Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.285 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ben ergens verschillende versies van Mario Kart tegen gekomen onder de naam Wiimms Mario Kart Fun. Zover ik kan zien is er regulier maar één versie van Mario Kart. Wie kan mij hier over iets vertellen?
Laatste reactie door rico18, -
napoleon total war
door mummy- 1 reactie
- 1,3k weergaven
In februari 2010 komt het spel Napoleon Total War uit en tot dusver zag ik dat dit spel op de pc uitkwam, maar weet iemand of dit spel ook op de ps3 uitkomt?
Laatste reactie door firecrack, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik wou bij RCT3 downloads toevoegen aan het spel. Ik heb het gedowload en kreeg 2 bestandjes met tracks .ovl en 2 bestandjes met cars .ovl Ik moes volgens de handleiding die er bij zat de 2 mapjes, in Cars en in Tracks zetten. Dat heb ik gedaan maar kan het spel de download niet vinden. Iemand een iedee? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer1, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Ik heb sims compleet op mijn computer staan maar steeds als ik wil starten kom ik op de plattegrond maar ik krijg steeds achter elkaar dat ik bedankt word voor het instaleren van Beestenboel,superstar,abacadabra etc... Maar ik kan niet verder om te starten met het spel. Weet iemand hier een oplossing voor mischien heb ik wat fout gedaan??? groeten. Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
crack invoegen
door marco1- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi, Als ik een crack versleep wordt het altijd een snelkoppeling. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb een probleempje namelijk ik wil op flight simulator x brussels airlines toevoegen via WOAI packages. Maar als ik op install druk zegt gy dit : http://img96.imageshack.us/img96/4761/naamloosxl.png Ik heb dit bij elke luchtvaartmaatschappij en weet geen raad meer wat te doen. Groetjes
Laatste reactie door Crackske, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb gisteren Fi 2010 gekocht. Na instalatie vraagt hij wil je automatisch saven Ja dit wil ik Hiervoor heb ik account aangemaakt Games for windows live Alles werk Krijg alleen geen conction met games voor windows Roept kijk op www.xbox.com/support ( en iets met ip adres) Wie kan mij helpen Wat word er aangegeven Als ik mij spel moet aanmelden bij Games for live The live service may be unavailable ore the may be an issue withyour home networking equipment or firewall to check live service status Status is Ok Ik werk met XP Met vista draaid hij in een keer . Wat kan dat zijn
Laatste reactie door TeamRSP, -
Stimulus map packs
door mummy- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb op de PS3 de stimulus map packs gedownload, maar ik heb de vraag of je deze ook af en toe uit kan zetten. Ik vind het namelijk mooie maps, maar als ik nu een andere game mode dan de stimulus doe, krijg ik nog steeds vaak de nieuwe maps. Ik wil ook de orginele MW2 maps veel blijven spelen, dus dan zou ik dat graag uit willen zetten en als ik dan zin heb in de nieuwe maps, zet ik het wel weer aan en doe ik de stimulus game mode. Is dit mogelijk?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi, na het installeren van badcompany 2,heb ik crack in de map van badcompany 2,te vinden in program files geplaatst. daarna startte ik het spel,maar ik kreeg een mededeling dat mijn versie te oud is en dat ik een nieuwe versie moet even downloaden om te kunnen spelen. na het downloaden van de nieuwe versie kreeg ik de volgende mededeling: failed to move the file: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\temppatch\patched\BFBC2Game.exe to: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\\BFBC2Game.exe enig idee wat ik moet doen om het spel te starten?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Mannen Ik organiseer een online FIFA11 toernooi. Mensen die geïnteresseerd zijn om deel te nemen kunnen zich inschrijven. Ik ben nog op zoek naar 8 (actieve) deelnemers. Ter info: dit is mijn derde toernooi dat ik organiseer en hiervan werd het eerste volledige uitgespeeld met winnaar en is het tweede momenteel nog aan de gang. Interesse: klik op volgende link Hey http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2932 Het is een toernooi waar zowel ploegen als landen mogen gekozen worden (dit om zo veel mogelijk 5* teams te laten meedoen). Ter info: momenteel zijn ploegen zoals Man Utd, Inter, Duitsland, Portugal (4,5*) nog allemaal vrij. Ik hoop dat jullie will…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Resonance v1.3-VACE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Resonantie v1.3-VACE Release-informatie Groep : VACE (Scene) Release naam: Resonance_v1.3-VACE Releasedatum: 9 juli 2013 Retail Datum: 9 juli 2013 Bestandsnaam: v-rv1303 Bron: DVD Grootte: 381 MB Genre: Avontuur | Point-and-click | Detective-mysterie Critici: 7.9/10 Uitgegeven door: Wadjet Eye Games Ontwikkeld door: Xii games en Wadjet Eye Games Omschrijving Een deeltje natuurkundige’s mysterieuze en spectaculaire dood vonken een race om zijn verborgen kluis vinden en beweren zijn …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo duken.nl, ik speel cod4 en zit in BSC clan. wij hebben een eigen server en ben hier admin op geworden. wij gebruiken het programma: GamezAdmin. het probleem is als volgt: 1. ik wil iemand kicken. 2. ik doe Alt+tab om naar het programma GamezAdmin te gaan. 3. de speler word gekickd. 4. ik wil nu terug in cod4, maar....... ALS IK TERUG IN GAME WIL DAN KLIK IK OP COD4 EN DAN ZIE IK ALLEEN EEN KLEIN ZWART BEELTJE EN EEN STUKJE BACKGROUND. IK MOET NU COD4 AFSLUITEN EN WEER OPNIEUW OPSTARTEN. weet iemand misschien hier een oplossing voor. alvast bedankt NetskyShots ps: KOM EEN KEER OP ONZE SERVER SPELEN. (BSC) Broadcast 1.6 ENJOY
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24836.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb Top Spin voor de PC (niet de originele versie) en ik weet niet hoe ik ermee online kan komen om tegen anderen te spelen. (Het is dus niet Top Spin 2 maar gewoon de eerste) Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door elmo1234, -
dstt kaartje
door kanerniksvan- 1 reactie
- 1,3k weergaven
oeps het lukt me niet meer om de nieuwste spellen te spellen op mijn nintendo ds. heb een dstt kaartje en heeft de nieuwste updates. maar als ik nu een spel probeer, de nieuste dan krijg ik de foutmelding load eror. wie wil en kan helpen.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey ik vroeg me af of iemand gewoon een normale ps3 headset weet die niet zo snel kapot gaat en die ook relatief goedkoop is? Bedankt.
Laatste reactie door Marciej123, -
forza foto's
door shadowwatch- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo mensen hoe kan ik foto's die k op forza heb gmaakt naar de pc zette als k gband ben? hopelijk weet iemand het alvst bdankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik vond dit niet in de andere forums thuis horen, vandaar dat ik mijn vraag hier maar stel. Ik ben namelijk bezig met fm2010, maar ik weet niet hoe ik erachter kan komen welke talenten uit mijn jeugd opleiding goed genoeg kunnen worden om een belangrijke speler te worden voor het eerste team. Hoe kan je erachter komen wat de top talenten zijn uit je eigen opleiding?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
www.dutchrapid.eu biedt gemodde rapidfire controllers aan voor zowel playstation 4 als xbox one, ik vroeg mij af hoe men er tegen aan kijkt. Controllers zijn op zich eigendom van gebruiker en er kan mee gedaan worden zoals gebruiker dat wilt. Echter kunnen andere spelers op een server het niet prettig vinden.. een rapidfire controller maakt je wapens in games wel degelijk sterker! Naast een mogelijk server kick, zijn er geen consequenties, hoe kijkt men hier tegen op aan? Viking digital maakt top-of-the-line rapidfire controllers, dutchrapid verkoopt ze, iemand ervaring mee?
Laatste reactie door Dutchrapid, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over guitar hero 5 op de wii. Elke keer als je een nummer speelt blijft hij de zelfde band aanhouden. Ook als je dus nummers speelt die een vrouw hoort te zingen :-[ Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om het eruit te krijgen. Weet iemand hier een instelling voor. Of wat ik kan doen om er vanaf te komen? Alvast bedankt Groetjes Marcella
Laatste reactie door marcella22, -
hoi iedereen, misschien is ie al eens gepost of zit ik niet in de juiste groep, in ieder geval heb ik hem niet opgelost gevonden. hier komt ie, had voor mijn zoontje een R4 kaart gekocht en kon hier een 8gig kaart insteken zonder problemen. nu kocht ik voor hem een nieuwe kaart, echter hier kan ik geen 8gig kaart meer in. heb al alle mogelijke firmwares geprobeert maar hij blijft weigeren, het bekende 'loading' probleem. heeft hier nog iemand ervaring mee en zoja, wat te doen. aub huuuuuulp
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Heb al enkele torrents afgezocht op the piratebay,maar sommige werken niet of er zijn problemen enz... Weet iemand een goede torrent om GTA 4 full version te krijgen? Of een andere manier. Hij is al een tijdje released dus zal die al gecraakt zijn zeker O0 Kunnen jullie me helpen? : :-\ mvg
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik zou graag een map voor hl2 maken maar weet niet waar ik source sdk moet downloaden, normaal moet dat bij tools staan (steam) maar er staat alleen source sdk dedicated server en daar maak je alleen een server maar je kan de map niet kiezen. Weet iemand waar je dat kunt downloaden ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
xbox 360 tege ps3
door yourick- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Goeiendag ik had de vraag een Maat van mij heeft een Ps3 en ik een Xbox360 nu wouw ik graag tegen hem Mx vs Atv Reflex spelen online is dit Mogelijk ?
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Allemaal, Heeft iemand voor mij nog een goede site voor Gamecube ISO's? Dit omdat de "grote" scene nu op de site heeft staan: "Account Suspended"... :'( Je mag het hier niet neerzetten (volgens mij) maar je kunt me PB'en en/of mailen op downloadfreak007[A]gmail.com Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen O0 Alvast Bedankt! PS. Als ik hier toch iets illegaals neerzet, haal het dan maar weg! Ik wil niet dat Duken in gevaar komt!!
Laatste reactie door PeaceFreak,