Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik had de pc game CSI 3 dimensions geinstalleerd via internet & dat iso bestand omgezet met daemon tools. Nu is echter het probleem dat ik een foutmelding krijg na de installatie omdat er geen disc aanwezig is. Hoe kan ik dit oplossen??
Laatste reactie door Duken, -
Stimulus map packs
door mummy- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb op de PS3 de stimulus map packs gedownload, maar ik heb de vraag of je deze ook af en toe uit kan zetten. Ik vind het namelijk mooie maps, maar als ik nu een andere game mode dan de stimulus doe, krijg ik nog steeds vaak de nieuwe maps. Ik wil ook de orginele MW2 maps veel blijven spelen, dus dan zou ik dat graag uit willen zetten en als ik dan zin heb in de nieuwe maps, zet ik het wel weer aan en doe ik de stimulus game mode. Is dit mogelijk?
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Beste Duken, Ik heb gister GTA IV gedownload en geïnstalleerd. Ik heb verder ''NET'' een nieuwe PC paar dagen daarvoor. Mijn PC kan GTA IV alles op High maar als ik op het begin bij die missie in die auto zit en ik ga rijden en klik op w, d, d weet je wel gewoon rijden dus vooruit rechts rechts en IEDERE keer als ik op een beweeg knop klik zoals A S D W of Spatie balk dan Lagt die heel even maar dat is zeer irritant. En na een tijdje begint Drunk Cam ik heb al geprobeerd in Windows compatibiliteit mode in 2000 maar dat helpt niet. Pas na 5 minuten ongeveer komt Drunk Cam, zouden jullie even in een lijstje zogezegd willen zetten wat ik moet doen voor die Drunk Cam maar v…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een vraagje heb je dat spel gedounlod of gewoon gekocht heb je anders een goedde torrent voor mij M.V.G stitch
Laatste reactie door sstitchh, -
gta 4
door lekkereten4- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik had laatst de gta 4 van de buren geleend alleen hij zij na de instalatie telkens dat de product code verkeert was eb ook al andere geprobeert van zo'n key generator programma. alleen daar deet hij ook niks op uit. hopelijk weet iemand het antwoord. gr. lekkereten4
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik wou bij RCT3 downloads toevoegen aan het spel. Ik heb het gedowload en kreeg 2 bestandjes met tracks .ovl en 2 bestandjes met cars .ovl Ik moes volgens de handleiding die er bij zat de 2 mapjes, in Cars en in Tracks zetten. Dat heb ik gedaan maar kan het spel de download niet vinden. Iemand een iedee? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer1, -
domme vraag
door downloadfreak- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ok, waarschijnlijk de domste vraag in tijden, ik heb jaren niet meer op de pc gegamed dus ik zou het niet meer weten... Als ik een spel opstart (alle spellen is het zo) is me pc alleen met dat spel bezig, ook als ik op de windows toets druk kan ik niets anders doen. Kan ik ergens instellen dat ik het spel toch kan minimaliseren en nog andere dingen kan doen?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi, na het installeren van badcompany 2,heb ik crack in de map van badcompany 2,te vinden in program files geplaatst. daarna startte ik het spel,maar ik kreeg een mededeling dat mijn versie te oud is en dat ik een nieuwe versie moet even downloaden om te kunnen spelen. na het downloaden van de nieuwe versie kreeg ik de volgende mededeling: failed to move the file: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\temppatch\patched\BFBC2Game.exe to: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\\BFBC2Game.exe enig idee wat ik moet doen om het spel te starten?
Laatste reactie door Jeroen, -
Alien vs Predator
door Trizomu- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb een probleem bij het installeren van het spel Alien vs Predator Ik heb de download from Razor1911, voor ik begonnen ben met het binnenhalen ervan heb ik eerst nagekeken op "Can You Run It" of mijn laptop wel degelijk dit spel zou aankunnen.Het bleek dat ik dit moeiteloos zou kunnen en was dus zodoende de test met vlag en wimpel gepasseerd. De laptop waar ik dit wil(de) installeren heeft de volgende specs: spec laptop by TrizomuGalacticx, on Flickr Er zijn voor de install 2 mogelijkheden: 1:het gebruik van de installer.exe of 2:via de setup. Als ik de eerste mogellijkheid gebruik wordt aangegeven dat de setup.dat file niet aanwezig zou zijn, wat wel deg…
serienummer
door appeltje123- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb een spel gedownload en uiteindelijk geinstalleerd en nu moet ik een serienummer invullen, ik weet niet hoe dat moet er stond iets van crack maar waar moet ik dat dan neerzetten?? En op google opzoeken heeft ook geen nut weet iemand hoe ik het serienummer krijg?
Laatste reactie door appeltje123, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey, Ik heb sinds kort PES2010.. Alleen, ik heb het nu wel een beetje gehad met die messi's en Ronaldo's enzo Hoe kan ik mijn eigen poppetje/karakter er in zetten? Ik heb er al een aangemaakt bij bewerken en dan speler en dan kun je er een aanmaken.. Bij FIFA10 kun je je karakter zodra je hem gemaakt hebt een club geven.. maar BIJ PES2010 niet? Hoe zet ik mijn Karakter in bijv. Inter Milaan? Oja, EN hoe zet ik van die mods (voetbalschoenen) in het spel? Mvg Pmixer
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over Age Of Empires: Age Of Kings. De mensen die dit spel wel eens spelen zullen wel merken dat je niet verder kan dan een population van 200. Dus: De Population Limit is 200. Weet iemand hoe je in de game files iets kan veranderen waardoor deze population limit omhoog kan? Er zijn geen trainers voor, dus ik hoop dat iemand het weet. Groeten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo ik heb Call of duty modern warfare 2 nu op mijn pc gedownload maar er komt een error. er staat:Error during initialization:Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Wat betekent dit en wat moet ik doen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
[table][th] PAYDAY 2 Beta Cracked Green Edition-ALI213 [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]PAYDAY 2 Beta Gebarsten Green Edition-ALI213 Release-informatie Groep : ALI213 (P2P) Release naam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: Augest 13, 2013 Bestandsnaam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Bron: DVD Grootte: 6.73 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Overkill Software Omschrijving Overkill Software officieel aangekondigd de “Harvest Day 2 ” …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik speel sinds een paar dag AA Maar je de basic trainings voltooien om online te spelen Ik krijg alleen de MOUT training niet uitgespeeld.(Dit is de nieuwe versie) Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door blind monkey, -
Call of duty 4 mw (opgelost)
door Gast dibyo- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Error during initialization: Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder. Wat is het probleem? Post samenvoeging: december 22, 2009, 14:59:37 pm Oplossing: mount hem met daemon tools, installeer hem, vervang de crack door het origineel .exe bestand en spelen maar:D
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] The Raven Legacy of a Master Thief-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Raven Legacy van een Master Thief-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief-RELOADED Releasedatum: 23 juni 2013 Retail Datum: 23 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-raven Bron: DVD Grootte: 3,83 GB Genre: Avontuur Critici: 7.2/10 Uitgegeven door: KING Art Ontwikkeld door: KING Kunst style=”color: #FF0000″> Update: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief.FIX-RELOADED (NFO – Download) Fix Opm…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb astro nodig alsjeblieft en is daar voor een hack die ineuropa werkt en hoe het dan ook werkt ik hoop adt jullie me kunnen helpen. Ogplanet is een site waar je rumble fighters, cabal, la tale en lost saga kan spelen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb vanmiddag gta 4 gedownload op de pc. Als ik hem wil draaien moet ik serial invoeren voor internet acces ofzo. dat komt natuurlijk omdat ik geen crack heb dus ik heb er een paar geprobeerd. sommigen deden het helemaal niet en bij anderen kreeg ik als ik de launcher activeerde, een zwart hokje met als `naam` het domein waar gta in stond en een pinkent liggend streepje (alsof er wat getypt moest worden, wat niet kon). Het deed me denken aan een `uitvoeren` hokje. Wat is het probleem? Doe ik iets verkeerd of zijn de cracks verkeerd? bvd. edit: ik ben nog tamelijk nieuw met het downloaden dus please wel duidelijk zijn :, kheb al topics gelezen op dit foru…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey ik vroeg me af of iemand gewoon een normale ps3 headset weet die niet zo snel kapot gaat en die ook relatief goedkoop is? Bedankt.
Laatste reactie door Marciej123, -
need for speed
door gkeeee- 1 reactie
- 1,3k weergaven
eey ik heb nog steeds dezelfde probleem ik kan mijn spel nog steeds niet openen er staat plaats de juiste c rom in of dvd ik heb een spel van nfs carbon en most wanted die zo doen kan ieman mij helpen
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi ik speel nu ook minecraft maar me vriend liep erover te praten dat hij boten kon bouwen enzo maar als ik minecraft download zegt hij dat ik niet premium ben en dat ik eerst online moet spelen... en als ik t op de website speel kan ik niet met tools enzo.. kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
als ik background dowloader 100% is kan finesdh die maar dat blijft de hele tijd doorgaan help me plz ik kom er egt niet meer uit :-\
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Films downloaden en dergelijke lukt allemaal wel maar met games heb ik altijd moeite, vandaar dat ik hier een vraagje plaats. Ik heb een oud spel tombraider underworld gedownload. Daarna heb ik alle bestanden via winrar uitgepakt en vervolgens heb ik gemount via alcohol. Tot zover ging alles goed, daarna heb ik de game geinstalleerd en dit ging verder ook prima. Toen wilde ik de game starten, daarbij krijg ik als reactie dat de cd/dvd ontbreekt. Zelf ben ik toen gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn, de oplossing zou een crack kunnen zijn. Op verschillende plaatsen lees ik dan wel dat ik die crack gewoon ergens moet plaatsen zodat het bestaande bestand vervangen wo…
Laatste reactie door Marciej123,