Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 6,4k weergaven
Hoi, mijn broer heeft het spel zoo tycoon 2 ultimate edition gekocht. Echter is deze met de cd vaak weg als ik het speel. Nu is mijn vraag hoe kan ik het spelen zonder cd? Ik had al een no-cd crack gedownload maar deze was engels en ik wil hem graag nederlands spelen (net als ik hem speel via de cd) ook krijg ik hem met cd niet opgestart dan krijg ik deze foutmelding mijn broer heeft ook windows 8 en krijgt hem wel werkend.
Laatste reactie door Duken, -
Mijn wii ombouwen 1 2
door Thijs- 28 reacties
- 6,4k weergaven
Hallo, Ik wil dus mijn wii gaan ombouwen, het liefst wil ik dat dan software matig doen, doormiddel van de buckup loader te installeren, ook zou je de garantie moeten behouden, weet iemand de voordelen en nadelen van het softwarematig ombouwen? En zijn er misschien sites waar het niet te duur is(heb zelf ook al wel gezocht), ik wil het ook wel zelf doen, alleen moet er dan wel een handleiding bij zitten. Alvast bedankt, Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 6,4k weergaven
zelf ben ik nieuw leuke en nuttige reaktie te lezen maar over de sims wat te weinig voor mij ik heb de sims 2 geinstaleerd en de huisdieren maar de crack werkt niet als ik hem verplaats naar de sims huisdieren andere cracks kan ik niet vinden wie kan mij hierbij helpen
Laatste reactie door Wesley, -
- 7 reacties
- 6,4k weergaven
Hoi, mijn zoontje heeft een DS-lite en daarbij een R4 card. Hij heeft daar veel spellen op staan. Nu heeft hij een nieuwee DSi en we kwamen er achter dat zijn R4 card hier niet in werkt maar dat hij een R4i card nodig heeft. Kunnen de spellen die hij heeft opgeslagen worden overgezet op zijn nieuwe R4i card? Of moeten we de spellen er weer allemaal 'vers" opzetten en moet hij weer bij het begin beginnen?? Ik dacht dat het andere software is dus ik vrees dat het niet overgezet kan worden....
Laatste reactie door ineke49, -
NHL 2006 Serial
door Gast alberto- 13 reacties
- 6,4k weergaven
weet iemand een serial van NHL 2006
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 6,4k weergaven
hey, ik heb net age of empires 3 gedownload, uitgepakt met winrar, en gemount met deamon tools. maar als ik op play druk (hij is geinstaleerd) staat er dat cd 1 niet aanwezig is. hoe los ik dit op? greatz
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 6,4k weergaven
Beste mensen, Onlangs heb ik mijn Wii bij een bedrijf laten ombouwen door middel van softmod. Dit ziet er goed uit. Homebrew channel staat erop en het programma USB loader. Nu weet ik hoe ik een spel voor de wii moet downloaden. Ik heb een spel gedownload en via wbfs manager op mijn harde schijf gezet. Mijn harde schijf is fat 32 geformateerd. Nu is het probleem dat de Wii mijn harde schijf niet kan vinden via USB loader. Ik heb het bedrijf gebelt en zij vertelde mij dat ik moest kijken in een compatible list. Hier zou in staan welke USB loader je nodig hebt voor welke harde schijf. Mijn harde schijf is een Samsung s2 HXMU 050 da/G22. Ik heb geprobeerd het uit te zoeke…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 14 reacties
- 6,4k weergaven
Hallo Allemaal, Ik open dit topic ter promotie van mijn nieuwe forum (met toestemming van Duken). Het forum heet het Nederlands Game Forum, afgekort tot NGF. Hier kun je kletsen over alles wat met games te maken heeft. Je kunt het zien als een soort forum met allerlei gaming topics, van alle consoles (ook retro!). Omdat het een vrij nieuw forum is (paar dagen oud), ben ik de enige die lid is. Ik ben dus ook vrij druk met het promoten & afstellen van het forum. Hier kun je naar het NGF: http://www.nederlandsgameforum.cu.cc/ (Ja het is nog geen .nl, maar dat komt wel!) Als laatste wil ik zeggen, neem eens een kijkje en schrijf je in (mits je dat wilt)! Ik hoop dat julli…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
King Kong
door Gast dermazon- 22 reacties
- 6,3k weergaven
ik heb king kong gedownload en ik kan er geen fixed exe voor vinden. het enige wat ik vind is een fixed image maar ik weet niet hoe die werkt. kan iemand me vertellen hoe ik dit aan moet pakken?
-
- 0 reacties
- 6,3k weergaven
Altijd handig om een overzicht te hebben van Nintendo switch download formats welke gebruikt kunnen worden. Deze bestanden zijn nodig om een switch met Homebrew software games te spelen na het downloaden van de spellen. XCI bestand: staat voor een dump van een spelcassette. Bevat pictogrammen, metadata en een schakelspel. Bevat soms ook updates voor het spel. Gebruikt voor: Dumps of Gamecards waarvan u de eigenaar bent. NSP bestand: bevat alle bestanden en gegevens die nodig zijn om pictogrammen, een titel en een game weer te geven. Gebruikt voor: Dumps van SD- en NAND-spellen, Updates NCA bestand: een onbewerkt formaat dat een groot aantal dingen kan …
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 6,3k weergaven
Hoi, Sindskort start mijn Usb Loader GX niet meer op vanuit HBC. Hij is zichtbaar in de tegel, maar als ik er op druk om te starten krijg ik heel even het logo te zien, maar vervolgens keert hij weer terug naar HBC.
Laatste reactie door fafke, -
- 21 reacties
- 6,3k weergaven
heeey.. Ik heb dus sims 2 gedownload via uTorrent. (En dat duurde 6 uur ong.) En hij is dus nu op 100%. Alleen hoe moet ik hem starten? Het is zeg maar een compleet pak, dus alle uitbreidingen erbij. Ik heb op de map gedrukt, en dan krijg ik al die mappen met Nightlife enzo. En dan als ik daarop druk, komt er nog een mapje. En dan druk ik daarop, en dan staat er zo'n ding van bijbehorende website opzoeke? Kan iemand me helpen? Ik wil hem graag vanavond nog spelen!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 6,3k weergaven
In deze tutorial leer ik je hoe je moonshell 2 op je flash kaart installeert. Ook leg ik uit hoe je Foto's, muziek en video's op je flash kaart moet zetten. Hoe Installeer je Moonshell 2 op je flash kaart. 1. Download Moonshell 2 van http://filetrip.net/file.php?id=9646 2. Open de map, zet de map moonshl2 en moonshl2_DirectBoot.nds op je flash kaart. Foto's muziek en video's 1. Muziek Zoek op je pc een mp3 bestand en zet die op je flash kaart. 2.Foto's Foto's zoek op je pc een foto en zet die op je flash kaart. 3. Video's Om video's te bekijken op je DS moet je eerst video bestanden omzetten naar DPG formaat. Om video's om te zetten moet je een DPG…
Laatste reactie door jelmer11, -
- 15 reacties
- 6,3k weergaven
hey, ik heb een vraagje! Ik heb gisteren de nieuwe Rayman Raving Rabbits gedownload. T bestaat uit een .mfd en .mds bestand. Het installeren ging prima. En toen wilde ik gaan spelen, kreeg ik de melding dat er een conflict is opgetreden met Emulation Software. Toen heb ik geprobeerd of het met sd4hide lukte, maar toen kreeg ik ineens de melding dat een vereist beveiligingsonderdeel niet kan worden geactiveerd. Ik snap het niet helemaal :s Een crack heb ik nog niet kunnen vinden. Iemand hier die misschien weet wat het probleem is, of wél een crack heeft??
Laatste reactie door Wesley, -
- 19 reacties
- 6,3k weergaven
Zijn veel klonen van dus koop die niet. r4 kaart zijn die tekoop zijn 100% klonen(nep) makers zijn gestopt. dstt zijn die tekoop zijn 50% klonen(nep). dstti zijn die tekoop zijn 30% klonen(nep) [glow=red,2,300]Let daar op[/glow] Ik geef alleen tips en ik help niemand met zo kaart! Help alleen met Acekard 2.1,acekard 2i,CycloDS-Evolution,M3 DS Real,m3i zero,EZ-Flash Vi
Laatste reactie door meowndz, -
Error #002
door Marith- 4 reacties
- 6,3k weergaven
Hoi Hoi, Het is me gelukt Home Brew Channel enz. weer op de wii te krijgen, alleen heb ik nog steeds het probleem dat ik Grand Slam Tennis niet kan spelen.. Ik heb een aantal testen gedaan die op internet stonden, maar tevergeefs.. Ik dacht dat ie het deed, maar hij blijft hangen op het begin scherm! Kan iemand mij vertellen hoe ik die error er uit krijg? Dank je wel! Groetjes, Marith
Laatste reactie door Marith, -
Settlers 6
door inpulse- 19 reacties
- 6,3k weergaven
Ik heb settlers 6 gedownload maar ik heb een no cd crack nodig en ik kan eer geen vinen op 't net het enigste wat ik soms vind zijn zo 2 bestandjes kan iemand mij helpen want ik ben hopeloos :-[ Alvast bedankt. EDIT: ik kan de zogezegde cd gebruiken ccd-set6.mds, kan iemand deze mailen naar mij? zoja laat ik mij email weten. Thx :peace:
Laatste reactie door inpulse, -
- 8 reacties
- 6,2k weergaven
kan iemand mij vertellen hoe ik wii game,s kan spelen op me pc . alvast bedankt
Laatste reactie door Mynami, -
- 1 reactie
- 6,2k weergaven
Hallo, ik had zelf het probleem met Professor Layton en de verloren toekomst, dat hij na het eerste hoofdstuk vast liep, ik heb er zelfs een topic over gestart, maar ik kom ook met de oplossing: Download de game die gepacht is, hier is de link: (aangezien ik geen directe download link mag geven staat de echte download link op youtube: (lees op youtube de description)
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 6,2k weergaven
hallo allemaal, Ik weet dat er een aantal spellen voor de wii zijn waarbij je een dansmat nodig hebt. dit lijkt mij erg leuk, maar ik heb al eens een dansmat gekocht en deze werkte niet voor het spel dat ik had.. weet iemand welke dansmat geschikt is en voor welke spellen dan?
Laatste reactie door x90x, -
- 5 reacties
- 6,2k weergaven
Hallo, Ik dacht ik ga maar weer eens PCM spelen nieuwe patches miss is het beter maar tot mijn spijt moet ik zien dat ik nu helemaal niet meer kan opstarten omdat ik geen crack kan vinden van de patch iemand die hier al een crack voor heeft gevonden wil die deze dan snel posten. Groetn van Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
- 2 reacties
- 6,2k weergaven
Ik heb een DSi versie 1.3E gekocht voor mijn dochter (en heb dus gelukkig nog GEEN update via internet gedaan). Ik heb een R4i-kaartje gekocht met een sd-kaartje van 4 gigabite van het merk ScanDisk. Na het download van de firmversie 1.54 lukt het niet en krijg ik de melding "An error has occurred. Press and hold the POWER button to turn system off. Please refer to de Nintendo DSi Operations Maual for details. Ook als ik de instruktie via http://www.youtube.com/watch?v=wH_DndE1q40 exact volg dan krijg ik nog steeds dezelfde melding. Heb het geprobeerd met een sd-kaartje van 1 gigabite van het merk ScanDisk maar krijg dan dezelfde melding. :'( We zijn zo verdrietig. W…
Laatste reactie door meowndz, -
- 19 reacties
- 6,2k weergaven
Release Date: 9-2-2011 Multiplayer elementen: Waarschijnlijk wel Platform: PS3 Uitgever: Sony Ontwikkelaar: Guerrilla Killzone 3 is een 3D first-person shooter die wordt ontwikkeld door de Nederlandse ontwikkelaar Guerrilla. In dit derde deel gaat de strijd tijdens de mensheid en de buitenaardse Helghast gewelddadiger dan ooit door. De gevechten zijn verplaatst naar nieuwe ijzige locaties waar de Helghast deze keer speciaal op uitgerust zijn, ze beschikken deze keer zelfs over jetpacks waarmee ze het slagveld onveilig maken.
Laatste reactie door Mynami, -
- 7 reacties
- 6,2k weergaven
Ik heb Spore gister gedownload, instalatie is klaar en nu komt er een schermpje waarin staat dat ik een registratiecode moet invullen. Dit staat er precies: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingsemail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Nu heb ik op dit forum gezien dat een aantal van jullie ook Spore hebben gedownload, en mijn vraag was wat jullie hier hebben gedaan.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
gta san andreas
door Gast Soundsjane- 17 reacties
- 6,2k weergaven
ik heb eindelijk de crack gevonden en het gekopieerd... Nu start het spel op, en krijg ik alleen het begin filmpje te zien....en daarna stopt het spel ermee hoe los ik dit op????
