Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 18 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.357 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,2k weergaven
Tim Kuik, directeur van Stichting Brein, ziet een belangrijke rol voor providers bij de strijd tegen de schending van auteursrechten op het internet. “De angst om te moeten optreden als politieagent is op niets gebaseerd.” Auteursrechtenorganisatie Stichting Brein zette zich de afgelopen tijd vooral in tegen The Pirate Bay. De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Als je op Googled naar het woord Popcorn, dan kom je eerder uit bij de film en series streamingdienst Popcorn Time dan bij de Wikipedia-pagina over de snack popcorn. Torrentfreak schrijft daar over. Popcorn Time is het bovenste zoekresultaat in onder meer Nederland, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Daarmee […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb iets voor de WII gedownload en gebrand en als ik de dvd erin stop geeft hij als opmerking systeemsoftware bijwerken. Ik heb eens gehoord dat ik dat beter niet kan doen. Klopt dat? wie kan me helpen?
Laatste reactie door creaine, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ondertitelsites Bierdopje.com en Simply Releases stoppen ermee na een sommatie van Stichting Brein. Op deze sites worden zelfgemaakte ondertitelbestanden voor films en series (‘fansubs’) aangeboden, hetgeen de toorn van Brein heeft afgeroepen. “We snappen dat dit voor onze gebruikers en vertalers als een klap zal komen en frustratie zal opwekken [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig. [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25495.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25495.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
ik doe mijn usb met mij r4 chip in mijn computer en er gebeurt niks . ligt het aan de usb of de r4 card of doe ik iets fout. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door divicento, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Lieve leden, Binnen de website draait Gravatar. Hiermee kan je reageren op nieuwsberichten, handleidingen etc. Je bent automatisch ingelogd bij de reacties. Een Wereldwijd Erkende Avatar Jouw Gravatar is een afbeelding welke je volgt van website naar website naast je naam waneer je handelingen verricht zoals het plaatsen van een reactie of een artikel in een blog. Avatars helpen je reacties op blogs te identificeren. Dus waarom niet op elke website ? http://nl.gravatar.com/ Is natuurlijk niet nodig, maar misschien wel handig. Gebruik is dus helemaal niet noodzakelijk, maar als je je afvraagt waar mijn Avatar vandaan komt...
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 20 – 2014. Deze week staat ‘RoboCop’ bovenaan, gevolgd door ‘Jack Ryan: Shadow Recruit’. ‘3 Days To kill’ maakt de top drie compleet. Week 20 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. RoboCop is voor de tweede [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24571.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,2k weergaven
Stichting Brein heeft de radiodienst GBC Radio via de rechter gedwongen te stoppen met zijn activiteiten op last van een dwangsom van tweeduizend euro per dag. De zender bood via de site Gezellig Kletsen de mogelijkheid tracks aan te vragen die vervolgens streaming gedraaid werden. GBC Radio verkreeg inkomsten uit zijn dienst, maar beschikte niet over de vereiste muzielicentie om materiaal waarop rechten berusten uit te zenden, meldt Brein. Met een rechterlijk ex-partebevel is de zender gedwongen offline te gaan. Als de zender niet aan het bevel zou voldoen, zou GBC Radio tweeduizend euro per dag moeten betalen met een maximum van vijftigduizend euro. Brein heeft de…
Laatste reactie door Femke, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 45. Deze week staat ‘Total Recall’ bovenaan, gevolgd door ‘The Watch’. ‘Ted’ maakt de top drie compleet. Week 45 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. Total Recall is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 35 – 2014. Deze week staat ‘Maleficent’ bovenaan, gevolgd door ‘Godzilla’. ‘The Fault in Our Stars’ maakt de top drie compleet. Week 35 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Maleficent is voor de derde keer de meest [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28509.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27020.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 31 – 2014. Deze week staat ‘Divergent’ bovenaan, gevolgd door ‘Captain America: The Winter Soldier’. ‘The Expendables 3’ maakt de top drie compleet. Week 31 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Divergent is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
Wat betekent de contractdispuut van Trey Hendrickson voor de toekomst van de Bengals?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Forumdiscussie: Contractproblemen bij de Bengals Gebruiker: SportsFan123 Hey allemaal! Ik hoorde dat Trey Hendrickson moeilijkheden heeft met zijn contract bij de Bengals. Wat is er precies aan de hand, en wat betekent dit voor het team? Expert: FootballGuru88 Hallo SportsFan123! Goed dat je dit aanhaalt. De situatie met Trey Hendrickson is best complex, maar ik zal het simpel uitleggen. Trey Hendrickson is een sterspeler voor de Bengals en hij leidde de NFL in sacks vorig seizoen met 17.5. Dat betekent dat hij de quarterback van de tegenstander vaak heeft weten te "sacken" of de grond in te duwen. Maar ondanks zijn geweldige prestaties, wil hij nu een nieuw contract…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35786.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 12 reacties
- 1,2k weergaven
Een illegale versie van hoge kwaliteit van de film Aquaman verscheen gisteren online. De 4K-release wordt verondersteld afkomstig te zijn van iTunes, waardoor dit de eerste 2160p-film zou zijn die rechtstreeks uit de movie store van Apple zou worden gedownload. Het is onduidelijk hoe het bestand is verkregen. Illegale kopieën van films verschijnen elke dag online in verschillende formaten, zoals CAM, DVDRip, WEBRip en Web-DL. De laatste, die meestal afkomstig zijn van streaming- en downloaddiensten zoals Netflix, Amazon of iTunes, hebben zich in de loop der jaren bewezen als een betrouwbare bron voor piraten. Hoewel de meeste releases niet ongewoon zijn, werd e…
-
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
dag beste mensen ik ben opzoek naar iemand die weer wat haakpatronen wil gaan uploaden. ik ben door me voorraad heen en zou wel heel blij worden van wat nieuwe patronen. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik zal ze gretig afnemen. greetz johan
- 18 reacties
- 1,2k weergaven
Brein heeft een schikking getroffen met een man die recente muziekalbums op usenet zette. De stichting vroeg een usenetprovider de gegevens van de uploader te overhandigen, die dat vervolgens deed. De uploader heeft een schikking van 10.000 euro getroffen om een rechtszaak te voorkomen. Brein claimt dat de man verantwoordelijk was voor het naar usenet uploaden van de laatste albums van Ed Sheeran, Justin Timberlake en Bløf. Details over de omvang van de inbreuk op auteursrechten geeft Brein verder niet, maar de stichting spreekt van een 'grootschalige uploader'. Brein-directeur Tim Kuik erkent dat de meeste uploaders bestanden onbaatzuchtig delen en alleen uit z…
Laatste reactie door ShadowMaster, -
TV software
door Nigel- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo ik wil dingen opnemen maar dan heb ik een tv software nodig. Ik ken er heel veel. maar welke is het best. Als hij wat kost kan je dan ff de torrent zoeken?( hoeft niet)
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi ik ben begonnen met het spel damnation voor pc ik ben nog bij het begin en op een gegeven moment moet ik op een touw springen en dan naar beneden glijden maar ik kan nergens de knop vinden waarmee ik naar beneden kan g;lijden ebn ik heb alles al geprobeert wie helpt mij????????????
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 51. Deze week staat ‘The Inbetweeners Movie’ bovenaan, gevolgd door ‘Cowboys and Aliens’. ‘Moneyball’ maakt de top drie compleet. Week 51 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. The Inbetweeners Movie is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35636.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 52. Deze week staat ‘Taken 2’ bovenaan, gevolgd door ‘This Is 40’. ‘Killing Them Softly’ maakt de top drie compleet. Week 52 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. Taken 2 is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,