Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ / mIRC. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28567.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
speakers line in
door Maserati- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hey ik heb om audio te krijgen van mijn xbox voor me lcd scherm een adaptertje gekocht. ik heb alles precies net als hier gedaan: alleen in die filmpje zegt hij dat je het in line in moet stoppen en vervolgens unmute, dat heb ik ook gedaan en alleen ik kan niet "select" zoals hij dat doet want ik heb vista en hij xp. weet iemand misschien hoe ik toch geluid kan krijgen via line in? ps. als ik mijn audio kabels meteen in mijn speakers doe dan krijg ik wel geluid alleen hij staat veels te hard en ik kan hem ook niet zachter zetten met de volumeregelaar.
Laatste reactie door Maserati, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik wil graag dat mensen een comment kunnen achterlaten op mijn website ZONDER dat ze daarvoor naar een andere pagina worden gelinkt. Dus bijvoorbeeld zoiets: http://fm.manutd.nl/content/view/2976/352/ maar dan op mijn homepage. Weet iemand hoe dit moet? Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39070.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 940 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 23 – 2013. Deze week staat ‘The Hangover Part 3’ bovenaan, gevolgd door ‘Dead Man Down’. ‘Jack The Giant Slayer’ maakt de top drie compleet. Week 23 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Hangover [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Bericht van een doneeractie dichtbij huis: https://www.doneeractie.nl/lieve-aiden-rust-in-vrede/-29812 Lieve Aiden, rust in vrede. Hoe in 1 klap hun mooiste droom in de gruwelijkste nachtmerrie veranderde. Afscheid nemen. Na 38,3 weken zwangerschap, leek 17 augustus zo voorspoedig te beginnen voor mijn zusje en haar man. Helaas bleek niets minder waar te zijn… De pasgeboren Aiden Roy Voetel was grijs, slap, ademde niet, reageerde niet en had enkel een hartslag. 4 uur naar de bevalling werd hij vanuit Hoorn met spoed per ambulance naar het VUMC gebracht. Middels eigen vervoer zijn ook de kersverse vader en moeder hier achteraan gebracht. Aiden kwam op de In…
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Misschien een erg late reactie (school) maar kan iemand mij nog helpen? Heb het probleem nog steeds. Er is ook een nieuw probleem bijgekomen: als ik bestanden verwijder, dan komen ze weer terug bij het opstarten! :-[ Kan ik mijn harde schijf ook laten opsturen naar zo'n recovery bedrijf? kennen jullie een goede met ook goede prijzen? HELP! :'( :'( :'(
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 902 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van week 51 – 2015. Deze week staat de film ‘The Intern’ bovenaan, gevolgd door ‘The Peanuts Movie’. ‘The Martian’ maakt de top drie compleet. Week 51 zijn er zes nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Intern is voor de eerste keer de meest […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 473 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 16 mei. tot 22 mei 2016. Deze week staat de film ‘Captain America: Civil War’ bovenaan, gevolgd door ‘How To Be Single’ en ‘The Huntsman: Winter’s War’ maakt de top drie compleet. Week 20 16 mei tot 15 mei, zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Captain America: Civil War is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze …
- 0 reacties
- 849 weergaven
Brein heeft een schikking van 7500 euro getroffen met een man die volgens de stichting meer dan 1500 afleveringen van tv-series op usenet zette en deze vervolgens vindbaar maakte via spotwebsites. De schikking werd getroffen na een ex-parte beschikking. Brein stelt in zijn ex-parte bevel van oktober dat de man wekelijks nieuwe afleveringen op usenet zette van onder andere de series Arrow, The Blacklist, The Flash, Suits en Person of Interest. Via overeenkomende message-id's wist Brein aan te tonen dat de uploader ook degene was die de bestanden via spots vindbaar maakte. Hoe de organisatie precies achter de identiteit kwam is niet bekend. Volgens de stichting z…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 266 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 14 november tot 20 november. Deze week staat de film ‘The Lion King’ bovenaan, gevolgd door ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ en ‘Toy Story 4’ maakt de top drie weer compleet. Week 42 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Lion King is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. V…
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15455.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma Algemeen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27082.msg111790#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 36 – 2014. Deze week staat ‘How To Train Your Dragon 2’ bovenaan, gevolgd door ‘Maleficent’. ‘A Million Ways To Die In The West’ maakt de top drie compleet. Week 36 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 407 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 16 oktober tot 22 oktober. Deze week staat de film ‘War for the Planet of the Apes’ bovenaan, gevolgd door ‘The Dark Tower’ en ‘Spider-Man: Homecoming’ maakt de top drie compleet. Week 42 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. War for the Planet of the Apes is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films …
- 0 reacties
- 288 weergaven
Om je online accounts te beveiligen, heb je sterke en unieke wachtwoorden nodig. Speciale tekens, kleine letters en hoofdletters door elkaar en het liefst zo lang mogelijk. Al deze wachtwoorden onthouden, is niet te doen. Daarom is het raadzaam om gebruik te maken van een wachtwoordmanager: een digitale kluis die al je wachtwoorden bewaart. Dankzij deze kluis hoef je slechts één sterk hoofdwachtwoord te onthouden. Dit vormt de toegang tot alle andere wachtwoorden. Er zijn echter veel verschillende wachtwoordbeheerders op de markt, die allemaal hun eigen voor- en nadelen hebben. Zo bestaan er verschillen in de beschikbare functies, gebruiksvriendelijkheid en de m…
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Rippen/Kopieeren . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15462.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26302.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35962.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39083.0[/iurl]
- 0 reacties
- 275 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 8 mei tot 14 mei. Deze week staat de film ‘Ghost in The Shell’ bovenaan, gevolgd door ‘xXx: Return of Xander Cage’ en ‘Logan’ maakt de top drie compleet. Week 9, zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Ghost in The Shell is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via het programma qBittorrent. Als…
VERPLAATST: avi2dvd
door Duken- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15463.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 15 – 2014. Deze week staat ‘The Machine’ bovenaan, gevolgd door ‘Ride Along’. ‘The Nut Job’ maakt de top drie compleet. Week 15 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Ride Along is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 631 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 14 november tot 20 november 2016. Deze week staat de film ‘War Dogs’ bovenaan, gevolgd door ‘Jason Bourne’ en ‘Doctor Strange’ maakt de top drie compleet. Week 46, zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. War Dogs is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via het programma qBittorrent. Als u de films …
- 0 reacties
- 805 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 44 – 2013. Deze week staat ‘Red 2’ bovenaan, gevolgd door ‘We’re The Millers’. ‘The Last Days on Mars’ maakt de top drie compleet. Week 44 is zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Red 2 is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,