Jump to content
Sign in to follow this  
Siebrand

[Wii] Hoe Fifa 15 in het Nederlands spelen?

Recommended Posts

Hoe krijg ik Fifa 15 voor de Wii in het nederlands. Ik gebruik usbloader GX. Dan ga ik naar het spel en klik ik op instellingen. Dan zet ik speltaal op Nederlands, maar hij blijft gewoon in het Duits.

Wie kan me helpen?

Maar bij welke instellingen kijk je? Die van je usb loader of die van fifa 15 zelf?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By rico18
      Hallo,
      Heb hier just dance 2016 die niet wil opstarten. Het spel staat op een externe HDD, en spellen worden opgestart met WiiFlow hoe krijg ik dit gefikst? 
    • By rico18
      Hallo,
      Ben ergens verschillende versies van Mario Kart tegen gekomen onder de naam Wiimms Mario Kart Fun. Zover ik kan zien is er regulier maar één versie van Mario Kart. Wie kan mij hier over iets vertellen?

• By jeffkuh
      Hallo allemaal,
      Weet iemand of het mogelijk is om een softmod over een wii u te gooien? Zodat ik spellen via een externe harddisk kan spelen. En heeft iemand hier een NL handleiding voor?
      Is het dan ook mogelijk om de emulator van de Wii (die automatisch in de Wii U zit) ook om te bouwen zodat ik net als eerst spellen van de wii via Harddisk kan spelen.
    • By mick75
      hallo samen,
      ik heb de stap genomen om mijn wii apparaat om te bouwen met de softmod handleiding. ik ben geen wizzkid en dacht dat moet mij lukken.
      nu moest ik halverwege even stoppen voor mijn kinderen, boel uitgezet en wilde later weer verder ten hoogte van de home brewers channel, maar
      mijn consoles beide doen niks meer, ik heb de batterijen al geprobeerd al gereset maar ze doen niks de 4 lampjes knipperen wel even.
      wie kan mij helpen aub.?
      groetjes

• Create New...