Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 3.2k weergaven
[img size=300]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/virtualbartender.jpg http://www.virtualbartender.beer.com/tammy.swf Commands: air guitar angry banana be a pimp blow bottle butt can cowboy dance on bar fight fire grab gun gymnastics hair handstand headbang hummer I love you jedi karate kiss knee lap dance laugh lick light lollipop macarena magazine magic message muscle number orgasm pat head pillow pour beer pour beer on self pushup rap remove clothes riverdance robot shake shake your booty show breast spin splits sunshine supermodel sw…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 4.5k weergaven
Klopt het dat virual dub geen mpeg bestanden pakt??? Is er een programma waar het wel mee kan? Kom nl. geen steek verder... Groet, Lot
Laatste reactie door Fuzzy Logic, -
VirtualDub Error
door WuLLe- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Als ik een bepaalde film in VirtualDub wil laden krijg ik de volgende error: Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Laatste reactie door WuLLe, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
wat wil het zeggen als ik een mededeling krijg dat mijn virtuel geheugen te weinig is en wat kan ik daar aan doen?
Laatste reactie door yvon, -
Virtuele schijf
door Tinuske- 3 reacties
- 1.9k weergaven
k heb ene vraagje, ik heb op mijn PC windows Vista staan maar ik wouw er een virtuele schijf bij weten jullie of dat gaat met windows vista?
Laatste reactie door Duken, -
VIRUS !
door Gast ocram- 7 reacties
- 3.1k weergaven
Ik heb zojuist Avast! geinstalleerd op andere computer in huis, (ipv norton) toen ik avast wou opstarten gaf hij gelijk de melding dat dr virus was en pc opnieuw moest opstarten en dan scannen. maar nu heeft hij het virus \"WIN32:Ncasespy\" verwijdert, maar weet iemand wat voor iets dat is ? is het SPYware ? Is het gevaarlijk:? op google is weinig te vinden in het nederlands, alleen beetje in engels maar dat is beetje onduidelijk. Alvast bedankt.
-
Virus of niet
door mohammedb- 4 reacties
- 2k weergaven
Hoi als ik het progamma Winspy download (demo van officiele website www.win-spy.com) Zegt mijn Anti-Virusscanner NOD32 dat het eeen virus is. Klopt dit ? Verder weet iemand of er nog meer progamma's zijn om keylogger te versturen.? Met vriendelijke groet :thumb: , Jelmer PS : Jullie zullen me nu wel een lul vinden als jullie me maar kunnen helpen
Laatste reactie door mohammedb, -
Virus of niet?
door leonpwner- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Mijn mac affee geeft telkens aan dat ik trojaans paard op mijn computer heb en ik heb het er over heen laten lopen en hitman pro 2 enso heel veel programma's maar het is nog niet weg volgenmsij.. en ik keek ff welke programma's ik had geinstaleerd op mijn computer en deze vond ik er erg verdacht uit zien wist niet wat het was iig.. Kunnen jullie ff kijken ::
Laatste reactie door Pietje8501, -
Hallo beste. ik heb volgens mij een paar dagen gelede een virus of zo op gelopen. het is een virusscanner die ik niet van mijn computer afkan gooien en site's voor mij blokeert:( kunnen jullie mij meschien helpen want ik kom er zelf niet meer uit mvg david
Laatste reactie door davide, -
Er is weer een of andere gek die weer een virus via msn heeft rondgestuurd. Het gaat hier om een .jpg, die wordt rondgestuurd via msn, naar degenen die online zijn in zijn of haar vriendenlijst. Het bestand is uiteraard geen .jpg, maar als je het verwijdert, zal de volgende keer bij het opstarten Checkdisk gaan draaien. Er worden dan 'slechte' dingen uit het register verwijderd, maar ook je bureaubladinhoud en je mijn documenten inhoud. Aan C:\ is niets te zien, ook geen schijfruimte meer of zo. Ik ben zelf slachtoffer geworden, nu net, en ik zou graag willen weten of meer mensen dit hebben gehad en of er iets aan te doen is. Systeemherstel werkt niet. De mappen en sommi…
Laatste reactie door Tom, -
virusscanner
door Deamon- 12 reacties
- 3.8k weergaven
wie weet wat op dit moment de beste virus scanner voor windows is???? greetz wasbeertjes
-
virusscanners overzicht
door Gast karim_blinkertboy- 8 reacties
- 3.2k weergaven
@duken: Hey zou het niets zijn om op deze site ook een overzichtje te plaatsen met verschillende antivirusprogramma\'s en uitleg hierover? Ik had er een aantal gemaakt elk met een screenshot en info, als je het wat vindt zeg je maar. Het zijn er nog maar 8 maar als iedereen hier iets aant oe wil voegen heb je een mooi overzicht op de site. greetz kenny :silly:
-
virussen!!!!!
door Gast koert- 8 reacties
- 4.1k weergaven
yu ik heb last van een virus da in mijn systeem zit en da plant zich daar voort. Ik weet ni waarvan het komt maar er zijn al 70 varianten. ik heb hem al me norton laten scannen maar die kan hem ni verwijderen. Ik safe modus ook ni, wat moet ik doen? thanks
-
Nieuw windows vista ik wil weten of u windows vista al heeft! groeten clemens.
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
heey mijn vista had een bug dat hij de map in niew vester opende enzo (instelingen stonden goed en was maar op 1 acount) dat heeft iemand ander opgelost door de account helemaal leeg te maken of zo maar dit gebuurt vaaker dan 1 keer ik heb nu elke keer als ik aanmeld dat alle instelingen verneukt zijn (gewoon standaart) dat is dus heel erg irri want als ik aanmeld moet ik steeds niewe netwerk shijfen adden enzo en daar word je best moe van als je dat een paar keer per dag moet doen ... (als ik aanmeld staat er "buroablad voorbereiden" ) weet iemand hoe ik dit uit kan zetten (vista ultimate 64bit)
Laatste reactie door koenmf, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb een vraag: ik heb vista 32bit sp1 geinstalleerd en ik wil graag ubuntu er ook bij hebben om even te kijken hoe dat is maar hoe moet dat (bij het opstarten kunnen kiezen welke vista of ubuntu). op internet heb ik geen nederlandse tut gevonden. dus als iemandt zou willen helpen...
Laatste reactie door Michiel, -
Vista activator (werkend)
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 15k weergaven
Voor mensen bij wie het nog niet wil werken de activatie.. http://rapidshare.com/files/19871513/Vista_Activatie.rar.html even downloaden en instructies zitten erbij Als hij is gedelete..graag even melden..dan upload ik hem opnieuw
Laatste reactie door rudinl, -
vista activeren
door Gast daantjedegekste- 9 reacties
- 5.2k weergaven
wie weet hoe ik mijn vista kan activeren
Laatste reactie door Eagles, -
Vista Actvator
door jep123- 0 reacties
- 1.7k weergaven
hallo kunnen jullie mij helpen ik heb een vista activator gedownload maar bij de instructies staat dat ik vista zonde productcode moet instaleren kan dat wel??? dan vraagt hij tog om een productcode kijk dit moet ik doen: Instructies: 1. Installeer vista ZONDER productcode 2. Pak het winrar-archief uit 3. Klik op ''Crack'' ( als vista vraagt of het programma uitgevoert mag worden, klik op ''toestaan'') 4. Er komt een scherm te voorschijn. De timer wordt geinstalleerd. Wanneer ze vragen om te restarten, klik op ''OK'' 5. Na restarten, klik op ''Validate'' en volg de aanwijzingen. De controle: Wil je weten of het echt werkt..?? 1. Klik op ''Check'' 2. Wacht 10-2…
Laatste reactie door jep123, -
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb dus een laptop gekocht, van Fujitsu Siemens, al 2 maanden terug. Ik wil even een schone installatie van Vista er op zetten. Ik ga dus eerst even wat dingetjes backuppen, games/muziek etc. Ik heb dus geen DVD'tje er bij gekregen, moet ik dan bij het opstart scherm op F8 drukken en dan delete all files? Dan krijg ik hem weer terug zoals ik hem de eerste keer aanzette? PS. heb ook recovery CD'tjes (of dat zo betrouwbaar is?)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Vista naar XP
door SwiszX- 8 reacties
- 3.4k weergaven
Hi, ja ik weet het ik vraag nog al wat veel op de Forums maar ik hoop dat jullie niet boos op mijn zullen zijn :'( :'( :'( :'( Ik wil nu eigenlijk terug naar Windows Xp Pro SP2 ik heb nu Windows Vista Ultimate, maar ik ben al een keer terug gegaan maar ik miste er een paar softwares bijv. Ethernet Controller , SM Bus Controller. Ik heb bij Forum - Hardware er al een keer over gehad maar ik heb er al 3 gemaakt met jullie hulp ik mis er nog maar 1 de belangrijkste de Ethernet Controller zonder die kan ik niet interneten. ik vind het wel raar als ik terug ga naar XP dan mis ik die dingen maar als ik naar Vista ga heb ik ze allemaal :-[ :-[ dus ik wil vrag…
Laatste reactie door SwiszX, -
- 12 reacties
- 2.6k weergaven
hey mensen , heb dus vista unlimate ban de bekende muiz , alweer instaleer ik deze dvd volledig ff kan ik dus op de windows vista maar de computer start zich op en blij zich voordurend herstarten zonder ik iets doe !! wat is dar de oorzaak van ? kan iemand mij helpen? MVG
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb een probleem. Ik heb mijn wachtwoord van mijn admin account van vista veranderd en nu geraak ik er nie meer op, he is een heel moeilijk ww met veel cijfers en tekens zeker wel 50 tekens. Wat ik al geprobeert heb: 1) Met OPH-crack vor vista luk het niet 2)In veilige modus, lukt het niet 3)Met een ander acount dat er ook opstond, maar zonder admin rechten Weet iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door filkill, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik heb Windows Vista Home .... En als ik naar mijn afbeelding ga ik zie ik geen voorbeelden. Ik zie dit; (Bijlage) Hoe kan ik voorbeelden zien? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Farid., -
Vista... :-[
door Namtrac Cire- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Vorige week heb ik vista geïnstalleerd, ik dacht dat ik bepaalde games beter zou kunnen spelen. Mijn systeem is een halve dag na de installatie van vista gecrasht. Ik zou nu graag terug willen naar een dualboot, XP en Ubuntu. Ubuntu heb ik reeds geïnstalleerd, maar XP krijg ik niet meer geïnstalleerd. Tijdens het opstarten van de windhoos XP installatie (het blauwe scherm) kan ik mijn toetsenbord niet gebruiken, de muis doet het wel gewoon. Waar ligt dit aan? Groetjes, Namtrac Cire
Laatste reactie door Vico,