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om je computer te besturen met je DS. Weet iemand of dit echt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe? alvast heel erg bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
beste mensen, ik heb al van verscheiden mensen gehoord dat je cod4 niet meer cracked kunt spelen. nou ik dus ook niet meer. (nieuw mobo cod4 opnieuw instaleert) maar al mijn vrienden die cood4 ook cracked spelen, spelen het nog elke dag. is dit niet een beetje vreemd?
Laatste reactie door killmaster, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Epic Games geeft pc-versie Shadow Complex Remastered gratis weg in december Epic Games heeft aangekondigd dat er een remaster verschijnt van Shadow Complex, een game die in 2009 werd uitgebracht op Xbox Live Arcade. Begin 2016 komt het spel uit voor de Xbox One en PlayStation 4, de pc-versie is nu beschikbaar en tijdelijk gratis. Shadow Complex is een sidescroller ontwikkeld door ChAIR Entertainment, een divisie van Epic Games. In 2009 verscheen de game als download voor de Xbox 360. Het spel kreeg overwegend goede recensies, dankzij de old-school gameplay gecombineerd met moderne graphics. Epic Games kondigt nu aan dat er een remaster verschijnt voor de nieuwe generatie …
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen. ik heb Company of heroes gedownload en geinstalleerd... maar als ik hem wil spelen en ik begin een missie of een skirmish dan zijn er allemaal groen, blauw, rood, zwart, witte kleuren... ook zijn er geen units te zien 0.0 iemand een oplossing?
Laatste reactie door roykev3, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
hoi heb een vraag heb een spel voor de wij gedownload smash brawl heb hem kleiner gemaakt met wijscrubber maar dan is het spel nog te groot om op 1 dvd te zetten hoe kan ik dit oplossen bedankt
Laatste reactie door kismo, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Kun je een WII sofmodden zonder dat hij gehardmod is?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb opgemerkt dat veel bezoekers van SPAM op mijn site belanden. Ik, beheerder van SPAM, wilde jullie hierbij even persoonlijk informeren dat ik nieuwe SPAM heb ontwikkeld. Op SPAM vind je een forum met meer SPAM, nog duidelijkere SPAM, betere SPAM en nog snellere SPAM op je vragen! Daarnaast hebben we nu ook een blog met daarin de laatste SPAM! Bijvoorbeeld de SPAM, de SPAM voor de nieuwe SPAM. SPAM Groetjes, SPAM //modbreak: Slotje.
Laatste reactie door Vico, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Sinds enkele dagen, een weekje misschien, kan ik Rainbow 6 Siege niet meer normaal spelen. Als ik de game online speel, met een ping van 10, een 5MB/sec verbinding, dan zijn er ook lags, het ligt dus niet aan mijn verbinding. Het probleem is alleen als ik online speel. Het lijkt mij dus aannemelijk dat het waarschijnlijk bij Ubisoft fout gaat. Mogelijk is er iets m.b.t. mijn hardware in combinatie met RB6S. Ik heb allerlei grafische aanpassingen gedaan. Van laagste FPS en instellingen tot de hoogste, het probleem verdwijnt niet. Dit is mijn PC.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo ik heb een vraag? steeds als ik een spel speel op mijn pc ( bijv: nfs most wanted/carbon of the godfather) valt na een tijdje spelen gewoon het spel uit. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhinderen? gr.jan
Laatste reactie door jan1991, -
Teamspeak?
door tepro- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hey wie weet waar ik een goeje gratis teamspeak kan krijgen heb heel google afgespeurd maar kan niks vinden jullie miss?
Laatste reactie door tepro, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Had al een poos geleden fifa 2005 gedownload, maar nog geen intresse gehad om hem te installeren. Nu dan wel gedaan, en opgeslagen op de pc. Daarna opgestart via pc->insert cd-rom, dat werkte dus niet daarna crack ge-installeerd, fifa2005 start nu wel opm hij vraagt niet meer om cd. Krijg menu, waar ik kan kiezen ui talen, maar dan kom ik niet verder iemand die raad weet?
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Need for Speed Undercover: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] O0 O0 O0 ;D ;D ;D
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo heeft iemand een werkende call of duty 1 united offensive multiplay cd key voor mij? Bedankt.
Laatste reactie door Jeroen, -
Alle The lord of the rings games
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik vind de lord of the rings spellen goeie spellen alleen heb ik nu het probleem dat als ik er een opstart zecht ie dat ik de verkeerde cd heb terwijl ik dat niet heb en als ik een crack gebruik werkt al helemaal niet! Weet iemand wat ik moet doen? Mvg Olaf
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Beste leden, Nog een probleempje in windows 7, Ik heb cod 4 gedownload en de singleplayer doet het uitstekend op hoogste kwaliteit. Nu start ik met HLSW de multiplayer op zoals ik ook altijd in windows xp deed, dan krijg ik een zwart beeld met alleen de muis in beeld, dat duurt 30 seconde en dan sluit het af. Het is exact dezelfde versie als bij xp en het zijn ook dezelfde servers. Ook heb ik cod4 in mijn firewall toegestaan. Het zou heel fantastisch zijn als je mij weer aan mijn verslaving kon helpen, mvg cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] Lost Planet 3-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Lost Planet 3-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Lost_Planet_3-FLT Releasedatum: 27 augustus 2013 Retail Datum: 27 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-lop Bron: DVD Grootte: 14,47 GB Genre: Actie Critici: Spark Unlimited, Capcom Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Spark Unlimited, Capcom style=”color: #FF0000″> Update: Lost.Planet.3.Language.Selector-FLTDOX [NFO - DOWNLOAD] Omschrijving Lost Planet 3 onthult nieuwe waarheden over de onhe…
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Microsoft brengt rond de kerst volgend jaar een opvolger van zijn Xbox-spelcomputer op de markt onder de naam Project Scarlett. De nieuwe spelcomputer wordt tegelijk met de nieuwe game Halo Infinite uitgebracht. De Scarlett wordt "vier keer zo krachtig" als de Xbox One X-console, meldde Microsoft tijdens de jaarlijkse gameconferentie E3. Scarlett bevat een chip gebaseerd op de grafische technologie van de Zen 2 van AMD en de Navi van Radeon RDNA. Het zal GDDR6-werkgeheugen bevatten. Volgens het bedrijf kan daardoor het aantal mogelijke beelden per seconde bijzonder hoog komen te liggen (tot 120FPS) en wordt het mogelijk om beeldresoluties tot 8K te behalen…
-
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoi hoi, ik heb een vraagje. Maakt het uit of ik de ned of de eng versie er op zet? zit er verschil in en werkt de ene beter dan de anderen? ik hoor het graag, groejtes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb van alles geprobeerd om games te downloaden, dat lukt allemaal maar nu is mijn vraag hoe installeer ik het spel goed want blijkbaar doe ik iets niet goed. het spel dat geinstaleerd is werkt niet vraag om een registratie code die achter op de verpakking staat. heb ook cracks toe gevoegd maar alles is zonder resultaat zou iemand mij goed kunnen helpen ? mis via MSN ? bvd.
Laatste reactie door klaasauke, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
N tijdje geleden had ik Tomb Raider: Underworld geïnstalleerd, draaide goed, geen enkele problemen mee gehad. Daarna had ik het gedeïstalleerd, maar tijdens het deïnstalleren liep mn pc vast. Nadat mn pc opnieuw was opgestart kon ik het nergens meer terug vinden.. Nu wil ik het weer opnieuw installeren maar als ik op de setup klik, geeft het programma aan dat TR als geïnstalleerd staat en dat ik dit dus eerst moet verwijderen... Hoe kan ik dit oplossen.?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen het klinkt een beetje heel erg raar :geheim: maar ik heb op youtube naar een game gezocht die ik wou (counter strike source) en ik kreeg een filmpje over counter strike source. in dat filmpje wordt uitgelegd wat je moet doen als je counter strike source wil downloaden en waar je het kan downloaden ik heb het geprobeerd met anti virus programma`s,games en Windows programma's probeer het eens O0 P.S kijk ook bij de commentaar of het wel een virus is of niet!!!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo Ik heb GTA IV gedownloaded en tijdens de installatie vraagt hij om Disc 0 met data4.cab Er is helemaal geen data4.cab, alleen data1 2 en 3 .cab. Weet iemand wat ik moet doen want ik kan zo niet verder installeren. Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hee mensen, Ik heb net GTA SA-MP gedownload. Als ik het spel opstart, klik ik naast favorites op Internet, maar er komen geen servers tevoorschijn. Ook niet bij official. Het gaat om v0.2.2 RC3. Master Server update wil ook niet. Kan iemand me helpen? MVG Lajos
Laatste reactie door steffris,
