Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Zelf heb ik een 1st generation ipod nano, hoe kan ik hier filmpjes opzetteN?
Laatste reactie door Bart', -
hallo ik heb een compaq 6560nl en die heb ik gekregen van mijn tante maarik wil Windows opnieuw installeren alleen ik kan nergens de drivers vinden en ik heb ook geen cdtjes van die computer dus mijn vraag is heeft iemand hier de drivers van?
Laatste reactie door eddd3, -
erg trage pc
door VXL- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik zat vanochtend op een pc van familie. En de pc was heel erg traag, toen keek ik dus even bij processen van taakbeheer. En daar stond het volgende: Niet-actieve systemen gebruikt bijna alle cpu, dus ik denk dat hij daardoor zo traag is. Maar ik wou dus het proces beeindigen maar ik denk dat moet ik eerst maar even hier vragen wat er gebeurt en wat voor proces het precies is. Weet iemand wat ik er aan kan doen? Nou heb ik nog iets, hij heeft een nieuwe hp printer, en de cartridges waren op dus hij dee er nieuwe cartridges in, maar normaal kwam er zo'n scherm voor waar je alles mee op kon lossen ofzo zij hij, maar dat kwam nu niet, hij zegt nu dus dat de 3 kleur…
Laatste reactie door VXL, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
hallo netwerkkaart blokkeert in mijn oude computer zowel de onboard als externe netwerkkaart heeft hetzelfde probleem diverse opties geprobeerd zoals deleten van de kaart in de software en opnieuw opstarten,...andere poort op de router geprobeerd en de software nagelopen maar ik wet het echt niet meer waar te zoeken. :-\ O0 heeft iemand ervaring met dit probleem bij voorbaat dank ronald. O0
Laatste reactie door IfElse, -
Videokaart
door los-cuentos- 8 reacties
- 1,6k weergaven
een tijdje geleden heb ik eens raad gevraagd hier voor een nieuwe GPU. Ik heb toen gewacht omdat de nieuwe reeksen gingen uitkomen. Intussen zijn zowat de meeste nieuwe gpu's op de markt daarom zal ik het nog eens vragen. Ik zoek een videokaart, liefst onder 250€. Hij moet de nieuwste games met goede instellingen kunnen afspelen. Dit is mijn pc configuratie: AMD 1090T Black Edition Asus m4a89gtd pro 4 GB ram (wordt binnenkort uitgebreid naar 8 of 12) ik zelf dacht aan de Sapphire 6870 Toxic. Graag even jullie raad want ik kan echt moeilijk kiezen groetjes
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hey ik heb 1 jaar geleden een create fatality gaming headset zonder de usb aansluiting gekocht.. erg dom want er is er ook een met maar die had ik toen niet gekocht.. is er een mogelijkheid om gewoon die groene en roze draadjes aan een soort usb kabel te koppelen en dat ik hem dan kan gebruiken? Bedankt.
Laatste reactie door filkill, -
Videokaart stuk?
door eD.winn- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Beste mensen, Ik zit met een probleempje. Ik heb vanochtend mijn computer opgestart, maar nu krijg ik overal roze lijntjes over het beeld. Ik had er een printscreen van gemaakt, maar op de andere computer zie je die lijnen dan niet. Nu heb ik er even foto's van gemaakt: http://img812.imageshack.us/img812/6315/img3000h.jpg http://img259.imageshack.us/img259/2043/img3002c.jpg http://img573.imageshack.us/img573/2254/img3003.jpg http://img222.imageshack.us/img222/3681/img3004y.jpg http://img825.imageshack.us/img825/1011/img3005jo.jpg Ook heb ik al even op internet gezocht en ik lees daar dat het aan je drivers kan liggen. Maar dit lijkt mij onlogisch aangezien ik gewo…
Laatste reactie door eD.winn, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik zou graag willlen kunnen bellen en smsen naar belgie ik weet dat het duurde is. maar weet nog niet goed hoe dat kan. ik heb een nummer vna iemand: 04.... enzo hoe moet ik dat dan doe om naar belgie te bellen graag een voorbeeld hiervan. mvg. magicm14
Laatste reactie door magicm14, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Voor gamen raad ik draadloze muizen/toetsenbord af. Het reageert allemaal net wat langzamer, en idd als je aan het gamen bent kan je muis uitvallen
Laatste reactie door Repentance, -
beste telefoon
door bilal 1999- 5 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een dooie nokia. nokia 7210 supernova. nu wil ik een blackberry ofzo kopen. maar ik weet niet welke goed is. wat vinden jullie de beste telefoon. (bijvoorbeeld Nokia 7210 super nova)
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Het wordt weer warm buiten! Dat betekend dat het op mijn kamer ook een stuk warmer wordt, en dat daarmee mijn stock cooler op mijn AMD processor wat harder moet gaan draaien om mijn pc koel te houden. Nu is het algemeen bekend dat de stock koelers van AMD erg veel lawaai maken als ze hard gaan draaien, en dus wil ik graag een nieuwe cpu koeler. Ik ga waarschijnlijk voor de Scythe Mugen 3 PCGH. Deze heeft misschien een graad 2 twee verschil in koelprestaties met de Mugen 2 of 3 Rev B, maar hij is wel een stuk stiller. Nu is mijn enige probleem dat het blok 942 gram weegt... Heeft iemand hier ervaring mee, want ik vind een blok van bijna 1kg best wel zwaar Kan …
Laatste reactie door Dark Legend, -
Aantal mb gebruikt zichtbaar op telefoon maken
door Gast cobi- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik heb sinds vorig week een HTC Desiree 628 telefoon : op mijn oude telefoon had icoontje voor mijn eigen MB,s Op deze telefoon kan ik het niet vinden ,
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een hele mooie computer gevonden, om te gaan kopen ik weet niet als dit computer voor 999 euro het waard is. dit is de site: http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,1024/category_id,114/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/ Ik hoop dat iemand mij snel een reactie geef ;D
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik wou net me wdtv uitproberen die ik van de week bij bol.com hem gekocht maar als ik hem aansluit op de tv krijg ik alleen een blauw scherm met de tekst: geen signaal. ik heb het geprobeerd met een scart kabel en hdmi kabel er branden 2 lampjes van me wdtv die van power en usb aansluiting de tv is van het merk acer in de handleiding op internet zag ik dit staan: Installatievereisten, Benodigd voor ondersteuning door Media Library (mediabibliotheek) — 1% van de totale opslagcapaciteit. wat houd dat in ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik ben op zoek naar goede boxen die je op alle mp3 spelers aan kan sluiten. heb er ongeveer 60€ voor over iets meer kan ook wel
Laatste reactie door Robin, -
Hallo. Heb op marktplaats een PC gezien en hij wou er 400 euro voor. Beschrijving snelle game pc te koop! COMPUTER kast: Mooie ruime Antec kast. lekker groot! moederbord: MSI K9N SLI platinum, NVIDIA nForce 570 SLI chipset processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ 2 x 2.70 GHz geheugen: 4.00 GB RAM videokaart: ATI Radeon HD3870 x 2 videokaart RAM: 1.7 GB voeding: 500Watt. (weet niet zeker zal nog even nakijken) harde schijven: Totaal 1.3 TB 1. 320 GB 2. 500 GB 3. 500 GB besturingssysteem: Windows Vista Home Premium service pack 2 MONITOR Acer AL2216W 22 Inch monitor. geen enkele dode pixel. ziet er nog als nieuw uit! werkt ook nog perfect! v…
Laatste reactie door Rikkert., -
Printer probleem
door Bart'- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb thuis een probleem met onze printer. Ik heb per ongeluk de driver ge deinstalleerd en nu krijg ik hem niet meer opnieuw geinstalleerd. Het Cd-tje ben ik kwijt dus ik ging naar de site van HP, selecteer daar de driver van mn printer. Die installatie werkte echter niet, ik moest de printer's usb kabel inpluggen maar dit had ik al gedaan. Hier ging tie niet verder. Weet iemand wat ik kan doen? Heb een HP PSC 1610 All-In-One Alvast bdeankt!!!
Laatste reactie door Bart', -
Goedkope headset
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Weet iemand waar ik een goedkope headset kan kopen met goede microfoon? Dan kan ik dragons naturally speaking gebruiken. Echt handig programmatje! Echt op programmatje. Kijk maar op youtube.
-
bleuthoot op pc
door delly- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb net en gsm gekocht bij n vriend maar die hag geen pckabel dus kan ik nu iets douwnloaden waar mee ik via mijn pc bleuthoot kan activeren en zo dingen via gsm naan pc zetten of omgekeerd
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb Dell Ultrasharp U2713HM Zilver gekocht en bij uitpakken kreeg ik een usb kabel erbij . Wat moet ik ermee? Ik kan namelijk prima de monitor laten werken zonder de kabel. Weet iemand wat de functie is van zo een kabel? Er stond geen uitleg bij in de handleiding, alleen maar dat hij aangesloten moet worden, maar in de praktijk werkt de monitor wel zonder de usb kabel http://tweakers.net/pricewatch/316683/dell-ultrasharp-u2713hm-zilver-zwart.html
Laatste reactie door bambi1515, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Volgens mij is mijn CD / DVD driver kapot, want ik kan geen CD of DVD branden, ik krijg altijd een error. Dit is het merk: TSSTcorp CDDVDW SN-S082H ata device Hopelijk kan je me helpen Thx
Laatste reactie door Reeeempie, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hoi hoi ik heb een laptop met windows vista zins kort heb ik er windows 7 opgezet het probleem is nu dat mijn cd/dvd na 1 minuut verdwijnt bij my computer dus ik kan niks meer met me cd/dvd doen ja voor 1 minuut :'( :'( hoe kan dit? is dit op te lossen? ik gebruik hem dagelijks alvast bedankt
Laatste reactie door rodney12, -
iTouch kapot?
door Ramoniazzz- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Een tijd terug heeft mijn ipod touch het begeven. Hij is gejailbreakt, maar welke versie weet ik niet precies. Toen ik hem wilde resetten via itunes leek het te werken maar toen ik hem op wilde starten kreeg ik het apple logo met de zogenaamde 'ring of death' die op gegeven moment vastloopt en er zitten wat vage pixels bovenin mijn scherm. Nou las ik dat je hem in DFU mode moet zien te krijgen maar ik krijg dit niet voor elkaar.. Mijn computer geeft wel een geluidje dat hij hem herkent maar niet dat het correct geinstalleerd is en iTunes herkent hem ook niet. Weet iemand wat ik kan doen? Post samenvoeging: september 22, 2011, 18:04:54 edit: nu krijg ik een …
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Beste Leden. Sinds gisteren zijn mijn verwisselbare schijven niet meer zichtbaar. Weet iemand hoe ik ze terug kan krijgen ?? Ik heb al iets geprobeerd via Apparaatbeheer. Alvast bedankt, Sander O0 Post Merge: maart 17, 2009, 21:18:05 Laat maar systeemherstel gedaan en het is weer terug
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi jongens Xp opnieuw geinstalleerd maar ben de drivers van mn geluidskaart kwijt. Ik heb een creative audigy. Ik naar de site van creative gegaan maar als ik daar de driver aanklik om te downloaden gaat hij terug naar de begin site. Dus waar kan ik de driver vinden. Ik heb een creative audigy SE 7.1 Als ik het goed heb. waar kan ik de preciese informatie vinden Alvast bedankt, PC Edit: Ik heb nu de software van de driver kunnen installeren dus ik heb nu in iedergeval geluid. MAAR: ik heb 5.1 boxen en er komt 2.1 geluid uit. Niet chill dus hoe krijg ik het voor elkaar in te stellen dat ik 5.1 heb? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje,
