Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.285 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Beste Duken, Ik heb gister GTA IV gedownload en geïnstalleerd. Ik heb verder ''NET'' een nieuwe PC paar dagen daarvoor. Mijn PC kan GTA IV alles op High maar als ik op het begin bij die missie in die auto zit en ik ga rijden en klik op w, d, d weet je wel gewoon rijden dus vooruit rechts rechts en IEDERE keer als ik op een beweeg knop klik zoals A S D W of Spatie balk dan Lagt die heel even maar dat is zeer irritant. En na een tijdje begint Drunk Cam ik heb al geprobeerd in Windows compatibiliteit mode in 2000 maar dat helpt niet. Pas na 5 minuten ongeveer komt Drunk Cam, zouden jullie even in een lijstje zogezegd willen zetten wat ik moet doen voor die Drunk Cam maar v…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Weet iemand een plek waar ik een fifa 10 nzb bestand kan krijgen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb vanmiddag gta 4 gedownload op de pc. Als ik hem wil draaien moet ik serial invoeren voor internet acces ofzo. dat komt natuurlijk omdat ik geen crack heb dus ik heb er een paar geprobeerd. sommigen deden het helemaal niet en bij anderen kreeg ik als ik de launcher activeerde, een zwart hokje met als `naam` het domein waar gta in stond en een pinkent liggend streepje (alsof er wat getypt moest worden, wat niet kon). Het deed me denken aan een `uitvoeren` hokje. Wat is het probleem? Doe ik iets verkeerd of zijn de cracks verkeerd? bvd. edit: ik ben nog tamelijk nieuw met het downloaden dus please wel duidelijk zijn :, kheb al topics gelezen op dit foru…
Laatste reactie door Heisenberg, -
sims 3 op laptop
door hanin12- 4 reacties
- 1,2k weergaven
NB: dit bericht wacht op goedkeuring van een moderator. hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Kan iemand helpen? Ik heb net the sims 3 gedownload maar ik krijg al deze files, dus heb ik ze uitgepakt met winzip/winrar wat moet ik nu doen om mijn spel aan de praat te krijgen?
Laatste reactie door marco1, -
need for speed
door gkeeee- 1 reactie
- 1,2k weergaven
eey ik heb nog steeds dezelfde probleem ik kan mijn spel nog steeds niet openen er staat plaats de juiste c rom in of dvd ik heb een spel van nfs carbon en most wanted die zo doen kan ieman mij helpen
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Wat voor programma's heb je nodig om games als bijv. sims 3 te dowloaden Ik dowload zelf torrents van piratebay af met Uttorent Dan heb ik de torrent gedownload op Uttorent, maar dan mis ik iets en ik weet niet wat wie kan mij helpen??? :peace:
Laatste reactie door Luc., -
FlyFF Spelers hier op DukeN.NL?
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey DukeNaars xD, Ik speel sinds gister FlyFF weer En vroeg me af of er nog Nederlandse spelers van DukeN.NL zijn?! Even wat info over mij: IGN: AoEiL Lv: 95 Job: FS/CW RM Hopelijk zijn er wat spelers, want ik wil opnieuw beginnen met geld maken :zwaai: See you there, LatinBabe
Laatste reactie door Robin, -
Alien vs Predator
door Trizomu- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem bij het installeren van het spel Alien vs Predator Ik heb de download from Razor1911, voor ik begonnen ben met het binnenhalen ervan heb ik eerst nagekeken op "Can You Run It" of mijn laptop wel degelijk dit spel zou aankunnen.Het bleek dat ik dit moeiteloos zou kunnen en was dus zodoende de test met vlag en wimpel gepasseerd. De laptop waar ik dit wil(de) installeren heeft de volgende specs: spec laptop by TrizomuGalacticx, on Flickr Er zijn voor de install 2 mogelijkheden: 1:het gebruik van de installer.exe of 2:via de setup. Als ik de eerste mogellijkheid gebruik wordt aangegeven dat de setup.dat file niet aanwezig zou zijn, wat wel deg…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over Age Of Empires: Age Of Kings. De mensen die dit spel wel eens spelen zullen wel merken dat je niet verder kan dan een population van 200. Dus: De Population Limit is 200. Weet iemand hoe je in de game files iets kan veranderen waardoor deze population limit omhoog kan? Er zijn geen trainers voor, dus ik hoop dat iemand het weet. Groeten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
weet iemand waar ik civilization 4 kan downloaden virusvrij?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Beste mensen, Ik heb het spel freedom fighters gedownload, alleen daar zat geen crack bij. Heeft iemand een link met de crack van freedom fighters voor mij?
Laatste reactie door mummy, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
ik had een vraagje over wow private server. in de realmlist heb ik precies gezet wat moet namelijk:Set Realmlist wowtopia.net alleen als ik me inlog in wow zegt hij dat ik naar world of warcraft moet gaan (hun eigen site). kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen?
Laatste reactie door timothy250, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
als ik background dowloader 100% is kan finesdh die maar dat blijft de hele tijd doorgaan help me plz ik kom er egt niet meer uit :-\
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Wie heeft er 1 voor me, Let op V1.1 !
Laatste reactie door Mussie, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, waarom werken een aantal WIIware spelletjes niet via de SD maar wel via de intern geheugen van de WII. Iemand die mij een antwoord kan geven?
Laatste reactie door Zombymario, -
Welke nickname?
door Ibriboy- 2 reacties
- 1,2k weergaven
xfuziionsz of revolutiionsz Welke is het mooiste/beste?
-
Empire Total War
door Bart'- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Komt deze game ook voor Xbox 360 uit?
Laatste reactie door firecrack, -
Burnout Paradise
door Pitfire8- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb een klein probleempje :-[ Als ik het spel wil opstarten nadat ik de serial heb ingevoerd staat er dat ik internet verbinding nodig heb terwijl ik gewoon mijn internet aan heb staan. Voordat ik de serial in had gevoerd kon ik het spel wel gewoon starten maar niet spelen Weet iemand hier iets voor??
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
een vriend van mij heeft een laptop van het merk acer. die laptop heeft 17" met breedbeeld scherm. na een update van zijn videokaart gaat tijdens het gamen, als je bijvoorbeeld 800x600 instelt, een deel van het scherm weg. hiervoor had hij dat niet. hij heeft de Nvidia GeForce 9300m GS, cuda 512mb. hij kan de resolutie niet te hoog instellen, want dan krijgt hij lagg (game gaat slomer en hapert). dit is bijna met al zijn spellen die redelijk nieuw zijn. (vooral gta IV en NFS hot pursuit) Alvast bedankt.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb het spel gedownload en gemount en geinstalleerd daarna de crack in de map geplaatst maar dan krijg ik dit te zien als ik het spel wil opstarten: d3dx9_43.dll kan niet worden gevonden. Wat moet ik doen? ???
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hoi, ik had sinds kort geleden internet ( draadloos ) 3/4 maande geleden en ik kon online spelen met m'n vrienden , maar na een tijdje deed ie echt raar soms geen verbinding ( geld voor kabel en draadloos ligt niet aan het verbinding want nu doet ie het perfect ) ,,, maar nu is het probleem op gelost maar er is nog één probleem over als ik online met m'n vriende wil spele dan stuur ik een uitnodiging staat er heeldetijd Unable to join game session dus erg raar ,, Zou iemand me kunnen helpen alsjeblieft ik zou het erg fijn vinden als het probleem opgelost kan worden ;D :zwaai: :zwaai: :angel:
Laatste reactie door Jeroen,