Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb de torrent van de sims 2 Bon voyage gedownload. Alleen ik heb de TSBin map niet. Wil iemand mij hier mee helpen? Dankjewel
Laatste reactie door Fredpascal, -
NDS Cheats
door Ki- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo... Ik ben zelf geen gamer,,dus mocht ik rare dingen noemen,,,neem t mij niet kwalijk haha,,ik stel de vragen namens mijn zoon ;D Hij wil graag cheats voor transformers autobots, werkt dit net als bij de ps2 met codes,,of kan ik deze ergens downloaden en dan op zijn kaartje zetten??? Alvast thanx
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
weet iemand waar ik civilization 4 kan downloaden virusvrij?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
Scarface TWIY
door maxmeyer- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb Scarface: The World is Yours gedownload. Alleen ik hoor geen stemmen. Als Tony belt niet enz. hoort dit ofwat? En nee, ik heb geen rip gedownload. Wat het wel kan zijn. Ik had eerst wel een rip gedowload. Om te kijken of het leuk was. Toen full version. Toen ik die .iso ging mounten. Stond er al meteen: Play Scarface. Misschien opnieuw installeren vanaf de full version?
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb Top Spin voor de PC (niet de originele versie) en ik weet niet hoe ik ermee online kan komen om tegen anderen te spelen. (Het is dus niet Top Spin 2 maar gewoon de eerste) Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door elmo1234, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Kan mischien mij iemand helpen /uitleggen wat ik moet doen .. De probleem is dat ik de spel gisteren heb gekocht, wanner ik de spel opstart en begin te spelen begintie oming traag te spelen .. Info van me Lappie .. Intel ® Core 2 Duo CPU t7500 @ 2.20GHZ 2.20 GHz geheugen ram 4,00 gb 32 bits besturingssysteem videokaart = NVIDIA GEFORCE 8600 M GS Ik start spel op en dan gaatie beetje spelen begintie oming traag te worden ?????? helpmeeexdxd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo Allemaal, Heeft iemand voor mij nog een goede site voor Gamecube ISO's? Dit omdat de "grote" scene nu op de site heeft staan: "Account Suspended"... :'( Je mag het hier niet neerzetten (volgens mij) maar je kunt me PB'en en/of mailen op downloadfreak007[A]gmail.com Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen O0 Alvast Bedankt! PS. Als ik hier toch iets illegaals neerzet, haal het dan maar weg! Ik wil niet dat Duken in gevaar komt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
het is echt heel raar. ik kocht het spel spore en er gezegd: geef je e-mail adrees en dan krijg je een code voor de downloadmanager en dan kan je het spel beter spelen. ik gaf mijn e-mail adress maar kreeg geen e-mail en nu kan ik het niet spelen. mijn vraag is dus: weet iemand de code voor de downloadmanager of hoe ik mijn a-mailadress opnieuw kan invoeren ofzo
Laatste reactie door hyvesopu, -
Empire Total War
door Bart'- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Komt deze game ook voor Xbox 360 uit?
Laatste reactie door firecrack, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
beste mensen. ik krijg in call of duty 4 mijn punkbuster niet aan. in multiplayer options zet ik het aan. maar als ik cod4mp herstart is het weer uit. (ps: zal ik een cod4 centraal topic maken. want er zijn veel vragen. en nu dus veel verschillende topics.)
Laatste reactie door kipneck, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb namelijk een vraagje, ik heb een paar bekraste spelletjes... ik vraag me af als je die met ISO buster maakt, en ze daarna brand op een gewone cd/dvd werken ze dan op je PS2, of kan iemand het toch nog eens uitleggen?
Laatste reactie door martijn1, -
crack invoegen
door marco1- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi, Als ik een crack versleep wordt het altijd een snelkoppeling. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb thuis kult heretic kingdoms en die heb ik al uitgespeeld nu had ik een vraagje of er ook een vervolg op is zo ja hoe heet die dan?
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Net Rig'n'Roll Gedownload alleen er is geen engelse Crack alleen een russiche en sinds ik dat niet kan wou ik vragen naar de duitse crack!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
kan iemand me zeggen hoe ik van de melding van curse kan af komen waarin die zegt dat ie WoW niet kan vinden? ik heb nog geen zin om curse er van af te gooien omdat ik mischien nog warhammer ga kopen
Laatste reactie door maraveno, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Enkele weken geleden heb ik Black Ops 1 van Skidrow voor PC gedownload en kan solo zombies spelen. Maar ik zou graag eens zombies met een mod menu doen. Ik heb gehoord dat je dit via een injector kan doen, dit heb ik geprobeerd maar dat was geen succes. En als het ook kan zou ik graag World at War zombies met mod menu willen spelen. Kan iemand me helpen hiervoor?
Laatste reactie door guilpje, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Heb al enkele torrents afgezocht op the piratebay,maar sommige werken niet of er zijn problemen enz... Weet iemand een goede torrent om GTA 4 full version te krijgen? Of een andere manier. Hij is al een tijdje released dus zal die al gecraakt zijn zeker O0 Kunnen jullie me helpen? : :-\ mvg
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Ik heb sims compleet op mijn computer staan maar steeds als ik wil starten kom ik op de plattegrond maar ik krijg steeds achter elkaar dat ik bedankt word voor het instaleren van Beestenboel,superstar,abacadabra etc... Maar ik kan niet verder om te starten met het spel. Weet iemand hier een oplossing voor mischien heb ik wat fout gedaan??? groeten. Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb deze game recent binnen gekregen, maar als ik de serial invoer krijg ik de volgende foutmelding: ''Communicatie fout:' De externe host heeft een verbinding verbroken'' Kan iemand me hier ajb mee helpen? Mvg, Emile
Laatste reactie door Coredome, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 . jaccodagansta
Laatste reactie door Mol023, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
www.dutchrapid.eu biedt gemodde rapidfire controllers aan voor zowel playstation 4 als xbox one, ik vroeg mij af hoe men er tegen aan kijkt. Controllers zijn op zich eigendom van gebruiker en er kan mee gedaan worden zoals gebruiker dat wilt. Echter kunnen andere spelers op een server het niet prettig vinden.. een rapidfire controller maakt je wapens in games wel degelijk sterker! Naast een mogelijk server kick, zijn er geen consequenties, hoe kijkt men hier tegen op aan? Viking digital maakt top-of-the-line rapidfire controllers, dutchrapid verkoopt ze, iemand ervaring mee?
Laatste reactie door Dutchrapid, -
Misschien een beetje laat, maar weet iemand van jullie misschien een goede torrent voor PES 2009?
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal Ik wil me graag aanmelden voor de sims 2 site, zodat ik kan downloaden. Maar, omdat mijn broer de sims2 heeft gedownload, weet ik niet wat de regristratie code is. Heeft iemand? Post Merge: december 27, 2008, 11:49:55 pm Niemand?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik zoek het spel gran turismo voor de pc
Laatste reactie door William1,
