Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Blizzard heeft tijdens een presentatie meer informatie over de aankomende uitbreiding van de mmorpg World of Warcraft onthuld. De spelers kunnen nieuwe gebieden verkennen en kiezen uit een nieuwe spelersklasse. Wrath of the Lich King is de tweede uitbreiding voor WoW en volgt in de voetstappen van The Burning Crusade. De limiet van de level die de spelers kunnen bereiken is gestegen van 70 naar 80 en de wereld van Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend, waar de titulaire Lich King heerst met zijn leger van ondode Scourge. Dit nieuwe continent is bedoeld voor spelers van level 68 en hoger. In Northrend zijn verschillende dungeons te vinden…
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Problem met dit spel kreig bericht de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing omjuist is heb geen idee wat bedoelt is Post samenvoeging: april 23, 2011, 16:07:04 kan imand helpen kan dit spel helemaal niet starten configuratie error Post samenvoeging: april 24, 2011, 12:22:30 probleem opgelost spel verwijderd kon niets anders
Laatste reactie door Thijs., -
[PC] Pure, help!
door bertjj- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb vanmiddag Pure.Multi-3.Full-Rip.Skullptura gedownload, deze netjes uitgepakte en zo, crack erop gezet.. alleen nu heb ik 2 problemen: - het spel laad héél traag, dit duurt wel een minuut per keer dat'ie moet laden, kan ik de op een 1 of andere manier de filmpjes eruit halen, zodat het spel dat niet meer gaat laden? - als ik 1 track heb gespeeld (in campaign) en dan naar een andere ga, loopt het spel vast, het geeft wel het normale beeld dat ie aan het laden is, maar niet het pictogram laden.. Mvg, Bertjj.
Laatste reactie door bertjj, -
online op ps3
door lser- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Vaak als ik online op de ps3 wil gaan spelen, kom ik de eerste keer dat ik de ps3 opstart NIET online. Heel raar, maar dan doet internet het gewoon niet, en als ik de ps3 dan afsluit en opnieuw opstart doet hij het over het algemeen wel (soms dus nóg niet). Heeft iemand anders hier nog problemen mee? En wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! Gr. lser. p.s. ik heb draadloos internet.
Laatste reactie door los-cuentos, -
Goedmorgen. Ik ben op zoek naar Football Manager 2010 voor de PC. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden en of tie überhaupt wel te downloaden is. Alvast bedankt. Groeten
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. naja me pa dan, ik heb er zelf niet veel verstand van. dat ging allemaal goed.. en heeft daarna oook deameentools gedownload.. en gedaan wat die verder nog moest doen.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik wil online gaan en dat lukt ook met iemand maar als ik dan start game druk dat staat er dat ik cd erin moet plaatsen weet iemand wat ik hier moet doen?
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb GTA IV en heb geprobeert met hamachi ik heb daarvan alles ingestelt enzo met cod 5 werkt hij ook dus dat is niet het probleem. Nou heb ik met iemand geprobeert om in zijn server te gaan en hij in de mijne maar dan staat links onderin 1 result found. maar dan zie ik rechts helemaal geen servers. heeft iemand dat probleem ook gehad of weet hoe je dat moet oplossen? ik zou graag online willen spelen en als je een oplossing weet heb je misschien nog een hamachie server beetje drukke dat je kan blijven spelen want alles zit vol alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb het spel nu gedawnlaod en ik klik op het icon en komt je moet het spel www.thehunter.com starten ik ga en weet neit waar dus kheb lang gezoekt op die site maar laat het over op de pro's ik kon niks vinden echt raar maar dankje als je het vind O0 Post Merge: augustus 26, 2009, 14:40:47 pm echt niemand :-\ :'(
Laatste reactie door gangstermo, -
IMVU op mac
door loesJ...- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hai, ik heb een mac OS X maar daar is nog geen software voor bij imvu, hievoor speelde ik het gewoon op windows maar die pc is langzaam aan het overlijden. dus mijn vraag: is er niet een of andere hack zodat ik toch imvu kan installeren op mijn mac? xxx
Laatste reactie door loesJ..., -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt
Laatste reactie door njitram, -
Game Site
door superboy33- 5 reacties
- 1,3k weergaven
Heeft er iemand voor mij een site met game's erop die je er direct vanaf kunt downloaden dus geen torrent site met leechers en seeders. Groetjes Superboy33
Laatste reactie door Robin, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,3k weergaven
weet eigelijk niet egt waar dit topic moet. nu mijn probleem, ik was aan het spelen met mijn ps3 en had niet door dat me controller leeg was dus uiteindelijk gaat hij uit. toen ik hem wou opladen deed hij dat niet de lichtjes gaan niet knipperen. :-[ ik laad hem op via mijn ps3 met een kabeltje die er in past ik heb het al met meerdere kabeltjes geprobeert. gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
op mijn werk zijn er 2 mensen die hetzelfde spel willen installeeren op 1 en dezelfde harde schijf. Aangezien ze dezelfde schijf hebben gekocht maar op de computer allebei het zelfde profiel inloggen en daarna dezelfde save games en gegevens draaien. wat uiteindelijk tot ruzie gaat lijden. mijn vraag dus: is het mogelijk om een spel 2 keer te installeeren op dezelfde harde schijf en dezelfde xp installatie? zijn er tools voor of moet het handmatig; - via het register de installatie er uit halen en opnieuw op een andere plek installeeren of gaat dat niet zo gemakkelijk? thnx:)
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
goedemiddag, ik heb een probleem er staat een update op mijn psp dus niet op mijn memory card daardoor kan ik geen spellen meer spelen in mijn iso map en krijg hem er niet af het is de update 6.1 kan iemand mij helpen ??
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik nu een week call of duty modern warfare 2 maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij is helemaal geinstalleerd maar als ik hem aanklik gebeurd er niks :S Het is een illigale versie maar bij een vriend is het wel gewoon gelukt. Ik heb een windows XP proffesionel. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00702182&lc=en&cc=us&product=3207954&dlc=en〈=en <-- dat is mijn PC. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26602.msg108106#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
games werken niet
door jacobje- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ff een vraagje van een leek :-[ Ik heb 2 games binnengehaald met bittorrent,nl race 07 en toca 3 grid. heb ze gemount....dat was al heel wat... de iso bestanden zijn e groot om op dvd te branden,nu heb ik met deamontools een virtuele schijf aangemaakt. maar ze doen het niet!!!!! Ze instaleren wel,maar als ik wil spelen dan komt er een melding van securom die om de originele dvd vraagt. De crack staat ook wel op de virtuele schijf en die heb ik in de map geplaatst waar de game geinstaleerd word. Wat doe ik verkeerd?????
Laatste reactie door Schaapje, -
[WII] Wii laten updaten?
door Gast dibyo- 6 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, Mijn Wii is omgebouwd, maar nu weet ik niet of ik hem kan laten updaten of niet. Ik had ergens gelezen dat het je Wii kapot maakt, dus ik vraag aan jullie of ik hem wel of niet moet updaten. Mvg, Dibyo
-
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb een vraagje over een programma die kun je hier zien: hij speelt cod 4 met een programma maar dan kan hij ook wat anders doen kent iemand het? het zou fijn zijn als jullie een download link posten -lol-
Laatste reactie door rr-obin, -
online gamen
door loki19- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb een paar games van het internet maar ik voeg me af of ik die misschien op een of andere manier online kan spelen? groeten loki
Laatste reactie door rand0m, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi. IK wil de WII software matig gaan updaten (ombouwen wil ik het nog niet meteen noemen..) Nu heb ik al enige software en instrukties maar laatst ving ik op dat het ook nog uitmaakt welke versie legend of zelda je gebruikt. Ik heb nu hier een ongeopende originele zelda liggen maar ja gaat die dan werken of moet je een bepaalde versie hebben??? Dit is in iedergeval een PAL versie.. Benno
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
heb world of subways 1 is er misschien iemand die me de stappen in het nederland kan uitleggen volgens mij doe ik het goed maar de trein wil niet rijden. dus ik doe iets niet goed. gr truda
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo daar ben ik weer ik had laatst me age of mythology onder het stof vandaan gehaad e wilde het weer eens gaan spelen. (online natuurlijk). het bleek dat ik hem moest updaten naar 1.03v. helaas vraagt mijn computer nu als ik het spel wil startten om een cd-rom* terwijl er een originele cd-rom erin zit. ik vind dat maar vreemd en ik kan geen goede hulp krijgen van microsoft zelf. als iemand me hierbij kan helpen graag. (het probleem is van toepassing bij zowel de uitbreiding -de Titans- als bij het basisspel) sorry van de typfouten in andere posts me toetsebord is zo'n beetje naar zijn grootje.
Laatste reactie door payat, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Allemaal, Heb hier een omgebouwde xbox 360 staan. Ik weet dat als ie niet is omgebouwd, niet alle oude xbox 1 spellen kan draaien. (dat Backwards compatibility "verhaal"). Nu is die van mij omgebouwd, en ik heb nog een zwikkie xbox 1 spellen gedownload (ooit...) Kan de X360 nadat hij is omgebouwd, WEL alle Xbox 1 spellen aan? Dat kan ik namelijk nergens vinden... Kan iemand mij daarover wijzer maken? Alvast heel veel dank, sowieso voor het meedenken! O0
Laatste reactie door PeaceFreak,