Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ook ik wil wel eens online gamen op de pc, met bijvoorbeeld Starcraft 2 ofzo. Op Amazon zijn die PC games stukken goedkoper (Zie bijv. : http://www.amazon.de/gp/offer-listing/B000R5DU6E/ref=sr_1_1_olp?s=videogames&ie=UTF8&qid=1300452164&sr=1-1&condition=used). Kan ik met games uit Duitsland en of Engeland, ze ook in Nederland Online spelen. Of is dat regio gebonden? (Denk/Hoop het niet). Kunnen jullie me daar over verder informeren? Alvast Bedankt O0 Post samenvoeging: maart 18, 2011, 13:45:49 En hoe zit het met de verzendkosten? Daar kom ik niet helemaal uit. :-[
Laatste reactie door Vico, -
Hi Ik heb nu nanno 1701 en kom tot de constatatie dat het in het Duits is. Dat lukt wel maar dat germaans maakt het spel niet echt romantisch.. Zijn er Engelse patches voor? ( Michiel: Zie je persoonlijke berichten aub )
Laatste reactie door bart, -
Na Het Encoderen een AVS bestand
door Gast alberto- 3 reacties
- 2,5k weergaven
hoi ik geb via het programma The Film machine ondertiteling in mijn film gekregen,maar het is geen vob maar een AVS. mijn vraag is kan ik Het AVS bestand gewoon bij nero in de map video-TS of moet ik er vob bestanden van maken
-
- 8 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Is er al een gekraakte versie van minecraft beta 1.4? Thx
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb een spel dat ik wil uitpakken met winrar. Ik krijg hierbij echter de foutmelding failed to decpress! Iemand enige idee hoe ik dit nu wel kan uitpakken?
Laatste reactie door sandra17281, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo allemaal Even een vraag ik wil een backup branden van Raving Rabbids Party Collection voor de Wii. Nu is dit spel meer als 7 gb. Kan ik dan gewoon een duallayer gebruiken? En branden op dezelfde manier als de andere spellen? Of is hier iets mis? Groetjes Groentwee
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Ik heb problemen met mij fifa 10 versie. Hij blijft aangeven dat mijn versie niet goed is geverifiërd en dat ik naar eastore.com moet gaan. Dit heeft waarschijnlijk wat met de crack te maken. Ik heb nu al 3 verschillende cracks geprobeert maar hij blijft het aangeven. Heeft iemand een werkende werkende oplossing? Alvast bedankt, Q
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
heey mensen ik heb wow net gekocht en speel nu op een private server voor niets maar ik heb net een vleermuis als pet gevangen en ineens krimpte ie mijn vrag, word ie nog groter me omhoog lvl-en?? en kan je 2 pets tegelijk hebben of moet je daar iets speciaal voor doen??, O0 O0 O0 alvast bedankt mvg,wow fan
Laatste reactie door Tom, -
Hoi.. ik heb dus de sims 2 gedownload, geinstalleerd enzo.. hy doet het heel goed alleen 2 probleempjes.. 1. By de stand bouwen kan ik niks doen.. Als ik byvoorbeeld op een muur klik komt die niet in het spel.. en dat is ook met de tegels enz. 2. En elke sim heeft geen normale huid.. (armen en benen enzo.. ) zyn allemaal wit met rare tekentjes.. Iemand oplossingen? Alvast bedankt, en hopelyk weet iemand iets..!
Laatste reactie door Niels., -
NFSMW start op maar sluit direct af
door Gast Dumpydog- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hallo, heb gisteren de ganse dag need for speed most wanted kunnen spelen, maar als ik vandaag het spel opstartte sloot het spel zich direc af :S weet hier mss iemand waar het aan kan liggenn??
-
serial number
door yourick- 6 reacties
- 2,5k weergaven
ik zoek de serial number van mx vs atv unleashed maar ik kan em nergens vind iemand van julie meschien
Laatste reactie door Vico, -
HULP NODIG ~~!!~~
door théman- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Kan iemand me helpen? Ik heb eindelijk sims 2 seizoenen (gedownload) en als ik dan installeer moet ik CODE e.d opgeven. Dan heeft ie het geïnstaleerd, dan gaat ie die automatische up-date doen en dan staat er pleas wait. JE raad het al, hij loopt vast. HELP ME !!
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Hi Iedereen!!! :zwaai: Daar gaat ie weer hoor:mijn neefje heeft weer problemen met zijn flashkaartje! Er komt steeds als hij een nieuw spel opstart een melding: "System File is Missing" (ik weet niet of het iets uitmaakt, maar het staat in rode letters) Ik heb gekeken wat er mis ging, want de spellen die hij al had deden het nog wel gewoon, het waren ook geen spellen die pas net nieuw zijn, maar spellen die hij er nieuw op gezet had. Alvast bedankt!!! O0 P.S. denk niet dat ik niet eerst gezocht heb, maar anderen hadden zoiets met het hele kaartje, niet met spellen apart
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
1e post = vraag Mijn vraag aan jou is: Wat moet ik doen om call of duty modern warfare 2 (Cod 6) te kunnen spelen. ik heb al Steam & Zero Gear op me Pc. help!!! Reageer in stappen a.u.b.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Heei allemaal even een vraagje Hoe moet je precies 'modden' bij gta S.a? Ik heb al zo'n modinstaller gedownload en de mods ook al ge-installeert. maar ik kan dan die auto's etc nergens vinden.. Waar kan ik die vinden ? Gr. marciej123 :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
ik heb net call of duty 2 gedownload en gemount met daemon . nu wil ik hem gaan installeren en ga naar de setup, daar is hij aan het voorbereiden en na het voor bereiden zegt ie: 1628:failed to complete installation. weet iemand misschien wat dit is en belangrijker hoe kan ik het oplossen. alvast bedankt
-
help me effe
door kuskusxxx- 12 reacties
- 2,5k weergaven
ken iemand een goeie gratis server voor wow maar hij mag geen burning crusade zijn !!!!! graag en linkje
Laatste reactie door Thijs, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb COD modern warfare 2 gedownload maar ik kan niet online spelen. hoe kan je online spelen
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Wie kan er een crack voor Flight Simulator 2004 vinden? Ik kan er geen vinden. En dan had ik nog een vraagje als ik Call of Duty 2 download kan ik zeker niet online spelen? Groet, Vencinto
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo iedereen! Ik wil binnenkort een Xbox 360 halen. En heb een beetje op het forum zitten kijken. Maar is toch een beetje verouderd. Want ook bijv. op bol.com zie ik nergens de Xbox Pro. Wat is nu de beste Xbox voor mij? Hij moet Niet te duur zijn, de arcade wil ik ook nog net niet want daar zit geen hdd op. Zouden jullie voor mij sites kunnen posten met mooie uitvoeringen, packs vind ik ook leuk. Ik houd van Shooters zoals MW2 en Gta IV. Alvast bedankt! Maartenn
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo allemaal, ik zit met een groot probleem haha, Mijn ps3 werkt opzich gewoon totdat ik mw2 opstart. Op het moment dat een potje start loopt hij vast! Alles daarvoor doet hij gewoon normaal, totdat ik dus dat potje wil beginnen. Dit is niet alleen online maa rook bijv. bij specials ops.. Voorheen deed ie het gewoon goed, nooit problemen gehad tot vanochtend in 1x... ik wil zo snel mogelijk weer spelen, dus alle hulp is welkom!
Laatste reactie door geraldo13, -
GTA IV crack (?)
door belgani- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Ik heb hier al eens een heel lang topic daarover gevonden maar weet iemand welke crack ik zou moeten gebruiken? Ik heb nu het spel geleent van iemand maar als die dan zijn cd terugwil welke crack zou ik dan best gebruiken? Bestaat er intussen al een die volledig werkt of minst ambetant is?
Laatste reactie door Erwin., -
als ik online ga via hamachi (wil ik gewoon met ze 2en in een compitie) dat lukt niet, maar als ik dat via mijn laptop en me gewone comp die doet hij het wel ??? hoe kan dat? bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
Hallo ik heb enkele spellen op dvd gebrand en mijn vraag is hoe je ervboor kan zorgen dat de dvd direct opstart met setup? ook heb ik een spel die twee dvds nodig heeft.hoe moet je dat doen? b
-
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
Ik wil een xbox 360 elite kopen en die op mijn kamer zetten. Alleen zit ik nu met het probleem dat er boven geen internet loopt. Ik kan nu wel zo een wireless adapter halen alleen zijn die vrij prijzig. Maar nu las ik op internet dat er ook lan stopcontact adapters zijn. Zou je op die manier ook je xbox aan het internet kunnen aansluiten? Want die stopcontacten zijn namelijk veel goedkoper. alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity,
