Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Helloow ik heb sinds vorig jaar een Samsung E900, er was nooit wat mee tot eergister. Mijn mobiel valt uit en vanzelf gaat hij weer aan....hij doet dit alleen op bepaalde plekken(o.a. School ander huis en vaak op straat) dit gebeurt er: Dit blijft hij alsmaar herhalen! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Farid
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Weet iemand waar ik een uitgebreide uitlag kan vinden over hoe je tom tom op je gsm moet zetten ? Ik heb alles bestanden maar weet niet goed hoe ik het werkend krijg! Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
hallo als de accu helemaal opnieuw opladen is dus gebruikelijk. Maar na het opladen heb ik geen internet meer terwijl internet gewoon aan staat. Nou heb ik dit probleem al 4 x meegemaakt,het enige wat ik doe is de telefoon terug herstellen naar fabriek instellingen. Als ik dat gedaan heb heb ik wel internet.is er geen andere mogelijkheid voor dit probleem? gr bavaria
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb sinds kort een heleboel rare bestanden en mappen op mijn externe hdd. Heb een screenshot gemaakt. Ik ken hier niet zoveel van zou dit misschien een virus kunnen zijn. Hopelijk kunnen jullie mij helpen [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door njahaaa, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hello, Ik heb gisteren een Samsung Galaxy Note gekocht. Het kost heel wat tijd om het ding volledig te begrijpen, maar ik doe men best. Vandaag heb ik de Note voor het eerst geconnecteerd met het internet. Ik had het toestel verbonden bij een vriend thuis, en daar werkte het prima. Nu wou ik hetzelfde thuis proberen, maar dat lijkt me niet te lukken. Er komt telkens op het toestel te staan dat de connectie 'herinnerd' wordt... Ik heb de Note al op en af gezet en de Wi-Fi verbinding herstart, maar ook dat lijkt niet voldoende. Ook heb ik de handleiding al grondig doorzocht naar enige verlossing, maar erg veel informatie omtrent 'problemen' staat er niet in.. Weet iemand h…
Laatste reactie door ben1203, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
He M'n computer vroeg om een update, nml servicepack 2. Ik doe deze.. De computer herstart zijn eige.. Er komen zo cijfers xx/61000, en dat gaan steeds naar omhoog, whatever.. Daarna komt dit scherm, dit staat er nu nog steeds, hij wil er maar niet uit?? Wat nu?
Laatste reactie door Vico, -
Vragen over tv
door stefjuh- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik wil een tv aanschaffen, nou heb ik een lijstje gemaakt bij tweakers waar hij minimaal aan moet voldoen. Daar is dit uitgekomen http://tweakers.net/pricewatch/cat/621/televisies.html#filter:VY6_CsMgEIff5eYMxtaY-gCBDpkylgyiN1hME1RKIfjuPRGhnbzf93l_TtiDxTA59BYUHME9I3QVLntIxHQ0RMgYnPUHlGSsRfcCRSGaPVQnWmgGPZqEdjnQ3G0E9QA-0jQuBlhJE56cTxhInTBKUZ639vWjuMKaO-jZ7Zdf-MAb54VvZRlhmruVI0pZdM_4X5uU1JbzFw. Welke tv is het best om daar uit te nemen? En is LED goed om op te gamen? Heeft iemand betere suggesties? Gr Stef
Laatste reactie door stefjuh, -
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo mensen, Helaas is mijn pc alweer 4/5 jaar oud dus tijd voor een nieuw pc waar ik een paar jaar mee verder kan leven. Hoofdvragen Wat is uw budget? 1000,- Wat is het einddoel van uw pc? Downloaden, internetten Vooral het spelen van zware en nieuwe games (FIFA 13, Skyrim, MW3 enz.) en dat ik een paar jaar verder mee kan leven. Heeft u verder specifieke eisen? Het mag niet al te veel herrie maken, het liefst wil ik hem helemaal stil hebben. Wil ook een SSD in mijn systeem hebben, daar gooi ik vooral de OS en wat programma's op ( ong. 100 gb moet voldoende zijn voor een SSD. Meer mag ook) Ook voldoende HD ruimte (nu heb ik 300gb HD ruimte is niet genoeg vo…
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi ik wil deze computer gaan kopen: http://www.have2buy.nl/Webwinkel-Product-1217550/BOXXED-10i-Intel-Celeron-43 Maar ik wil nieuwe zware spellen erop kunnen spelen en ik zoek er een geschikte videokaart bij, het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik dacht dat er min. 1 gb op moest staan? Kan iemand een goede videokaart vinden??? Edit: bovenstaande site opent niet goed in firefox!
Laatste reactie door Robbert, -
- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, Ik ben op dit moment aan het kijken voor een nieuw beeldscherm, en dit word misschien een UHD scherm, maar mijn vraag is nu, zal mijn grafische kaart sterk genoeg zijn om games een beetje normaal op UHD kunnen blijven doen (oa COD, BF4 en zo wss ook Far Cry 4 en GTA5). Dit is mijn systeem nu: Gigabyte GV-N670OC-2GD i5-3570K Gigabyte GA-Z77X-UD5H Seasonic X-760 Kan de 670 UHD draaien en zo niet, wat is dan slim: - Een Gigabyte GV-N670OC-2GD 2e hands bijkopen en in SLI zetten, het nadeel is dan wel dat allebij de PCI slots x8 worden ipv x16 - Een enkele betere kaart kopen en de Gigabyte GV-N670OC-2GD verkopen. Ik gebruik nog een 2e scherm die ook 3d heeft via Nvidia …
Laatste reactie door Rooo1o, -
- 6 reacties
- 4,6k weergaven
Hallo allemaal, Misschien kennen jullie dit topic nog wel? Ik was namelijk van plan om een server op te zetten met WHS. Nu heb ik een en ander uitgedacht en ga ik dan binnenkort echt beginnen. Eerst zal ik jullie uitleggen wat het plan is: Voorbereidingen heb ik al getroffen, ik heb namelijk WHS en Killdisk al op CD gebrand, dus zou ik meteen aan de slag kunnen. Verder ben ik van plan om als Anti-Virus Avast WHS Edition op de server te zetten en dan op alle andere PC's ook Avast. Dit heb ik ook al geregeld. Dan nu het echte werk: Na lang erover nagedacht te hebben laat ik het hele idee omtrent de mailserver vallen. En maak ik er alleen nog een File- en printserver van…
Laatste reactie door Robbert, -
- 6 reacties
- 4,4k weergaven
hallo, ik heb een 20 inch breedbeeld scherm op mijn computer, maar deze rekt alles uit, wanneer je fotos wilt bekijken, zijn deze in de breedte helemaal uit gerekt, dus worden ze niet mooi weergeven, hoe kan ik instellen dat het beeldscherm alles normaal weergeeft? bedankt.
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi, ik ga een pc bouwen maar ik weet niet welke videokaart nou de beste is... ik wil iedergeval eentje van nVidea (PCIe) zo onder de 200 euro, maar welke vinde julie de beste? En welke processor zal ik nemen? ik zelf zat te denken aan een Intel Core2Duo 2.4 Ghz, van 219 euro. mvg Lucas
Laatste reactie door candesco, -
Upgraden oude pc?
door xtaix- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een wat oudere pc op mijn kamer staan, nu is mijn vraag het was een standaard pc die ik in de winkel had gekocht een HP M9080.nl, kan ik zo’n systeem ook upgraden? Processor: -Intel Core 2 quad CPU Q6660 @2,40GHZ Ram Geheugen: -4GB Videokaart: -Nvidia Geforce 8500GT Netwerk: -Draadloze 802.11 b/g USB-adapter -Intel® 82566DC-2 gigabit-netwerkverbinding -Microsoft Virtual WiFi Miniport-adapter
Laatste reactie door xtaix, -
Nieuwe oordopjes
door Pctje- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hee lui, Als het topic niet goed staat verplaats hem dan maar svp. Gisternacht zijn mijn mp3 oordopjes overleden. Ik had bose oordopjes. Nu moet ik dus nieuwe oordopjes hebben, maar ik heb geen zin om er weer 100 euro aan uit te geven. Ik wil graag wat betere oordopjes dan de standaard cheap-ass. Waar dus ook een goede bass in zit. Verder moeten ze in ear zijn, en heldere tonen hebben. Mijn budget ligt rond +/- 50 euro. Maar ik heb geen idee wat goede oordopjes zijn. Dus misschien kunnen jullie mij uit de brand helpen? Pctje
Laatste reactie door Pctje, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
Mijn oude trouwe pc heeft af en toe wat moeite om 1080P films af te spelen maar dit wil ik toch graag kunnen doen. Wat voor optie,s heb ik zodat het wel kan? http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-90.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos3-1.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos2-5.jpg Ik heb everest nog op me pc staan mocht ik iets vergeten zijn zal ik het er zo snel mogelijk bij zetten
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 6k weergaven
Hallo, Ik heb vandaag een mp3 speler gekocht bij de kijkshop. Het is een Cresta mp058. Ik heb hem gekocht omdat ik morgenavond op vakantie ga. Nu kwam ik er achter dat hij niet werkt op windows 7. Daarom vraag ik aan jullie of iemand weet waardoor hij wel gaat functioneren op windows 7 en ik er wel muziek op kan zetten. Heb al gegoogled, maar zonder resultaat. Alvast bedankt
Laatste reactie door Bapao11, -
- 6 reacties
- 5k weergaven
Hallo, Volgens mij heb ik een cd station probleem want ik kan bijv. geen muziek op een lege cd zetten want dan zegt de pc dat er geen schijf in het station bevind. Heeft iemand hier een oplossing voor? B.v.d. Stijnow.
Laatste reactie door Zipzn, -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Aangezien ik nieuwe cd'tjes had bestelt en hier (bijna) niet op kon branden omdat mijn brander het cd'tje niet pakte (en na lang gepruts wel, maar toen niet afspeelde op de radio). Had ik het bedrijf gemaild over dit probleem en zij zeiden dat het aan me brander ligt. Omdat de cd's elke keer nieuwe codes meekrijgen ofzo. Maar dan moest ik mijn cd-speler even upgraden met een driver. Nu heb ik een HL-DT-ST dvdram gh10n ata device brander, maar ik kan hier geen drivers voor vinden. Heeft iemand misschien een andere oplossing om geen driver te installeren. En als dit toch moet waar kan ik die dan vinden is daar misschien een speciale site voor? mvg, Snor
Laatste reactie door Snorfietsman, -
Dvd-speler op hongaarse tv aansluiten
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zit lekker in hongarije ik heb een dvd-speler uit nederland meegenomen en wil die aansluiten op de tv hier alleen dan krijg ik zwart/wit beeld. Volgens mij komt dit door ntsc en pal. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Wat raar is is dat ik wel kleur krijg als ik een recoder gebruik en hem in de tweede opening stop maar net probleem is dat ze daar hun menu ingeprogameert hebben dát helaas niet weggaat waardoor hij iets heel raars doet. Graag zo snel mogelijk met de oplossing komen dan heb ik er wat meer. Mvg DisasterZany
-
aanmaken static ip adres in ME
door Gast bobwire- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Hey daar, hallo, Kan iemand mij (in Jip & Janneke taal natuurlijk ) uitleggen hoe ik een static ip adres aanmaak in Windows ME?? Ik heb namelijk problemen met het downloaden vanuit soulseek wegens mijn router. Ik ben er ondertussen wel uit hoe het moet, moet alleen nog maar 'even' een ip adresje aanmaken :-[ (vast héél makkelijk) Groeten & alvast dank, Rick
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik wil mis. een nieuwe hardeschijf kopen (640GB of 1TB) ik download best veel games en films. moet ik dan een externe nemen of kan in ook 2 interne hebben of als ik een interne koop moet ik dan een behuizing eromheen kopen wat is het beste? budget: tot 100euro. laturzz :peace:
Laatste reactie door Tom, -
Netbook kopen
door PatrickV94- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik wil misschien een netbook kopen maar waar moet ik op letten als ik er een koop? Patrick
Laatste reactie door Rikkert., -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Na dat mijn pc een weekje weg is geweest naar de computer winkel, krijg ik het geluid niet meer aan de praat. Ik heb nooit problemen gehad en als ik mijn boxen aan m'n MP3 speler doe doen ze het gewoon. ik heb alle gekleurde ingangen waar de stekker in past geprobeerd. niks werkt. bij de computer winkel zijn de voeding en videokaart vervangen, kan dat een probleem zijn? bedankt O0
Laatste reactie door pelle64, -
Wat is uw budget? Max 600 euro Wat is het einddoel van uw pc? Gamen(spellen zoals cod black ops minimaal op low als het kan) Heeft u verder specifieke eisen? Hij moet stil zijn Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Ik koop hem bij onze computer reparateur want dan weet hij hoe hij in elkaar zit Randapparatuur Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? nee ik heb alles Overige vragen Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Ja Gaat u overclocken? Nee Wilt u een m-ATX of ATX systeem?maakt niet uit Indien in het bezit van een monitor, welke resolutie heeft de monitor? Dat weetik niet helemaal ik weet wel dat hij19 inch is Alvast bedankt
Laatste reactie door dragydof,
