Jump to content
lolman

ps3 controller op pc aansluiten

Recommended Posts

ik wil mijn ps3 controller aansluiten op mijn laptop , daarvoor moet je iets downloaden . wanneer je het dan opend zouw je een groen scherm moeten krijgen maar dat krijg ik niet dus kan ik mijn controller niet verbinden kan iemand mij specifiek uitleggen hoe je het kan verbinden 

Volgens mij moet je de controller via bluetooth aansluiten op je computer.

Heb je wel een bluetooth verbinding / dongle in je computer waarmee je de controller kan verbinden?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By predator
      hallo
      sinds kort loopt mijn ps3 vast.
      moet dan helemaal de ps3 uitzetten met de stekker eruit want op de aan knop gaat niet en bij de controler begint alle 4 de lampjes snel te knipperen.
      Als de ps3 weer aan staat kan ik de dvd afkijken.
      Wat kan de oorzaak zijn?
      mvg predator

• By guilpje
      Enkele weken geleden heb ik mijn PS3 gejailbreakt via USB. De software was versie 4.82 maar heb het kunnen downgraden naar 4.81.2 rebug. Op mijn PS3 staat wel nog steeds dat ik 4.82 DEX heb, maar dat is het probleem niet. Na enkele keren mod menu enzo te gebruiken heeft Sony mijn PlayStation een consoleban gegeven. Heb al reeds geprobeerd om mijn MAC adres te veranderen via SEN Enabler maar dan crasht mijn PS3 en als ik het probeer via CCAPI werkt de software op mijn PC niet. Iemand die me kan helpen?
    • By NISSANGTR
      Goedemorgen allemaal,
      er is laatst een jailbreak verschenen voor de ps3 ofw 4.82 is er iemand die mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen hoe dit moet? Ik vraag het even omdat ik ook had gelezen dat er veel neppe jailbreaks zijn.

groetjes
    • By predator
      hallo
      ik gebruik al jaren platinum dvd+R schijfjes om films te branden.
      en dit is altijd goed gegaan.
      het branden gaat goed maar de ps3 leest het niet meer maar geef een fout code aan.
      waar zou het aan kunnen liggen?
      mvg bavaria

• Latest news

• Nu op het forum

• Als ik onderstaande lees, zou je zeggen van wel. Op reddit staat het er vol mee. Men stelt allerlei vragen. Ben benieuwd wat voor antwoorden hier op worden gegeven als de deal eenmaal is afgerond. Zal me niets verbazen als heel wat mensen besluiten om over te stappen van VPN-provider. Toch jammer, PIA was inderdaad een prima VPN. Ben ook eens gaan kijken in de privacy policy van CyberGhost (ook overgenomen door Kape in 2017). Gaat met PIA hetzelfde gebeuren? 😕
    • Ik moet me daar toch eens in verdiepen. Ik was in de veronderstelling dat ze het beeld opname via een 4k opname tool oid. Dit klinkt een stuk lastiger
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Charlie's Angels

• Actie
    • Avontuur

Midway

• Oorlog
    • Historisch

Last Christmas

• Komedie
    • Romantiek

The Mandalorian

• Sci-Fi & Fantasy