Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2,9k weergaven
hallo, ik weet niet of het hier bij past maar ik ben op zoek naar de bestanden van een DSTT. ik heb al vele bestanden gedownload maar ik krijg elke keer weel op mijn scherm 'menu?'. dus als je een site weet waar ik het kan downloaden gelieve mij het te zeggen. zie hier een afbeelding van mijn DSTT geen DSTTI : http://www.topcards.be/data/thumbs/dstt_new_packing.jpg
-
- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb net fifa 2009 gedownload via Nieuwsgroepe, ik start het spel op en krijg dit: http://i37.tinypic.com/2s959c3.jpg Geen idee wat het is, voor de rest werkt het prima, alles. Behalve dat je de spelers niet ziet.. Misschien weten jullie het, alvast bedankt!! :friends:
Laatste reactie door eD.winn, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Ok ik zal straks eens proberen, kzit nu op een andere pc. Maar ik denk dat het hier niet aan zal liggen. aagezien het een goede pc is met hoge stats. Maarja, Kzal het straks even testen bedankt. Post samenvoeging: oktober 26, 2009, 18:02:33 pm Ja, hij kan alles aan voor shift. Hij staat op Fast. Dus moet goed zijn. Ik krijg binnenkort een ander spel binnen. Ff kijken als die het wel doet. anders ligt het gewoon aan de game denk ik als jullie geen andere oplossing weten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, ik zag op youtube dit filmpje: Fifa 11 Ds Download Works and easy En in de tekst staat dus de download link. Ik heb alles keurig gedownload, maar als je het bestand wil uitpakken moet je een wachtwoord invoeren. In de download staat een link waar je een .txt bestand kan downloaden met het wachtwoord, namelijk deze: http://filesmy.com/1GLh7 Maar als ik die site open snap ik niet hoe ik het kan downloaden. Moet ik daar perse voor betalen?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Ik heb het spel the sims 3 gedownload voor de Nintendo ds, maar deze wil ik graag in het nederlands hebben. Ik heb wel eens gelezen dat je een spel kunt om zetten van engels naar nederlands, maar kan het niet weer terug vinden. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door reneetje1969, -
Hallo ik heb call of duty en nu wil ik die nogmaals installeren en het gaat niet als ik de alcohol 120 of de poweriso laat mounten wil het niet lukken. in pllats van iso staat er mdf dit is de map
-
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Hoi de naam van deze topic zegt het al. Ik zoek een werkende crack voor hell's highway. Heeft iemand die? Ik heb de game, maar wil hem zonder dvd spelen, aangezien ik dit gemakkelijker vind scheelt toch weer tijd Thanx
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 7 reacties
- 2,9k weergaven
Nou.. Ik kan er echt geen vinde ik heb overal gezocht op internet :'( kan iemad mij helpen of misschien eentje geven? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Arthalus, -
- 8 reacties
- 2,9k weergaven
Hoi ik heb een R4 alle spellen doen het maar de nieuwe spellen zoals:hoe tem je een draak,battle of giants, sega sonic racing en nog wat meer doen het niet!! Heeft iemand er meer ervaring mee en een oplossing?
Laatste reactie door Rembo99, -
FIFA 2005
door Gast poldermeid- 0 reacties
- 2,9k weergaven
Jongens ik heb eerst fifa 2005 gedownload toen ik hem instalerden deed hij perfecht. maar als ik het spel dan opstarten komer alenmaal witten vlaken in mijn scherm ik dacht lich aan het download. ik eerlijk fifa 2005 gekocht vervolgens doet hij het zelfde mij pc hoort het makelijk te trekken amd atlhon 1500+ 256mb video kaart 768mb ram ik snap niet waar aan dat lech KAN IEMAND MIJ HELPEN BEDANKT
-
Ps2 Back-up games spelen zonder memor32 of mod chip.
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Beste DukeN leden, Ik heb pas ondekt dat je met dit kaartje, dit kaartje kan je zelf maken: Back-Up games kan spelen! Met dit kaartje heb je één echte game nodig. De rede dat er geen back-up games kunnen worden gespeelt zijn omdat er op een back-up game geen een of andere boot wordt gebrand. Als je een originele spel laad, kan je de cd verwisselen met de slide-tool zonder dat je ps2 dat merkt en dan kan je genieten van je back-up game!! Ik heb dit op sites gelezen, en uitgeprobeerd! En kan nu games spelen zonder dat ik veel geld ga uitgeven !!!! Hopelijk gaat dit mensen helpen die geen memor32 kunnen gebruiken
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Hey mensen, Ik heb Call of Duty 2 gedownload, alleen ik ben bang als ik een patch ga installeren, dat dan het spel niet meer werkt. Is er een mogelijkheid om naar 1.3 te patchen zonder dat het spel niet meer werkt? :-\ GR. Lajos MOD edit: Titel veranderd het ging over de game COD 2 en niet 4.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 7 reacties
- 2,9k weergaven
Probleempje,dochter heeft een nintendo ds gekregen,na lang wikken en wegen dus ook maar een r4 kaart aangeschaft,nu plug ik de usb plus micro sd in de computer,maar hij doet niets...snap dr niets van,comp geeft aan kan apparaat niet vinden,kan het ook inderdaad nergens vinden,het ligt niet aan de microsd kaartje deze is prima,zal de usb nu al kappot zijn...hij leest nu overigens niks meer,alsof het hele usb stickie niet bestaat... mvg.
Laatste reactie door ZarahCycling, -
call of duty 1
door totalyduzz- 0 reacties
- 2,9k weergaven
weet iemand hoe ik aan een werkende call of duty 1 serial kan vinden waarmee ik online kan?? het lukt mij zelf niet :'( .... of weet iemand hoe ik call of duty zo kan hacken dat ie daar niet meer naar vraagt.. want ik wil wel op elke willekeurige server kunnen spelen ... dat is het probleem alvast bedankt
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 10 reacties
- 2,9k weergaven
Wij hebben need for speed carbon al een hele tijd op de computer staan en spelen hem nooit meer. Nu wil ik dit megaspel er af halen maar dan krijg ik een error?! Hoe kan ik hem dan wél uninstalleren? Groeten
Laatste reactie door Dark Legend, -
fallout 3
door r4dioactivity- 7 reacties
- 2,9k weergaven
Heeft iemand van jullie een fallout 3 serial die hij niet gebruikt? Ik heb fallout 3 gedownload maar kan niet online zonder serial . stuur email als je er een hebt: archerea93(at)hotmail(dot)com alvast bedankt ;D Mod; e-mail veranderd tegen spambots
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 2,9k weergaven
Wie o wie kan mij helpen. Ik heb FM 2006 gedownload en probeer hem op te starten via Alcohol of Daementools. Ik krijg steeds de melding CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Ik snap er niks van, wat moet ik doen om het spel te kunnen spelen??? Alvast bedankt voor de hulp.
Laatste reactie door pjoont, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
nou oordeel zelf en mischien weet iemand wel een oplossing zie bijlage [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Erwin., -
- 7 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb een probleem met mijn harde schijf Ik heb al een tijdje geleden mijn wii om laten bouwen en gebruik een schijf voor alle spellen. Homebrew en usb loader etc. maar zodra ik de originele dvd just dance 2 op de schijf installeer gaat alles nog goed totdat ik hem open om te spelen.. Dan krijg ik zwart beeld en zegt hij ineens: "can't open bigfile" Ik kan dan ook niks meer met de wii en moet hem met de stekker eruit opnieuw opstarten... Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen?
Laatste reactie door IfElse, -
prince of persia
door Gast Antmaster- 2 reacties
- 2,9k weergaven
ik heb ook een probleem ik heb niks geen crack en geen serial kan iemand mij de douwnlouds geven plz :whistle: :blush: \\
-
- 7 reacties
- 2,9k weergaven
hoi, kan je gamecube spellen branden voor de omgebouwde wii? en kan je xbox 360 spel branden voor een omgebouwde xbox360.? of een andere manier?
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 0 reacties
- 2,9k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hallo allemaal! Ik heb net een PS4 gekocht en wil hier mijn eerste game op installeren. Kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik ben een beetje bang dat ik iets verkeerd doe. Alvast bedankt! ExpertJohan Hey GamePeter! Geen zorgen, het is super eenvoudig om een PS4-game te installeren! Hier zijn de stappen: Plaats de schijf: Als je een fysieke schijf hebt, zorg dan dat je PS4 aan staat. Steek de schijf met de glanzende kant naar boven in de schijfopening. Je hoort een klikje als hij goed zit. Downloaden van digitale games: Als je een digitale versie he…
Laatste reactie door gamer12, -
- 8 reacties
- 2,9k weergaven
hey sinds vanmiddag heb ik er al problemen mee! LELIJK BEELD Opeens. Mijn videokaart trekt GTA makkelijk dus daar kan het niet aan liggen. Het is alleen met SA:MP! het is nu ook bij Singleplayer Dit beeld krijg ik Wie weet een oplossing :'( Farid
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
L.s. Al geruime tijd donwload en brand ik XBOX360 spellen zonder problemen. Echter de laatste weken krijg ik de boel niet meer aande gang. Ik gebruikte tnt XDVD mulleter ter controle. Inmiddels heb ik gelezen dat AGBX360 betrouwbaarder moet zijn. Wanneer ik nu bv Need for Speed Shift door AGBX360 laat nakijken krijg ik onderstaand scherm: ────────────────────────────────────────────────── ───────────────────────────── \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\ //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\// ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v1.0.1── ─────[http://abgx360.net]──── ▀▀▀ Check…
Laatste reactie door laska12, -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Gevraagd online registratie code fifa manager 10 alvast bedankt O0
Laatste reactie door Bozkurt,
