Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hey, ik heb volgens het bovenstaande topic de patches en de client van WOW gedownd, maar is hier the lich king (uitbreiding) perse nodig?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hoi allemaal, ik heb met de nieuwe sims 3 alleen nog maar problemen gehad, eerst kreeg ik m op de mac niet geinstalleerd, en nu heb ik hem op de pc, maar krijg ik naar ongeveer 5 min een zwart beeld. spel liep door. Via via hoorde ik om iets te downloaden voor mijn video kaart, heb ik gedaan het zwarte beeld is nu weg, maar nou is hij heel traag en blijft het beeld hangen! iemand een idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? videokaart heb ik NVIDIA GeForce 7500 LE wie kan en wil mij er een beetje mee op weg helpen? alvast thanks! XxX Brenda
Laatste reactie door Tom, -
hallo, ik ben nieuw en ik weet nog niet goed hoe dit forum werkt maar ik heb een vraag kun je xbox 360 spelletjes downloaden en spelen? en als je het kunt, hoe doe je dat dan?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Beste ik heb een Pioneer Blu ray Brander in mijn laptop zitten Type: PIONEER BD-RW BDRTD01RS Ik lees hier dat je u bookmarksetting bij DVD+r schijfjes op DVD-ROM moet zetten Ik woon in BE dus heb ik nog geen manier gevonden om goedkoop aan DVD-r schijfjes te komen Maar Pioneer ondersteunt geen bookmark setting, heb al rondgesnuffeld naar een firmware hack maar niets gevonden of zet mijn pioneer die automatisch om naar DVD-rom? Graag hulp gevraagd Dank bij voorbaat
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb onlang het spel medal of honor allied assault [tm] geinstalleert maar nu wil ik graag gaan spelen op gamespy maar krijg steeds een foutmelding van in medal of honor allied assault [tm] is een fout opgetreden en moet worden afgesloten excusses voor dit ongemak weet iemand er raad mee ik kan er echt niet uitkomen alvast bedankt gr hendry
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Helloww Ik heb met dank aan deze site de sims 3 prachtig gedownload. Werkt prima dus nog bedankt daar voor O0 Maar nu heb ik een aantal haarstijlen gedownload omdat de haarstylen in game gewoon al uit de mode zijn Alleen wil ik nu weten in welke map ik ze moet gooien, want bij de sims 2 was er een speciale map voor waar ik ze in propte, maar deze is er blijkbaar voor de sims3 niet.. Ook heb ik ergens gelezen dat er een speciaal programma voor nodig is, deze heb ik al, maar ook weet ik niet waar ik deze moet neerzetten en hoe het verder werkt. Heeft iemand een goede stapvoorstap handleiding (ik ben blond) of wil iemand het mij uitleggen? (ps ik heb ze al wel…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Heeft iemand misschien deze versie voor mij :
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hoi allemaal, een tijdje geleden heb ik pirates of the caribbean online gedaan. ik vond het een leuk spel, maar op een gegeven moment hielden de opdrachten op en voor het volle spel moest je betalen. ik vraag me af of er voor dit spel ook een crack is zodat je voledige toegang hebt?!
Laatste reactie door animallovertje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hey. Ik heb nu dus Cod Mw2 geinstalleerd maar als ik op de snellkoppeling druk(of als ik gwn op de exe klik) gebeurd er gwn niks Helemaal niks. De mp doet ook niks Terwijl op mijn pa,s pc hij het wel deed maar een foutmelding gaf omdat zn pc bagger is. What to do?
Laatste reactie door Heisenberg, -
mods gta sa
door waldek- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo allemaal ik heb gta sa gedownload en ik zou nu graag mods installeren bv auto's, ufo's, bigfoot enz maar hoe???
Laatste reactie door Farid., -
Hallo, Ik wou vragen of iemand hier weet hoe je xlink kai kan instaleren. En dan ook nog kan gebruiken voor de xbox 360. Als je met xlink kai wilt beginnen moet je dan ook al alvast xbox live kopen, of kun je het zonder ook al instellen? Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
NCAA Football 11 Er is vrij weinig informatie over deze game. Maar hier toch een korte inleiding om je een beetje een idee te geven van wat dit spel inhoud. In Amerika heb je een aantal sporten die aardig groot zijn. Nu is american football daar eentje van en in deze game doe je mee met het college kampioenschap. Speel als echte american football speler en beuk iedereen onderuit! Maak doelpunten en wordt steeds beter Review: Screens: http://www.gamecloud.nl/games/1015/ncaa-football11/screenshots/ Xbox 360 , PS3, PSP, PS2 op 13 Jul 2010 (is dus al uit) Gemiddelde score: 8,6
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
het is gedownload 100% en dan?? B.v.d. Laturzz
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo mensen ik ben iandw en ik ben hier nieuw maar kan iemand me helpen als ik op m'n r4i bij pokemon platinum cheats aanvink doen ze het niet in het spel weet iemand hoe ik dit kan voorkomen Post samenvoeging: april 06, 2010, 12:35:48
Laatste reactie door LGamer95, -
Fifa 11 wii
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey, Ik vraag me af hè kan je bij Fifa 11 op de Wii bij "Be A Pro Mode" ook Europees (dus CL, EL) spelen? Ik ben nu al bij mijn 4e seizoen en speel nog steeds niet Europees. Terwijl wij (met NEC) het kampioenschap hebben gewonnen. Dat denk ik dan, want we hebben alle wedstrijden gewonnen. Mvg.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Dit is het vorvolg van het topic WoWscape probleem (World of Warcraft) want ik kan blijkbaar niet meer antwoorden in het topic :-[ maar goed, kan iemand me nu helpen met mijn probleem? (http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25399.40)
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
heb world of subways 1 is er misschien iemand die me de stappen in het nederland kan uitleggen volgens mij doe ik het goed maar de trein wil niet rijden. dus ik doe iets niet goed. gr truda
Laatste reactie door Farid., -
cod mwf2 online
door njahaaa- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik speel nu 1 weekje het spel online en vraag me af als iemand het echt leuk vind ,want ik heb nu gespeeld tot luitenant en eigenlijk is het maar zo snel mogelijk rondlopen en hopen dat jij iemand 1 sec sneller ziet dan hij jou , want echt strategie is er niet voor nodig ,ook vraag ik me af als er in gecheat kan worden want soms merk ik dat mensen al een helicopter in zetten na 1 min waar je weet ik hoeveel kill's voor nodig hebt ??? Moet iemand mij eens vertellen hoe je b.v 25 kill's op rij kan maken?? terwijl als ik de score zie heeft de winnaar net 20 kill,s gemaakt en zelf 25 keer dood gegaan hoe kan je dan allemaal die dingen inzetten ,helicopter ,raketten enz?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
VERPLAATST: ps3
door Robin- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26994.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 kaartje en het bevalt me goed. Maar soms zijn er games die super leuk zijn maar het niet doen Kan je iets doen om het spel te laten werken? Alvast bedankt! Groeten Jurgen
Laatste reactie door jurgen466, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hey duken, kun je cod5 cracked online spelen? zoja? weet iemand een goede torrent van cod5? alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
halo ik download need for speed undecover met utorrent maar ik moet nu nog 4weken en 2 dagen wachten tot dat hij klaar is. heeft iemand misschien een oplossing? en aan mijn poorten kan het niet liggen want ik heb cod 4 in 1 dag en 9 uur gedownload greetzz egry
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb zojuist met succes de sims 2 met alle uitbereidingen geinstaleerd. Ik had via bittorrent de .iso bestanden binnen gehaald en deze met daemon tools geinstaleerd. (door de handleiding op duken.nl ging het supersnel, nog bedankt! O0) maar mijn vraag is nu: Kan ik de .iso bestanden verwijderen? Want ze nemen best veel ruimte in beslag en als het goed is staan de simsspellen nu op mijn computer toch? Bovendien heb ik zelf een cd met de laatste uitbreiding zelf in bezit (vrije tijd) waardoor ik geen cd meer nodig heb. Ik hoop op spoedig anwoord, zodat ik weet of ik de .iso bestanden van mijn computer af kan halen.. groetjes
Laatste reactie door rubysanne, -
Virtua Tennis 3
door Vision- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Nadat hij goed geïnstalleerd is en de crack geplaatst. Druk ik op play en vervolgens doet hij niks, hij geeft geen foutmelding hij doet gewoon niks, hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Vision,