Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
Utorrent, poorten?
door Ja-Nee- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ben nieuw hier, dus ik heb geen idee hoe het allemaal werkt. Maar ik heb nu een probleempje.. Ik heb utorrent net gedownload, en nu vraagt het of ik een poort moet aanmaken ofzo? Ik heb al de uitleg van deze site geprobeerd. Maar ik snap er echt niks van, ben niet echt technisch aangesteld.. Kan iemand me aub helpen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Ja-Nee, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo mijn waarde vrienden. Mijn werkgever heeft mij 2 dingen gegeven. Een V&D bon voor €150,- (nee, ik maak geen grapje was het maar zo ) Hij heeft mij ook een Parrot Bebop Drone gegeven. (ik had het de afgelopen 3 maanden over niets anders in het koffiehok) Wij hadden het er vaak over maar over en nou heb ik er een! Ik vraag mij af... hoe kan ik de afstand verlengen? Afstand schijnt ruim 1,5 kilometer te zijn voordat ie op autopiloot terugkomt. Hoe kan ik er 3 of beter nog 10 kilometer van maken? Fijne kerstdagen en SUPER gelukkig nieuwjaar. I love You DudeS. B@fMan :mad: HAPPY HAPPY JOY JOY.
Laatste reactie door B@fman, -
vaag probleem...
door #JOEPIE#- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, Sinds kort doet mijn pc heel raar. Icoontjes op het bureaublad vallen weg, zijn maar half te zien of je kunt er niet op klikken. Windows Verkenner loopt constant vast. Als ik op de start knop druk dan zie je alleen de schermafbeelding enzo.. Heel irritant. Hij is ook heel sloom. Ik heb eens gekeken bij het geheugen (heb 3 GB) Daar zegt ie dat Explorer.exe wel 1,2 GB gebruikt, dat hoort toch niet zo!!! (en soms zelfs wel 2,89 GB!!!) Is het misschien een virus?? HELP!!! #JOEPIE#
Laatste reactie door headsh0t, -
vaag probleempje,,
door mamiek- 9 reacties
- 2.9k weergaven
hewj kep een probleempje,, op onze computer beneden heeft iemand die voor mijn vader werkt ingesteld dat mijn zus niks kan downloaden van limewire enzo,, maar hoe kan ik dat uit/aan zetten want ik heb een raar probleem met mijn com naar printer maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. ik wil graag weten hoe je uit/aan kan zetten van zoiets want ik heb nero startsmart beneden nodig kunnen julliej mij helpen? PS bietjuh vaag verhaal daarboven maar probeer et mar te begrijpe.
-
- 0 reacties
- 854 weergaven
Na de inval bij MegaUpload neemt de populariteit van cyberlockers flink af. Downloaders kiezen massaal voor The Pirate Bay. De snelle opkomst van cyberlockers begin jaren nul was verrassend. Bestanden downloaden door een minuut te wachten en op een knop te drukken: het kon niet simpeler. Aan de populariteit van cyberlockers kwam [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Weet iemand een echt goede site om een vakantiehuisje te zoeken. Dus dat je de plaats invoert, aantal personen en van wanneer tot wanneer. En vooral: Als je de prijs ziet staan dat het de echte prijs is en er niet nog 50 euro schoonmaakkosten overheen gaan. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Maartenn, -
Van .Tk Site Naar .NL
door Gast chrissie- 4 reacties
- 3k weergaven
Hoi Duken, Hoe maak ik van een .Tk een .NL Site. Want Ik heb een .tk site maar ik wil hem naar nl make. is daar een gratis site voor. -=Alvast Bedankt=-
-
- 1 reactie
- 4k weergaven
Hoe kan ik 2 ondertitels naar 1 omzetten? Of gaat het ook goed als ik bij het converteren gewoon beide subs toevoeg?
Laatste reactie door Eagles, -
Van avi naar MPEG-4
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 5.9k weergaven
Hoe converteer ik avi-files naar MPEG-4 (voor op mijn Samsung E900)
-
Van de partij
door Gast harrie02- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Jaja, ik ben ook v/d partij! Het zou zeker wel tof zijn als het zou kunnen! Misschien zou je al een datum kunnen vertellen rond welke periode je het wil doen, en dan topic op de site beginnen met \"most wanted\" ofzo, want dadelijk komt iedereen met dezelfde films! Just try to help :kiss:
-
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Ik vraag me af of dit zou lukken ik heb namelijk met mijn camera geluiden opgenomen maar niets gefilmd. Heb dat op mijn pc geplaatst en dat is nu een IFO bestand. Zou ik nu dat bestand op een cd rom kunnen branden zodat we dat kunnen afspelen met een cd speler. Heb het al geprobeerd maar mijn cd spelers vinden geen disk zou ik dat bestand moeten veranderen en zo ja hoe doe je dat? Ik weet echt niet hoe ik er moet aanbeginnen. Alvast bedankt. Groetjes
- 6 reacties
- 2.5k weergaven
hallo een vraagje.. ik download films.. ik kijk bijna elke dag films.. alleen het irritante is om op cd te zetten, en ook irritant om op de laptop te kijken met zo'n klein beeld.. daarom een vriend van mij heeft een pc die sluit die aan op de tv en kijkt daar zn films ( via de pc ) nu is mijn vraag kan dat met mijn laptop ook ? ik heb het aan me vriend gevraagd maar da had zijn broer gedaan dus hij weet er niks van af.. dus kan ik dat ook met mijn laptop en hoe ?? laptop: Acer Aspire 5720Z ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen alvast bedankt!
Laatste reactie door AriiFii, -
van pc naar tv
door smartass- 11 reacties
- 4.5k weergaven
heej ik wil m'n laptop op de tv aansluiten.. maar als ik dit doe heb ik alleen maar zwart/wit beeld en het geluid gaat nog via de boxen van m'n laptop.. en aan de tv zal het waarschijnlijk niet liggen.. want hij is net nieuw.. ik heb een ati radeon xpress 200m videokaart.. en als dvd-decoderfilter gebruik ik powerdvd.. in de handleiding op deze site stond ook iets over pal-b-mode... hoe doe ik dat. m'n videokaart in de pal-b-mode zetten? alvast bedankt!
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 6 reacties
- 2.9k weergaven
hallo, ik wil beelden van mijn videocamera overzetten naar pc. ik heb een kabel waarmee ik hem via usb kan aansluiten, maar ik heb geen software ervoor. kan iemand mijn vertellen hoe ik die beelden toch op pc krijg? alvast bedankt
- 0 reacties
- 562 weergaven
Deze keer geen waarschuwing(en), geen update/upgrade van een programma of OS of één of ander (zeer)goed programma. Maar deze keer een terugblik in de tijd, in de computertijd geldt dit als een eeuwigheid voor de tijd die is verstreken tot de dag van vandaag, een kleine geschiedenis les dus. Samenvatting: Gebruikersinterfaces hebben de voorbije halve eeuw grote veranderingen doorgemaakt. We sommen de belangrijkste mijlpalen voor je op. De eerste grafische user interface (GUI) zag al in de jaren 60 het levenslicht. Een halve eeuw later vallen de gebruikersinterfaces niet meer te vergelijken met de software van weleer. We blikken terug op de belangrijkste mijlpalen…
- 18 reacties
- 1.9k weergaven
Belangrijk leesvoer voor klanten van de internetproviders KPN, UPC, T-Mobile, Tele2 en Telfort. Want vanaf vandaag is het dan zover, ook deze internetserviceproviders moeten vanaf dan hun klanten de toegang tot The Pirate Bay ontzeggen. Dit naar aanleiding van een uitspraak van de rechtbank in Den Haag, die twee weken geleden Stichting [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door marcelvn, -
- 19 reacties
- 2.2k weergaven
En toen was het 18 november; Sinterklaas kwam in het land en een aantal grote Nederlandse torrent communities gingen uit het land en offline. De volgende torrent communites zijn offline gegaan: butterfly-secrets.info, dutch-pirate.org, dreamplace.biz, hollandseknallers.biz, mediamaatjes.org, muziekparadijs.biz, quality-place.biz en the-unbreakables.net. De verhuurder van de webservers voor deze torrent sites zou benaderd zijn door Brein met een boete en het verzoek om de webhost offline te halen. Daarna hebben diversen andere Nederlandse torrents sites welke door dezelfde verhuurder de website online konden houden eieren voor hun geld gekozen en "vrijwillig" de torre…
Laatste reactie door William1, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
De favoriete downloadsite Kickass Torrents is offline gehaald. Dat betekent dat veel downloaders op zoek gaan naar alternatieven, maar downloaden van onbekende torrentsites is alsof je door een mijnenveld moet navigeren. Downloaden mag natuurlijk niet, maar áls je het doet, doe het dan veilig. Hier zijn 5 tips om torrents binnen te halen zonder je systeem in gevaar te brengen en toch anoniem te blijven. 1. Te mooi om waar te zijn? Dat is het waarschijnlijk ook Op internet gelden dezelfde regels als in het echte leven: Als iets té mooi is om waar te kunnen zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook. Als je daarom een torrent tegen komt van een film die net in d…
Laatste reactie door TiTaTo, -
- 12 reacties
- 3.3k weergaven
Ik heb een klein vraagje weet iemand of het veilig is om van download.com te downloaden?
Laatste reactie door Fredpascal, -
veiligheid
door Gast samaboy- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, Waneer ik het bestand van \"bittornado\" wil afhalen is het risico dan groot om een virus op mijn pc te krijgen die onherstelbare schade kan aanrichten? :S
-
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Beste, Ik heb 2 pc's thuis . Maar als ik mijn pc aanpas bv. een nieuwe achtergrond wil ik dat ook op mijn andere pc . En dan moet ik dat ook op mijn andere pc doen Dat gaat nog . Maar als ik van die super grote aanpassingen doe is het wel lastig om het op die andere pc ook te doen Dus kan het niet als ik op mijn 1ne pc iets aanpas dat het direct op mijn andere ook is aangepast en ook omgekeerd ? Bedankt
Laatste reactie door E7691, -
- 3 reacties
- 4.1k weergaven
Heykes, ben op zoek naar een webshop die verbatim dual layers verkoopt voor m'n xbox games te branden maar vindt precies nergens een shop die ze verzend naar Belgie > Ik zou een spindel van een 10tal dvd'kes willen, in Het computer winkeltje (Belgische pc shop) verkopen ze een spindel van 25 voor 99€, das me net ietske teveel Greetz
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 3 reacties
- 16.3k weergaven
Hallo allen! Ik heb mijn Wii omgebouwd, en nu moet ik nog spelletjes branden! Daarvoor moest ik de Verbatim DVD-R schijfjes aanschaffen. Mijn vraag is nu: waar kan ik die (het voordeligst) aanschaffen? Waar kopen jullie deze schijfjes? Dank je wel! :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
XS4ALL signaleert een stijging in torrent-verkeer sinds het verbod op The Pirate Bay en heeft een goed advies voor BREIN. Anti-piraterij stichting BREIN verheugde zich gisteren met hun zelf gebrachte nieuws dat het bezoek aan The Pirate Bay gekelderd is. Dat maakten ze op uit een rapport dat stoelt op de Alexa-lijst van [...] Het volledige artikel bekijken
- 16 reacties
- 5.1k weergaven
Hey, Ik ben van plan om me meer te gaan verdiepen in Bitcoins. In mij geval wil ik bijvoorbeeld een VPN of Payserver met Bitcoins gaan betalen Omdat dit allemaal nieuw voor me is, was ik benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben. De eerste vragen die ik hierover heb: Bij welke websites kun je het beste Bitcoins kopen. Welke Wallet kun je het beste gebruiken. Is Bitcoin echt anoniem als je bijvoorbeeld bovenstaande ermee wilt betalen? Alvast bedankt voor de reacties.
Laatste reactie door Trizomu,