Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,4k weergaven
weet eigelijk niet egt waar dit topic moet. nu mijn probleem, ik was aan het spelen met mijn ps3 en had niet door dat me controller leeg was dus uiteindelijk gaat hij uit. toen ik hem wou opladen deed hij dat niet de lichtjes gaan niet knipperen. :-[ ik laad hem op via mijn ps3 met een kabeltje die er in past ik heb het al met meerdere kabeltjes geprobeert. gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey iedereen, Het is een veelgestelde vraag maar ik vind er maar geen antwoord over. Ik weet dat ik niet op vakantie kan gaan in fm 09 omdat ik fm 09 heb gedownload. Maar kan ik dit oplossen door eventueel iets te downloaden? Please help! Glengiii
Laatste reactie door Heisenberg, -
xbox 360 tege ps3
door yourick- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Goeiendag ik had de vraag een Maat van mij heeft een Ps3 en ik een Xbox360 nu wouw ik graag tegen hem Mx vs Atv Reflex spelen online is dit Mogelijk ?
Laatste reactie door Robin, -
Battlefield 2142
door Skelito- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hey ja, ik weet dat hier al een topic over staat, maar daar heb ik nog niks aan gehad. hier is dus het probleem: ik heb BF2142 gedownload van 420dopeman, via Thepiratebay. ging allemaal prima, tot ik het spel wilde starten! ik heb meerdere no-cd cracks geprobeerd. ik weet dat het niet aan mij ligt want ik download vaker, en tot nu toe is er nog nauwelijks wat fout gegaan. de .exe die ik steeds weer vervang werkt niet. het spel blijft zeggen: plaats de installatiedisc van Battlefield 2142 opnieuw en herstart het spel. ga niet zeggen dat ik een andere crack moet proberen, want ik heb ze allemaal al gehad. (van www.gamecopyworld.com en www.gameburnworld.com) en ohja er is …
Laatste reactie door Skelito, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo ik heb een aantal games gedwonload maar het installeren lukt niet ja lukt wel maar dan wil ik uhm spellen dan dan doet die het niet moet ik registratie code in voeren maar ik weet ook niet hoe ik uhm cracken moet zou iemand me er mee kunnen helpen? bvd
Laatste reactie door Michiel, -
dstt kaart
door liesje117- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo. ik heb een dstt kaart gekocht maar weet niet hoe ik de spellen er op krijg. of in welke map ze moeten staan. weet iemand daar meer van??? groetjes
Laatste reactie door Vico, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb al diverse berichten hier op het forum zien staan waarbij de ds, na het plaatsen van de R4 kaart op loading blijft staan. Ik heb hetzelfde probleem. Alles staat er goed op en er staan ook genoeg spelletjes op. Kan iemand mij het antwoord op mijn probleem geven. Mijn dochter is zaterdag jarig en ik zou graag hebben dat haar nieuwe ds dan werkt.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi, na het installeren van badcompany 2,heb ik crack in de map van badcompany 2,te vinden in program files geplaatst. daarna startte ik het spel,maar ik kreeg een mededeling dat mijn versie te oud is en dat ik een nieuwe versie moet even downloaden om te kunnen spelen. na het downloaden van de nieuwe versie kreeg ik de volgende mededeling: failed to move the file: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\temppatch\patched\BFBC2Game.exe to: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\\BFBC2Game.exe enig idee wat ik moet doen om het spel te starten?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb wederom een probleem met het opstarten van een spel als ik deze heb gedownload en geinstalleerd. Hij geeft weer de melding dat ik de disc moet invoeren. Nou is mij daarstraks een link gegeven(voor COD 4) om de crack te downloaden(www.gamecopyworld.com). Dit werkte direct Mijn vraag is nu dus eigenlijk, hoe zoek ik zelf zo'n crack op deze website voor civilization?
Laatste reactie door Jonathan_89, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb GTA IV en heb geprobeert met hamachi ik heb daarvan alles ingestelt enzo met cod 5 werkt hij ook dus dat is niet het probleem. Nou heb ik met iemand geprobeert om in zijn server te gaan en hij in de mijne maar dan staat links onderin 1 result found. maar dan zie ik rechts helemaal geen servers. heeft iemand dat probleem ook gehad of weet hoe je dat moet oplossen? ik zou graag online willen spelen en als je een oplossing weet heb je misschien nog een hamachie server beetje drukke dat je kan blijven spelen want alles zit vol alvast bedankt
games werken niet
door jacobje- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo ff een vraagje van een leek :-[ Ik heb 2 games binnengehaald met bittorrent,nl race 07 en toca 3 grid. heb ze gemount....dat was al heel wat... de iso bestanden zijn e groot om op dvd te branden,nu heb ik met deamontools een virtuele schijf aangemaakt. maar ze doen het niet!!!!! Ze instaleren wel,maar als ik wil spelen dan komt er een melding van securom die om de originele dvd vraagt. De crack staat ook wel op de virtuele schijf en die heb ik in de map geplaatst waar de game geinstaleerd word. Wat doe ik verkeerd?????
Laatste reactie door Schaapje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo vanaf heden kan je via *** weer verbinden met de dangerous cod4 server
Laatste reactie door Duken, -
Empire Total War
door Bart'- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Komt deze game ook voor Xbox 360 uit?
Laatste reactie door firecrack, -
Hello friends! I want to invite you all to play with me at GP Latale Online - GamesPirate.com. If you want to join me in this great game, or you want to join one of the other games that GamesPirate.com has, please click on the following links: Main Site: http://gamespirate.com Forums: http://forum.gamespirate.com Game Site: http://latale.gamespirate.com PS. Dit is een private server van Latale ik weet niet als iemand het wilt spelen maar alvast bedankt als er een paar nederlanders er bij komen.
Laatste reactie door geraldo13, -
Ej ik heb een vraag over COD4 als ik met een server wil connecten staat er na een tijdje: Server Connection timed out. Kan aub iemand me ermee helpen? bedankt alvast. Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
napoleon total war
door mummy- 1 reactie
- 1,4k weergaven
In februari 2010 komt het spel Napoleon Total War uit en tot dusver zag ik dat dit spel op de pc uitkwam, maar weet iemand of dit spel ook op de ps3 uitkomt?
Laatste reactie door firecrack, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hellppp !! Ik moet een traditioneel japanse look op het gezicht creeren , ik heb echt vanalles geprobeerd maar niks helpt. de modelkeuze is goed maar de make up niet .. wie kan mij heloen ?? x
Laatste reactie door movado, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Wat voor programma's heb je nodig om games als bijv. sims 3 te dowloaden Ik dowload zelf torrents van piratebay af met Uttorent Dan heb ik de torrent gedownload op Uttorent, maar dan mis ik iets en ik weet niet wat wie kan mij helpen??? :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey mensen, Ik heb CoD:WaW gedownload (met een valid serial uit de winkel ;D) en zit zelf op 1.2 Een vriend van me heeft CoD:WAW ook gedownload (met geen valid serial) en zit op 1.0 Mijn vraag is of hij dan wel kan updaten naar 1.2, want hij heeft het spel gedownload en geen valid serial. Gr. Lajos
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door guilpje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb vandaag wow (world of warcraft) gedownload en alles met de server Enzo zodat ik het gratis kan spelen. Maar ik vraag me nu dus af of ik ook gewoon nieuwe patches kan downloaden in het spel. Want ik dacht zelf namelijk dat het gewoon hetzelfde is als het originele spel,maar je bent alleen met mensen van die private server. Dit zijn dus mijn twee vragen: 1.kan ik normale nieuwe patches downloaden. 2.zit ik in het spel alleen maar met mensen van die server.
Laatste reactie door timothy250, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Releasedatum: 30.04.13 Retail Datum: 30.04.13 Bestandsnaam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,03 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 8,0 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Welkom op een 80′s VHS visie op de toekomst. Het jaar is 2007 en je bent Sargent Rex Colt, een Mark IV Cyber Co…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik wil graag weten wat beter is medevrienden Ik hoop dat er snel een antwoord is
Laatste reactie door Erwin.,