Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Is het leuk om een keer met wat DukeN leden af te spreken op Xbox Live en dan samen in 1 game te gaan?
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik ben opzoek naar een key van guild wars om de trail te spelen. kijken of het leuk is als dat zo is ga ik hem ook wel kopen maar dan moet ik eerst een key hebben O0 O0
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik gebruik al tijden het programma All Seeing Eye (ASE) voor het vinden van servers voor Call Of Duty 4. Illegale servers, in dit programma kon ik een txt bestandje opnemen waarin alle servers stonden, en kon ik de servers joinen via dit programma. Helaas doet dit programma het bij mijn (sinds vandaag) niet meer. Dus zoek ik een soortgelijk programma maar kan hem zelf niet vinden, iemand een idee? Post Merge: februari 20, 2009, 06:38:15 pm Ik heb zelf al wat gevonden, werkt perfect =D http://www.epcgaming.com/smf/index.php/topic,13144.0.html
Laatste reactie door Beuzer, -
Hello friends! I want to invite you all to play with me at GP Latale Online - GamesPirate.com. If you want to join me in this great game, or you want to join one of the other games that GamesPirate.com has, please click on the following links: Main Site: http://gamespirate.com Forums: http://forum.gamespirate.com Game Site: http://latale.gamespirate.com PS. Dit is een private server van Latale ik weet niet als iemand het wilt spelen maar alvast bedankt als er een paar nederlanders er bij komen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb dus battlefield 2 gedownload serial op internet gezocht en een no cd crack erbij gedaan dus ik heb net gespeeld al 2 keer computer opnieuw opstarten omdat battlefield vast hing dus ik probeerde het nog eens maar na ong 10 min sloot battlefield 2 weer af(hoefde niet de computer af te sluiten) ik gebruik geen cracked servers dus wat doe ik fout??? en wat kan ik doen??? bvd Post Merge: februari 23, 2009, 11:52:14 am ik weet niet zeker maar kan het komen omdat ik ook nog battlefield 2 demo heb dat daarom battlefield de gedownloade full version het niet doet??? Post Merge: februari 23, 2009, 11:54:22 am ik heb net gevonden dat je vpu-recover moet instellen maar …
Laatste reactie door martijn1, -
GTA 4 kraak
door anrx1- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste mensen, Ik heb zojuist GTA 4 gedownload en geinstalleerd.. Ik moet nu een serial nummer intypen en ik kom er niet uit met al die crack en dll bestanden? kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? ben niet zo bekend met cracks kocht alles altijd, dus een uitgebreide uitleg is nooit overbodig groetjes Mij
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
het is gedownload 100% en dan?? B.v.d. Laturzz
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb connectie problemen met mijn xbox360 Ik kan mijn vrienden niet meer joinen (CoD Black Ops), en ook hun party's kan ik niet accepteren Een vriend van mij vertelde me dat als je na het multiplayer menu gaat van CoD, dat het op open moet staan, maar bij mij staat het op strict Weet iemand wat ik moet veranderen om weer met mijn vrienden te kunnen gamen? En moet het IP Adress hetzelfde zijn als Primary DNS Server? Bij mij hebben ze namelijk allebei een ander adress
Laatste reactie door Vico, -
Pokémon Emerald
door ben1203- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hello Ik heb eens een klein vraagje! Ik ben namelijk Pokémon Emerald aan het spelen, en ben ondertussen aangekomen in een stad genaamd: Lavaridge Town. Nu mijn probleem ligt bij de gym van deze stad. Deze is namelijk volledig bedekt met een soort stof. Het enige dat ik binnenin zie zijn de mensjes die stilstaan. Is dit normaal? Moet ik hier nog iets voor doen voor het "stof" verdwijnt? Of klopt dit niet helemaal? Even nog mededelen dat ik dit via No$gba speel. Greetz Ben
Laatste reactie door mannetje123, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik download nou met bittornado CoD 4 maar na ongeveer een kwartier stopt bittornado met downloaden. Het upload speed en download speed blijven gwoon stil staan en het groen bolletje blijft ook gewoon staan maar hij download niet verder > Hoe kan ik dit probleem oplossen?(want ik wil graag CoD 4 doen:P) MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
Steam loopt vast bij 26% bij de update
door Gast IceCube- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Iemand een oplossing? Geklooi met de firewall werkt niet reinstaleren werkt niet opnieuw opstarten werkt niet fixwareout(filetje dat alle progammas die steam kunnen blokeren sluit) werkt niet (ondersteunt vista niet) IceCube
-
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
call of duty modern warfar 2 reflex loopt elke keer vast bij de helicopter crash.ik heb de ilegale versie ,wie weet wat ik moet doen om verder te komen??? groeten eve
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik wil online gaan en dat lukt ook met iemand maar als ik dan start game druk dat staat er dat ik cd erin moet plaatsen weet iemand wat ik hier moet doen?
Laatste reactie door kipneck, -
IMVU op mac
door loesJ...- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hai, ik heb een mac OS X maar daar is nog geen software voor bij imvu, hievoor speelde ik het gewoon op windows maar die pc is langzaam aan het overlijden. dus mijn vraag: is er niet een of andere hack zodat ik toch imvu kan installeren op mijn mac? xxx
Laatste reactie door loesJ..., -
Game Site
door superboy33- 5 reacties
- 1,3k weergaven
Heeft er iemand voor mij een site met game's erop die je er direct vanaf kunt downloaden dus geen torrent site met leechers en seeders. Groetjes Superboy33
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Rise of the Triad-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of the Triad-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Releasedatum: 31.07.13 Retail Datum: 31.07.13 Bestandsnaam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Bron: DVD Grootte: 5,8 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Apogee Ontwikkeld door: Interceptor Entertainment Omschrijving Het spel dat ooit werd beschouwd als de meest belachelijke shooter ooit is teruggekeerd in deze reboot van de Rise of th…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Battlefield 2142
door Skelito- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hey ja, ik weet dat hier al een topic over staat, maar daar heb ik nog niks aan gehad. hier is dus het probleem: ik heb BF2142 gedownload van 420dopeman, via Thepiratebay. ging allemaal prima, tot ik het spel wilde starten! ik heb meerdere no-cd cracks geprobeerd. ik weet dat het niet aan mij ligt want ik download vaker, en tot nu toe is er nog nauwelijks wat fout gegaan. de .exe die ik steeds weer vervang werkt niet. het spel blijft zeggen: plaats de installatiedisc van Battlefield 2142 opnieuw en herstart het spel. ga niet zeggen dat ik een andere crack moet proberen, want ik heb ze allemaal al gehad. (van www.gamecopyworld.com en www.gameburnworld.com) en ohja er is …
Laatste reactie door Skelito, -
games werken niet
door jacobje- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ff een vraagje van een leek :-[ Ik heb 2 games binnengehaald met bittorrent,nl race 07 en toca 3 grid. heb ze gemount....dat was al heel wat... de iso bestanden zijn e groot om op dvd te branden,nu heb ik met deamontools een virtuele schijf aangemaakt. maar ze doen het niet!!!!! Ze instaleren wel,maar als ik wil spelen dan komt er een melding van securom die om de originele dvd vraagt. De crack staat ook wel op de virtuele schijf en die heb ik in de map geplaatst waar de game geinstaleerd word. Wat doe ik verkeerd?????
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb momenteel een Ipod Touch 8G, maar ik dacht vandaag, laat ik eens mijn ipod herstellen.... Krijg ik fout 6.... Weet iemand wat dit is en hoe dit op te lossen is?
-
[PC] Pure, help!
door bertjj- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb vanmiddag Pure.Multi-3.Full-Rip.Skullptura gedownload, deze netjes uitgepakte en zo, crack erop gezet.. alleen nu heb ik 2 problemen: - het spel laad héél traag, dit duurt wel een minuut per keer dat'ie moet laden, kan ik de op een 1 of andere manier de filmpjes eruit halen, zodat het spel dat niet meer gaat laden? - als ik 1 track heb gespeeld (in campaign) en dan naar een andere ga, loopt het spel vast, het geeft wel het normale beeld dat ie aan het laden is, maar niet het pictogram laden.. Mvg, Bertjj.
Laatste reactie door bertjj, -
online op ps3
door lser- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Vaak als ik online op de ps3 wil gaan spelen, kom ik de eerste keer dat ik de ps3 opstart NIET online. Heel raar, maar dan doet internet het gewoon niet, en als ik de ps3 dan afsluit en opnieuw opstart doet hij het over het algemeen wel (soms dus nóg niet). Heeft iemand anders hier nog problemen mee? En wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! Gr. lser. p.s. ik heb draadloos internet.
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey! heeft 1 van jullie toevallig een betakey weten te bemachtigen? Zoja, waar kan je ze krijgen, zoek er namelijk zelf ook 1. Als je er niets mee doet, zou je er dan AJB een aan mij willen geven! danku!
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
heb al enkele games via alchol 120 gekopieerd: image maken => iso. Maar bij dit spel lukt dit niet, kan enkel md5 en Mdf krijgen... iemand ideën of zelf dir spel reeds gekopieerd?? alvast bedankt!!
Laatste reactie door thor am i, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb een vraagje over een programma die kun je hier zien: hij speelt cod 4 met een programma maar dan kan hij ook wat anders doen kent iemand het? het zou fijn zijn als jullie een download link posten -lol-
Laatste reactie door rr-obin, -
Goedmorgen. Ik ben op zoek naar Football Manager 2010 voor de PC. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden en of tie überhaupt wel te downloaden is. Alvast bedankt. Groeten
Laatste reactie door Jeroen,