Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
L.s. Al geruime tijd donwload en brand ik XBOX360 spellen zonder problemen. Echter de laatste weken krijg ik de boel niet meer aande gang. Ik gebruikte tnt XDVD mulleter ter controle. Inmiddels heb ik gelezen dat AGBX360 betrouwbaarder moet zijn. Wanneer ik nu bv Need for Speed Shift door AGBX360 laat nakijken krijg ik onderstaand scherm: ────────────────────────────────────────────────── ───────────────────────────── \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\ //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\// ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v1.0.1── ─────[http://abgx360.net]──── ▀▀▀ Check…
Laatste reactie door laska12, -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
weet iemand waar ik een goeie windows vista mod kan vinden wil me pc een beetje restylen greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Erwin., -
- 8 reacties
- 2,9k weergaven
heey mensen, ik speel met 4 vrienden L4D (left 4 dead) via hamachi, het eerste level ging perfect totaal geen lag en niks aan het handje maar toen kwamen we in de volgende map en daar begint hij ineens ontzettend te laggen iedereen alles uitgezet firewalls,msn etc... maar dat mocht niet helpen naja wij door naar lvl 3 en die doet het opeens wel weer goed en die weer uitgespeeld en dan doet lvl 4 het niet goed heeft een van jullie een idee wat het probleem hier is ?
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 10 reacties
- 2,9k weergaven
Heej,. ik had tijd terug ookal forum geplaatst over de xbox. Aangezien ik op internet wat heb gezocht, zag ik dat er heel wat gedoe is rond de xbox. velen spellen worden beschadigd etc. Dus na goed nadenken, wou ik toch voor Ps3 gaan,. dan maar wat meer geld. Want voor xbox live gold moet je ook weer betalen etc. En ik dacht dan laat ik me xbox ombouwen, maar dan heb je weer het gedoe dat je gebanned wordt van xbox live,. Alleen nu kom ik erachter dat er ook veel gedoe is rond de ps3. Wat nu:O
Laatste reactie door unknown, -
Waar kan ik cracks vinden om te spelen zonder cd?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2,9k weergaven
heb een nintendo dsi xl en zou er graag een kaartje er bij willen hebben. welke kan ik het beste nemen. denk zelf aan een dstt kaartje. en wat kost zo'n kaartje.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb hier een R4 kaartje liggen deluxe. Maar ik heb pokémon erop gezet. En als ik het kaartje in de nintendo stopt blijft hij zeggen: Loading. Hij komt niet verder. Ik heb uTorrent 1.8.3 gedowloand om de spellen erop te zetten. Maar ook als er niks opstaat blijft hij hangen bij Loading. Weet iemand wat dit betekend? Gr. marjolein
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 4 reacties
- 2,9k weergaven
hallo ik heb een probleem. :'( ik heb deamontool gedouwnlod omdat ik ook sims 2 seizoenen heb gedounlod en daar had ik geen schijfje voor. maar nu wil ik sims 2 seizoenen branden, dan zecht die dat er geen schijfje in zit!! ik heb hier echt heelemaal geen verstand van dus wie heeft het geduld dit aan mij uit te leggen???
Laatste reactie door martijn1, -
- 8 reacties
- 2,9k weergaven
ik speel my farm op me facebook wie kan aan programma kommen dat je zo bonus kan paken voor heen was het. FGS bonus daar zat ik ook mee maar die werkt niet meer stuur me maar een pb bricht
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Hoi, ik wil een dual layer van verbatim (8.4Gb) gaan branden voor de ps3 (als film) maar ik vroeg me af welke snelheid ik dan moet nemen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo ik was hier op zoek naar info over het branden van wii spellen en kwam toen uit bij een bericht van LGamer, Hij had een zelfde probleem dus ik denk openen en oplossing zoeken echter er staat in het topic dat hij verder moest gaan in een eerder topic? (pag.15 zelfde kop) Heb daarna alle 31 sites afgelopen echter kan niets vinden van lgamer. Bu ik heb dus dezelfde vraag en ook het zelfde probleem. Heb een spel gedownload als iso bestand en dit gebrand met CD burner XP, Verwachtings vol ga ik naar de Wii en stop de schijf erin. Hij opent het spel (ik blij) en vraagt om A te drukken, Dit gedaan en na ca 10 sec. geeft de Wii aan "eror er is een fout opgetreden, druk e…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
ik wil mijn ps3 controller aansluiten op mijn laptop , daarvoor moet je iets downloaden . wanneer je het dan opend zouw je een groen scherm moeten krijgen maar dat krijg ik niet dus kan ik mijn controller niet verbinden kan iemand mij specifiek uitleggen hoe je het kan verbinden
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Hoi, ik vroeg me af wat ik nou precies kreeg als ik op mijn playstation 3 ps plus koop. Krijg ik dan alle games die ooit free waren op mijn ps3? Of alleen de gratis games van de maand? Ik heb namelijk een 1 maand kaart gekregen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Duken, -
FM2006 Opstartprobleem
door Gast arjan93- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb hem niet eens gedownload maar gewoon legaal, maar krijg konstant dit bericht: A required security module can not be activated. This program can not be executed. Nu heb ik al gelezen over de compabiliteit modus op win 2000: Done that, doesnt work. Gelezen over Deamon Tools verwijderen: Done that, doesnt work Ik heb verder helemaal geen andere programma\'s die daar op lijken zoals alcohol etc. En toch draait ie niet. Ik hoop dat iemand me eindelijk dit spel kan laten spelen :S:S Gegroet, iemand die graag wil gamen
-
- 0 reacties
- 2,9k weergaven
[table][th] Amnesia A Machine for Pigs-SKiDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Amnesia A Machine voor Varkens-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Amnesia.A.Machine.for.Pigs-SKIDROW Releasedatum: 10 september 2013 Retail Datum: 10 september 2013 Bestandsnaam: sr-amnesia Bron: Stream Grootte: 2,40 GB Genre: Actie, Avontuur, Indie Critici: 85/100 Uitgegeven door: Frictional Games Ontwikkeld door: De Chinese Room Omschrijving rijke industrieel Oswald Mandus ontwaakt in zijn bed, kreunt met koorts en achtervol…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Football Manager 2006 beelt trilt
door Gast julernoff- 8 reacties
- 2,9k weergaven
het beelt trilt ken iemand mij helpen
-
Problemen met/bij D-Tools en Alcohol 120%
door Gast oosterlaak- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Hallo Forumleden, Ik heb laatst Fifa 06 gedownload. Nu wil ik D-Tools of Alcohol 120% installeren. Als ik D-Tools en Alcohol 120% installeer komt er te staan: Ongeldige Opdrachtregelparameters Windows®Installer. V2.00.2600.1106 Copyright ©2000 Microsoft Corporation. ALle rechten voorbehouden. Delen van deze software zijn gedeeltelijk gebaseerd op het werk van Independent JPEG Group. Weten jullie wat ik hier mee moet doen. Of hebben jullie een ander programma om MDS, MDF, CUE, BIN, IMG, BWT, CDI en/of ISO bestanden in te stoppen om een programma op te starten. Alvast bedankt, WillemIITilburg
-
- 16 reacties
- 2,9k weergaven
Beste leden, Ik twijfel een beetje tussen een PS3 Slim en een Netbook Ik vind de ps3 opzich wel goed, maar de spellen nogal duur, en ik ben niet van plan om heel men ps3 te laten ombouwen of andere software erop te laten zetten waardoor men garantie vervalt. Wat vinden jullie zijn de spellen echt het geld waard of is het teveel?
Laatste reactie door ferrariking, -
- 3 reacties
- 2,9k weergaven
Heey weten jullie misschien waar je de nieuwste transfers van dit moment kan downloaden?? Alvast Bedankt
Laatste reactie door ReneDuken, -
Resident evil 4
door DigiDjeff- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb resident evil 4 gedownload en alles werkt Perfect. Maar veel mensen zullen vast wel weten hoe slecht resident evil 4 er op de PC uitziet. Toevallig was eergister Capcom met een patch gekomen waardoor resident evil 4 een stuk beter oogt. Helaas meld me PC dan het volgende: ( Zodra ik de patch wil instaleren ) - No game requiring an update is installed on this computer Iemand enig idee wat ik moet doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door DigiDjeff, -
nokia n-gage
door Gast tyneke- 3 reacties
- 2,9k weergaven
eej ik heb een nokia n-gage gekocht en wil ik daar gedownloade spellen op spelen weet iemand wat ik met dat bestandje moet doen wat ik gedownload heb.
-
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo Heb een vraag werkt deze program op pc of niet en elke versie ik heb windows 7 64 bits
Laatste reactie door Phairdy, -
- 3 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb net een r4kaart gekocht, en ik wil weten welke links ik kan gebruiken. #GRATIS# :-\
-
Alcohol120_ instaleert niet
door Gast julernoff- 3 reacties
- 2,9k weergaven
hey bij mij instaleert hij nie hij geeft internal error 25001. 25005 enz aan wie ken me helpen pleas zo snel mogelijk
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb net weer een spel gedownload, en ik zit weer met een probleem: Het zijn 2 iso's die ik heb gemount en geinstaleerd, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik steeds een eror terwijl ik volgens de "handleiding" een balkje moest krijgen met een wit balkje waar ik een code in kon typen, weet iemand misschien hoe ik de spel draaiende krijg?
Laatste reactie door Robin,
