Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
forza foto's
door shadowwatch- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo mensen hoe kan ik foto's die k op forza heb gmaakt naar de pc zette als k gband ben? hopelijk weet iemand het alvst bdankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
heyz ik had dit al in het sims 3 topic gevraagt maar het viel kennelijk niet zo erg op? mijn vraag is: ik heb de sims op mn pc goed kunnen installeren ( ik heb de razer versie) maar nu wilt mn broertje het op zn mac instaleren en daar gaat het al meteen mis. zijn systeem is gloednieuw dus ik denk niet dat het aan het systeem van zn mac ligt. zodra hij de installatie opstart, krijgt ie een foutmelding over een hulp programma dat niet gestart kan worden ofzo? ik copy paste dit zo wel effe... iig dat was het
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Heb al enkele torrents afgezocht op the piratebay,maar sommige werken niet of er zijn problemen enz... Weet iemand een goede torrent om GTA 4 full version te krijgen? Of een andere manier. Hij is al een tijdje released dus zal die al gecraakt zijn zeker O0 Kunnen jullie me helpen? : :-\ mvg
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: R4 SDHC
door internetje- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 SDHC met een link naar www.r4-v.com (staat op een stickertje). Ben op zoek naar nieuwe firmware omdat nieuwere spellen het niet doen. Als ik een link die de upgrade zou moeten geven op de site download krijg in een map met oa moonsh2 erin. Maar volgens de instructie moet ik een andere map plus wat losse bestanden erop zetten (dezelde bestanden die ik nu ook heb, maar die dan een nieuwere neem ik aan) Wie weet waar ik de nieuwste firmware voor mijn kaart kan vinden? Bedankt.
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo duken.nl, ik speel cod4 en zit in BSC clan. wij hebben een eigen server en ben hier admin op geworden. wij gebruiken het programma: GamezAdmin. het probleem is als volgt: 1. ik wil iemand kicken. 2. ik doe Alt+tab om naar het programma GamezAdmin te gaan. 3. de speler word gekickd. 4. ik wil nu terug in cod4, maar....... ALS IK TERUG IN GAME WIL DAN KLIK IK OP COD4 EN DAN ZIE IK ALLEEN EEN KLEIN ZWART BEELTJE EN EEN STUKJE BACKGROUND. IK MOET NU COD4 AFSLUITEN EN WEER OPNIEUW OPSTARTEN. weet iemand misschien hier een oplossing voor. alvast bedankt NetskyShots ps: KOM EEN KEER OP ONZE SERVER SPELEN. (BSC) Broadcast 1.6 ENJOY
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
xbox 360 tege ps3
door yourick- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Goeiendag ik had de vraag een Maat van mij heeft een Ps3 en ik een Xbox360 nu wouw ik graag tegen hem Mx vs Atv Reflex spelen online is dit Mogelijk ?
Laatste reactie door Robin, -
Sims 2 blijft laden
door Dana.- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi iedereen, ik heb the sims 2 met alle uitbreidingspakketen gedownload via bittorrent. Op mijn laptop met Vista basic, en voor de installatie al omgezet in de goede comptabiliteit. Het installeren en alles ging goed. Maar als ik het wil gaan spelen, gaat alles goed: Laden van het spel, Buurt kiezen, familie maken. Maar als ik dan mijn familie zeg maar ga 'laden' blijft die maar laden. iemand een idee?
Laatste reactie door Dana., -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb GTA IV succesvol gedownload en ik kan hem installeren maar als ik cd2 erin moet doen, lukt dat niet want die moet ik selecteren . Maar als ik het cd2 bestand mount met deamon tools kan ik hem niet openen via de installshield weet iemand hoe ik toch cd2 kan openen tijdens het installeren
Swap Magic Fat PS2
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Weet iemand of een gedownloade Swap Magic CD te gebruiker is op mijn Fat PS2? Niet gaan vragen welk model ik heb want deze is vlak na de release van PS2 gekocht Bvd, LatinBabe
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb Call of duty modern warfare 2 nu op mijn pc gedownload maar er komt een error. er staat:Error during initialization:Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Wat betekent dit en wat moet ik doen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Quake Live is een nieuwe lancering van ID software. Quake kennen we natuurlijk allemaal als shooter en dit keer publiceren ze hem geheel webbased (met uitzondering van een kleine installatie) en gratis! Spelen kan via: http://www.quakelive.com/ [img width=600 height=375]http://gdjce.files.wordpress.com/2009/02/quakelive_15.jpg
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hey mensen als ik bij mass effect 2 de entitlments_v2 crack run op mn maat zn windows xp professional krijg ik deze error error could not encrypt the entitlment cache. de oude crack werkt ook niet de entitlments dan zegt hij ook nog steeds unable to autharize the listed dlcs > moet er ergens een ontbrekend windows bestandje of update zijn of iets anders wat is hier het probleem van en hoe kan ik hier een oplossing voor vinden??
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb astro nodig alsjeblieft en is daar voor een hack die ineuropa werkt en hoe het dan ook werkt ik hoop adt jullie me kunnen helpen. Ogplanet is een site waar je rumble fighters, cabal, la tale en lost saga kan spelen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Beste Duken, Ik heb gister GTA IV gedownload en geïnstalleerd. Ik heb verder ''NET'' een nieuwe PC paar dagen daarvoor. Mijn PC kan GTA IV alles op High maar als ik op het begin bij die missie in die auto zit en ik ga rijden en klik op w, d, d weet je wel gewoon rijden dus vooruit rechts rechts en IEDERE keer als ik op een beweeg knop klik zoals A S D W of Spatie balk dan Lagt die heel even maar dat is zeer irritant. En na een tijdje begint Drunk Cam ik heb al geprobeerd in Windows compatibiliteit mode in 2000 maar dat helpt niet. Pas na 5 minuten ongeveer komt Drunk Cam, zouden jullie even in een lijstje zogezegd willen zetten wat ik moet doen voor die Drunk Cam maar v…
Laatste reactie door Jeroen, -
NDS Cheats
door Ki- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo... Ik ben zelf geen gamer,,dus mocht ik rare dingen noemen,,,neem t mij niet kwalijk haha,,ik stel de vragen namens mijn zoon ;D Hij wil graag cheats voor transformers autobots, werkt dit net als bij de ps2 met codes,,of kan ik deze ergens downloaden en dan op zijn kaartje zetten??? Alvast thanx
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Fout Red Alert 3
door Dodonius- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo menschen. Ik zit met een probleempje. Ik heb een tijd de illegale versie Red Alert 3 gespeeld (op garena). Het beviel me wel dus heb ik besloten om het maar te kopen. (op cdWOW voor 30 euro). Toen ik em wilde installeren herkende hij de illegale versie dus wilde hij em niet meer installeren. Goed. Kep het spel dus geprobeerd te uninstallen. Maar nu pakt hij em helemaal niet meer, de Autorun en EAsetup doen niets. Ik heb in mijn registry wat bestandjes kunnen vinden en verwijdert maar blijkbaar niet genoeg. Ik download nu weer een illegale versie want daar schijnt een goeie uninstaller in te zitten die je registry cleaned. "delete_game_from_registry.reg" Ik kan ook…
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Allemaal, Heeft iemand voor mij nog een goede site voor Gamecube ISO's? Dit omdat de "grote" scene nu op de site heeft staan: "Account Suspended"... :'( Je mag het hier niet neerzetten (volgens mij) maar je kunt me PB'en en/of mailen op downloadfreak007[A]gmail.com Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen O0 Alvast Bedankt! PS. Als ik hier toch iets illegaals neerzet, haal het dan maar weg! Ik wil niet dat Duken in gevaar komt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Nieuwe Driver
door roelandjuh- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Wie weet waar ik een nieuwe driver kan krijgen voor een Ati Radeon Xpress 200m???
Laatste reactie door Cédric., -
fall out 3
door why im good???- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb fall out 3 gedonwkload en nu will ik het instaleren en dan mmm zeg ie setup needs next disk van data 2.cab blablabla ???? snap er geen bal van:P:P:D alvast bedankt
Laatste reactie door why im good???, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
De DS van mijn zoontje doet het niet meer. Eerst deden de kaartjes het niet meer, dus was ik van plan er een nieuw Slot1 in te zetten. Maar mijn man dacht slim te zijn en ging het ding even door blazen (met het aggregaat! :-[ ), en nu doet de DS dus helemaal niks meer. Als je de stroom erop zet wordt het lampje heel even rood en gaat direct uit en op de aan/uit knop reageert ie al helemaal niet meer. Is ie nu rijp voor de sloop of is er nog iets te redden?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb vanmiddag gta 4 gedownload op de pc. Als ik hem wil draaien moet ik serial invoeren voor internet acces ofzo. dat komt natuurlijk omdat ik geen crack heb dus ik heb er een paar geprobeerd. sommigen deden het helemaal niet en bij anderen kreeg ik als ik de launcher activeerde, een zwart hokje met als `naam` het domein waar gta in stond en een pinkent liggend streepje (alsof er wat getypt moest worden, wat niet kon). Het deed me denken aan een `uitvoeren` hokje. Wat is het probleem? Doe ik iets verkeerd of zijn de cracks verkeerd? bvd. edit: ik ben nog tamelijk nieuw met het downloaden dus please wel duidelijk zijn :, kheb al topics gelezen op dit foru…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Haay haay.[move] ;D[/move] Wij willen Singstar kopen voor op de PS3. Ze zeggen dat je meer dan 300 songs kunt downloaden in de Singstore. Maar ik ken Sony en mijn vraag is of dat je, net als bij Little big Planet, voor datsoort dingen moet betalen. Ik vraag dit omdat er op de game zelf maar 30 nummers staan en ik de meeste dnek ik niet zo leuk vind. Alvast bedankt. SilverScribbler
Laatste reactie door SilverScribbler, -
FlyFF Spelers hier op DukeN.NL?
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey DukeNaars xD, Ik speel sinds gister FlyFF weer En vroeg me af of er nog Nederlandse spelers van DukeN.NL zijn?! Even wat info over mij: IGN: AoEiL Lv: 95 Job: FS/CW RM Hopelijk zijn er wat spelers, want ik wil opnieuw beginnen met geld maken :zwaai: See you there, LatinBabe
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hey mensen als ik wil inloggen op Burnout Paradise krijg ik de volgende melding: [img width=600 height=18]http://img11.imageshack.us/img11/serverproblemo.jpg/1/w640.png Weet iemand hoe dit kan? MVG Lajos
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik heb al diverse berichten hier op het forum zien staan waarbij de ds, na het plaatsen van de R4 kaart op loading blijft staan. Ik heb hetzelfde probleem. Alles staat er goed op en er staan ook genoeg spelletjes op. Kan iemand mij het antwoord op mijn probleem geven. Mijn dochter is zaterdag jarig en ik zou graag hebben dat haar nieuwe ds dan werkt.
Laatste reactie door Rikkert.,