Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Beste Duken, Ik heb gister GTA IV gedownload en geïnstalleerd. Ik heb verder ''NET'' een nieuwe PC paar dagen daarvoor. Mijn PC kan GTA IV alles op High maar als ik op het begin bij die missie in die auto zit en ik ga rijden en klik op w, d, d weet je wel gewoon rijden dus vooruit rechts rechts en IEDERE keer als ik op een beweeg knop klik zoals A S D W of Spatie balk dan Lagt die heel even maar dat is zeer irritant. En na een tijdje begint Drunk Cam ik heb al geprobeerd in Windows compatibiliteit mode in 2000 maar dat helpt niet. Pas na 5 minuten ongeveer komt Drunk Cam, zouden jullie even in een lijstje zogezegd willen zetten wat ik moet doen voor die Drunk Cam maar v…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
als ik background dowloader 100% is kan finesdh die maar dat blijft de hele tijd doorgaan help me plz ik kom er egt niet meer uit :-\
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over Age Of Empires: Age Of Kings. De mensen die dit spel wel eens spelen zullen wel merken dat je niet verder kan dan een population van 200. Dus: De Population Limit is 200. Weet iemand hoe je in de game files iets kan veranderen waardoor deze population limit omhoog kan? Er zijn geen trainers voor, dus ik hoop dat iemand het weet. Groeten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik had de pc game CSI 3 dimensions geinstalleerd via internet & dat iso bestand omgezet met daemon tools. Nu is echter het probleem dat ik een foutmelding krijg na de installatie omdat er geen disc aanwezig is. Hoe kan ik dit oplossen??
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb dus net Arma II Gedownloaden en TPB doet het niet bij mij , maar mischien heeft iemand een serial key voor me!? , Alvast Bedankt !
Laatste reactie door Markey54, -
Alien vs Predator
door Trizomu- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb een probleem bij het installeren van het spel Alien vs Predator Ik heb de download from Razor1911, voor ik begonnen ben met het binnenhalen ervan heb ik eerst nagekeken op "Can You Run It" of mijn laptop wel degelijk dit spel zou aankunnen.Het bleek dat ik dit moeiteloos zou kunnen en was dus zodoende de test met vlag en wimpel gepasseerd. De laptop waar ik dit wil(de) installeren heeft de volgende specs: spec laptop by TrizomuGalacticx, on Flickr Er zijn voor de install 2 mogelijkheden: 1:het gebruik van de installer.exe of 2:via de setup. Als ik de eerste mogellijkheid gebruik wordt aangegeven dat de setup.dat file niet aanwezig zou zijn, wat wel deg…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24836.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi, ik had sinds kort geleden internet ( draadloos ) 3/4 maande geleden en ik kon online spelen met m'n vrienden , maar na een tijdje deed ie echt raar soms geen verbinding ( geld voor kabel en draadloos ligt niet aan het verbinding want nu doet ie het perfect ) ,,, maar nu is het probleem op gelost maar er is nog één probleem over als ik online met m'n vriende wil spele dan stuur ik een uitnodiging staat er heeldetijd Unable to join game session dus erg raar ,, Zou iemand me kunnen helpen alsjeblieft ik zou het erg fijn vinden als het probleem opgelost kan worden ;D :zwaai: :zwaai: :angel:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey ik vroeg me af of iemand gewoon een normale ps3 headset weet die niet zo snel kapot gaat en die ook relatief goedkoop is? Bedankt.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb een probleempje namelijk ik wil op flight simulator x brussels airlines toevoegen via WOAI packages. Maar als ik op install druk zegt gy dit : http://img96.imageshack.us/img96/4761/naamloosxl.png Ik heb dit bij elke luchtvaartmaatschappij en weet geen raad meer wat te doen. Groetjes
Laatste reactie door Crackske, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik zou graag een map voor hl2 maken maar weet niet waar ik source sdk moet downloaden, normaal moet dat bij tools staan (steam) maar er staat alleen source sdk dedicated server en daar maak je alleen een server maar je kan de map niet kiezen. Weet iemand waar je dat kunt downloaden ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Heeft iemand een licency key van pokerbility. Ik heb namelijk het pokerspel Luckyacepoker gedownload en daar kreeg je gratis pokerbility bij dus ik de licence aanvragen. Je hoort binnen 48 uur iets terug te krijgen maar naar 7 dagen nog niks. iemand?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb gisteren Fi 2010 gekocht. Na instalatie vraagt hij wil je automatisch saven Ja dit wil ik Hiervoor heb ik account aangemaakt Games for windows live Alles werk Krijg alleen geen conction met games voor windows Roept kijk op www.xbox.com/support ( en iets met ip adres) Wie kan mij helpen Wat word er aangegeven Als ik mij spel moet aanmelden bij Games for live The live service may be unavailable ore the may be an issue withyour home networking equipment or firewall to check live service status Status is Ok Ik werk met XP Met vista draaid hij in een keer . Wat kan dat zijn
Laatste reactie door TeamRSP, -
domme vraag
door downloadfreak- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ok, waarschijnlijk de domste vraag in tijden, ik heb jaren niet meer op de pc gegamed dus ik zou het niet meer weten... Als ik een spel opstart (alle spellen is het zo) is me pc alleen met dat spel bezig, ook als ik op de windows toets druk kan ik niets anders doen. Kan ik ergens instellen dat ik het spel toch kan minimaliseren en nog andere dingen kan doen?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik vond dit niet in de andere forums thuis horen, vandaar dat ik mijn vraag hier maar stel. Ik ben namelijk bezig met fm2010, maar ik weet niet hoe ik erachter kan komen welke talenten uit mijn jeugd opleiding goed genoeg kunnen worden om een belangrijke speler te worden voor het eerste team. Hoe kan je erachter komen wat de top talenten zijn uit je eigen opleiding?
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: R4 SDHC
door internetje- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 SDHC met een link naar www.r4-v.com (staat op een stickertje). Ben op zoek naar nieuwe firmware omdat nieuwere spellen het niet doen. Als ik een link die de upgrade zou moeten geven op de site download krijg in een map met oa moonsh2 erin. Maar volgens de instructie moet ik een andere map plus wat losse bestanden erop zetten (dezelde bestanden die ik nu ook heb, maar die dan een nieuwere neem ik aan) Wie weet waar ik de nieuwste firmware voor mijn kaart kan vinden? Bedankt.
Laatste reactie door los-cuentos, -
Sims 2 blijft laden
door Dana.- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi iedereen, ik heb the sims 2 met alle uitbreidingspakketen gedownload via bittorrent. Op mijn laptop met Vista basic, en voor de installatie al omgezet in de goede comptabiliteit. Het installeren en alles ging goed. Maar als ik het wil gaan spelen, gaat alles goed: Laden van het spel, Buurt kiezen, familie maken. Maar als ik dan mijn familie zeg maar ga 'laden' blijft die maar laden. iemand een idee?
Laatste reactie door Dana., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb assassins creed 2 al gedownload aleen weet ik niet hoe ik hem moet cracken kan iemand mij daar meehelpen alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik speel sinds een paar dag AA Maar je de basic trainings voltooien om online te spelen Ik krijg alleen de MOUT training niet uitgespeeld.(Dit is de nieuwe versie) Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door blind monkey, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over guitar hero 5 op de wii. Elke keer als je een nummer speelt blijft hij de zelfde band aanhouden. Ook als je dus nummers speelt die een vrouw hoort te zingen :-[ Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om het eruit te krijgen. Weet iemand hier een instelling voor. Of wat ik kan doen om er vanaf te komen? Alvast bedankt Groetjes Marcella
Laatste reactie door marcella22, -
Welke nickname?
door Ibriboy- 2 reacties
- 1,3k weergaven
xfuziionsz of revolutiionsz Welke is het mooiste/beste?
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
[table][th] PAYDAY 2 Beta Cracked Green Edition-ALI213 [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]PAYDAY 2 Beta Gebarsten Green Edition-ALI213 Release-informatie Groep : ALI213 (P2P) Release naam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: Augest 13, 2013 Bestandsnaam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Bron: DVD Grootte: 6.73 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Overkill Software Omschrijving Overkill Software officieel aangekondigd de “Harvest Day 2 ” …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoy Heb problemen met deze spel loopt vast op Windows 7 wat kan ik doen
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hey misschien hebben jullie mijn vorige topic ook gelezen / beantwoordt, maar ik speel inmiddels met vee lol call of duty 5 op cracked servers. ik zoek de servers op via epcgaming.com, en dat werkt opzich prima, je zoekt naar een server waar in de naam de termen 1.4 en cracked genoemd worden. bij de gewone servers in de lijst krijg ik 'different version COD_WaW MP' of 'prior kick/ban'. de servers die dus wel goed zijn en waar ik op kan (dat doe ik door de zogenaamde 'privat server client NO pb-kick patch') werken verder prima. Maar nu de vraag: heel veel van die maps zijn Gemixde types (sabotage, search and destroy, domination, capture the flag - om de beurt een a…
Laatste reactie door mpc007, -
Fout Red Alert 3
door Dodonius- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo menschen. Ik zit met een probleempje. Ik heb een tijd de illegale versie Red Alert 3 gespeeld (op garena). Het beviel me wel dus heb ik besloten om het maar te kopen. (op cdWOW voor 30 euro). Toen ik em wilde installeren herkende hij de illegale versie dus wilde hij em niet meer installeren. Goed. Kep het spel dus geprobeerd te uninstallen. Maar nu pakt hij em helemaal niet meer, de Autorun en EAsetup doen niets. Ik heb in mijn registry wat bestandjes kunnen vinden en verwijdert maar blijkbaar niet genoeg. Ik download nu weer een illegale versie want daar schijnt een goeie uninstaller in te zitten die je registry cleaned. "delete_game_from_registry.reg" Ik kan ook…
Laatste reactie door Heisenberg,
