Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb dus battlefield 2 gedownload serial op internet gezocht en een no cd crack erbij gedaan dus ik heb net gespeeld al 2 keer computer opnieuw opstarten omdat battlefield vast hing dus ik probeerde het nog eens maar na ong 10 min sloot battlefield 2 weer af(hoefde niet de computer af te sluiten) ik gebruik geen cracked servers dus wat doe ik fout??? en wat kan ik doen??? bvd Post Merge: februari 23, 2009, 11:52:14 am ik weet niet zeker maar kan het komen omdat ik ook nog battlefield 2 demo heb dat daarom battlefield de gedownloade full version het niet doet??? Post Merge: februari 23, 2009, 11:54:22 am ik heb net gevonden dat je vpu-recover moet instellen maar …
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Weet iemand hoe je Ps2 aankansluiten om ook online te gamen ??? Bedankt O0
Laatste reactie door IOwnd, -
Hoi, Ik probeer nu al een tijdje om comics te lezen op mijn psp in cbr en cbz formaat. Maar ik blijf problemen krijgen met pspcomic v0.9.8. Weet iemand misschien een goede alternatief, behalve dan die van sony die volgende maand uitkomt, of kan iemand mij hiermee helpen? heb het al gevonden. KAn dicht
Laatste reactie door Musta, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 kaartje en het bevalt me goed. Maar soms zijn er games die super leuk zijn maar het niet doen Kan je iets doen om het spel te laten werken? Alvast bedankt! Groeten Jurgen
Laatste reactie door jurgen466, -
guild wars
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,4k weergaven
sinds gister speel ik weer guild wars en heb ik meteen voor de lol een eigen clan gemaakt. maar nu wil ik ook nog zo een cape maken allen ik heb geen idee hoe en waar ik dat kan doen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar De Bazaar. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37894.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
beste lezers, ik had vandaag weinig tedoen en liep ff door de stad en zag battlefield 2 liggen voor bijna niks. ik gekocht en naar huis om teinstalleren. alles verliep goed volgens mijn 100% geinstalleerd maar toch niet. install wizard bleef maar in menu balk staan en na 10 min was ik het zat en ga naar programma`s en start battlefield 2 ziet er allemaal veel belovend uit maar nee toch niet. foute boel en kom weer op desktop. nouw ik taak beheer opgestart en install wizard gesloten want stond er nog steeds. terwijl wel het allang klaar was met installeren en moest alleen nog op voltooien wachten. ik alles dus afgesloten en bf2 nog eens proberen optestarten maar nee to…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb net Hour of Victory geinstalleerd op mijn computer, en ben het gaan spelen. Na een korte tijd valt het spel uit, en krijg ik een schermpje met 'Hour of Victory werkt niet meer'. Nu heb ik dit al met meer spellen gehad, en ik denk dat het telkens aan de crack ligt. Heeft iemand meer hier last van? En heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Het ligt trouwens niet aan mijn computer: Intel Quad Q6600 2048 mb ram 800 Nvidia 8800 GTX 768 mb Hopelijk heeft hier iemand een antwoord op... Groetjes
Laatste reactie door walter1988, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb dus van een vriend het spel far cry 2 gekregen. Ik mount het bestandje met behulp van deamon tools maar ik krijg het gewoonweg niet geïnstalleerd, als ik het 'eerste' venster tegekom van far cry 2 en ik klik op instal dan doet hij gewoon niks. Belangrijk om te weten - Bij mijn vriend werkt het spel wel (onder windows xp met behulp van deamon tools) - Ik heb http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest hier al gekeken of ik het spel kan draaien en het antwoord is ja. - Ik heb alle drivers geüpdate - Ik heb direct x 10 Iemand die mijn probleem kan oplossen? Patchen ofzo? Ik weet dus niet hoe ik iets moet patchen, ik ben nog niet zo vertrouwd met het…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Baldurs.Gate.II.Enhanced.Edition-RELOADED Releasedatum: 16 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: RLD-bg2ee Bron: Stream Grootte: 2.35 GB Genre: RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Beamdog Ontwikkeld door: Beamdog Omschrijving Ontvoerd. Gevangengezet. Gemarteld. De wizard Irenicus houdt je gevangen in zijn bolwerk, een p…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
gwn uit nieuwsgierigheid!!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hey, ik heb volgens het bovenstaande topic de patches en de client van WOW gedownd, maar is hier the lich king (uitbreiding) perse nodig?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik zoek guitar hero games, maar aangezien ik geen zin heb ( :-[) om een payserver te nemen, zoek ik bestanden die 10 dagen of jonger zijn. Van guitar hero voor de wii ;D Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] The Inquisitor Book I The Plague-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Inquisitor Book I The Plague-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Inquisitor.Book.I.The.Plague-RELOADED Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-netbitp Bron: Stream Grootte: 1.05 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: TIconBLU Ontwikkeld door: TIconBLU Omschrijving De middeleeuwse avontuur werpt spelers in de dubbele rollen van Nicolas Eymerich en zijn partner, frater Jacinto Coro…
Cod 2 punkbuster
door florenzo- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo ik heb net van een vriend cod2 gehad en nu wil ik dus gaan spelen en heb ik veel gezeur met punkbuster. Als ik punkbuster manual wil updaten moet ik hier voor pbsetup gebruiken. Maar als ik dit gebruik komt er te staan van http://webfile2.evenbalance.com/downloads/pbgame.htm is missing on the update servers try again later. Nou ik 2 dagen gewacht nog keer geprobeerd maar er gebeurt gewoon niks wil ieumand mij helpen aub. :-\ Groetjes Florenzo
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb het spel nu gedawnlaod en ik klik op het icon en komt je moet het spel www.thehunter.com starten ik ga en weet neit waar dus kheb lang gezoekt op die site maar laat het over op de pro's ik kon niks vinden echt raar maar dankje als je het vind O0 Post Merge: augustus 26, 2009, 14:40:47 pm echt niemand :-\ :'(
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
ik heb net fifa maneger 09 gedownload van duken die word aangegeven. maar nu heb ik die crack nodig maar die link doet het bij mij niet
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
halo ik download need for speed undecover met utorrent maar ik moet nu nog 4weken en 2 dagen wachten tot dat hij klaar is. heeft iemand misschien een oplossing? en aan mijn poorten kan het niet liggen want ik heb cod 4 in 1 dag en 9 uur gedownload greetzz egry
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik ben opzoek naar een key van guild wars om de trail te spelen. kijken of het leuk is als dat zo is ga ik hem ook wel kopen maar dan moet ik eerst een key hebben O0 O0
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hey duken, kun je cod5 cracked online spelen? zoja? weet iemand een goede torrent van cod5? alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Markey54, -
online op ps3
door lser- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Vaak als ik online op de ps3 wil gaan spelen, kom ik de eerste keer dat ik de ps3 opstart NIET online. Heel raar, maar dan doet internet het gewoon niet, en als ik de ps3 dan afsluit en opnieuw opstart doet hij het over het algemeen wel (soms dus nóg niet). Heeft iemand anders hier nog problemen mee? En wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! Gr. lser. p.s. ik heb draadloos internet.
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo Ik zou graag call of duty modern warfare 2 willen spelen, maar daarvoor wil ik weten of mijn pc dit spel aankan of niet. Ik heb COD MW 4 en die werkt. Ik heb met al met die site geprobeerd, maar helaas werkt die niet bij mij. Ook al heb ik mozilla, activeX en java gedownload en geïnstalleerd. Kunnen jullie mij vertellen waar ik mijn requirements kan vinden en hoe ik die moet kopiëren?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Goeiemorgen, Ik heb al een tijdje geleden Sims 3 gedownload, maar het spel blijft regelmatig vast lopen (en moet ik mijn computer resetten). Als het probleem zich voor doet, krijg ik hele rare horizontale/verticale balken op mijn scherm en blijft het geluid haperen en vervolgens moet ik dus mijn PC resetten. Bij Sims 3 doet het zich vaak voor bij de create-a-sim mode, maar heel soms ook bij de build mode. Een tijdje later kreeg ik hetzelfde probleem bij Call of Duty 4 ook. Maar daarbij is het onregelmatig (soms 2 min na het gamen en soms 8 min). Moederbord: P5VD2-X CPU #0: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz CPU #1: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz Sys…
Laatste reactie door miran102, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik speel al een tijdje super mario bros op de Nds. maar als ik een level speel. kan ik nergens saven, ik heb alle huisjes open gemaakt die 5 munten kosten. Kan iemand mij helpen :sos:
Laatste reactie door Rikkert.,