Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb zojuist de download van GTA San Andreas Ultimate ToeD voltooid. Ik naar die map toe en ik open de readme, daarin staat: ****************************** .: install :. 1.: Unrar with latest winrar (3.62 or higher) or use 7zip!. 2.: double click: GTA-Launcher.exe ( must be done, and follow on-screen-notes!. ) 3.: double click: MakeDestopIconS.exe to create -Game- and -Mod-Install Tool- Icons. its important to go to the _EXTRAS folder and read NFO called -how-to-install.txt-. ( read folder:Grand Theft Auto San Andreas>_Extras>how-to-install.txt ) read this!!!. ******************************* dus ik extract het archive met 7zip, en dan krijg i…
Laatste reactie door Bart', -
boekje fifa 07
door acamphuis- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb fifa '07 gedownload voor de pc, hij werkt prima. Maar ik wil graag het boekje, weet iemand of je die kan downloaden. Bij voorbaat dank!
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hoooooooooi, Ik heb pas The sims complete collection gedownload. Ik weet alleen niet hoe ik hem moet installeeren :-\ :redface: Dus als iemand het zou willen uitleggen.. GRAAG ! Groetjes my.
-
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Mijn Wii USB schijf is niet langer leesbaar nadat ik bij de opties van mijn usb loader ios249 wijzigde naar ios222. Dit in verband met het laden van een bepaald spel. Hierna werd mijn WFBS partitie niet meer herkend. Ik heb dit al eens eerder gehad nadat de netwerkverbinding verbroken werd tijdens een cover download oid, maar toen kreeg ik de spellen nog terug via een mount in de neogamma. Ook de wfbs manager op de pc herkend de usb schrijf niet meer. Er staan/stonden heel veel spellen op, kunnen die zomaar ineens weg zijn? Ik krijg namelijk nog enkel de optie formatteren voorgeschoteld. Wie heeft nog een ander idee?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Haaaj, Ik heb via shareaza gedownload en geinstalleerd. Alles loopt, alleen geeft ie de mededeling dat ie de dvd niet kan localiseren... . Ik heb voor de zekerheid al een nwe crack gedownload en dan doettie het nog niet! Ik start hem niet vanaf een cd, maar via een e: medium. Ik heb de boel in werking gezet via alcohol120%... wie weet hoe ik in godesnaam alles in werking kan zetten? is dit uberhaupt wel mogelijk? please? grtjs bassiek
Laatste reactie door DutchFighter, -
dvd-rom
door bjorn1324117101- 2 reacties
- 2,3k weergaven
ik wil een dvd nieuwe dvd speler ik heb er 2 gezien lito on € 19 Interface ATAPI Cache 2.048 KB CD invoer Tray Snelheid Lezen (CD) 48 x (7.200 KB/s) Lezen (DVD) 16 x (21.600 KB/s) Toegangstijd (CD) 120 ms Toegangstijd (DVD) 120 ms ************************************************* plextor € 29 Interface ATAPI Cache 256 KB CD invoer Tray Snelheid Lezen (CD) 50 x (7.500 KB/s) Lezen (DVD) 16 x (21.600 KB/s) Toegangstijd (CD) 85 ms Toegangstijd (DVD) 85 ms nou heb ik een vraag over die cash is het nou hoe meer cash hoe sneler die werkt want bij die liton staat 2.048 kb cash en bij de plextor …
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo ! ik heb een xbox 360 ( eerste model 2006) die omgebouwd is ! ik had van een vriend gehoord dat hij ( met zijn SPiksplinterniewe omgebouwde xbox) gewoon online speelt zonder xbox live account. Ik vraag me af hoe je dat doet en of ik dat ook gewoon kan doen met mij mijn oude 360 xD Ik hoop graag het verlossende antwoord lennart
Laatste reactie door Robin, -
FM patch 8.0.1
door Brian- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Heeft iemand goeie torrent voor deze patch en moet je een nieuw spel beginnen of kun je gewoon verder met oude opgeslagen spel? En werkt deze patch ook voor een gedownloade versie? Alvast bedrankt (
Laatste reactie door stijnow, -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Ik wilde net Fifa 2009 maar ik kreeg een foutmelding, This Disc Is Unreadable Is er een mogelijkheid dat ik een vervangend spel kan krijgen van microsoft ofzo? Alvast bedankt.
Laatste reactie door yannick93, -
- 11 reacties
- 2,3k weergaven
Eej,,, kan iemand me is goed uitleggen hoe ik moet downloaden??? Op al die sites krijg je van die onduidelijke uitleggen ??? Als je het weet leg dan stapje voor stapje uit (kweet nog niks)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hey allemaal, Ik heb een vraag. Ik heb alles unlocked alle hoedjes met mii misere ook wel mii street questik heb ook alle puzzle stukjes. Maar nu de vraag hoe kan ik een nieuwe puzzle krijgen want ik krijg alleen the legend of zelda. Maar er zijn er veel meer bv New super mario bros, Mario galaxy, SSBB Trophy en meer. Ik hoop dat er iemand all wat er over achter gekomen is en dat ie me kan helpen. Groetjes Gerald,
Laatste reactie door geraldo13, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]19 September 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie, Strategie, Indie, Casual[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Zeroscale[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]OS: Windows XP, Vista, 7 Processor: Pentium 4 1.8+ GHz or equivalent Memory: 1 GB (2 GB recommended for Windows Vista and Windows 7) Hard Disk Space: 500 MB Video Card: 256 MB video RAM DirectX®: 9.0c Sound: DirectX 9.0c compatible[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Nee[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Zeroscale[/td] [/table] verha…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 9 reacties
- 2,3k weergaven
hallo, ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik dit moet posten , hoop dat jullie mij beetje kunnen helpen. Ik speel verschillende games via Een HDMI en geluidskabel op mn tv ... Maar sommig spellen doen het niet ? dan zegt mn tv : geen singaal heeft. En als ik het spel afsluit pakt hij automatishe mn bureaublad weer.. iemand een idee waar dit aan kan liggen ? wilde heel graag harry potter and the DH part 1 spelen op mn tv maar dat lukt dus niet.. groetjes Michelle
Laatste reactie door M1chelle92, -
playstation1
door Gast sietjuh- 1 reactie
- 2,3k weergaven
hoi allemaal hoe moet ik me playstation1 spellen rippen en welk proggie moet ik gebruiken alvastbedankt want ik ga het voor het eerst doen daarom die vraag alvastbedankt en allemaal heel fijnweekend gr baboeska
-
- 9 reacties
- 2,3k weergaven
Oila, Ik ben mij aan het vermaken met de Dirt Showdown demo. De singleplayer map heb ik nu al even gedaan maar de multiplayer word pas beschikbaar als je een challenge in de game naar een vriend verstuurd. Dit kan pas nadat deze op steam de game heeft gespeeld. Kan iemand de demo even spelen via steam - http://store.steampowered.com/app/201700 Als je mijn steam buddy is http://steamcommunity.com/id/dukennl kunnen we elkaar uitnodigen voor een challenge en is de multiplayer map open... beetje bout maar anders kom je niet in de multiplayer map. Thx
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Beste forumleden, Enkele maanden geleden had ik een topic geopend over een website waar je Minecraft in je browser kunt spelen, bij deze een nieuwe versie omdat de vorige niet meer compleet is. ---- Het is heel simpel: - Zorg dat Java geinstalleerd is - Ga naar SpeelMC.net - Klik bovenin op "Speel nu!" - Sta Java toe - Spelen maar! (Klik op "Speel nu!") (Klik op het grijze vlak, om Java te strarten) ---- Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, handig voor op school
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Heey, Ik had al 1 aangemaakt omdat ik d8 dat hij het al deed maar hij deed het nog niet :s Als ik nu bij pokemon Nintendo WI-FI connection settings die connections ga instellen moet ik het volgende weten : IP adress, Subnet Mask, Gateway, Primary en Secundairy DNS hebben. ik heb mijn IP adress al, maar hoe kom ik achter die anderen? Thx.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hey! de sims 2 heb ik op dvd, en heb hem ook geinstalleerd, met code enzo. maar nu krijg ik als ik de sims wil starten een of ander bericht dat er een fout is en ik heb werkelijk geeeen idee wat ik moet doen Er staat onder andere in: Dit programma heeft een bekende compabiliteitproblemen. Iets van dat er problemen zijn met mn windows(ik heb vista misschien dat dat ut is) Ik kan um wel gewoon opstarten enzo, maar hij loopt dan naderhand gewoon vast -.- Zou aub iemand me willen helpen? alvast bedankt
Laatste reactie door fonteintje, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Me titel is een beetje onduidelijk maar ik wist geen andere zin ;p. Ik heb een DS en een r4 kaart met hierin een sd kaartje van 1GB maar een kennis deed hier altijd spelletjes op zetten. Dit wil ik nu zelf gaan doen maar ik heb een laptop en ik heb geen apart iets om een sd kaartje aan me laptop te koppelen. Dus moet ik hier iets voor kopen of kan het op een andere manier? En ik heb hem 1 jaar niet gebruikt dus dan moet ik hem toch update voor de nieuwste spellen? Alvast bedankt voor een reactie! Greetzz, jonguh
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo ik heb een vraagje over FIFA 07 online voor de PC. Ik heb het spel geinstalleerd en ik kan het gewoon single mode spelen. Maar dan ga ik naar SPELTYPEN-->ONLINE SPELEN en kom ik terecht in de EA online,waar er telkens staat dat er mogelijk geen internet verbinding is. Maar dan heb je ook al een account nodig bij EA,om online te spelen. En als ik dan in windows naar de elektronsiche registratie van EA ga,word er gekeken of ik verbinding heb,en dan komt het bericht dat ik die niet heb,terwijl internet het gewoon helemaal doet :-[ En als ik trouwens op EASOinstaller klik,waar je volgens de readmefile moet zijn voor online,gebeurt er gewoon niks,helemaal niks. …
Laatste reactie door Davido de Genre, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Kan iemand een link van een werkende crack hier zette? Want ik vond namelijk niks.
Laatste reactie door Robin, -
Call of duty 1
door ReneDuken- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Heey heeft iemand een online code voor me die je niet meer gebruikt ? van Call of Duty 1. of waar staat er 1 ?
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
nieuwe pc gekocht dus moet er ook wel ff een goeie office op naja ik wil installen heb ik geen serial kan nergens een serial vinden dus weten jullie mischien een goeie site waar je werkende serials kan krijgen Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door candesco, -
- 7 reacties
- 2,3k weergaven
hallo ik weet niet of het nodig als ik me voorstel ben snel door onderwerpen heen gegaan even niet gezien wel netjes tog ? ben joost van schie 15 jaar kom uit emst maar mn probleem is ik wil hem instaleren is gewoon een iso bestand ingevoerd met deamen tools maar als ik op de drive klik zegt hij dat er een fout is op de cd heb ik de verkeerde gedownload ? groetjs
Laatste reactie door Pctje, -
hallo ik wil met de ps3 op internet via de kabel ik heb de kabel achter mijn router,en dat is een linksys wrt54g. krijg iedere keer een melding te zien van:netwerk kabel niet aan gesloten,terwijl de kabel erin zit wat moet ik doen om via de router internet te krijgen op de ps3? gr bavaria
Laatste reactie door Heisenberg,
