Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Een tijd geleden hadden we een topic, over hoe je dmv een code in de "bios" van samsung telefoons kan komen, dat is me nu inmiddels gelukt. Welke waarden moet ik dan invullen, waardoor mijn boxen dan wel harder gaan maar niet kapot, heeft iemand hier ervaring mee? Mvg, Robin
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb pas de logitech z-5500 gekocht. Nu had ik een probleem: Als ik films kijk dan doet aleen de center speaker het. De rest dus niet. Ik heb de logitech set aangesloten met 3x3,5 mm plug. Ook de toslink kabel met het rode lampje er in doet het niet op mn computer. In mn control center van mn logitech set zit hij er wel goed in, maar in mijn computer heel losjes. En ik kan dus ook de opties optical en coax niet gebruiken... Weet iemand wat ik kan doen? Ik hoor het wel, Cedric Graafland
Laatste reactie door Duken, -
ik heb laatst een pc gekocht, nu nog een mooie breedbeeld monitor nodig. het liefst 22 inch. ik heb al wat rond gekeken maar er is veel aanbod ik zat te denken aan een LG maar de p2050 is ook een mooi scherm mijn budget is rond de 160 euro fsowner
Laatste reactie door Fsowner, -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
hallow, ik heb hier eerder op duken.nl gevraag over pc samen te stellen alleen dat is allemaal verwatert wat mijn eisen en budget -€700,- -intel systeem - crossfire of CFX maakt niet uit.... doelen: gamen,photoshoppen,huiswerk,downloaden bedankt al vast als je voor me bezig bent
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Ik wil graag een nieuwe router kopen omdat de onze al zeer oud is. We hebben al een tijdje een sneller internetabonnement, maar daar merk je niets van want onze router is gewoon te traag. Maar ik weet gewoon niet welke router ik moet nemen, er zijn er zo veel. Ik wil gewoon een supereenvoudige router die draadloos internet uitzendt. Graag een goede prijs-kwaliteit verhouding en wat heel belangrijk is, een goed bereik. Onze huidige router gaat namelijk niet ver genoeg.
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Weet iemand of dit spel voor android is, en zo ja, welk spel is het dan? Het gaat om het eerste spel. Alvast bedankt
Laatste reactie door Farid., -
- 7 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb een XFX Nvidia 6200 512 MB - 3.0 Pixel Shader videokaart. Steeds als ik een srtest doe, krijg ik te zien dat mijn videokaart alles heeft, maar toch komt er een rood uitroeptekentje. Heel raar ? kijk: http://i38.tinypic.com/2a5ya2t.jpg Nu wil ik weten of mijn PC hem nou wel of niet aan kan ? En komt er een rood uitroepteken omdat het een NVIDIA 6 serie is ? Alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Heisenberg, -
videokaart
door haris23- 4 reacties
- 2,3k weergaven
ey jongens is deze videokaart goed voor fifa08 nvidea geforce4 MX 400 heb effe nodig voor fifa te splen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
probleem videokaart
door Thijs- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Sinds een kleine 2 maanden heb ik nu de asus k53-sv146x Alleen telkens als ik bijvoorbeeld op srtest.com wil kijken of ik een game kan draaien haal ik bij veel games minimum niet eens omdat bij videokaart intel hd graphics staat. Terwijl er een nvidia gt540m inzit. Ik heb de betreffende drivers al geïnstalleerd. En ook bij apparaatbeheer worden 2 videokaarten weergeven, de intel hd graphics en de nvidia gt540m. Moet ik misschien ergens aangeven welke ik als standaard videokaart wil gebruiken? MVG Thijs
Laatste reactie door Wous, -
Problemen met grote bestanden op SD kaart
door Gast Jan- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb een SD kaart van 16 gigabyte. Hij werkt goed maar ik lijk er geen grote bestanden op te kunnen plaatsen. Ik heb een aantal video bestanden welke ik wil kijken op mijn tv via de SD card. Maar bij het kopiëren geeft hij aan dat de SD kaart geen ruimte heeft terwijl ik nog 14 gigabyte vrij heb. Muziek bestanden kan ik wel kopiëren. Help
-
- 9 reacties
- 2,3k weergaven
Ik ben toe aan een nieuw abonnement voor mijn telefoon en zit nu alleen nog te twijfelen over welke telefoon hierbij te nemen. Op zich is het nog maar kiezen welke HTC ik wil, heb ze wel vergeleken maar voor mij zit er niet veel verschil in, heeft iemand een tip als je uit de HTC HD2, HTC Desire en de HTC Legend kunt kiezen welke dan het beste zou zijn? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 9 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb dus sinds gister een IPhone gekregen, hij werkt top alleen het probleem is, me 3G staat aan en toch gaat er tegoed af? hoe kan ik dit fixen want anders wordt het erg duur.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 7 reacties
- 2,3k weergaven
Heej ik zoek een nieuw beeldscherm van 21 of 22". Aangezien je hier veel soorten in hebt weet ik echt niet wat ik nu moet kiezen. Het merk maakt me niet zoveel uit, maar hij moet goed beeld kunnen leveren (ben namelijk een gamer dus wil wel dat de beelden van mn grafische kaart tot hun recht komen) Kan iemand me hier mee helpen? alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hello, Ik heb gisteren een Samsung Galaxy Note gekocht. Het kost heel wat tijd om het ding volledig te begrijpen, maar ik doe men best. Vandaag heb ik de Note voor het eerst geconnecteerd met het internet. Ik had het toestel verbonden bij een vriend thuis, en daar werkte het prima. Nu wou ik hetzelfde thuis proberen, maar dat lijkt me niet te lukken. Er komt telkens op het toestel te staan dat de connectie 'herinnerd' wordt... Ik heb de Note al op en af gezet en de Wi-Fi verbinding herstart, maar ook dat lijkt niet voldoende. Ook heb ik de handleiding al grondig doorzocht naar enige verlossing, maar erg veel informatie omtrent 'problemen' staat er niet in.. Weet iemand h…
Laatste reactie door ben1203, -
- 12 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb vandaag van HI een sms gehad dat ik me FUP voor deze maand al heb verbruikt Dit lijkt mij nog al sterk omdat me maand net opnieuw is ingegaan en ik dus nog moet tot 13 januari en zo veel heb ik tot nu toe niet gebruik gemaakt van me internet. Heeft iemand enig advies wat nu te doen? IK heb niet zo veel zin om tot 13 januari met traag internet te zitten
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Externe harde schijf probleem
door Gast Vlutje- 11 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb pas een externe harde schijf gekocht van LACIE(1TB), ik kon deze eerst niet geinstalleerd krijgen omdat ie geformatteerd moest worden, maar dit is toch gelukt ;D, maar nu als ik de computer opstart is mijn pc heel traag(hij loopt ook heel vaak vast) en als ik de externe hardeschijf aanklik loopt ie (ook)vast, ligt dit aan hoe ik hem geinstalleerd heb, of aan mijn instellingen? Mvg, Niels
-
nieuwe laptop
door shadowwatch- 13 reacties
- 2,3k weergaven
ik zoek een laptop waarop ik games goed kan spele zoals cod mw2. mijn budget is zo rond de 350-400 euro ik hoor het graag
Laatste reactie door ferrariking, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Weet iemand waar ik een uitgebreide uitlag kan vinden over hoe je tom tom op je gsm moet zetten ? Ik heb alles bestanden maar weet niet goed hoe ik het werkend krijg! Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 14 reacties
- 2,3k weergaven
Aangezien tablets aan een heuse opmars bezig zijn leek het me een leuk en goed idee om hier een centraal topic, dat wellicht uitgroeit tot een board, aan te wijden. Wat een tablet is is bij de meeste mensen wel bekend maar omdat sommigen onder ons nog niet precies weten hoe het nu zit met tablets hier eerst een korte introductie en geschiedenis van de tablet: Deze definities wekken het idee dat een tablet een vervanger is voor de personal computer, naar mijn mening is het dit nog niet echt maar ik zie zeker het potentieel van de tablets. De eerste echte commerciële tablets kwamen in de jaren 80 van de vorige eeuw op de markt terwijl het eerste patent voor een so…
Laatste reactie door svenholtman, -
Harddisk ratelt
door Robin- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Sinds vanochtend ratelt mijn harddisk. Het doet me echt aan me opa's pc denken, wat een ding uit de jaren '90 is. Ik heb alles gechecked en het komt echt vanuit de harddisk. Is hij kapot? Heb hem al aardig lang.
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Geachte leden: Ik heb een probleem met automatisch update's van Windows,werkt niet,ik heb wel een legale xp-home,van bij de computer geleverde Olidata. Er is ook al een IT-ER bezig geweest,maar nog niet voor elkaar,hij zei in het ergste geval dat alles eraf moet en dan weer opnieuw alles installeren,maar dat is zoveel werk,is er nog een oplossing voor dit probleem?? Vr.gr.thecorman. Wie kan me helpen... :'(
-
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo mensen, Ik heb zojuist deze boksen gehaald, voor mijn computer: Trust Soundforce 2.1 Maar, nu heb ik iets vervelends: Als er geen muziek speelt ofzo, komt er een raar gezoem uit de rechter kleinere boks. Het gaat zo: Tutututututu, en dat is best vervelend. Iemand hier een oplossing voor/ervaring mee?
Laatste reactie door Freddytje, -
E6600
door DutchFighter- 4 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb een vraagje ik heb everest home edition gedownload en ik ging kijken naar mijn CPU status (E6600) maar tot mijn verbazing zag ik dat 1 cpu aan het werk was en de 2e gewoon niks deed dit stond er CPU #1 / Kern #1 / HTT apparaat #1 0 % CPU #1 / Kern #1 / HTT apparaat #2 74 % (ik had een spel aan toen ik het checkte want ik dacht mischien wordt dan de 2e geactiveerd maar nee dus) is dit normaal of staat mijn 2e cpu gewoon uit :'( Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
HP wordt warm
door dirkwynkoop- 10 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi, ik heb een HP NC6100 notebook, ongeveer een jaar oud, en heeft sinds een maand het probleem dat het na 30 of 40 minuten aanstaan erg warm wordt in de buurt van de koeling, ook het toetsenbord en het touchpad worden daardoor warm... Heb de koeling schoongemaakt, maar het helpt niet... Hulp? iemand?... Ik denk ook een nieuwe accu te kopen ( http://www.mytrendyphone.nl/shop/hp-laptop-batterij-41353c1.html ), misschien kan dat helpen. Misschien mijn accu kapot is? Ik heb ook gehoord dat er een serie HP laptops bestaat die teruggeroepen zijn wegens de kapotte batterijen. Weten jullie iets erover? Bedankt bij voorbaat.
Laatste reactie door dirkwynkoop, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Beste Dukens, Als ik iemand's telefoonnummer toevoeg aan mijn contactenlijst, kan die persoon dan meteen via whatsapp zien dat ik op zijn whatsapp contactenlijst sta of moet ik die persoon eerst bericht sturen zodat ik zichtbaar word voor hem op zijn whatsapp contactenlijst?
Laatste reactie door William1,
