Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 759 weergaven
Een groot deel van de piratengroeperingen die onder andere films en tv-series illegaal uitbrengen, zal voortaan bij zogeheten sd-releases niet langer kiezen voor het xvid-formaat, maar videomateriaal met de x264-encoder comprimeren. Een groot aantal piratengroepen die actief zijn in de ‘scene’ hebben onderling nieuwe spelregels afgesproken voor het uitbrengen van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 188 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 13 januari tot 19 januari. Deze week staat de film ‘Joker’ bovenaan, gevolgd door ‘Maleficent: Mistress of Evil’ en ‘Countdown’ maakt de top drie weer compleet. Week 3 zijn er twee nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Joker is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen en vergeet je VPN verbinding niet bij he…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van week 38 – 2015. Deze week staat de film ‘Avengers: Age of Ultron’ bovenaan, gevolgd door ‘Minions ’. ‘Mad Max: Fury Road’ maakt de top drie compleet. Week 38 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Avengers: Age of Ultron is […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 356 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 4 september tot 10 september. Deze week staat de film ‘Hitman’s Bodyguard’ bovenaan, gevolgd door ‘Wonder Woman’ en ‘The Mummy 2017’ maakt de top drie compleet. Week 36 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Hitman’s Bodyguard is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het pr…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34819.0[/iurl]
- 0 reacties
- 801 weergaven
De top 25 meest gedownloade content van de maand Februari. In Februari staat de DVD van War Horse aan top gevolgd door Hugo en The Three Musketeers. Deze maand staat vol met films. Er staan 13 DVD’s, één DivX en zeven HD films in de top 25. De ebook van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 901 weergaven
De Alfawise X 3200 Lumens HD 1080P is een beamer welke voorzien is van een LED lamp met 3200 lumens, de mogelijkheid tot 200 inch beeld, geïntegreerd Android OS en nog meer features. De beamer bevat voldoende hardware mogelijkheden die je nodig hebt om thuis lekker film te kijken op een groot scherm. Toch is de beamer te koop vanaf 145 euro bij Gearbest en verkrijgbaar in twee typen; één met Android en één zonder welke zo een 30 euro goedkoper is. In deze review bespreken we de Android versie. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de revie…
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39503.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 512 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 29 augustus tot 4 september 2016. Deze week staat de film ‘Now You See Me 2’ bovenaan, gevolgd door ‘Blood Father’ en ‘Independence Day: Resurgence’ maakt de top drie compleet. Week 35, zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Now You See Me 2 is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via het programm…
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14553.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, In een eerder topic heb ik al gemeld dat het toetsenbord van mijn Asus Notebook vreemd doet. Ik heb nergens op gedrukt naar mijn weten, want het was zomaar zo. Goed, dit kan ik niet bewijzen, en daarom hou ik het er dan toch maar op dat ik het heb gedaan. Maar nu doet Office 07 ook vreemd. Ineens als ik mn laptop opstart en ik open Word, krijg ik ruitjespapier als achtergrond :-[ Dus ik op het internet zoeken naar een manier om dat op te lossen. Daar kwam ik erachter (dat had ik me zelf ook wel kunnen bedenken) dat het aan Normal.dotx lag. Dus ik ging ernaar zoeken, maar nee. Geen zoekresultaten. Toen kwam ik erachter dat ik verborgen bestanden zichtbaar mo…
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42139.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Duken.nl bestaat al een lange tijd, 13 jaar om precies te zijn. We bestonden nog voordat de meest bekende torrentsite “The Pirate Bay” bestond en hebben dus best wat ervaringen en kennis opgedaan in de download wereld al mogen we dat zelf zeggen. 2016 gaat volgens ons nog een spannend jaar worden voor de downloaders in Nederland, tenminste dat denken wij. 2014 en 2015 waren mooie jaren in de wereld van het downloaden, door de komst van het bekende Popcorn time applicatie werd het bekijken van films zo simpel gemaakt via het “torrent stream” protocol dat het hele downloaden steeds meer kwam te vervallen. Waarvoor zou je tenslotte de films downloaden als je hem direct …
- 0 reacties
- 415 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 21 maart tot 27 maart 2016. Deze week staat de film ‘Deadpool’ bovenaan, gevolgd door ‘Kung Fu Panda 3’ en de ‘The 5th Wave’ maakt de top drie compleet. Week 12, 21 maart tot 27 maart zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Deadpool is voor de vierde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse download lijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vind u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurl…
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21452.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 48 – 2014. Deze week staat ‘Teenage Mutant Ninja Turtles’ bovenaan, gevolgd door ‘The Maze Runner’. ‘Guardians of the Galaxy’ maakt de top drie compleet. Week 48 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Teenage Mutant Ninja [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van week 39 – 2015. Deze week staat de film ‘Tomorrowland’ bovenaan, gevolgd door ‘Terminator Genisys’. ‘San Andreas’ maakt de top drie compleet. Week 39 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Tomorrowland is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De […] Het volledige artikel bekijken
hallo Kan ik verwijderde sleutels uit het register terug zetten met herstelpunt (systeemherstel) of eventueel met het programma tuneup utilities? dank u
Laatste reactie door andras, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27952.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 980 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 12 – 2013. Deze week staat ‘The Hobbit: An Unexpected Journey’ bovenaan, gevolgd door ‘Oz the Great and Powerful’. ‘Broken City’ maakt de top drie compleet. Week 12 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 485 weergaven
De eerste week van het jaar en de top 10 meest gedownloade films van 1 januari tot 7 januari. Deze week staat de film ‘Blade Runner 2049’ bovenaan, gevolgd door ‘Justice League’ en ‘Bright’ maakt de top drie compleet. Week 1 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Blade Runner 2049 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via bijvoo…
veiligheid
door Gast samaboy- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, Waneer ik het bestand van \"bittornado\" wil afhalen is het risico dan groot om een virus op mijn pc te krijgen die onherstelbare schade kan aanrichten? :S
-
world f soccer
door miran102- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hallo allemaal, 'kennen jullie een site mischien waar ik gratis ongebruikte world of soccer codes kan krijgen ik zal jullie dankbaar zijn O0 of als een van jullie kaarten hebben die jullie niet gebruiken kunnen jullie die opsturen naar mijn msn mijn msn is: miran96@hotmail.com
Laatste reactie door miran102, -
borderlands error
door mitsas- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hoi als ik borderlands wil installen dan krijg ik een error: THERE IS A PROBLEM WITH THIS WINDOWS INSTALLER PACKAGE. A PROGRAM REQUIRED FOR THIS INSTALL TO COMPLETE COULD NOT BE RUN. CONTACT YOUR SUPPORT PERSONNEL OR PACKAGE VENDOR kan iemand mij helpen groeten mitsas
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 50 – 2013. Deze week staat ‘Gravity’ bovenaan, gevolgd door ‘Riddick’. ‘The Family’ maakt de top drie compleet. Week 50 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Gravity is voor de eerste keer de meest gedownloade film. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,