Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik ben patrick ben 44 heb 2 kinderen 1 van 14 en 1 van10. Terug?tja had gisteren uitgelogd en hups alles was weg. gisteren paar uurtjes rond gehangen en hier zitten knappe koppen bij. Graag wil ik alles leren over downloaden branden enz. Kinderen vragen vanalles aan papa en papa wil het goed doen en als mogelijk zonder fouten en problemen. Al bedankt voor de hulp die nog moet komen grtjs
Laatste reactie door patjepapa, -
terug op forums
door essi3catt- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Beste leden, Ik ben EskA, vroeger actief als supermoderator, administrator , van enkele forums, en later een lid van een releaseteam , en vooral fxp, tegenwoordig doe ik alleen nog nieuwsgroepen, en via tweaknews, groetjes uit delfzijl, essi3catt
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 10 reacties
- 4k weergaven
Goedendag allen, Ik voorheen bekend als, Mighty Marco, ben terug van weggeweest! Ik ben vrij lang inactief geweest ivm school altijd gezeik daar > Maar nu is alles weer goed en kan ik weer vollop op pc-gebied bezig :duivel: Mochten jullie/sommigen me niet meer kennen, just ask
Laatste reactie door maxke006, -
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
Hee {: Veel mensen zullen mij vast niet meer herkennen of niet weten wie ik ben, maar ik ben terug van weggeweest. Er waren wat familiaire questies. Praat er verder liever niet over. In die tussen tijd dat ik niet meer online ben gekomen is er aardig wat gebeurt. Bijvoorbeeld dat ik 16 ben geworden en dat ik geslaagd ben ^^ Ik hoop dat het goed gaat, en dat ik veel mensen mag helpen (en andersom) Groetjes Huismus
Laatste reactie door Duken, -
terug van weggeweest
door Eve- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi allemaal, Nu al wel weer even geleden dat ik hier actief was, zeker 8tal jaar... weet zelfs mijn nick niet meer van toen 🙂 Terug een account aangemaakt, en hoop opnieuw even goed geholpen te worden als voorheen. Intussen minder bezig met tv, film enzo, maar van deze site heb ik altijd veel geleerd. En nu terug een vraagje gepost. groetjes allemaal
Laatste reactie door Lemurian, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb hier al een tijdje een account maar ik heb er nooit echt wat mee gedaan. Nu ben ik terug en stel ik me even voor. Hans 19 jaar Heb een relatie En ik hou van muziek,films en games en een grote voetballiefhebber (Ajax) Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust
-
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Joost, geboren in Nederland, en nu woon ik in België. Sinds een maandje gebruiker van Spotnet. Ik heb mij aangemeld voornamelijk voor de beschikbare jaren 60 muziek waarvan ik al veel voor mij onbekends ben tegengekomen. Omdat ik wel eens onderweg ben zou ik graag via wifi met de laptop willen inloggen. Thuis werkt dat goed, maar onderweg krijg ik een 931 error oftewel host timed out of failed to connect. Kan dit niet of doe ik iets niet goed? Voor de rest ben ik zeer content met het aanbod en de geleverde kwaliteit. Chapeau voor de plaatsers.
Laatste reactie door TamSz, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Oke let maar niet op mijn engels Ik ben 20 jaar oud en verzamel films en muziek. ik heb een leuke relatie en zij houd ook van films. ik weet redenlijk veel af van downloaden en films branden en wat ik niet weet zoek ik altijd op. laters
Laatste reactie door Luc., -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Een goeden.. (tja inmiddels ) NACHT... hahaha Ik ben een meid, 22 jaar.. en ben hier opzoek naar een aantal dingen.. Vragen hoe sommige dingen in zijn werk gaan.. En hoop dat dit geweldige team van leden mij wil helpen als ik vragen heb Ik heb deze site gelukkig gevonden, en hoop er voorlopig mee voorruit te kunnen heb namelijk echt 2 LINKER handen als het gaat om computers, en teckniek en dingen.. Jullie zullen mij vast horen de komende tijd Groetjessss
This is me..
door lovely86- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo iedereen ik ben Lovely (Nou ja echte tuurlijk niet die was al in gebruik ) Ik ben begin 20 en heb me hier aan gemeld omdat ik op computer gebied nog gewoon een groentje blijk te zijn. Al ben ik wel van veel dingen op de hoogte moet ik eerlijk toegeven. Waarom heb ik mij aangemeld? Simpel hoop van jullie tips te krijgen en bij bepaalde onderwerpen en vragen staan er veel goeie weetjes en tips. Ow, ja even verder met het standaard lijstije wat ik absoluut niet ben... Ik kom uit omgeving noord holland. En heb geen studie afgemaakt... (zit in de familie) hahaha heb wel een eigenbedrijfje.... Thats me
Laatste reactie door headsh0t, -
This is me....
door Sushi W.- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, ik ben Edith, 45 jaar en momenteel helaas werkeloos. Loop nogal eens tegen technische zaken aan, zoals bijvoorbeeld (veilig) downloaden. Heb weliswaar een ICT-studerende zoon, maar die kan vaak het geduld niet opbrengen om zijn moeder eea uit te leggen :-). Dus hopelijk kan ik hier af en toe een vraag droppen....
Laatste reactie door Trizomu, -
THis is Who I aM?
door gaz- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hoi iedereen. Ik ben jeroen. ik kom uit Limburg. Ik zit nu in 2 vwo en ben dus nog vol aan het leren. ik ben altijd wel bezig met computeren. vooral gamen en photoshop. het gamen is eigenlijk hoe ik aan het downloaden ben geslagen. want altijd die hoge prijzen van de games. maar het wil niet echt lukken. dus dacht ik laat ik maar eens wat hulp gaan zoeken op forums. ik heb overal een beetje rondgekeken. en duken tsja.... is gewoon de beste!!!! groetjes jeroen
Laatste reactie door Fredpascal, -
Ti is nieuw hier
door ti- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik ben Ti, 36 jaar en ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik eindelijk eens een film wil downloaden. Liefst van een goede kwaliteit, hopelijk kunnen jullie mij daar aan helpen. :zwaai:
Laatste reactie door svenholtman, -
tijdens dowload 20 warnings
door Gast rotie- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo ik ben rotie uit Emmen ik heb een vraag als aan het downloaden ben krijg wel 20 warnings van2009-02-13 17:16:38,967 WARNING [decoder] <Article: article=part248of267.PjesHuwTi9YsoVKfbx2R@camelsystem-powerpost.local, bytes=393746, partnum=248, art_id=None> => missing from all servers, discarding wat betekent dit hoop op een antwoord
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
Hoi Ik heet marthaeen en ben een tijdje vanwege gezondheidsproblemen afwezig geweest. Nu ben ik weer een beetje toe aan van alles en nog wat .Dus ook Kodi en vpn, maar zie door de bomen het bos niet meer. Welke VPN is nu het makkelijkst en redelijk goedkoop, zie van alles voorbij komen maar mijn hersens zijn niet zo snel meer, Dus wie kan mij op weg helpen? Bij voorbaat hartelijk dank.
-
tja gaaf hier
door brambie®- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hoi ik ben Mario enne ik ben al een tijdje lid van dit forum.... Ik wil bij deze me nu voorstellen en dat heb ik nu gedaan.. hahaha.. Ik heb nog geen vragen dat komt mischien later wel... eerst ff snuffelen... p.s. complimentjes voor dit forum hoor.... (ben zelf ook moderator op ander forum)
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hey, ik ben eagles,........ duh en ben lange tijd online hulp geweest bij het downloaden, ondertitelen, synchroniseren (+/- 6 jaar geleden) in the beginning of duken.nl . Duken was toen een van mijn vaste fora waar ik altijd terecht kon met al mijn vragen en later ook ongein:) eenmaal ingeroest op duken.nl mocht ik zelfs het forum bijhouden als modje (al bleef ik altijd vooral actief in film en natuurlijk de huiskamer). dit was nog in mijn vrije leven, geen superserieuze relatie, vaak zelfs op het werk (met laptop ) daarna werd het meerdere malen stil rondom mij, maar zoals jullie gemerkt zullen hebben ben ik weer een tijdje (redelijk) actief op Duken.nl nog steeds …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo, ik ben Leeloo. Ik heb zonder mij keurig voor te stellen allerlei vragen gesteld over de Memor32. Even een voorstelronde... Ik ben een uit het land van Bartje afkomstige vrouwelijke 40-er. Omdat ik het zat was om iedere keer iemand te vragen om een film te downloaden, ben ik zelf maar uit gaan zoeken hoe dat moest. Toen mij dat gelukt was, werd ik enthousiaster. Ik ontdekte dat het downloaden van ps2 spellen ook mogelijk was. Omdat onze ps2 een beetje in het stof begon te staan omdat mijn dochters uitgespeeld waren met de games die er in huis waren, ben ik op zoek gegaan naar een oplossing om mijn voorraad games aan te vullen en natuurlijk ook de mogelijkh…
Laatste reactie door Schaapje, -
Toch maar ff netjes
door jvdx- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hey iedereen. Nou toch maar ff netjes een voorstel topic aangemaakt, zoals het hoort Ik ben Jan, 17 jaar oud en doe veel met pc's. Zit momenteel in het 2e jaar van mijn ICT opleiding, waarvan ik net 10 weken stage achter de rug heb bij een ict bedrijf. Ik ben al sinds vroeger bezig met computers, vooral met spelletjes Heb een home build 'game-pc' , 2 video kaarten etc etc je kent het wel, en een bijpassend scherm. Ook een tijdje terug een server gehad in het spel r.o.s.e online, niet al te veel mensen maar toch wat donaties gekregen , was een leuke tijd tot het niet meer werkte ik zag dit forum een paar keer voorbij komen op bijv. google, en besloot me…
Laatste reactie door jvdx, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Ik ben al een tijdje lid, maar ik wou me toch ff voorstellen Mijn echte naam is Lajos, en mijn grootvader komt uit hongarije dus vandaar die hongaarse naam. Ik ben 13 jaar (maar daar komt verandering in) en ik woon in Groningen. Ik heb een eigen pc op m'n kamer, dus lekker veel privacy ;D En ik ben een mafkees Vragen? Just ask me O0
- 40 reacties
- 10.1k weergaven
Hoi allemaal... Ik was mij vergeten voor te stellen :redface: Dus bij deze! Ik ben Leonie, 21 jaar.. ennehm.. werkeloos :buck: Ik ben net verhuisd dus vandaar... Ik hou van het weekend (uitgaan, en bij vrienden thuis zitten gek doen ), en van mijn 2 dwergpapegaaitjes ;D Ik ben veel bezig met de computer, ik speelde al spelletjes toen ik 4 was XD Niet dat ik alleen maar spelletjes doe, want eigenlijk doe ik dat bijna niet meer omdat mijn PC het heeft gehad geloof ik.. Maar MSN en forums enzo vind ik altijd wel leuk! Nouja, ik heb mij hier dus geregistreerd omdat ik films en spellen aan het downloaden ben en hier meer over wil weten Vroegâh deed mijn vriend dat, m…
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Ik dwarrel al een aantal dagen rond op het forum en kom er nu net achter dat ik mezelf nog voor moest stellen! ??? Hier gaan we dan : Mijn naam is Glenn en ik kom uit Zeeland. Ik ben 21 lentes jong en ben geboren op de 30ste van maart. Mijn hobby's zijn; Fotografie, Voetbal en vooral gamen. Zelf heb ik uiteraard een pc en een PS3 daarbij, deze is eigenlijk alleen puur voor Fifa en af en toe een (legale ) Blue-ray film. De pc is voor mij echt nummer 1 en ik speel dan ook vooral veel WoW en af en toe een leuke shooter tussendoor (COD of MOH). Verder zou ik niet weten wat je nog van mij zou moeten weten Vragen? Stuur gerust een PM. Groetjes, Glenn
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hey dudes, Ik was vollop aan het zoeken naar een 'demonoid invitation code' en toevallig op jullie forom terecht gekomen... Misschien kan iemand van de leden hier me helpen! I give it a try: Heeft er iemande toevallig een invitation code voor demonoid Send to chemical_klodder@hotmail.com O0
Laatste reactie door Erwin., -
torrent invites: RUILEN
door Gast frits2012- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb een torrent invites voor: -Torrentleech -Iptorrents -Demonoid wie heeft een goede deal? (invite voor invite)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Hallo, ik ben toti, fijn dat ik hier aanwezig mag
Laatste reactie door jackjack78,