Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.268 discussies in dit forum
-
Is er nog een goede Homebrew voor de PSP?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 941 weergaven
Ik zoek een goede homebrew voor de psp...
-
- 0 reacties
- 939 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37902.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Hey, Zijn hier swat4 spelers die nog een clan zoeken? En die goeie spelers zijn, en team spelers en vip mode spelen ! En zoek je een clan? Kom dan eens langs op www.mobclan.tk Praat engels, maak een nieuw account, maak een nieuwe topic met je introduce. En mijn naam is Torres daar. PS, Wij hebben rond de 70 leden en berijden steeds meer uit. Alleen goeie spelers worden aan genomen, omdat wij een pro clan zijn, een uit de top 5 clans. Groetjes, TorresNL :friends:
Laatste reactie door TorresNL, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Hallo, ik heb het probleem met COD5 dat als ik single player opstart en op CO-OP klik en dan een moeilijkheidsgraad selecteer dat er dan niets gebeurt, als ik dit meerdere malen doe loopt mijn pc vast! Zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben? Robert
Laatste reactie door Robertoz, -
- 1 reactie
- 936 weergaven
Hallo, Heb battlefield 2 geinstalleerd, maar na een paar minuten blijft het scherm hangen en het geluid ook. ik had al gekeken op de forums van steam daar stond dat je iets moest uitzetten dat had ik gedaan maar dit was helaas ook zonder resultaat. Wie weet de oplossing?
Laatste reactie door Valcorb, -
The sims 2
door zwarthoed94- 1 reactie
- 933 weergaven
kan iemand me een goede torrent van de sims 2 geven?
Laatste reactie door Julesbaby, -
The Godfather PS2 leuk?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 928 weergaven
Is The Godfather voor de ps2 leuk? Iemand ervaringen mee? :-\ Omdat ik een meisje bent betekent het niet dat ik niet van moord houd
-
- 1 reactie
- 927 weergaven
hey iedereen. Had na enkele jaren Fire Department terug vanonder het stof gehaald. De installatie verliep vlekkeloos maar als ik het spel wil starten krijg ik een foutmeldig van starforce dat enkel de administrator de game kan deblokkeren. kan er mij iemand hierbij helpen om dit te omzeilen. is een origineel aangekocht spel
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
Heee allemaal! Ik heb een vraag wat betreft het spelen van Assassins Creed. Via een torrent heb ik een .iso file van de game gedownload. Om hem vervolgens te mounten heb ik Deamon Tools Lite de laatste versie gedownload, ik geloof iets van 4.5? Kan dat? Nu pakt hij het bestand wel en als ik de virtuele schijf (hij geeft aan een BD-romstation) aanklikt start netjes de autorun, maar als ik ga installeren is de tekst niet leesbaar, er staan alleen maar vraagtekens. Als ik vervolgens wel doorklik (de next button is immers altijd wel te vinden) en installeer doet hij dat dan ook wel. Alleen als ik vervolgens het spel wil gaan spelen blijft het zwart. Nou moet ik zeggen dat ik …
Laatste reactie door Jurgen4ever, -
Hallo. Heb laatst fallout 3 gedownload maar het spel doet het niet. Start een new game op en na 3 sec. reageert ie niet meer. Weet iemand hoe dit komt?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 921 weergaven
[table][th] The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]De ongelooflijke avonturen van Van Helsing-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-tiaovh Bron: Stream Grootte: 9,753 GB Genre: Actie, RPG Criti…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
hallo iedereen, ik heb een taalprobleem, ik heb net CoD5: WaW gedownload...maar hij is in het duits :S is er een mogenlijk heid om de engelse taal toe te voegen via een map of eender te downloaden en te vervangen/toevoegen? alvast bedankt, Ledgick
Laatste reactie door ledgick, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
Hallo forumleden.. Ik heb Blur gedownload en heb hem zonder hulp zowaar aan de praat gekregen,Leer dus echt wel van deze site.. Maar ik kan niet spelen met een controller,Ik heb een Logitech controler maar die doet het niet,Als je bij options kijkt in het spel lijkt die controller wel van een Xbox.Moet je die per se hebben of is mijn controller ook aan de praat te krijgen. Als ik met het toetsenbord speel bak ik er erg weinig van Bedankt weer
Laatste reactie door chevycaprice, -
Game boy advance neiuwe spellen op zetten lukt niet meer loopt vast!
door Gast sytske101- 0 reacties
- 912 weergaven
Heey iedereen Ik heb ene game boy advance sp . Ik heb een kaartje van256mb van ezf advance realtime. Daar kan ik alle spellen op zetten van de gam boy die ik wil maar nu wil het programma van EZFA neit meer doen.. De game boy vind de pc wel maar na select en start heb ingedrukt loopt hij vast naja blijft hij herhalen. Je hebt dan zo toontje pring van ls die elkaar vinden dat geeft hij hele tijd maar aan en kan er niks emer op of af zetten heb mun pc creach gehad en daarvoor deed hij het wel. Moet k misschien nog iets hebben op mijn pc??wat ik vergeten ben want dat programmatje staat op de cd maar hij wilt het niet doen. Alvast super bedankt oor de gode tip. Post …
-
- 0 reacties
- 910 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36302.0[/iurl]
- 0 reacties
- 908 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39822.0[/iurl]
- 2 reacties
- 908 weergaven
Hallo ik heb de sims 2 gedownload en die probeer ik te instaleren, omdat ik geen dvds/cdroms in me laptop kan doen heb ik deamontools gedownload. als hij bij de instalatie vraagt om disk number 2, moest ik deamontools uitschakelen en weer inschakelen, maar hoevaak ik dat doe en op hoeveel verschillende manieren ik het doe, het lukt gewoon niet. inmiddels begin ik een beetje geirriteerd te raken dus ik dacht ik plaats een forum bericht der zal vast wel iemand zijn die me kan helpen
Laatste reactie door Jac_xx, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
hey, ik heb battlefield 2 geleend en geïnstalleerd,maar de eigenaar wilde de cd terug ik wilde het blijven spelen dus ik downloade een crack en kopieerde de boel naar de juiste plek. toen ik hem opstartte kreeg ik eerst een zwart scherm en daarna maar startte de game verder niet. ik heb daarna nog andere cracks gedownload, maar met alle cracks heb ik hetzelfde probleem iemand hulp?
Laatste reactie door robertvg, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
ik heb windows 7 opnieuw geinstalleerd, en in de steam map de inhoud van de map players gekopieerd. hoe kan ik nou weer zorgen dat hij het doet en mijn mp files synct? Jamie :peace: Post samenvoeging: april 27, 2010, 21:51:06 opgelost
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 1 reactie
- 905 weergaven
Ik zoek het spel gran turismo voor de pc
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37766.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
Hallo, Ik heb laatst B&W2 + expansion gedownload van TPB: [modbreak=modbreak door impy] Directe download links naar illegale content zijn verboden. [/modbreak] De MDS files heb ik gemount met Daemon Tools Lite en zo cd voor cd de geinstaleerd. Maar goed, als ik he spel dan speel is het bij B&W2, zodra ik een game wil beginnen, dan crashed hij tijdens het laden en zegt hij dat de 'Black & White 2 Core Application' niet meer werkt. Als ik dan de expansion instaleer krijg ik hetzelfde. Behalve als ik ervoor kies om met de 'cow' en als 'neutrale god' (niet goed of slecht) te beginnen. Dan lukt het me om de game ff te spelen, een uurtje, miss langer en daarn…
Laatste reactie door Rellone, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
Ik vroeg me af of er Spellen zijn waarmee je films moeten maken, naast the movies. Omdat het niet lukt om the movies te downloaden ... Of kan iemand me daaar meehelpeeeeeeeen??!
Laatste reactie door Rosemarieke, -
- 1 reactie
- 889 weergaven
hee weet iemand hoe ik bij guitar hero world tour voor de pc een online acount kan maken want ik weet niet wat ik bij licens moet invoeren en hoe dat moet aan elkaar of streep er tussen? en hoe kan ik het probeel oplossen
Laatste reactie door Tom, -
Far Cry 1 engelse map
door T0K- 0 reacties
- 887 weergaven
Hallo, Ik heb laatst Far Cry 1 voor de PC via bittorrent gedownload. Jammer genoeg is het in het Russisch . Het is opzich nog wel speelbaar, maar in het engels is toch wel makkelijker . Ze hebben de map met de engelse teksten gemod. Heeft iemand een origineel van deze map??? Zodat ik de game weer in het engels kan spelen? Alvast Bedankt, T0k,
Laatste reactie door T0K,