Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Call of duty 4
door gangstermo- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik zoek Call of duty 4 server die private is en zonder Pb ik had ook nog probleem met Pb mishcien als we die oplossen dat ik in PB servers kan komen en ik heb al de foto maar hoe 'kan ik uploaden dat ik ze her kan plaatsen :S
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo wie weet een goede pravtie server voor wow ik wil graag er dat veel mensen online zijn normaal level up goede server aub en waar kan ik die pach dawlonden mvg engin :friends:
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb star wars knight of the old republic gedownload en als ik hem run: Geeft die een berichtje dat er een fout is opgetreden (Niet/wel verzenden) Ik had daarvoor weer het zelfde probleem weet iemand hoe ik dat kan fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
guitar hero 3
door shadowwatch- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo mensen, ik heb een vraagje kan je guitar hero 3 ook gwoon zonder gitaar spelen dus gwoon met de controller want dan hoef ik geen gitaar te kope:D
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb medieval 2 gekocht een tijdje terug en nu wil ik het weer gaan spelen. Maar na heb ik telkens bij de installatie als ik bij het zogenaamde data_2.pack kom dat dat ding rare geluiden maakt en een foutmelding geeft en de installatie afbreekt. Ik weet dat het niet aan de cd ligt,want ik heb het spel op een xp computer geïnstalleerd en dan doet hij het wel. Maar op die computer kan ik niet spelen. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Besturingssysteem:Windows 7 Processor:Intel Pentium T4400 Videokaart:Geforce G210M (512 MB) 280 GB vrije schijf ruimte.
Laatste reactie door Wouter_, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, -weten jullie een site waar ik auto's kan vinden ( wat leuke bekende merken) -Hoe ik deze kan toevoegen aan gta IV gr stefjuh
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb de sims levensverhalen gedownload en op een cd gebrand. Nu wilde ik hem installeren maar op 38% blijft hij steken. Er komt een bericht met: Er is een probleem opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand 'TSData/Res/UI/ui.package'. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Laatste reactie door inekea, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik speel nu paar age of empires 3, dit gaat geheel vlekkenloos, maar zodra ik een opgeslagen game wil laden geeft het spel een bug. Hij laad het spel gewoon, maar in het scherm blijft dan "Game Paused" staan. Je kan wel gebouwen en poppetjes enzo aanklikken en zij reageren dan ook, maar zodra je ze een opdracht geeft om bijvoorbeeld te lopen, bouwen, varen of wat dan ook reageren ze daar niet op en ook blijft dat "Game Paused" in beeld staan, Op menu klikken en dan weer klikken helpt ook niet. wel komt er dan onder de grote letters van "Game Paused" te staan: "game resumed" in klein letters. wat doe ik verkeerd of wat is er verkeerd?
Laatste reactie door JohanWorp, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb dus need for speed shift gedownload en hij was klaar met downlaoden en instaleren. en toen ik de crack erin heb geplaatst wou ik hem spelen. maar toen kreeg ik steets een melding dat die niet meer werkte. hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27285.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Curse.Of.Nordic.Cove-SKIDROW Releasedatum: 27 juni 2013 Retail Datum: 23 april 2013 Bestandsnaam: sr-thecurseofnordiccove Bron: Stream Grootte: 1.21 GB Genre: Actie, Avontuur, Sport, Horror Critici: gemiddelde beoordelingen 7.5/10 Uitgegeven door: Digital Ontwikkeld door: De Level Game Studios Omschrijving Het begon allemaal in Nordic Cove, een klein gehucht in de f…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Dusty Revenge-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Dusty Revenge-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Dusty.Revenge-SKIDROW Releasedatum: 07/10/2013 Retail Datum: 07/10/2013 Bestandsnaam: Dusty.Revenge-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 1.09 GB Genre: 2D-actie platformer Uitgegeven door: PD Design Studio Pte Ltd Ontwikkeld door: PD Design Studio Pte Ltd Omschrijving Speel als Dusty, een duel wapen zwaaiende krijger klaar om ladingen van verbannen misdadigers, gevaarlijke wezens en de meedogenloze kwaadaa…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik heb prototype gedownload crack enzo gedaan maar als ik dan hem open dan gaat het eventjes goed maar dan zegt ie je bent bezig met een bewerking en blablabla en dit moet worden afgesloten .. kan iemand mij toevallig helpen en zeggen wat ik moet doen want zo kan ik prototype nooit spele avb jordi O0 [modbreak]Bij het schrijven van de titel zond je Caps Lock nog aan. In het vervolg deze uit zetten, nergens voor nodig. Zo gaan mensen niet eerder in je topic reageren[/modbreak]
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo Als ik cod5 opstart krijg ik een zwart scherm hoe kan ik dit oplossen? Mijn videokaart is Ait Radeon Xpress 200M
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Onderwerp: Waarom heb ik last van fps drops op mijn pc en hoe kan ik dit oplossen? GamePeter Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn pc. Als ik games speel, heb ik soms last van fps drops. Het gaat goed, maar dan ineens valt het aantal frames weg en wordt alles super traag. Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt en hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! TechNerd1989 Hey GamePeter! Dat is echt vervelend, ik ken het probleem. FPS drops kunnen door verschillende dingen komen, dus laten we een paar mogelijke oorzaken en oplossingen doornemen. Temperatuur: Kijk eerst naar de temperaturen van je CPU en GPU. Als ze te warm worden, kan je PC automatisch de…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Is er voor Call Of Duty 5 v1.5 al een crack/lanfix uit? Ik heb gezocht alleen kan het niet vinden Weet iemand er eentje? alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
JONAS ds
door DemiLoJBfan- 0 reacties
- 1,2k weergaven
heeft iemand JONAS op de DS?? ik kom niet verder bij de kist van Episode 1 weet iemand hoe ik daar verder kom?
Laatste reactie door DemiLoJBfan, -
Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Crazy.Machines.2.Invaders.from.Space.Bundle.Edition-TiNYiSO Releasedatum: 16 juli 2013 Retail Datum: 16 juli 2013 Bestandsnaam: t-cm2ifsbe Bron: DVD Grootte: 624 MB Genre: Strategie, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: Viva Media Ontwikkeld door: Fakt Software Omschrijving Invaders from Space zijn gekomen om buitenaards uitd…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Sinds vandaag heb ik de error op cod4 als ik ong. 2/4 minuten speel, iw3mp.exe, ik heb heel google al afgezocht en al van alles geprobeert, maar ik krijg het probleem niet verholpen. Nu had iemand het over geluidskaart update, ik heb everest gedownload, en ik dacht dat dit mijn geluidskaart was: nVIDIA MCP73 - High Definition Audio Controller PCI Zou iemand mij kunnen helpen met dit probeem, en mij kunnen helpen met het updaten van mijn geluidskaart, ik weet niet hoe dat moet. MvG Bryan
Laatste reactie door jensu_4, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Weet iemand toevallig hoe je GTA 4 van dvd9 naar dvd5 krijgt?
Laatste reactie door djdiontje, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, ik heb net Warhammer mark of chaos gedownload. Ik heb hem uitgepakt met winrar en gekopieerd naar C:/programfiles/warhammer. De crack heb ik in de Bin map geplaatst. Als ik op AutoStarter klik krijk ik een beeld van het spel. Dan kan ik kiezen, play instal website info etc. Ik klik op install. Vervolgens krijk ik de volgende error: ERROR: can not locate instal location of 'warhammer mark of chaos' upgrade can not porceed. iemand een goed idee? bedankt O0
Laatste reactie door pelle64, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb een versie van COD4 van Razor1911, maar na installatie wil de single play mode niet opstarten. De foutmelding is: Het bestand iw3sp.exe werkt niet meer. Er is een fout in het programma opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt afgesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. De multiplayer mode doet het wel, maar die hoef ik niet. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb ook Asian Dynasties gedownload, nu heb ik op de aangegeven site voor een serial code gekeken (www.serials.ws). Het is gelukt om het spel te installeren met de serial code en ik wilde een multiplayer account aanmaken. maar het spel gaf gelijk aan dat het niet kon omdat er al een account op die serial code was aangemaakt wat kan ik nu het beste doen om het spel alsnog multiplayer te kunnen spelen?
-
psp probleem
door crimepjes94- 3 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb psp lite en die heb ik vanmorge geupdate naar 6.20 ,maar er is iets niet goed ik kan geen spellen meer spele ? en hoe kan ik terug naar de oudere versie's
-
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hee, Heb Formule 1 2007 gedownload via torrent, als ik nu open doet alles het goed totdat ik een circuit wil gaan rijden dan sluit hij af naar me bureaublad en zegtie dat er een fout is opgetreden, ik gebruik vista. Ik weet dat er zo'n site was met cracks etc. wekle was dat ook alweer en staat daar ook iets op? Alvast bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman,
