Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
mods gta sa
door waldek- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo allemaal ik heb gta sa gedownload en ik zou nu graag mods installeren bv auto's, ufo's, bigfoot enz maar hoe???
Laatste reactie door Farid., -
Cod MW 2 Groep!!
door mikey_33- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik wil een groep maken met cod 6! (PC) Als je interesse heb zet je steam naam hieronder en ik voeg je toe! Mijn Steam naam is mikey_33 op het spel zelf is het ''M.G [NL]'' mischien al gezien.. Ik heb nog geen naam dus als je een echte leipe naam weet zet het even hier. niet lang want dan zet je gewoon je groep naam als eerst en dan zo een streep| en dan je echte naam.
Laatste reactie door Heisenberg, -
uefa euro 2008
door mitsas- 1 reactie
- 1,5k weergaven
eej ik heb een probleem met uefa euro 2008 als ik hem namelijk aanklik word het beeld zwart en verschijnt er niks alvast bedankt
Laatste reactie door Cédric., -
Hallo, Ik wou vragen of iemand hier weet hoe je xlink kai kan instaleren. En dan ook nog kan gebruiken voor de xbox 360. Als je met xlink kai wilt beginnen moet je dan ook al alvast xbox live kopen, of kun je het zonder ook al instellen? Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
NCAA Football 11 Er is vrij weinig informatie over deze game. Maar hier toch een korte inleiding om je een beetje een idee te geven van wat dit spel inhoud. In Amerika heb je een aantal sporten die aardig groot zijn. Nu is american football daar eentje van en in deze game doe je mee met het college kampioenschap. Speel als echte american football speler en beuk iedereen onderuit! Maak doelpunten en wordt steeds beter Review: Screens: http://www.gamecloud.nl/games/1015/ncaa-football11/screenshots/ Xbox 360 , PS3, PSP, PS2 op 13 Jul 2010 (is dus al uit) Gemiddelde score: 8,6
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hoi allemaal, ik heb met de nieuwe sims 3 alleen nog maar problemen gehad, eerst kreeg ik m op de mac niet geinstalleerd, en nu heb ik hem op de pc, maar krijg ik naar ongeveer 5 min een zwart beeld. spel liep door. Via via hoorde ik om iets te downloaden voor mijn video kaart, heb ik gedaan het zwarte beeld is nu weg, maar nou is hij heel traag en blijft het beeld hangen! iemand een idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? videokaart heb ik NVIDIA GeForce 7500 LE wie kan en wil mij er een beetje mee op weg helpen? alvast thanks! XxX Brenda
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoi! ik heb een aantal uitbreidingspaketten van sims 2 gedownload. Ik had sims 2 en een paar orginele uibreidingen al geinstaleerd. Alles werkte goed met de gedownloade uitbreidingen tot ik per ongeluk de mapjes met gedownloade bestande wiste O0 :peace: oke opnieuw gedownload en instaleren, zecht ie aan het einde van de instalatie: Electronic Arts autorun werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht. nu is het spel wel geinstaleert maar het werkt niet als je er op klikt gebeurt er niets. Dus ook wissen is niet meer mogelijk (ook via configuratiescherm enzo niet.) help! weet iemand wat ik nu moet doen? groetjes! p.s ik heb windows 7
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoi. Mijn vraag is moet ik nadat ik een bestand heb uitgepakt in iso nog laten patchen of kan ik het meteen branden als image op een dvd? Zoja kun je miij een link geven waar ik de patch zou kunnen vinden? Dit is mij nl niet duidelijk. Groet Faartje
Laatste reactie door Thijs., -
FM 08
door ricardo144- 0 reacties
- 1,5k weergaven
hallo allemaal, ik heb vandaag via bittorent FM 08 gedownload maar 1 probleem: als ik hem probeer te openen staat er eits over dat er geen cd-rom is(wat nogal duidelijk is) dus heb ik dat gedoe van deamons gedaan, maar dat lukte niet, kreeg foutmelding als ik de sd-rom wou openen: het bestand us beschadigd..... dus ben ikion het mpaje gaan kijken, waar ik autorun.exe vond, dus heb ik gedaan, maar er gebeurt niks toen heb ik het mapje crack ge opent en fm.exe opengemaakt, dan pakt hij het uit en dan geeft hij aan dat hij een dll mist zou iemand mij kunnen helpen? of iemand ff mijn pc overneemt en FM 08 aan het werken kreigt? of geef ff een goede link naar de GOEDE…
Laatste reactie door ricardo144, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
zijn er thema`s voor de wii menu die je als achtergrond en de hand in plaats is van een master sword
Laatste reactie door geraldo13, -
kan de single player met zen 2en?? kan dit ook online?? Bedankt O0
Laatste reactie door Michiel, -
Fifa 14 seizoenen
door mummy- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik kon geen centrale game topic over FIFA 14 vinden, vandaar dat ik het hier neerzet Op de PS3 heb ik het idee dat bij de seizoenen FIFA wat anders voetbalt dan in mijn carriere. Erg veel ballen die achter de spelers worden gespeelt etc. Meer mensen hier last van? Overigens ben ik net aan seizoenen begonnen en zie ik tot mijn verbazing elke keer maar tussen de 8000-11000 mensen online seizoenen spelen. Is dit niet erg weinig??? Had het idee dat bij FIFA 12 en 13 veel meer mensen het speelden.
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo mensen van DukeN, ik ben hier net nieuw en ik heb een probleem met mijn gedownloade FM 2009.iso * ik heb het gemount * ik heb de patch geinstalleerd * ik heb de carlos cojones ofzo in de programma files - fm 2009 map0 geplaats (rectermuisknop, adminstartor openen) * alles werkt perfect totdat ik het spel eidnelijk speel ik moet dan een wedstrijd spelen, Ajax- excelsior, ik heb dan mijn opstelling neergezet en meot ik op bevestigen drukken zodat ie naar de wedstrijd kan gaan, op dat moment blijft ie elke keer haken, maakt niet uit hoevaak ik new game doe, of opnieuw installeer, het blifjt gebeuren.. hoop dat iemand me kan helpen :police: X :peace:
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo, Ik heb de software arm7fixa gedownload en een spel omgezet tot nu toe alles gelukt, maar als ik het spelletje wil spelen dan krijg ik een zwart beeld. Wat doe ik fout?? Gr. Mireille
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Algemene Cracked Servers Call of Duty Series [PC] Call Of Duty 1: 85.17.45.69:28960 109.121.229.197:28960 Call Of Duty 2: 79.99.24.11:28962 79.99.24.11:28960 82.101.233.27:28961 82.217.152.169:28961 Call Of Duty 4: 86.91.204.135:28960 (www.dutchfunfactory.info) 81.171.125.95:28960 178.63.10.213:28960 208.167.251.27:28960 88.198.102.1:28960 Call Of Duty 5: 82.217.152.169:28962 Post hieronder je meest betrouwbare en leukste cracked servers voor de Call of Duty series, en ik zal ze hier erbij zetten zo hebben we een mooi overzicht over op welke servers we het beste kunnen spelen.
Laatste reactie door Wous, -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
hallo, ik ben nieuw en ik weet nog niet goed hoe dit forum werkt maar ik heb een vraag kun je xbox 360 spelletjes downloaden en spelen? en als je het kunt, hoe doe je dat dan?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Ik heb Fifa 09 voor zowel de pc als de ps3, maar het lijken 2 andere spellen vind ik, maar het lukt mij niet om trucjes te doen en de keeper besturen op de ps3 lukt mij ook niet, terwijl dat met fifa 08 heel makkelijk ging. Kan iemand mij vertellen hoe ik die 2 dingen kan doen op de ps3? Met C. Ronaldo kon je met 08 op de ps2 ook zon vette afkaping, maar die doet die nu ook niet meer op de ps3, dus weet iemand dat misschien ook, want bij 08 dee die, die automatisch, hoe je die doet, want nu doet die dezelfde afkaping als elke andere speler.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb 12-05-11 CALL OF DUTY world at war gedownload maar ik moet een code intypen maar ik weet die code niet > dus als iemand het weet wat ik moet doen zeg het alstublieft!!!! want ik wil het spel natuurlijk graag spelen!! ;D!!!! help me alstublieft?!
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb net Hour of Victory geinstalleerd op mijn computer, en ben het gaan spelen. Na een korte tijd valt het spel uit, en krijg ik een schermpje met 'Hour of Victory werkt niet meer'. Nu heb ik dit al met meer spellen gehad, en ik denk dat het telkens aan de crack ligt. Heeft iemand meer hier last van? En heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Het ligt trouwens niet aan mijn computer: Intel Quad Q6600 2048 mb ram 800 Nvidia 8800 GTX 768 mb Hopelijk heeft hier iemand een antwoord op... Groetjes
Laatste reactie door walter1988, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Beste ik heb een Pioneer Blu ray Brander in mijn laptop zitten Type: PIONEER BD-RW BDRTD01RS Ik lees hier dat je u bookmarksetting bij DVD+r schijfjes op DVD-ROM moet zetten Ik woon in BE dus heb ik nog geen manier gevonden om goedkoop aan DVD-r schijfjes te komen Maar Pioneer ondersteunt geen bookmark setting, heb al rondgesnuffeld naar een firmware hack maar niets gevonden of zet mijn pioneer die automatisch om naar DVD-rom? Graag hulp gevraagd Dank bij voorbaat
-
Fifa 11 wii
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hey, Ik vraag me af hè kan je bij Fifa 11 op de Wii bij "Be A Pro Mode" ook Europees (dus CL, EL) spelen? Ik ben nu al bij mijn 4e seizoen en speel nog steeds niet Europees. Terwijl wij (met NEC) het kampioenschap hebben gewonnen. Dat denk ik dan, want we hebben alle wedstrijden gewonnen. Mvg.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Onderwerp: Hoe map ik mijn gamepad goed voor verschillende spellen? GamePeter: Hey iedereen! Ik heb net een nieuwe gamepad gekocht en ben heel enthousiast, maar ik weet echt niet hoe ik die goed kan mappen voor verschillende spellen. Soms moet ik op dezelfde knop drukken om iets anders te doen en dat verward me helemaal. Iemand tips of een goede uitleg? Thx! ExpertEric: Hallo GamePeter! Goed dat je deze vraag stelt. Het mappen van je gamepad kan in het begin wat lastig zijn, maar ik help je er graag mee. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Kijk naar de instellingen in je spel: Bij de meeste games kun je naar de opties of instellingen gaan en d…
Laatste reactie door gamer12, -
cod mwf2 online
door njahaaa- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik speel nu 1 weekje het spel online en vraag me af als iemand het echt leuk vind ,want ik heb nu gespeeld tot luitenant en eigenlijk is het maar zo snel mogelijk rondlopen en hopen dat jij iemand 1 sec sneller ziet dan hij jou , want echt strategie is er niet voor nodig ,ook vraag ik me af als er in gecheat kan worden want soms merk ik dat mensen al een helicopter in zetten na 1 min waar je weet ik hoeveel kill's voor nodig hebt ??? Moet iemand mij eens vertellen hoe je b.v 25 kill's op rij kan maken?? terwijl als ik de score zie heeft de winnaar net 20 kill,s gemaakt en zelf 25 keer dood gegaan hoe kan je dan allemaal die dingen inzetten ,helicopter ,raketten enz?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Heeft iemand misschien deze versie voor mij :
Laatste reactie door Cédric.,