Alles over Films, Series, TV en E-books
Alle andere vragen en discussies die u niet kwijt kan in de andere boards. Kletsen over het streamen van Smurfen, de Movie kan hier dus ook...
1.313 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb een probleem ik heb een filmpje van een vriend die laatst is overleden en die wil ik samen met wat foto,s op een cd zetten alleen zegt hij tijdens het filmpje iets wat erg confronterend kan zijn voor ze ouders. dat stukje wat hij zegt wil ik er dus uit halen maar hoe kan je dat doen ?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Nou, vandaag de eerste aflevering bekeken van de Disney Star Wars serie mandalorian. Nou ben ik starwars fan, al vind ik het jammer dat we wat overvloed zijn met films de afgelopen jaren, maar na de eerste aflevering smaakt het na meer. Deze serie ga ik lekker per week uitkijken. Ik ben alleen wel reuze benieuwd of de acteur achter het masker gezien wordt. Best sneu als je als hoofdpersoon van een grote serie zelf niet in beeld komt
Laatste reactie door Duken, -
vertaling
door Gast- 4 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb al geleerd hoe je een film moet ondertitellen maar nu wil ik graag weten hoe je een film moet vertalen
Laatste reactie door Jeroen, -
Saw V DVD hoes
door MiXo- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb de film Saw V gedownload, maar ik heb er geen dvd hoesje bij. Dit krijg je bij andere gedownloade films vaak wel. Is het nog mogelijk om eraan te komen?
Laatste reactie door steffris, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb de handleiding Film voorzien van ondertiteling en branden op een DVD helemaal gedaan, nu ben ik ik zover dat ik in Nero de Vob bestanden moet selecteren. In de handleiding staat dat je ze allemaal in 1 keer kan selecteren, dat lukt mij niet ik kan ze alleen stuk voor stuk selecteren en krijg dus uiteindelijk 4 delen om te branden. Kan dit ook anders of wordt het toch gebrand als een geheel??? Wie Oh wie kan mij helpen hioermee. THX Maggie
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Tax Collector Al in augustus 2018 verscheen een eerste officiële foto van Shia LaBeouf als zijn personage Creeper voor in de stevige misdaadfilm The Tax Collector, geregisseerd door Suicide Squad en End of Watch-kopman David Ayer. Bijna twee jaar later hebben we nu hieronder de trailer, een aantal foto's én de filmposter voor deze misdaadfilm. In The Tax Collector zien we naast LaBeouf ook rollen voor Bobby Soto, George Lopez, Lana Parrilla en Elpidia Carrillo. Hieronder als eerste de trailer! In de film zijn David (Soto) en Creeper (LaBeouf) "belastingontvangers" voor de misdaadbaas Wizard. Ze innen zijn deel van de winst van de onrechtmatige transacties v…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
[table][th] Olympus Has Fallen [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Deze film is 9 mei 2013 uitgekomen Action/Thriller De film volgt een eerloos ontslagen agent van de Amerikaanse geheime dienst (Gerard Butler). Wanneer Noord-Koreaanse terroristen, gewapend met buitengewone technologische wapens, het Witte Huis bezetten en de president (Aaron Eckhart)) en een aantal van zijn medewerkers gijzelen, blijkt hij de enige man te zijn die de president en het land nog kan redden. [table][th]Directe links naar een NZB, Torrent of download bestanden zijn hier niet te vinden op Duken.nl. Discussiëren, …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35861.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Heeft er iemand al Zijderups van Robert Galbraith?? Ik zoek ook nog dilemma van John Grisham en De interne jury van Michael Connelly?
Laatste reactie door DGiant, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Wie weet waar ik dit ebook kan vinden? Alvast bedankt. Ik ben nieuw hier.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Bron: http://www.zdnet.be/download/176920/download-volledige-boeken-via-google/ Samenvatting: Google Books Downloader Lite laat je toe boeken of delen daarvan die online beschikbaar zijn te downloaden naar een offline formaat. Zo kan je ze op je favoriete reader onderweg lezen. Google Book Search is een tool die de volledige inhoud doorzoekt van boeken die door Google Books werden ingescand en via OCR naar leesbare tekst werden omgezet. Die boeken kun je in principe alleen online lezen en kun je dus niet downloaden voor later gebruik. Een uitzondering zijn wel copryight-vrije boeken uit het publieke domein. Google Books Downloader maakt het …
Laatste reactie door Trizomu, -
Convertxtodvd
door maxke006- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Ik gebruik al een hele tijd ConvertXtoDvd voor het converteren van films. Ik ben er heel tevreden over, toch heb ik enkele vragen: Je kan een lied toevoegen aan het menu, maar wanneer dit lied wordt afgespeeld duurt het maar 10 seconden of het begint al opnieuw, kan het niet wat langer? Je hebt ook je menu waarin play, settings en hoofdstukken staat. Hier kan je helemaal niks aan veranderen? Ik zou er graag een foto/lied willen aan toevoegen. Iemand enig idee hoe dat gaat? MVG Maxke006 Post Merge: januari 18, 2009, 06:40:12 pm Een deel ben ik achter gekomen... Er bestaat een template te downloaden op het forum van VSO, waarmee je alle menu van achtergrond,…
Laatste reactie door maxke006, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
wel heb een klein probleempje als mijn mijn ondertiteling heb toegevoegd en gebrand dan zijn de letters van de ondertiteling te groot wat kan ik doen om dit op te lossen ik gebruik subsync en winavivideo converter grts folksy
Laatste reactie door Michiel, -
avi2dvd met audiobit rate van 149 wat nu??
door Gast BASSIEROCK- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hallo, ik ben nieuw hier en nieuw met het downloade en branden van dvd\'s Ik heb nu een film gedowload en die probeer ik nu op dvd te krijgen. Het probleem is dat ik nu de audio bitrate van mn film moet kiezen in het progje avi2dvd. volgens g spot is mijn audio bitrate 149 maar dit kan je niet kiezen in avi2dvd wat nu? thnx for ur replies!
-
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb laatst de film Lion King 1 gedownload doet het perfect ook nog met ondertiteling O0 maar ze praten engels kan ik dat veranderen in nederlands???? alvast bedankt voor de hulp
Laatste reactie door miran102, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb 2 programma's geprobeerd avi2dvd en convertXtodvd, de tweede vond ik een heel fijn programma maar ik krijg bij beide programma's zo'n irritante reclame door de film heen, weet iemand een programma waarbij je dat niet krijgt? (zonder te kopen)
Laatste reactie door Charissaa, -
cover programmas
door Gast nummer1dj- 0 reacties
- 2,2k weergaven
zijn er mischien nog andere programmas die makkelijker zijn dan nero cover designer?ik kan daar niet zo mee overweg> hij print het niet in het goede formaat uit en ik weet niet hoe ik dat anders moet in stellen. dus mischien zijn er simpelere progies. alvast bedankt j :-[ongens
-
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb met subsync de subs gesyncroniseerd en dan op dvd gezet. Ik krijg ondertitels op tv te zien maar de synchronisatie is weer verkeerd. In de pc loopt het perfekt, maar niet op tv. Ik kom net van de winkel waar ik de dvd op een ander player probeerde en die had het ook. Ik zie dat subsync de srt's omzet in smi. Ligt het daar aan ? Hopelijk kan iemand helpen. Ik begin grijze haren te krijgen. :-[ Koen
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum, dus ik hoop dat ik op het goede forum zit. Heb een film gedownload en als ik derze in virtual dub open krijg ik de volgende melding: AVI: Variable bitrate (VBR) audio detected. VBR audio in AVI is non standard and you may encounter sync errors up to 10688ms when attempting to extract WAV files or processing the audio in Direct Dtream Copy mode. Full Processing mode is recommended to decompress or recompress the audio. (bitrate: 135.1 +/- 19.1 kbps) wat houd dit in en moet ik doen? Groetjes Jan
Laatste reactie door jasfas, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
[table][th] The Lone Ranger [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Deze film is 8 augustus 2013 uitgekomen Action/Adventure/Western John Reid (Armie Hammer) is een man van de wet die zich heeft omgevormd tot The Lone Ranger, de gemaskerde legende van rechtvaardigheid. Samen met zijn Indiaanse compagnon Tonto (Johnny Depp) bestrijdt hij hebzucht en corruptie. Beide onwaarschijnlijke helden zullen ook met elkaar moeten leren samenwerken. [table][th]Directe links naar een NZB, Torrent of download bestanden zijn hier niet te vinden op Duken.nl. Discussiëren, overleggen en Tips zijn toegestaan. Zie…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
hallo allemaal, kunnen jullie mij helpen bij het vinden van beauty and the beast de serie van 1987? ik heb er wel 1 gevonden maar daarbij zijn geen nederlandse subtitles dus daar heb ik nog vrij weinig aan. Misschien dat jullie wel een tip hebben waar ik deze kan vinden met wel de ondertiteling erbij.
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
he luitjes, ik heb ff een vraagje en misschien dat jullie me kunnen helpen.ik heb een ondertiteling onder een film gezet via virtualdup en dat ging verder goed, maar dan moet je een frameserver opzetten waar je een filenaam moet opgeven, bijv film.vdr. bij de volgende stap moet je datzelfde bestandje weer openen in tmpgenc en daar krijg ik steeds een foutmelding. ik kan de ondertiteling via virtualdup wel zien, maar via tmpgenc krijg ik hem niet meer te zien en blijft de frameserver op 0 staan. wie zou mij kunnen helpen? groetjes johan
Laatste reactie door Eagles, -
dvd branden
door rayman- 4 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb de dvd van de lama's gedownload. het probleem is dat het de hele dvd is dus er zitten voorstukjes in en begin menu's. normaal brand ik dvd door het progamma convertxtodvd maar dan krijg je niet alles op de goede volgorde. je hebt dan geen menu. je hebt op de dvd van de lama's 13 filmbestanden al open je die met convertxtodvd dan vraagd die dit is een dvd bestand wilt u de andere ook openen al doe je dan ja krijg je een dvd met allemaal stukjes door elkaar. wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
yow, ik ondertitel mijn avi's altijd met agk (auto gordian knot ).Ik vind mijn srt lettertype te klein en wil het vergroten, maar het doet niets. Ik heb met verschillende programma's mijn srt groter gemaakt en ze dan geladen in agk maar ze blijven even klein weet hier iemand een oplossing voor. :cool2:mercikes
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik had met succes de film Jackass Number Two gedownd. Ik wou in bitcomet de gedownde torrent reinigen maar toen verwijderde bitcomet ook de film! Ik vind hem nergens meer terug en hij kwam ook niet in de prullemand terecht .. Weet iemand hoe ik de film kan terug vinden/halen ? Dank Niels .. :cool2:
Laatste reactie door Nielszz,
