Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Empire Total War
door Bart'- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Komt deze game ook voor Xbox 360 uit?
Laatste reactie door firecrack, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
ik heb top spin 2 geinstaleerd en de crack enzo erop gezet maar als ik het spel start dan komen er van die letters te vooschijn dat was goed maar toen zij die opeens dat niet verzenden ding hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, ik heb GTA IV en heb geprobeert met hamachi ik heb daarvan alles ingestelt enzo met cod 5 werkt hij ook dus dat is niet het probleem. Nou heb ik met iemand geprobeert om in zijn server te gaan en hij in de mijne maar dan staat links onderin 1 result found. maar dan zie ik rechts helemaal geen servers. heeft iemand dat probleem ook gehad of weet hoe je dat moet oplossen? ik zou graag online willen spelen en als je een oplossing weet heb je misschien nog een hamachie server beetje drukke dat je kan blijven spelen want alles zit vol alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
mods gta sa
door waldek- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo allemaal ik heb gta sa gedownload en ik zou nu graag mods installeren bv auto's, ufo's, bigfoot enz maar hoe???
Laatste reactie door Farid., -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.4k weergaven
weet eigelijk niet egt waar dit topic moet. nu mijn probleem, ik was aan het spelen met mijn ps3 en had niet door dat me controller leeg was dus uiteindelijk gaat hij uit. toen ik hem wou opladen deed hij dat niet de lichtjes gaan niet knipperen. :-[ ik laad hem op via mijn ps3 met een kabeltje die er in past ik heb het al met meerdere kabeltjes geprobeert. gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
goedemiddag, ik heb een probleem er staat een update op mijn psp dus niet op mijn memory card daardoor kan ik geen spellen meer spelen in mijn iso map en krijg hem er niet af het is de update 6.1 kan iemand mij helpen ??
Laatste reactie door PatrickV94, -
1607 error
door PCgamer- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Net een de complete versie van AOE III gekocht, maar nu krijg ik error 1607 weet iemand hoe ik dit kan oplossen. mvg, Post samenvoeging: september 21, 2010, 16:22:07 Al opgelost dus kan een slotje op
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik heb momenteel een Ipod Touch 8G, maar ik dacht vandaag, laat ik eens mijn ipod herstellen.... Krijg ik fout 6.... Weet iemand wat dit is en hoe dit op te lossen is?
-
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Ik speel al een tijdje super mario bros op de Nds. maar als ik een level speel. kan ik nergens saven, ik heb alle huisjes open gemaakt die 5 munten kosten. Kan iemand mij helpen :sos:
Laatste reactie door Rikkert., -
sims 3 voor mac?
door manu666- 3 reacties
- 1.4k weergaven
weet iemand of dat deze topic ook voor de mac is en hoe het moet geïnstalleerd worden? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 of weet iemand een link waar ik de sims 3 voor de mac kan vinden? mvg :peace:
Laatste reactie door Erwin., -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
Laatste reactie door Tom, -
Nieuwe Driver
door roelandjuh- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Wie weet waar ik een nieuwe driver kan krijgen voor een Ati Radeon Xpress 200m???
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
hallo, ik heb een probleem ik heb oblivion gedownload en wilde hem instaleren maar tijdens de installatie heeft m'n broertje de pc afgesloten:( nu kan hem niet spelen en niet opnieuw installeren kan iemand me helpen?
Laatste reactie door marco1, -
Ej ik heb een vraag over COD4 als ik met een server wil connecten staat er na een tijdje: Server Connection timed out. Kan aub iemand me ermee helpen? bedankt alvast. Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
Als ik pkr opstart (pokerprogramma) Krijg ik hele rare kleuren enzo en strepen en zie inlogscherm niet goed want daar zitten weer andere dingen overheen. De pc van mijn vader is niet meer zo goed, maar hij heeft het eerst altijd gedaan. Wie kan me helpen?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hoi ik heb net CS gedownload, als ik het open kan ik wel spele maar er komt steeds een deel van mijn bureaublad te voorschijn, soms die klok soms die taakbalk en hij gaat ook automatisch naar de bureaublad, weet iemand hoe ik dit stop?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
heb world of subways 1 is er misschien iemand die me de stappen in het nederland kan uitleggen volgens mij doe ik het goed maar de trein wil niet rijden. dus ik doe iets niet goed. gr truda
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
ik heb cod 5 gedownload en de map pack 1 maar ik nergens de map veruckt vinden.(ik heb ook al bij de miltiplayer gekeken) weet dus iemand waar hij staat?
Laatste reactie door Robin, -
Sims 2 blijft laden
door Dana.- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi iedereen, ik heb the sims 2 met alle uitbreidingspakketen gedownload via bittorrent. Op mijn laptop met Vista basic, en voor de installatie al omgezet in de goede comptabiliteit. Het installeren en alles ging goed. Maar als ik het wil gaan spelen, gaat alles goed: Laden van het spel, Buurt kiezen, familie maken. Maar als ik dan mijn familie zeg maar ga 'laden' blijft die maar laden. iemand een idee?
Laatste reactie door Dana., -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Beste mensen, Ik heb call of duty eind 2008 gedownload en had de eerste keer geen problemen met het installeren en spelen. Nadien niks qua hardware verandert oid. Laatst wilde ik weer cod gaan spelen dus ik besloot het weer te installeren. Als ik cod nu installeer doet alles het gewoon, hij start op en ik kan beginnen. Ik druk op Solo en dan krijg ik het scherm welke moeilijkheid ik wil doen. Voorheen klikte op bijvoorbeeld regular en dan startte het spel. Nu kan ik klikken wat ik wil, maar het scherm blijft staan en er gebeurt niks, het loop dus niet echt vast, er gebeurd gewoon niks. Dit geldt hetzelfde voor het joinen van gecrackde servers, voor heen werkte dat wel…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hey, ik wil een private server gebruiken voor wow maar het mislukt steeds. ik probeerde reeds wowbeez maar als ik alle stappen had gedaan gaf hij nog de melding dat ik een account op blizzard moet maken. wil iemand mij vertellen in stappen wat ik moet doen plz. ik gebruik het liefst wowbeez! ik heb wrath of the lich king nog niet geinstalleerd maar is dat een probleem?
Laatste reactie door mtwjoosten, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik heb de torrent van de sims 2 Bon voyage gedownload. Alleen ik heb de TSBin map niet. Wil iemand mij hier mee helpen? Dankjewel
Laatste reactie door Fredpascal, -
Company of Heroes
door Maddock- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb al heel lang een spel dat Company of Heroes heet,een paar maanden geleden heeft het altijd gewerkt. Alleen ik probeer het nu de hele tijd op te starten en dan geeft die dit aan. Failed to find a supported hardware rendering device .Ensure that your system meets the minimum requirements for Company of heroes.Verify that Direct X is properly installed and that you have the latest drivers for you system. En mijn pc kan gewoon de minimale systeemeisen aan . Mijn pc: Intel® Pentium® 4 CPU 2.41GHz System RAM 512MB En mn videokaart een 128MB
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo als ik online wil spelen met soldier of fortune kom het vaak voor dat als ik in het veld sta niks kan doen en de andere zie ik wel spelen heb iemand daar nog last van want komt vaak voor. en kan ik daar nog wat aan doen.
Laatste reactie door panter36, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Net Rig'n'Roll Gedownload alleen er is geen engelse Crack alleen een russiche en sinds ik dat niet kan wou ik vragen naar de duitse crack!
Laatste reactie door Dwayne Johnson.,