Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb battlefield 2142 gedownload en geinstalleerd nu heb ik een crack gedownload. En dan heb ik hem opgestard en dan moet ik inloggen!! Nou ik wou er een maken en toen zij die dat ik geen goede cd code had! Weet iemand wat ik nu moet doen? Pls help me Bedankt alvast O0
Laatste reactie door Jon, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste, Ik had gta iv gedownload hij werkte nzo maar normaal heb ik een goede pc ati 3400 serie, goede processor, 3GB RAM, normaal zou ik hem moeten kunnen draaien. Maar als ik hem dan nog op het laagste van de laagste instellingen zet, hapert hij nog steed ... dit is men test:
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoi, kan iemand mij een keycode voor diablo 2 geven aub? ik ben de mijne kwijt! ik heb originele voor alle duidelijkheid maar de keycode ben ik kwijt!
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ws hoort mijn vraag hier niet thuis????Maar weet effe niet waar hij wel thuis hoort. Kan iemand me vertellen hoe ik spellen van een R4I gold kaart kan afhalen met een apple pc? Steeds als ik ze verwijder van het kaartje, wordt het aantal mb niet hoger in het geheugen. (zie de spellen dus niet meer, maar ws staan ze er wel nog ergens op?) Bij de oude ds kon ik de spellen op de ds zelf verwijderen. Kan dit evt bij de Dsi ook? Zo ja hoe doe ik dat en zo nee, hoe krijg ik ze eraf, of kan dat alleen op een pc met Windows? Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel? bedankt alvast voor evt reacties!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hoi, ik kan rivaldo niet vinden op football manager 11. iemand een idee? hoe ik hem kan vinden?
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Mannen Ik organiseer een online FIFA11 toernooi. Mensen die geïnteresseerd zijn om deel te nemen kunnen zich inschrijven. Ik ben nog op zoek naar 8 (actieve) deelnemers. Ter info: dit is mijn derde toernooi dat ik organiseer en hiervan werd het eerste volledige uitgespeeld met winnaar en is het tweede momenteel nog aan de gang. Interesse: klik op volgende link Hey http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2932 Het is een toernooi waar zowel ploegen als landen mogen gekozen worden (dit om zo veel mogelijk 5* teams te laten meedoen). Ter info: momenteel zijn ploegen zoals Man Utd, Inter, Duitsland, Portugal (4,5*) nog allemaal vrij. Ik hoop dat jullie will…
Laatste reactie door Zombymario, -
NDS Cheats
door Ki- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo... Ik ben zelf geen gamer,,dus mocht ik rare dingen noemen,,,neem t mij niet kwalijk haha,,ik stel de vragen namens mijn zoon ;D Hij wil graag cheats voor transformers autobots, werkt dit net als bij de ps2 met codes,,of kan ik deze ergens downloaden en dan op zijn kaartje zetten??? Alvast thanx
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb een probleem ik heb oblivion gedownload en wilde hem instaleren maar tijdens de installatie heeft m'n broertje de pc afgesloten:( nu kan hem niet spelen en niet opnieuw installeren kan iemand me helpen?
Laatste reactie door marco1, -
Scarface TWIY
door maxmeyer- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb Scarface: The World is Yours gedownload. Alleen ik hoor geen stemmen. Als Tony belt niet enz. hoort dit ofwat? En nee, ik heb geen rip gedownload. Wat het wel kan zijn. Ik had eerst wel een rip gedowload. Om te kijken of het leuk was. Toen full version. Toen ik die .iso ging mounten. Stond er al meteen: Play Scarface. Misschien opnieuw installeren vanaf de full version?
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
beste mensen. ik krijg in call of duty 4 mijn punkbuster niet aan. in multiplayer options zet ik het aan. maar als ik cod4mp herstart is het weer uit. (ps: zal ik een cod4 centraal topic maken. want er zijn veel vragen. en nu dus veel verschillende topics.)
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
het is echt heel raar. ik kocht het spel spore en er gezegd: geef je e-mail adrees en dan krijg je een code voor de downloadmanager en dan kan je het spel beter spelen. ik gaf mijn e-mail adress maar kreeg geen e-mail en nu kan ik het niet spelen. mijn vraag is dus: weet iemand de code voor de downloadmanager of hoe ik mijn a-mailadress opnieuw kan invoeren ofzo
Laatste reactie door hyvesopu, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Kan iemand helpen? Ik heb net the sims 3 gedownload maar ik krijg al deze files, dus heb ik ze uitgepakt met winzip/winrar wat moet ik nu doen om mijn spel aan de praat te krijgen?
Laatste reactie door marco1, -
Kan op slot!~~
door Arwen01- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb lemmings gedownload maar ik krijg hem niet spelend op mn ds. Ik heb een r4 sdhc kaartje. Ik krijg steeds de foutmelding: The Lemmings config file could not be found. Please check that the file 'Lemmings DS_config.txt exists in the root of your flash media and is not damaged, then reboot. *Ik hoop dat er mensen zijn met ervaring en die zouden delen met mij!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb een probleem met deer hunter tournament er komt zo te staan an error has occurred while running the progam and it will be closed komt deze logg file -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- LOG file "D:\Users\Mr. Makaveli\Documents\DHT\DHT.log" created in 08/27/09 09:50:56 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Game Version: v1.0 Number of CPU cores : 2 Run/Render in two threads: No Services threads : 0 Run helper threads : 0 Initializing OpenAL... OpenAL Sound Devices found: 0 -…
Laatste reactie door gangstermo, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb nfs underground 2 gedownload met nieuwsgroepen. Ik heb het image bestand gemound met DAEMON tools, nu heb ik het spel geinstalleerd, maar nu vraagt ie steeds om de serial,, ik heb met de instalatie ookal de serial ingevoerd,, maar nu pakt hij diezelfde serial niet. Hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt !
Laatste reactie door woepaaa, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb deze game recent binnen gekregen, maar als ik de serial invoer krijg ik de volgende foutmelding: ''Communicatie fout:' De externe host heeft een verbinding verbroken'' Kan iemand me hier ajb mee helpen? Mvg, Emile
Laatste reactie door Coredome, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hellppp !! Ik moet een traditioneel japanse look op het gezicht creeren , ik heb echt vanalles geprobeerd maar niks helpt. de modelkeuze is goed maar de make up niet .. wie kan mij heloen ?? x
Laatste reactie door movado, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Thunder Wolves-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Thunder Wolves-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Thunder.Wolves-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-thunder Bron: Stream Grootte: 750 MB Genre: Actie, Indie, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: …
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Kan mischien mij iemand helpen /uitleggen wat ik moet doen .. De probleem is dat ik de spel gisteren heb gekocht, wanner ik de spel opstart en begin te spelen begintie oming traag te spelen .. Info van me Lappie .. Intel ® Core 2 Duo CPU t7500 @ 2.20GHZ 2.20 GHz geheugen ram 4,00 gb 32 bits besturingssysteem videokaart = NVIDIA GEFORCE 8600 M GS Ik start spel op en dan gaatie beetje spelen begintie oming traag te worden ?????? helpmeeexdxd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik zoek de registratiecode voor SimCity Societies, kan iemand mij daar aan helpen???? mail me dan effe groetjes sandra 28 alrozenburg(at)hotmail(dot)com Mod:/ Graag normale letters gebruiken, en heb even je mail adres veranderd tegen spambots.
Laatste reactie door Sandra1978, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Releasedatum: 30.04.13 Retail Datum: 30.04.13 Bestandsnaam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,03 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 8,0 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Welkom op een 80′s VHS visie op de toekomst. Het jaar is 2007 en je bent Sargent Rex Colt, een Mark IV Cyber Co…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
kan iemand me zeggen hoe ik van de melding van curse kan af komen waarin die zegt dat ie WoW niet kan vinden? ik heb nog geen zin om curse er van af te gooien omdat ik mischien nog warhammer ga kopen
Laatste reactie door maraveno, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb al diverse berichten hier op het forum zien staan waarbij de ds, na het plaatsen van de R4 kaart op loading blijft staan. Ik heb hetzelfde probleem. Alles staat er goed op en er staan ook genoeg spelletjes op. Kan iemand mij het antwoord op mijn probleem geven. Mijn dochter is zaterdag jarig en ik zou graag hebben dat haar nieuwe ds dan werkt.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb de torrent van de sims 2 Bon voyage gedownload. Alleen ik heb de TSBin map niet. Wil iemand mij hier mee helpen? Dankjewel
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb Top Spin voor de PC (niet de originele versie) en ik weet niet hoe ik ermee online kan komen om tegen anderen te spelen. (Het is dus niet Top Spin 2 maar gewoon de eerste) Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door elmo1234,