Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
[PS3] TV aan en uitzetten met behulp van ps3 controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, ik heb weer een vraagje. Zou het mogelijk kunnen zijn om de TV aan en uit te zetten met behulp van mijn ps3 controller? Dus als je op het knopje van de ps3 controller druk start je ps3 op en tergelijkertijd de tv. En dan misschien ook nog op de juiste uitgang? Zou echt pro zijn Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
Laatste reactie door Duken, -
xbox1 ombouwen
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb hier nog de oude, klassieke xbox liggen, en gebruik hem haast niet meer, want ik kan er haast geen games meer voor krijgen, dus zit ik eraan te denken om hem te softmodden. Ik heb op google naar een tutorial hiervoor gezocht, ik heb er een paar gevonden, maar die waren(voor mij) niet heel duidelijk, heeft iemand een goede site met hoe je dit moet doen? Niels
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 3.3k weergaven
Hallo allemaal. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. Ik heb C.O.D. united offensive de luxe edition. Ik heb alles geprobeerd volgens mij. Het rare is dat ik nog nooit problemen had zelfs eergisteren gewoon gespeeld. Er is op mijn pc niets veranderd en toch krijg ik de melding: waiting for response from masterserver. Dit heb ik al gedaan: Opnieuw geinstalleerd. Stroom van alles afgehad. Firewall staat ook goed. Mijn zoon heeft met zijn laptop via dezelfde router geen probleem. Ik heb een orginele cod dus. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, ik kan toch niet de enige zijn die dit heeft of gehad heeft. Alvast bedankt voor de hulp! Groeten colbrett
Laatste reactie door Phairdy, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
kan er misschien iemand vertellen waar ik filmpjes vind voor ds en hoe ik deze op mijn dstt en dstti card kan overbrengen - ik kan de juiste menu's maar niet vinden - een beetje uitleg zou uiterst welkom zijn alvast bedankt
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
[modbreak]Erg leuk dat je je collectie met ons wil delen, maar jammer genoeg mogen er geen links naar illegale content maar aangeboden worden, zie ook de huisregels [/modbreak]
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hoi! ik heb een aantal uitbreidingspaketten van sims 2 gedownload. Ik had sims 2 en een paar orginele uibreidingen al geinstaleerd. Alles werkte goed met de gedownloade uitbreidingen tot ik per ongeluk de mapjes met gedownloade bestande wiste O0 :peace: oke opnieuw gedownload en instaleren, zecht ie aan het einde van de instalatie: Electronic Arts autorun werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht. nu is het spel wel geinstaleert maar het werkt niet als je er op klikt gebeurt er niets. Dus ook wissen is niet meer mogelijk (ook via configuratiescherm enzo niet.) help! weet iemand wat ik nu moet doen? groetjes! p.s ik heb windows 7
Laatste reactie door Huismus, -
ik had footbalmanger 2009 gedownload ne ik had het geinsteleerd crack er bij geplaatst maar ik krijg nog steets een error maar ik weet niet wat het is ik heb alles geprobeerd.nix lukt :'(
Laatste reactie door Tom, -
Ik heb Fifa 09 voor zowel de pc als de ps3, maar het lijken 2 andere spellen vind ik, maar het lukt mij niet om trucjes te doen en de keeper besturen op de ps3 lukt mij ook niet, terwijl dat met fifa 08 heel makkelijk ging. Kan iemand mij vertellen hoe ik die 2 dingen kan doen op de ps3? Met C. Ronaldo kon je met 08 op de ps2 ook zon vette afkaping, maar die doet die nu ook niet meer op de ps3, dus weet iemand dat misschien ook, want bij 08 dee die, die automatisch, hoe je die doet, want nu doet die dezelfde afkaping als elke andere speler.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoi. Mijn vraag is moet ik nadat ik een bestand heb uitgepakt in iso nog laten patchen of kan ik het meteen branden als image op een dvd? Zoja kun je miij een link geven waar ik de patch zou kunnen vinden? Dit is mij nl niet duidelijk. Groet Faartje
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Goede dag, Ik heb een vraag waar je het goedkoopst playstation plus kan halen. Want na de stijging van de prijs is het voor 3 maanden overall ongeveer 25 Euro. Ik zou het liefst via Mail de code willen ontvangen, zodat je meteen weer kan beginnen met spelen. Hopelijk weet iemand hierop een antwoord.
Laatste reactie door Monkie, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb via bittorrent the sims 2 gedownload met alle uitbreidings pakketten erbij in. Je moest eerst de sims 2 installeren en dat ging allemaal goed. Er zat ook een bestand bij van magicISO virtual CD/DVD, en tijdens het downloaden werkte die helemaal goed, alleen nu ik het spel wil spelen niet. Heb ook nog 2 uitbreidingspakketten geinstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee. ik krijg de hele tijd een melding van: plaats de cd. maar ik doe dat via virtual cd...bij het installeren werkte het wel :S Het is voor mij echt al 2 jaar geleden dat ik zoiets heb gedownload dus sorry als het verhaal niet helemaal duidelijk is. Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
als ik background dowloader 100% is kan finesdh die maar dat blijft de hele tijd doorgaan help me plz ik kom er egt niet meer uit :-\
Brothers in arms earned in blood
door Gast flatron- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hallo allemaal, Ik probeer de image van BIA te branden maar het wil niet helemaal lukken. Het image bestand is 4.2GB Maar als ik die op cd wil branden is ie 213 MB. En toch is het diezelfde bestand. Ken iemand dit probleem ook?
-
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo duken leden ik heb een probleem met hidden & dangerous 2 als ik een server wil joinen dan zegt ie cdkey invalid dus ik dacht dat jullie wel een key voor mij hadden dankje wel groet almacees O0 Post Merge: augustus 05, 2009, 01:55:27 pm Nou ??? krijg ik nog antwoord!? :-[
Laatste reactie door pelle64, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Beste,, als ik op google ; need for speed mw savegame, intyp kom ik hier op duken.nl terecht met een topic over deze game met een 100% savegame.. alleen ik kan daar nergens een link vinden, zwaar k*t heeft iemand die link voor mij? BVD ...
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb fifa 09 gedownload van isohunt met Utorrent. Als ik het bestand open, komt er een venster dat ik de registratie code moet open. Ik heb het NFo bestand geopend en één van de codes gebruikt, maar het lukt nog steeds niet. Help!!!! kan iemand me alsjeblieft helpen?
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ik weet niet waar ik left 4 dead 2 moet spelen. al verschillende torrents gedownload :S heeft iemand een tutorial om left 4 dead 2 te downloaden en te spelen? heb gelezen dat je geen directe links mag geven? maar mag je ook de naam geven zodat ik die zelf zoek? Post samenvoeging: mei 22, 2010, 15:42:09 welke torrent is clean? gewoon de game, verder niets Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:32:26 wie weet of dit werkt: http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html ik kan alleen heel lastig aan die game krijgen :S kan geen goeie torrent copie... dus moet met megaupload een voor een downloaden :S
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Dus yesss , spel geinstalleerd etc etc alleen geen serial number en thepiratebay is down dus kan daar niet op snuffelen dus iemand toevallig de serial ? Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo, Heb battlefield 2 geinstalleerd, maar na een paar minuten blijft het scherm hangen en het geluid ook. ik had al gekeken op de forums van steam daar stond dat je iets moest uitzetten dat had ik gedaan maar dit was helaas ook zonder resultaat. Wie weet de oplossing?
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik heb de sims 3 gedownload en geinstalleerd! All1 kan ik hem niet spelen omdat hij een cd vraagt die ik niet heb, of moet ik alle bestanden eerst naar cd branden??? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb laatst CoD2 gedownload (cracked by deviance) maar mijn multiplayer werkt niet! Ik speelde dit spel altijd bij een vriend van me en daar zocht hij via Xfire naar een server met 'cracked' in de naam en dan klikte hij daarop en kon hij spelen. Maar als ik dat bij mij doe dan zegt ie alleen maar dat Call of Duty 2 multiplayer not responding is. Ik heb alleen een crack voor de singleplayer ontvangen bij het pakket, kan dit wat uitmaken? Alvast bedankt, Zaye
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Fifa''09''
door ramon_nmgn- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Yow,, Ik heb sinds kort Fifa 09 gedownload voor de pc ( van Skullptura ) En nou wil ik weten hoe je online kan spelen. Want als ik me inlog bij de online widget bij fifa, vraagt hij om een Serial code. Helaas heb ik die niet. Hoe kan ik online spelen? Cheers
Dialogen in games
door sCd- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik heb een probleem met de dialogen in games. Sinds een tijdje heb ik dat ik de dialogen in games niet meer hoor. Het rare is dat als ik met de neus bovenop de persoon die iets zegt sta, hoor ik het wel. Loop ik weg hoor ik helemaal niks meer, hetzelfde bij cutscenes. Voor de rest doet het geluid gewoon prima. Komt iemand dit toevallig bekend voor en/of weet iemand wat het probleem is? Bij voorbaat dank. Ps: Dit is niet bij één game, maar bij alle. Het ligt dus aan mijn pc zelf.
Laatste reactie door Jeroen,