Spring naar bijdragen

USB Loader GX Wi laad niet meer


NV8

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Sindskort start mijn Usb Loader GX niet meer op vanuit HBC. Hij is zichtbaar in de tegel, maar als ik er op druk om te starten krijg ik heel even het logo te zien, maar vervolgens keert hij weer terug naar HBC. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Is je sd-kaart toevallig vol door het downloaden van hoesjes oid? Het werkt wel eens helpen 1 game te verwijderen. Start hij daarna weer op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  80
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.314
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  23-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37
  • Was actief op:  Windows

Ik heb veel mensen gezien met problemen met USB Loader GX, dus ik dacht dat ik enkele van de meest voorkomende problemen op één plek zou compileren.

Allereerst: als je vreemde problemen hebt en je een flashdrive gebruikt, is gemeld dat de Wii sommige flashdrives gewoon niet leuk vindt. Ga je gang en volg deze handleiding, maar als niets werkt, is het mogelijk dat je gewoon een andere schijf moet gebruiken.

USB Loader GX zal mijn USB-station niet detecteren

Als dit gebeurt, zorg er dan eerst voor dat uw USB-drive op de juiste poort is aangesloten. Standaard gebruikt USB Loader GX USB-poort 0, die hier is omcirkeld:

 

r / WiiHacks - Gids voor het oplossen van problemen met USB Loader GX

Als het niet werkt in poort 0, is het mogelijk dat de instelling ooit is gewijzigd. Probeer het in de andere poort te plaatsen. Als het nog steeds niet werkt, plaats het dan terug in poort 0 en ga door met het oplossen van problemen.

Als dit niet werkt, zorg er dan voor dat al uw cIOS is geïnstalleerd. Het wordt aanbevolen om https://wii.guide/cios te volgen om alle juiste cIOS te installeren.

 

Mijn spel gaat naar een zwart scherm of keert terug naar het Wii-menu / HBC wanneer ik het start vanaf USB Loader GX

Nogmaals, dit is vaak een probleem met cIOS, dus zorg ervoor dat je https://wii.guide/cios hebt gevolgd en al je cIOS hebt.

Zorg ervoor dat uw games correct zijn geformatteerd op uw harde schijf. Je USB-drive moet worden geformatteerd als FAT32 (ik geloof dat NTFS ook compatibel is, maar ik heb dit niet getest) en standaard vereist USB Loader GX dat games op de volgende manier zijn gestructureerd:

root / wbfs / Game Name [titleid] /titleid.wbfs

Als je Wii Backup Manager hebt gebruikt en je hebt problemen, probeer dan de spellen met de hand te formatteren. Ik heb mensen gezien die Wii Backup Manager gebruikten en dit soort problemen hadden, en toen ik het met de hand formatteerde, werkte het perfect.

Als dit correct is, zorg er dan voor dat je game wordt geladen vanaf cIOS 249. Je kunt dit doen door de IOS-instelling van de game te veranderen in 249. Meestal verander ik de loader IOS ook in 249, maar voor zover ik weet heeft dit geen extra voordeel .

Ten slotte, als niets anders werkt, is er waarschijnlijk een probleem met uw WBFS-bestand. Probeer de game te verwijderen en opnieuw vanaf de schijf te installeren.

 

Ik heb Game Forwarder WAD's gemaakt met WiiGSC / Crap, en ik krijg een foutmelding over het laden van IOS58 wanneer ik ze probeer te laden

Dit komt doordat USB Loader GX 3.0 rev 1272 standaard IOS58 gebruikt, waardoor AHBPROT-problemen ontstaan. De eenvoudigste manier om dit op te lossen, is terug te keren naar 3.0 rev 1271, die te vinden is op de USB Loader GX SourceForge.

 

Wanneer ik USB Loader GX of een WiiGSC / Crap-forwarder probeer te starten, blijft het hangen op Initalize USB Device

Dit is een vrij algemeen probleem. Het komt doordat de USB-drive niet goed wordt geactiveerd wanneer je Wii wordt ingeschakeld vanuit de stand-bymodus (oranje / gele stroom-LED). De eenvoudigste oplossing hiervoor is wanneer u van plan bent USB Loader GX te gebruiken, drukt u op de aan / uit-knop en laat u deze weer los zodat de LED groen wordt. Houd vervolgens de aan / uit-knop ingedrukt totdat de LED rood wordt. Druk vervolgens op de aan / uit-knop om de LED groen te laten worden. Je Wii zal nu opstarten en je kunt zonder problemen USB Loader GX gebruiken.

 

BRON

 

bewerkt door fafke
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 80
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...