Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
IMVU op mac
door loesJ...- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hai, ik heb een mac OS X maar daar is nog geen software voor bij imvu, hievoor speelde ik het gewoon op windows maar die pc is langzaam aan het overlijden. dus mijn vraag: is er niet een of andere hack zodat ik toch imvu kan installeren op mijn mac? xxx
Laatste reactie door loesJ..., -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb dus battlefield 2 gedownload serial op internet gezocht en een no cd crack erbij gedaan dus ik heb net gespeeld al 2 keer computer opnieuw opstarten omdat battlefield vast hing dus ik probeerde het nog eens maar na ong 10 min sloot battlefield 2 weer af(hoefde niet de computer af te sluiten) ik gebruik geen cracked servers dus wat doe ik fout??? en wat kan ik doen??? bvd Post Merge: februari 23, 2009, 11:52:14 am ik weet niet zeker maar kan het komen omdat ik ook nog battlefield 2 demo heb dat daarom battlefield de gedownloade full version het niet doet??? Post Merge: februari 23, 2009, 11:54:22 am ik heb net gevonden dat je vpu-recover moet instellen maar …
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
weet iemand regristratie code voor lord of the rings the battle for middle earth plz help me ???
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb nu ook een Playstation 3. Mooi ding, youtube enzo kan ik allemaal bekijken, maar uitzending gemist kan ik niet kijken evenals sommige films.... andere films speelt 'ie weer wel. heeft denk ik te maken met het programma dat word gebruikt door de site op de film af te spelen (Uitzending gemist speelt ie gewoon in Windows Media Player op mijn laptop... hoe die 'm moet spelen op de playstation weetikniet, hij doet het iig niet. bij films die het niet doen is het oa Divx. Dan krijg ik de melding (in het scherm waar de film zou moeten spelen) dat 'deze applicatie niet word ondersteund' hoe kan ik dit oplossen zodat hij de film wel speelt of gaat dit niet? Alvas…
Laatste reactie door Markey54, -
start menu
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
soms als ik aan het gamen ben druk ik op dat knopje dat het start menu komt en dan verdwijnt me spel en zie je het bureaublad. is er een manier om er voor te zorgen dat als je aan het gamen ben en je drukt op dat knopje van start menu dat er dan niks gebeurt ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik wil online gaan en dat lukt ook met iemand maar als ik dan start game druk dat staat er dat ik cd erin moet plaatsen weet iemand wat ik hier moet doen?
Laatste reactie door kipneck, -
sims 3 voor mac?
door manu666- 3 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand of dat deze topic ook voor de mac is en hoe het moet geïnstalleerd worden? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 of weet iemand een link waar ik de sims 3 voor de mac kan vinden? mvg :peace:
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Bestaat er een no cd-crack voor skylanders spyro's adventures
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
halo ik download need for speed undecover met utorrent maar ik moet nu nog 4weken en 2 dagen wachten tot dat hij klaar is. heeft iemand misschien een oplossing? en aan mijn poorten kan het niet liggen want ik heb cod 4 in 1 dag en 9 uur gedownload greetzz egry
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey. Ik heb nu dus Cod Mw2 geinstalleerd maar als ik op de snellkoppeling druk(of als ik gwn op de exe klik) gebeurd er gwn niks Helemaal niks. De mp doet ook niks Terwijl op mijn pa,s pc hij het wel deed maar een foutmelding gaf omdat zn pc bagger is. What to do?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] The Inquisitor Book I The Plague-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Inquisitor Book I The Plague-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Inquisitor.Book.I.The.Plague-RELOADED Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-netbitp Bron: Stream Grootte: 1.05 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: TIconBLU Ontwikkeld door: TIconBLU Omschrijving De middeleeuwse avontuur werpt spelers in de dubbele rollen van Nicolas Eymerich en zijn partner, frater Jacinto Coro…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb net fifa maneger 09 gedownload van duken die word aangegeven. maar nu heb ik die crack nodig maar die link doet het bij mij niet
Laatste reactie door Tom, -
Fifa 11 wii
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey, Ik vraag me af hè kan je bij Fifa 11 op de Wii bij "Be A Pro Mode" ook Europees (dus CL, EL) spelen? Ik ben nu al bij mijn 4e seizoen en speel nog steeds niet Europees. Terwijl wij (met NEC) het kampioenschap hebben gewonnen. Dat denk ik dan, want we hebben alle wedstrijden gewonnen. Mvg.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Is het leuk om een keer met wat DukeN leden af te spreken op Xbox Live en dan samen in 1 game te gaan?
Laatste reactie door Farid., -
[PC] Pure, help!
door bertjj- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb vanmiddag Pure.Multi-3.Full-Rip.Skullptura gedownload, deze netjes uitgepakte en zo, crack erop gezet.. alleen nu heb ik 2 problemen: - het spel laad héél traag, dit duurt wel een minuut per keer dat'ie moet laden, kan ik de op een 1 of andere manier de filmpjes eruit halen, zodat het spel dat niet meer gaat laden? - als ik 1 track heb gespeeld (in campaign) en dan naar een andere ga, loopt het spel vast, het geeft wel het normale beeld dat ie aan het laden is, maar niet het pictogram laden.. Mvg, Bertjj.
Laatste reactie door bertjj, -
online op ps3
door lser- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Vaak als ik online op de ps3 wil gaan spelen, kom ik de eerste keer dat ik de ps3 opstart NIET online. Heel raar, maar dan doet internet het gewoon niet, en als ik de ps3 dan afsluit en opnieuw opstart doet hij het over het algemeen wel (soms dus nóg niet). Heeft iemand anders hier nog problemen mee? En wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! Gr. lser. p.s. ik heb draadloos internet.
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Goeiemorgen, Ik heb al een tijdje geleden Sims 3 gedownload, maar het spel blijft regelmatig vast lopen (en moet ik mijn computer resetten). Als het probleem zich voor doet, krijg ik hele rare horizontale/verticale balken op mijn scherm en blijft het geluid haperen en vervolgens moet ik dus mijn PC resetten. Bij Sims 3 doet het zich vaak voor bij de create-a-sim mode, maar heel soms ook bij de build mode. Een tijdje later kreeg ik hetzelfde probleem bij Call of Duty 4 ook. Maar daarbij is het onregelmatig (soms 2 min na het gamen en soms 8 min). Moederbord: P5VD2-X CPU #0: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz CPU #1: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz Sys…
Laatste reactie door miran102, -
GTA 4 kraak
door anrx1- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste mensen, Ik heb zojuist GTA 4 gedownload en geinstalleerd.. Ik moet nu een serial nummer intypen en ik kom er niet uit met al die crack en dll bestanden? kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? ben niet zo bekend met cracks kocht alles altijd, dus een uitgebreide uitleg is nooit overbodig groetjes Mij
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
call of duty modern warfar 2 reflex loopt elke keer vast bij de helicopter crash.ik heb de ilegale versie ,wie weet wat ik moet doen om verder te komen??? groeten eve
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb virtua tennis gedownd.uitgepakt en de iso op cd gebrand.na het installeren wat geen problemen opleverde kreeg ik een prachtig mooi openings beeld te zien.alleen het geluid miste ik.in de vt3 folder staat wel sound en heb deze map gecopieeerd naar de map waar je het spel kunt starten,de rest van de games heeft wel gewoon geluid,en mijn geluidskaart is een soundblaster live 5.1 kaart.verder draai ik op xp.heb 2048 mb aan geheugen erin zitten.de videokaart is er een van ati radeon x1650 pro 512 mb,en tja wie weet hoe ik het geluid aankrijg?heb bij de opties in het spel het geluid harder proberen te zetten maar ik hoor nog niets.Groet Don :peace:
Laatste reactie door dready, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
het is gedownload 100% en dan?? B.v.d. Laturzz
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik zoek guitar hero games, maar aangezien ik geen zin heb ( :-[) om een payserver te nemen, zoek ik bestanden die 10 dagen of jonger zijn. Van guitar hero voor de wii ;D Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb cod 5 gedownload en de map pack 1 maar ik nergens de map veruckt vinden.(ik heb ook al bij de miltiplayer gekeken) weet dus iemand waar hij staat?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik gebruik al tijden het programma All Seeing Eye (ASE) voor het vinden van servers voor Call Of Duty 4. Illegale servers, in dit programma kon ik een txt bestandje opnemen waarin alle servers stonden, en kon ik de servers joinen via dit programma. Helaas doet dit programma het bij mijn (sinds vandaag) niet meer. Dus zoek ik een soortgelijk programma maar kan hem zelf niet vinden, iemand een idee? Post Merge: februari 20, 2009, 06:38:15 pm Ik heb zelf al wat gevonden, werkt perfect =D http://www.epcgaming.com/smf/index.php/topic,13144.0.html
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik download nou met bittornado CoD 4 maar na ongeveer een kwartier stopt bittornado met downloaden. Het upload speed en download speed blijven gwoon stil staan en het groen bolletje blijft ook gewoon staan maar hij download niet verder > Hoe kan ik dit probleem oplossen?(want ik wil graag CoD 4 doen:P) MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs,