Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 13 reacties
- 4,7k weergaven
DE BEVESTIGDE RELEASE DATUM IS JANUARI 2011 Het Engelse Media Molecule trok in 2008 veel aandacht met LittleBigPlanet, een haast ouderwets platformspel dat in een spiksplinternieuw grafisch jasje was gegoten en dat bovendien werd geleverd met een editor waarmee zelf nieuwe platformpuzzels gemaakt konden worden. Zowel Media Molecule als uitgever Sony gaven hoog op van de editor, die dan ook als belangrijk onderdeel van de game werd aangeprezen. Inmiddels werken de Engelsen hard aan een vervolg, dat nog voor het einde van dit jaar op de markt moet verschijnen. Daarbij zetten de makers nog meer in op de editor, die dan ook nog veel meer mogelijkheden heeft gekregen. Het …
Laatste reactie door Marciej123, -
- 9 reacties
- 4,7k weergaven
Heyy mensen. Ik heb op internet het volgende gelezen: http://www.msminded.nl/2008/01/22/the-red-ring-of-death/ Ik dacht inderdaad van 'yeah right, het wordt er alleen maar slechter van omdat hij dan overhit raakt' Ik vind die truc nogal raar, weet iemand of dat echt werkt? Zelf heb ik de geen 360, maar ik vroeg het me alleen af, Gr. headsh0t ^^
Laatste reactie door martijn1, -
- 6 reacties
- 4,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al een hele tijd het spel TDU unlimited op mijn pc staan. Nu heb ik vanmiddag even op de site van test drive unlimited gekeken, en er stons een update op.. Die heb ik dus gedownload ( er zouden meer auto`s beschikbaar zijn etc..etc..). Maar nu werkt het spel niet meer. Ik had het spel gedownload en me neef heeft er een crack bijgezet ofzo via daemon tools. maarja nu werkt het niet meer.. hij geeft aan dat er geen cd/dvd in de speler zit. naja dat klopt natuurlijk. Ik heb het een en ander al geprobeerd, maar ik kom er niet uit Iemand een oplossing?? Of een oplossing om die update er weer van af te krijgen. anders moet ik het…
Laatste reactie door gioor, -
- 7 reacties
- 4,7k weergaven
Als ik de sd kaart met pakket 1 van www.wiispelletjesdownloaden.nl in de wii doe, dan staat er op het scherm: bezig met bestanden van sd laden. Als hij daarmee bezig is, loopt de wii vast, steeds weer, terwijl op een andere wii die het wel doet. Iemand een idee wat ik er aan kan doen? wiiconnect24 staat uit, en ik heb er behalve de sd kaart niks anders in.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 9 reacties
- 4,7k weergaven
Onlangs heb ik een xbox 360 spel gebrand en deze in de xbox gestopt. Hij zei dat ik moest updaten, anders zou het spel niet werken. Dit heb ik dus gedaan. Echter start de xbox nu op met de melding dat er een update dvd in moet. Wie kan mij helpen, want de xbox doet niets meer. Geen 1 spel.. Ik heb overigens geen verbinding met internet via de xbox en xbox live heb ik nog nooit gespeeld.
Laatste reactie door Mateja, -
- 1 reactie
- 4,7k weergaven
Ik ben sims 3 aan t downloaden, alleen ik heb nergens een handleiding ofzo, weet iemand wat de keygen is? Want daar ben ik nu?? :-[ Post Merge: mei 31, 2009, 02:55:34 pm En bij de topic centrale sims3, stond wel een site voor dde keygen. Die heb ik ook gewdownload mar met kladblok geopend. En er staan allemaal van die rare cijfertjes. :-[
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 4,7k weergaven
Hallo,, Weet iemand misschien een site waar je de Serial kan vinden van PCM2007. Ik heb al wat rondgezocht maar nog niets gevonden. Iemand die wel heeft kunnen vinden alvast bedankt,, jeffrey,,
Laatste reactie door Robin, -
- 7 reacties
- 4,7k weergaven
Hey mensen, Als ik de serverlijst in Call of Duty 2 refresh, komt er te staan: waiting for response from master server. Verder doet hij niks. Kan iemand me helpen, ik kan niet zonder CoD2 > MVG Lajos
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 4,7k weergaven
Hoe krijg ik Fifa 15 voor de Wii in het nederlands. Ik gebruik usbloader GX. Dan ga ik naar het spel en klik ik op instellingen. Dan zet ik speltaal op Nederlands, maar hij blijft gewoon in het Duits. Wie kan me helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 4,7k weergaven
Hallo, Ik had gisteren mijn micro sd kaartje verkeerd in de adapter gedaan en nu werk hij niet meer. de pc geeft aan dat het sd kaartje moet geformateerd worden, maar als ik dat doe geeft hij aan dat hij het formateren niet kan voltooien. wat moet ik nu doen? mvg, Dylan
Laatste reactie door ferrariking, -
- 7 reacties
- 4,7k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb kortgeleden een Wii gekocht met een harde schijf erbij, maar nu ziet de Wii de spellen niet. Ik heb er ook echt totaal geen verstand van haha. Ik heb wel de mogelijkheid om op USBloader te klikken, maar dan komt dus niks tevoorschijn. Iemand tips?
Laatste reactie door havdvegt, -
- 8 reacties
- 4,7k weergaven
Hey everybody Even een kort maar belangrijk vraagje. Mijn broertje heeft voor sinterklaas Anno 1404 gekregen, legaal uit de winkel dus :police: Hij vindt het goed dat ik het spel ook speel, het lijkt mij wel leuk hoewel ik meer van de FPS spellen ben. (niet helemaal waar, heb ook de complete AoE III serie gespeeld) Maar hij heeft t gekregen dus als we het allebei tegelijk willen spelen krijgt hij de dvd > Dus mijn vraag: is er een manier waarop ik het spel kan spelen zonder de dvd. Ja waarschijnlijk krijg ik nou allemaal no-cd cracks aangeboden, maar het spel mag absoluut NIET aangetast of gemodifieerd worden op welke manier dan ook, het is tenslotte niet v…
Laatste reactie door waltere, -
- 20 reacties
- 4,7k weergaven
Hallo iedereen, Graag wil/zou ik mijn Wii willen laten ombouwen, in de regio Haaglanden (Het liefst in Zoetermeer). Alleen nu zijn er zoveel chips, dat ik er niet wijs uit wordt. Zoals bijvoorbeeld alleen al de wiinja v2, wiifree, yaosm, wiikey(2), argon en de d2pro. Welke chip is nou goed, waarmee ik als ik, WII spellen download via nieuwsgroepen en ze brand. Dat ik ze dan zonder fouten goed kan spelen? Alvast bedankt! Tommigun
Laatste reactie door ferrariking, -
- 6 reacties
- 4,7k weergaven
Hee eindelijk heb ik de sims 3 wereldavonturen kunnen installeren want ik moest hem alleen opnieuw installeren omdat je het uitbreidingpakket niet kon installeren i.v.m die updates enzo. dus heb ik het net eindelijk gespeeld, alleen het spel was zoo sloom dus had ik hem even afgesloten en mijn opgeslagen families weggedaan want dan kon ik ook weer mooi opnieuw beginnnen. alleen als ik hem nu opstart kom ik uiteindelijk bij het menu uit, en dan staat er dat k de cd moet plaatsen alleen ik heb de crack algeplaats en heb hem al gespeeld. dus heb ik mijn families maar even teruggezet alleen niks help ??? weet iemand misschien wat ik nu moet doen? ik heb trouwens v…
Laatste reactie door melley88, -
- 7 reacties
- 4,7k weergaven
ik ben al een tijdje opzoek naar een fatsoenlijk werkende minecraft crack hoeft niet online te zijn zou wel leuk zijn natuurlijk. dus iemand tips hoe ik aan een goede cracked versie kan komen (heb er al veel geprobeerd te downloaden maar zijn telkens geen goede)
Laatste reactie door Duken, -
Mafia (Illusion Software): Crack nodig
door Gast dterhaar- 10 reacties
- 4,7k weergaven
Hey, Ik heb Mafia gedownload en alle files uitgepakt. Nu wil ik installeren, maar de compu vraagt om cd1. De files staan allemaal op cd. Kan iemand me helpen, ik zoek dus niet de no-cd crack maar de crack om te kunnen installeren. Thx
-
- 6 reacties
- 4,7k weergaven
hallo allemaal. Ik heb een lord of the rings coqnuest cd key nodig. heeft iemand er alsjeblieft een voor me? Bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 8 reacties
- 4,7k weergaven
ewa mensen. ik heb dus Arma 2 Combined forces gedownload waar: Arma 2 en Operation arrowhead DLC in zaten. nu wil ik dus online spelen maar dan krijg ik iets van bad CD key of Invalid CD key. kan ik hier iets aan doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 4,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net perongeluk mijn maffia II savegame gewist:S ik ben al even aan het googlen maar kan nisk vinden:S.. Heeft iemand misschien een save file voor mij van chapter 9 aan het begin. Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 4,6k weergaven
Hey ik heb dus me wii omgebouwd met software (geen chip). ik kan dus ook spellen op me harde schijf zetten en spelen. ik heb dus een wii spel gedownload (van meer dan 4 gig). ik wil hem op mijn externe harde schijf zetten. maar dit lukt hij zegt telkens dat ie te groot is ofzo. HELM DE DUS!!!!! als ie hier niet hoort verplaats hem dan
Laatste reactie door Rikkert., -
- 5 reacties
- 4,6k weergaven
hallo allemaal ik ben nieuw hier en hoop dat jullie me kunnen helpen met een probleempje... ik heb mijn wii een maand geleden gesoftmod met letterbomb. alles werkte gewoon, tot mijn zoontje hem laatst aan zette en kreeg die alleen nog maar zwart scherm met wit geflikker met witte stipjes aan de linkerkant.. heb geprobeerd in het priiloader menu te komen door middel van reset knop maar blijft op het scherm staan. dit gebeurt nog voor wii waarschuwing scherm hoort te verschijnen. er staat firmware 4.1 op en bootmii as boot2 als het goed is.. dit gebeurde allemaal nadat ik de wii op een docking station had gezet.. (1 dag normaal gewerkt) wie weet wat ik hier aan kan…
Laatste reactie door Zombymario, -
CureRom
door Gast alberto- 2 reacties
- 4,6k weergaven
Wie weet hoe het programma CureRom werkt en wat het doet
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 4,6k weergaven
heb spel geinstaleerd nfo bestand staat geen code maardit Copy crack from DVD1 over original files kan nergens die crack vinden misschien heel simpel maar ben beginner hoop dat iemand mij kan helpen gr beer1
Laatste reactie door Robin, -
- 21 reacties
- 4,6k weergaven
Hey mensen, ik wil graag iets weten voordat ik een 360 ga kopen. Ik heb een Livebox van Sagem, en daar kunnen maar TWEE internetkabels op worden aangesloten, het probleem is dat deze twee uitgangen allebij al in gebruik zijn. Wat kan ik doen om dan toch nog online te kunnen gamen op een 360? Ik koop liever geen Wireless Network Adapter want die vind ik te duur, en er komt nog bij dat ik dan ook nog draadloos internet op mijn Livebox moet installeren. Gr. Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 4,6k weergaven
:redface: please.. is er iemand in the house.. die mij kan vertellen dat er een truukje is..om het probleem van de firmware update in combinatie met de flashcards op te lossen??? ik had het net allemaal voor elkaar en nu :'( lees ik overal dat ik het zo in de prullenbak kan gooien! poef.. weg euro's! iemand?? please???
Laatste reactie door aardewerk,
