Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
Fifa''09''
door ramon_nmgn- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Yow,, Ik heb sinds kort Fifa 09 gedownload voor de pc ( van Skullptura ) En nou wil ik weten hoe je online kan spelen. Want als ik me inlog bij de online widget bij fifa, vraagt hij om een Serial code. Helaas heb ik die niet. Hoe kan ik online spelen? Cheers
Laatste reactie door Tom, -
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb thuis kult heretic kingdoms en die heb ik al uitgespeeld nu had ik een vraagje of er ook een vervolg op is zo ja hoe heet die dan?
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Wie kan mij helpen met het volgende probleem in Vista 64X Als ik een game mount met daemon tools en vervolgens de crack toevoeg en hem daarna wil starten dan start hij op maar sluit dan weer af met de mededeling dat er problemen zijn met windows. Als ik een game van CD start gaat het wel. Weet iemand hoe het komt dat het niet werkt in Vista 64X?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb alone in the dark 5 (2008) maar het lukt me niet om hem te cracken of wat dan ook om hem speelbaar te krijgen kan iemand mij hiermee helpen over hoe ik dan zou kunnen oplossen want iedere keer zeurt hij om een serial en dan weer unlock requestcode wil iemand mij helpen het op te lossen groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33737.msg172687#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
ik had een vraagje over wow private server. in de realmlist heb ik precies gezet wat moet namelijk:Set Realmlist wowtopia.net alleen als ik me inlog in wow zegt hij dat ik naar world of warcraft moet gaan (hun eigen site). kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen?
Laatste reactie door timothy250, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, mijn BFBC2 crasht na een tijdje spelen. Hier is hoe de crash eruit ziet: System Crash Bad Company 2 System Crash Bad Company 2 Sapphire Radeon HD 5850 1gb GDDR5 MSI P55 - GD65 Windows 7 64 bits Intel Core i7 2,93 GHz 4gb Ram Alvast bedankt. Post samenvoeging: september 19, 2010, 01:12:13 Sorry voor de dubbel-post, maar dit gebeurt niet alleen bij Bad Company 2, maar ook bij Modern Warfare 2. Als de games zeg maar crashen, freezed eerst de game, daarna kan er een zwart scherm, of een willekeurig gekleurd scherm komen. Soms maakt het een geluid als in het filmpje, maar soms ook niet. Na het gekleurde of zwarte scherm word het zeg maar zwart, of staat er net als in h…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
ninja blade
door katarina- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo heb het spel ninja bblade geinstaleerd en weet niet waar de mappen plaatsen met crack er zejn noh 4 mappen erbij BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
NDS probleem
door yvonne629- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Als ik een spel op mn nds zet krijg ik de melding: save data could not be accessed, reinsert card etc. Ik heb al de software vernieuwd maar dit helpt niet...wat moet ik doen?
Laatste reactie door dinges123, -
wacky races
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb het spel wacky races, kan het gewoon installeren, maar als ik het op wil starten loopt m'n pc vast... weet iemand hoe dit komt? OS=vista
-
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
weet iemand waar ik civilization 4 kan downloaden virusvrij?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
sims 3 op laptop
door hanin12- 4 reacties
- 1,2k weergaven
NB: dit bericht wacht op goedkeuring van een moderator. hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik speel sinds een paar dag AA Maar je de basic trainings voltooien om online te spelen Ik krijg alleen de MOUT training niet uitgespeeld.(Dit is de nieuwe versie) Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door blind monkey, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje: Ik heb mijn xbmc op mijn xbox verpest, beetje jammer, maar gelukkig een nieuwe versie van dit programma voor de xbox gevonden. Ik wilde voor de zekerheid de oude versie van xbmc kopiëren naar mijn pc, voordat ik de nieuwe versie erop zet, maar nu gaat het kopiëren heel erg traag. Ik heb voorheen iets in of uit kunnen zetten bij de opties van flash fxp, zodat dit sneller gaat. Maar ik weet echt niet meer welke optie dit nu is. Kan iemand mij hierbij helpen?? Alvast dank! Greetz Babidi
Laatste reactie door Babidi, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb dus net Arma II Gedownloaden en TPB doet het niet bij mij , maar mischien heeft iemand een serial key voor me!? , Alvast Bedankt !
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Ik heb sims compleet op mijn computer staan maar steeds als ik wil starten kom ik op de plattegrond maar ik krijg steeds achter elkaar dat ik bedankt word voor het instaleren van Beestenboel,superstar,abacadabra etc... Maar ik kan niet verder om te starten met het spel. Weet iemand hier een oplossing voor mischien heb ik wat fout gedaan??? groeten. Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
[PS3] TV aan en uitzetten met behulp van ps3 controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, ik heb weer een vraagje. Zou het mogelijk kunnen zijn om de TV aan en uit te zetten met behulp van mijn ps3 controller? Dus als je op het knopje van de ps3 controller druk start je ps3 op en tergelijkertijd de tv. En dan misschien ook nog op de juiste uitgang? Zou echt pro zijn Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem met Red Alert 3. Ik wil dit geluid namelijk graag door mijn head set, maar elke keer als ik het opstart, komt het geluid uit mijn laptop. Ik heb bij instellingen gekeken, maar kan niks vinden. Bij andere spellen heb ik dit probleem niet en kan ik via mijn head set luisteren, behalve bij C&C tiberium wars. Waarom weet ik niet, want ik kan echt niks vinden. Mijn laptop is een Dell latitude E6500. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb nfs carbon(iso bestand) en nfs most wanted (een .rar bestand) als ik ze open dan komt er te staan plaats de juiste cd rom in of dvd? wat moet ik doen kan iemand mij ermee helpen plzz???
-
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
heeey weet iemand hoe je internet op ds lite kan instaleren om gwn naar google enz. te gaan??
Laatste reactie door Zombymario, -
gta 4
door lekkereten4- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik had laatst de gta 4 van de buren geleend alleen hij zij na de instalatie telkens dat de product code verkeert was eb ook al andere geprobeert van zo'n key generator programma. alleen daar deet hij ook niks op uit. hopelijk weet iemand het antwoord. gr. lekkereten4
Laatste reactie door Fredpascal, -
Empire Total War
door Bart'- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Komt deze game ook voor Xbox 360 uit?
Laatste reactie door firecrack,