Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Enkele weken geleden heb ik Black Ops 1 van Skidrow voor PC gedownload en kan solo zombies spelen. Maar ik zou graag eens zombies met een mod menu doen. Ik heb gehoord dat je dit via een injector kan doen, dit heb ik geprobeerd maar dat was geen succes. En als het ook kan zou ik graag World at War zombies met mod menu willen spelen. Kan iemand me helpen hiervoor?
Laatste reactie door guilpje, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb de game UFC undisputed 2010 voor de PS3. Op internet zag ik heel veel vechters die in de game zouden zitten, maar veel van die vechters kan ik niet zijn. Waaronder Marcus Jones, James mc Sweeney en nog een aantal die ik graag zou zijn. Ik zou graag weten hoe je deze vechters kan zijn(of unlocken). Ik ben namelijk al kampioen geworden in de heavy weight en de light heavy weight, maar kan deze vechters nog steeds niet.
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb een probleem met deer hunter tournament er komt zo te staan an error has occurred while running the progam and it will be closed komt deze logg file -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- LOG file "D:\Users\Mr. Makaveli\Documents\DHT\DHT.log" created in 08/27/09 09:50:56 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Game Version: v1.0 Number of CPU cores : 2 Run/Render in two threads: No Services threads : 0 Run helper threads : 0 Initializing OpenAL... OpenAL Sound Devices found: 0 -…
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Haay haay.[move] ;D[/move] Wij willen Singstar kopen voor op de PS3. Ze zeggen dat je meer dan 300 songs kunt downloaden in de Singstore. Maar ik ken Sony en mijn vraag is of dat je, net als bij Little big Planet, voor datsoort dingen moet betalen. Ik vraag dit omdat er op de game zelf maar 30 nummers staan en ik de meeste dnek ik niet zo leuk vind. Alvast bedankt. SilverScribbler
Laatste reactie door SilverScribbler, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24836.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
heyz ik had dit al in het sims 3 topic gevraagt maar het viel kennelijk niet zo erg op? mijn vraag is: ik heb de sims op mn pc goed kunnen installeren ( ik heb de razer versie) maar nu wilt mn broertje het op zn mac instaleren en daar gaat het al meteen mis. zijn systeem is gloednieuw dus ik denk niet dat het aan het systeem van zn mac ligt. zodra hij de installatie opstart, krijgt ie een foutmelding over een hulp programma dat niet gestart kan worden ofzo? ik copy paste dit zo wel effe... iig dat was het
Laatste reactie door Heisenberg, -
Call of duty 4 mw (opgelost)
door Gast dibyo- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Error during initialization: Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder. Wat is het probleem? Post samenvoeging: december 22, 2009, 14:59:37 pm Oplossing: mount hem met daemon tools, installeer hem, vervang de crack door het origineel .exe bestand en spelen maar:D
-
Burnout Paradise
door Pitfire8- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb een klein probleempje :-[ Als ik het spel wil opstarten nadat ik de serial heb ingevoerd staat er dat ik internet verbinding nodig heb terwijl ik gewoon mijn internet aan heb staan. Voordat ik de serial in had gevoerd kon ik het spel wel gewoon starten maar niet spelen Weet iemand hier iets voor??
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hoy Heb problemen met deze spel loopt vast op Windows 7 wat kan ik doen
Laatste reactie door katarina, -
fall out 3
door why im good???- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo ik heb fall out 3 gedonwkload en nu will ik het instaleren en dan mmm zeg ie setup needs next disk van data 2.cab blablabla ???? snap er geen bal van:P:P:D alvast bedankt
Laatste reactie door why im good???, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hoi, na het installeren van badcompany 2,heb ik crack in de map van badcompany 2,te vinden in program files geplaatst. daarna startte ik het spel,maar ik kreeg een mededeling dat mijn versie te oud is en dat ik een nieuwe versie moet even downloaden om te kunnen spelen. na het downloaden van de nieuwe versie kreeg ik de volgende mededeling: failed to move the file: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\temppatch\patched\BFBC2Game.exe to: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\\BFBC2Game.exe enig idee wat ik moet doen om het spel te starten?
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: R4 SDHC
door internetje- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 SDHC met een link naar www.r4-v.com (staat op een stickertje). Ben op zoek naar nieuwe firmware omdat nieuwere spellen het niet doen. Als ik een link die de upgrade zou moeten geven op de site download krijg in een map met oa moonsh2 erin. Maar volgens de instructie moet ik een andere map plus wat losse bestanden erop zetten (dezelde bestanden die ik nu ook heb, maar die dan een nieuwere neem ik aan) Wie weet waar ik de nieuwste firmware voor mijn kaart kan vinden? Bedankt.
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Shadowrun Returns-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Shadowrun Returns-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Shadowrun_Returns-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: flt-shre Bron: DVD Grootte: 743 MB Genre: RPG, Strategie Critici: 9.0/10 Uitgegeven door: onbezonnen Regelingen Ontwikkeld door: onbezonnen Regelingen Omschrijving MAN MEETS MAGIC & MACHINE. Het jaar is 2054. Magie is teruggekeerd naar de wereld, ontwaken machtige wezens van mythen en legenden. Technologie fuseert…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
[table][th] PAYDAY 2 Beta Cracked Green Edition-ALI213 [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]PAYDAY 2 Beta Gebarsten Green Edition-ALI213 Release-informatie Groep : ALI213 (P2P) Release naam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: Augest 13, 2013 Bestandsnaam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Bron: DVD Grootte: 6.73 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Overkill Software Omschrijving Overkill Software officieel aangekondigd de “Harvest Day 2 ” …
Laatste reactie door Freddytje, -
forza foto's
door shadowwatch- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo mensen hoe kan ik foto's die k op forza heb gmaakt naar de pc zette als k gband ben? hopelijk weet iemand het alvst bdankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hoi, ik had sinds kort geleden internet ( draadloos ) 3/4 maande geleden en ik kon online spelen met m'n vrienden , maar na een tijdje deed ie echt raar soms geen verbinding ( geld voor kabel en draadloos ligt niet aan het verbinding want nu doet ie het perfect ) ,,, maar nu is het probleem op gelost maar er is nog één probleem over als ik online met m'n vriende wil spele dan stuur ik een uitnodiging staat er heeldetijd Unable to join game session dus erg raar ,, Zou iemand me kunnen helpen alsjeblieft ik zou het erg fijn vinden als het probleem opgelost kan worden ;D :zwaai: :zwaai: :angel:
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Quake Live is een nieuwe lancering van ID software. Quake kennen we natuurlijk allemaal als shooter en dit keer publiceren ze hem geheel webbased (met uitzondering van een kleine installatie) en gratis! Spelen kan via: http://www.quakelive.com/ [img width=600 height=375]http://gdjce.files.wordpress.com/2009/02/quakelive_15.jpg
-
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb het spel gedownload en gemount en geinstalleerd daarna de crack in de map geplaatst maar dan krijg ik dit te zien als ik het spel wil opstarten: d3dx9_43.dll kan niet worden gevonden. Wat moet ik doen? ???
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb thuis kult heretic kingdoms en die heb ik al uitgespeeld nu had ik een vraagje of er ook een vervolg op is zo ja hoe heet die dan?
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik heb een vraag is matrix online gratis geworden maar je hebt wel de spel nodig?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo, ik heb een vraag, als ik zelfgemaakte spellen voor de xbox wil maken heb ik dan speciale cd's nodig of moet ik de xbox echt ombouwen, want als ik een dvd brandt dan kan ik die met een speciaal programma omzetten zodat alle dvd spelers en ook de xbox 360 deze afspelen. Maar kan er niet ook zo iets als je gewoon een spel brandt voor de xbox 360 en op een speciale manier laat omzetten zodat je de xbox niet hoeft om te bouwen. alvast bedankt GR Lars
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo mensen, Sinds gisteravond heb ik voor de pc de stimulus maps gekocht. Heel leuk die maps maar ik kan niets anders meer doen dan de stimulus mode. Als ik iets anders probeer (bijvoorbeeld ground war of demolition) dan vind hij GEEN lobby's na 5 minuten. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Groetjes Robert.
Laatste reactie door Robertoz, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleem met downloaden van games ik download ook films dus dat lukt me wel maar van games downloaden snap ik echt niks van ik ben nu ghost recon aan het downloaden dus dat duurt nog even maar hij is ongeveer aan het eind van de middag klaar maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Laatste reactie door KianYu, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
dit is echt klote heb hem net gekocht doet ie het niet. je moet een of andere code invoeren die er niet in zit. :-[ :-[ :-[ wtf heb ik daaraan. hoe dan ook help plz tnx
-
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo allemaal ik heb de laatste tijd veel geprobeerd op cracked servers te spelen voor cod 4 maar ik krijg altijd de melding :iets van een global punkbuster guidban ofzoiet ... kan ik dit verhelpen?? of zijn er gecrackte servers zonder punkbuster?
Laatste reactie door snor1991,