Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Popcorn Time, de illegale streamingdienst telt 100 duizend actieve Nederlandse gebruikers. Indrukwekkende cijfers voor de illegale streamingdienst Popcorn Time. Deze Netflix-achtige dienst waarmee je series en films kunt afspelen, telt in Nederland zo’n 100 duizend actieve gebruikers. De dienst is op 1,3 miljoen Nederlandse apparaten geïnstalleerd die Windows, Mac, Linux [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 329 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 30 september tot 6 november. Deze week staat de film ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ bovenaan, gevolgd door ‘Toy Story 4’ en ‘Spider-Man: Far from Home’ maakt de top drie weer compleet. Week 40 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daar…
Laatste reactie door William1, -
ACT-bestand
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 2.8k weergaven
weet iemand waarmee ik een ACT-bestand kan openen??
-
outlook mappen
door 4december- 0 reacties
- 1k weergaven
Mijn laptop is gecrasht. En er was geen redden meer aan. Ik heb een nieuwe moeten aanschaffen. Ik heb een hard disk casing gekocht om te kijken welke progammas/files nog gered konden worden. Dat zijn er gelukkig veel geweest. Alleen mijn aangemaakte mappen in outlook kan ik nergens vinden. Heeft iemand een tip waar ik deze onder kan vinden? Reacties zijn van harte welkom. Want deze mappen bevatten best wel belangrijke info
Laatste reactie door 4december, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 43 – 2013. Deze week staat ‘Turbo’ bovenaan, gevolgd door ‘Despicable Me 2’. ‘Man Of Steel’ maakt de top drie compleet. Week 43 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Turbo is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 624 weergaven
Het Europese Hof van Justitie is begonnen met behandeling van de zaak die door stichting Brein tegen kabelbedrijf Ziggo is aangespannen. Het gaat om blokkering van torrentsite The Pirate Bay. De Nederlandse Hoge Raad heeft het Europese Hof van Justitie gevraagd zich over deze zaak te buigen. De Hoge Raad vernietigde de afwijzing van blokkering door het Gerechtshof, maar wil wel de visie van de hoogste Europese gerechtsinstantie inzake de blokkering van The Pirate Bay weten. Ziggo en XS4All werken samen Ziggo wordt in de Europese rechtsgang bijgestaan door XS4All. Beide internetproviders vinden de blokkering van de torrentsite onterecht omdat de sitebeheerder…
- 0 reacties
- 751 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 11. Deze week staat ‘The Grey’ bovenaan, gevolgd door ‘Machine Gun Preacher’. ‘The Three Musketeers’ maakt de top drie compleet. Week 11 zijn er 2 nieuwkomers in ons overzicht. The Grey is voor de derde keer de meest gedownloade film. De data van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 40. Deze week staat ‘Stolen’ bovenaan, gevolgd door ‘Ice Age: Continental Drift’. ‘That’s My Boy’ maakt de top drie compleet. Week 40 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. Stolen is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 1 – 2015. Deze week staat ‘Gone Girl’ bovenaan, gevolgd door ‘Penguins of Madagascar’. ‘The Interview’ maakt de top drie compleet. Week 1 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Gone Girl is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
NTSC naar PAL
door Gast c4ssh3rn- 0 reacties
- 2k weergaven
weet iemand een proggie waarmee ik ps2 ntsc spellen kan omzetten naar een pal versie?
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hoi, ik heb een externe hardeschijf wd 2 Tb gekocht. om de raid te veranderen van 1 naar 0, moest ik de bijgeleverde cd gebruiken. Het probleem was dat de cd niet opstartte. ik kreeg de melding:to run this program,version 9 or greater of the flash activeX control is needed. Ik heb dat al geinstalleerd en vervolgens toen ik de cd wilde opstarten kreeg ik na het afsluiten van een blanco windowscherm de melding: acces violation at adress 100503B3 in module flash6.ocx.readofadress00000000. enig idee wat ik moet doen?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Het blokkeren van downloadsite The Pirate Bay door Nederlandse internetproviders heeft geen effect gehad. Het aantal Nederlanders dat films, series, boeken en games downloadt is zelfs toegenomen. Op last van de rechter blokkeren Nederlandse internetproviders sinds mei vorig jaar de toegang tot The Pirate Bay. De onderzoekers deden vorig jaar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 599 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 31 oktober tot 6 november 2016. Deze week staat de film ‘Finding Dory’ bovenaan, gevolgd door ‘The BFG’ en ‘Suicide Squad’ maakt de top drie compleet. Week 44, zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Finding Dory is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via het programma qBittorrent. Als u de films …
- 0 reacties
- 533 weergaven
Voor het eerst is een complete nieuwe seizoen van een succesvolle tv-serie gegijzeld. Een Amerikaanse hacker die toeslaat onder de naam The Dark Overlord dreigde het vijfde seizoen van de hitserie ‘Orange Is The New Black’ gratis online te dumpen als producent Netflix hem geen losgeld wil betalen. Inmiddels zijn de beelden geplaatst op de torrensites zoals the pirate bay. Net als bij een echte gijzeling had The Dark Overlord al duidelijk gemaakt dat hij serieus was: de eerste aflevering van seizoen 5 stond al eerder op een illegale website, zo meldt de Britse krant The Guardian. Volgens The Guardian heeft de beruchte hacker meer series in zijn greep. Hoeveel …
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Bittorrent lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Het downloadprogramma voor torrents ziet het aantal gebruikers de afgelopen jaren flink slinken, terwijl vooral Netflix enorm groeit. Onderzoeksbureau Sandvine bekijkt twee keer per jaar welke programma’s, websites of diensten het grootste deel van het internetverkeer voor hun rekening nemen. TechCrunch bekeek de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van week 49 – 2015. Deze week staat de film ‘Maze Runner: The Scorch Trials’ bovenaan, gevolgd door ‘Goosebumps’. ‘Hate Story 3’ maakt de top drie compleet. Week 49 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Maze Runner: The Scorch Trials is […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 391 weergaven
Hoewel de meeste Westerse torrent-site gebruikers bekend zijn met reuzen zoals The Pirate Bay en RARBG, is er ook een bloeiende BitTorrent-scène in het Verre Oosten. Miljoenen internetgebruikers in landen als China, Zuid-Korea, de Filippijnen, Thailand en Vietnam negeren de regels die opgesteld zijn ter bescherming van Content, maar grotendeels vanwege taalbarrières worden hun activiteiten niet gerapporteerd in Noord-Amerika en Europa. Ook bijdragen aan het tekort aan nieuws, zijn de relatief lakse auteursrechtregimes in sommige van deze regio's. Vervolging is in die landen vrij schaars dus het is interessant om te lezen dat een rechtbank in China zojuist een vo…
-
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19420.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 7 – 2013. Deze week staat ‘The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2’ bovenaan, gevolgd door ‘Company of Heroes’. ‘Skyfall’ maakt de top drie compleet. Week 7 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Twilight Saga [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
Kabinet: Nederland heeft per direct downloadverbod Door Joost Schellevis, donderdag 10 april 2014 12:47, reacties: 859, views: 162.253 • Feedback Het is in Nederland per direct verboden om auteursrechtelijk beschermd materiaal te downloaden uit illegale bron, bijvoorbeeld via torrentsites en nieuwsgroepen. Dat stelt het kabinet in een reactie op een uitspraak van het EU-hof. Eerder op donderdag oordeelde het Europese Hof van Justitie dat Nederland het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal uit illegale bron niet mag toestaan. Daarmee is in feite een downloadverbod ingevoerd dat per direct geldt, aldus het kabinet. "Dat betekent dat het downloaden ui…
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
De nieuwe domeinnamen van The Pirate Bay in Groenland zijn vanochtend vroeg offline gehaald door het bedrijf dat de .gl-extensie uitgeeft. Onlangs veranderde The Pirate Bay van domein in verband met de dreiging van in beslagname van haar domeinnaam in Zweden. Vooruitlopend op deze dreiging besloot de torrentsite te verhuizen naar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 992 weergaven
Het is in Nederland vanaf nu verboden om auteursrechtelijk beschermd materiaal te downloaden uit illegale bron, bijvoorbeeld via torrentsites en nieuwsgroepen. Dat stelt het kabinet in een reactie op een uitspraak van het EU-hof. Niet alleen degene die het illegale materiaal online zet, maar ook degenen die het downloaden zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 795 weergaven
Lekker het weekend in? Ubisoft laat weten dat je de pc-versie van Far Cry 3: Blood Dragon tijdelijk gratis kunt downloaden via de Ubisoft Club-site. Het aanbod is geldig vanaf 9 november en loopt tot 6 december. Ubisoft geeft al enige tijd games gratis weg om het dertigjarig jubileum van het bedrijf te vieren. Zo maakte de studio in het verleden onder andere Beyond Good and Evil en Prince of Persia: The Sands of time gratis beschikbaar. Far Cry 3: Blood Dragon is een spin-off van de Far Cry-serie. De game is geïnspireerd door tv-series en films uit de jaren 80. Zo wordt de stem van de hoofdpersoon in Blood Dragon ingesproken door Michael Biehn (The Terminator, A…
- 0 reacties
- 591 weergaven
Mediaspelers die zo zijn ingesteld dat je er zonder te betalen films, tv-series en -zenders mee kunt kijken, kunnen niet door de beugel, las ik bij de NOS. Het Hof van Justitie oordeelde woensdag (zaak C-527/15) dat een mediakastje dat geleverd wordt met links naar illegaal aanbod zélf inbreuk maakt op het auteursrecht. Oh, en streamen uit illegale bron is inderdaad inbreuk op auteursrechten. De uitspraak is het gevolg van een Nederlandse rechtszaak van stichting Brein tegen het bedrijf Filmspeler.nl, waarbij de discussie zich toespitste over de vraag allereerst of streamen wel onder het downloadverbod valt, en daarna of een link naar een illegale stream dan op zichz…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35688.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,