Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een oude PS2 en ik wil ‘m graag opnieuw flashen, maar ik heb echt geen technische kennis. Kan iemand me helpen? Wat heb ik daarvoor nodig en is het moeilijk? Thanks! TechWizard87: Hey GamePeter! Geen zorgen, ik help je graag! Flashen van je PS2 kan misschien intimiderend klinken, maar met de juiste stappen is het echt te doen. Hier een simpel stappenplan: Benodigdheden: Een USB-stick (minimaal 8GB) Een computer met internet De benodigde software (zoals Free McBoot) Downloaden: Ga naar een betrouwbare website (let op dat je geen virus op…
Laatste reactie door gamer12, -
Serial voor fm10
door Bramm- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Weet misschien iemand hier welke file ik moet mounten als ik fm 10 heb gedownload? Ik heb het via tpb gedownload, als je mij pmt stuur ik wel een link dat je kunt zien waar ik uit kan kiezen. Alvast bedankt, Bramm.- Post samenvoeging: augustus 20, 2010, 10:57:31 Ik heb hem zover dat ik alleen nog een serial nodig heb. Zou iemand mij die via pm kunnen sturen? alvast bedankt!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40296.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo Ik weet niet of dit in het goede topic is maar eeh? Ik kan geen torrent vinden voor EA Sports Active voor de wii. ik weet niet of er nog actieve torrents ervoor zijn? Als iemand me die kan pmen zou ik blij zijn. Groetjes Berkant.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallooooo ! ik heb een probleem ik heb harrypotter en de vuurbeker gedownload via piratebay en gemount. Als ik het gof_f bestand wil kopiëren naar de instalatiemap dan zegt tie ER IS ONVOLDOENDE SCHIJFRUIMTE BESCHIKBAAR OP HPGOF. ER IS4,87 GB MEER NODIG OM DEZE BESTANDEN TE KUNNEN KOPIËREN. wattt moet ik doen????????/ help me !
Laatste reactie door Zombymario, -
Probleempje
door Gast RowanG- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb dus een laptop met windows 7. Mijn probleem is dat bijne elk spel dat ik heb (gedownload) na een tijdje gaat haperen. Ik hoor allemaal gekraak en het beeld gaat heel sloom reageren. Na een tijdje houdt dat dan weer op, en dan begint het weer opnieuw. Ik weet cker dat ik een goede videokaart heb. Kan iemand me helpen? alvast bedankt.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36302.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey allemaal, Ik heb zojuist een oud spel uit de doos (lees: download map getrokken) genaamd Strategic Command 2: Blitzkrieg. Na het installeren van patch 1.08 begint ie nu te miepen over een license, iets waar ik op tegen ben op financiele redenen Iemand toevallig een crack hiervoor? Tis een redelijk onbekend spel dus kon nog weleens een zoektocht worden :-\ Ciao a tutti, Senc
Laatste reactie door SencilaDeux, -
unreal tournament 1999 cracked server
door Gast Wimpy- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo, weet iemand een cracked server voor het spel unreal tournament 1999? Post Merge: februari 22, 2009, 09:04:22 pm iemand?
-
update help
door Rmuiderman- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hey ik heb een probleem met mijn ds. ik heb een spelletjes gedownload maar als ik hem start krijg ik alleen een witte scherm. ik had gelezen dat je hem dan moet updaten maar dat verschilt per firware. ik heb zlef niet zoveel verstand van. ik heb een edge kaartje van 4gb en wil hem graag updaten dan. kan iemand mij helpen?? groetenn Roos
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoy heb brobleem met deze spel kom niet verder als mission 6 dan loop het spel vast kan zijn dat een bug blokert of door trainer
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39770.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Geen icoontje van FIFA 11 op mijn bureaublad
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey, Ik heb FIFA 11 gedownload met Bitorrent en nu krijg ik geen FIFA 11 icoontje op mijn bureaublad, hoort dat zo of wat? Want nu heb ik problemen bij het opstarten van FIFA 11.
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Wij zijn spellen aan het downloaden. We kunnen het wel helemaal instaleren maar dan wordt er gevraagt om een CD in te doen. Die hebben we dus niet. Als we de crack willen openen dan doet ie dat niet om dat er geen EAX.DLL opstaat. Maar dit kunnen we ook niet downloaden. Kan iemand ons helpen. gr
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo ik heb PCM 2008 gekocht via het internet maar heb geen activatie cod gekregen dus ben nu opzoek. kan iemand er aan graken??
Laatste reactie door Robin, -
Ey ik heb fallout 3 al een tijdje en ben het weer van plan te gaan spelen.. Maar nu ben ik wel al me savegames kwijt en ik heb al de uitbreidingen.. Eerst toen ik hem had uitgespeeld kwam ik bij broken steel. Hoe speel ik de andere expansions dan? Want ik hoorde dat er een met de chinezen of russen was die gingen aanvallen die wil ik graag spelen. En hoe selecteer ik een uitbreiding? Want als ik fallout3.exe start zit er geen uitbreiding bij en heb m wel geïnstalleerd. En heeft iemand toevallig een savegame voor mij dat je klaar bent met broken steel? (want ik heb zo'n hekel aan de missie met die mutants in de broken steel expansion in dat gebouw).
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo iedereen. Ik heb een maand geleden de torrent gta iv episodes from liberty city ali213 gedownload en vorige week was hij klaar. Het begin doet het goed en als ik dan klik op play krijg ik zwart beeld. Toen heb ik op de Home knop gedrukt en toen ingelogd op m`n al bestaand profiel die ik al gemaakt had met gta iv. (Dat spel had ik legaal gekocht en ik heb hem bijna uitgespeeld). Dan vraagt hij om een update, maar als ik die doe ziet hij toch dat ik hem ilegaal heb? En ik wil m`n bestaand profiel niet kwijt zijn want ik heb hem bijna uit gespeeld. Gtrz Kevin.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand weet als DC Universe Online Free2play word voor de ps3 net als een betje als M.A.G . Ik hoop als iemand dat weet want ik kan het niet zo snel vinden.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb heroes 5 gedownload en heb (volgens mij) precies gedaan wat er in de description stond. De description was als volgt: Install: 1).Extract archive ( use latest WinRar 3.70 - www.rarlab.com ) 2).Go to "HoM&M V - Tribes of the East\" folder and run setup.bat 3).Run Game - "HoM&M V - Tribes of the East\bin\H5_Game.exe" ik heb dit allemaal gedaan maar bij de laatste stap zegt mijn pc Heroes werkt niet meer u krijgt bericht wanneer er een oplossing beschikbaar is. Ik heb hem ook nog niet kunnen instaleren :-\ Thanks O0
Laatste reactie door pelle64, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik vroeg me af of er Spellen zijn waarmee je films moeten maken, naast the movies. Omdat het niet lukt om the movies te downloaden ... Of kan iemand me daaar meehelpeeeeeeeen??!
Laatste reactie door Rosemarieke, -
Sims 3 Basis
door Schaop- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik heb Sims 3 Basis gedownload voor mijn dochter. Hierna de 3 mee gedownloade updates verwerkt en de 2 bestanden in de crack map gekopieerd naar de Bin map. Bij het opstarten van het spel krijg ik de boodschap dat ik blijkbaar een onoffciele gamebewerking heb uitgevoerd die niet overeenkomt met de huidige versie van De Sims 3. Ik kan doorgaan, het spel werkt wel, maar op een gegeven moment stopt het spel toch vanzelf ? Wie kent dit probleem en kan mij helpen ?
Laatste reactie door Schaop, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Leden, Ik heb op het internet gezien hoe je een ps3 kan jailbreaken met een ipodtouch Dit kan alleen via De 1 Generatie. Is er een manier om Dit te laten werken op een: ipod touch 2g Mc model? Heel erg bedankt!
Laatste reactie door rodney12, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Heb battlefield 2 geinstalleerd, maar na een paar minuten blijft het scherm hangen en het geluid ook. ik had al gekeken op de forums van steam daar stond dat je iets moest uitzetten dat had ik gedaan maar dit was helaas ook zonder resultaat. Wie weet de oplossing?
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal , Ik heb een heel irritant probleempje en vroeg me af of het aan mij ligt of dat er meerdere mensen zijn met dit probleem , als ik een spel gedownload heb zoals ik dus downloade , NFSU2,Assasin's Creed,NFSMW en ze vervolgens crack met een NO CD of DVD crack ... lopen ze vast tijdens het opstarten van het spel .. :geheim: op XP krijg ik het Report venstertje en bij Vista krijg ik dat de .exe file niet werkt of reageert... Iemand een idee? B.v.d Kevin
Laatste reactie door Wesley, -
The sims 2
door zwarthoed94- 1 reactie
- 1k weergaven
kan iemand me een goede torrent van de sims 2 geven?
Laatste reactie door Julesbaby,
