Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
voorstellen
door pvmeijl- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ben vandaag lid geworden op ben opzoek naar kinderfilms zoals Bing en cocomelon, peppa pig etc.. voor op de ipad te plaatsen wanneer we in de auto zitten. wie kan me hiermee wegwijs in maken. Gr Patrick
-
voorstellen
door madelief007- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo ik ben lisette, en ik ben gek op films en muziek, en ik zou hier graag lid worden :peace:
Laatste reactie door steffris, -
Voorstellen
door Marcuswelby64- 1 volger
- 2 reacties
- 4k weergaven
Hallo ,ik ben Marcus 60 jaar en altijd gewerkt als Multimedia technicus ,ben nu op vervroegd pensioen en ben veel met computers bezig !
Laatste reactie door Mafketel, -
voorstellen
door Gast jagger- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik ben Jagger, en wil me graag voorstellen, bijdeze dus. Ik heb zeer weinig verstand van computers en wil graag leren hierover. Regelmatig lees ik de verschillende onderwerpen, maar ben toch een beetje bang om dit uit te voeren, maar beetje voor beetje, hoop ik te leren. Met vriendelijke groeten, Jagger
-
Voorstellen - Joey
door Joey12- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hi! Enkele weken lees is al mee op dit forum, uiteindelijk heb ik toch besloten om me aan te melden. Mijn naam is Joey, ben 25 jaar oud en bijna afgestuurd voor mijn HBO-opleiding. Ik heb me al een tijdje verdiept in sitebuilding, wil graag een eigen website starten met mijn producten. Heb opzig al best veel ervaring en vind het handig om mee te lezen over bepaalde zaken of anderen te helpen. Joey
Laatste reactie door Joey12, -
Voorstellen :)
door Maije- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik ben Marije en nieuw hier heb net sinds gister Kodi en heb er nog wat vraagjes over, vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Oh, heb trouwens Kodi via een Tvbox, volgens mij maakt dat ook uit, tenminste zie ik via YouTube filmpjes. Sommige dingen zijn anders.. Groetjesss
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen :)
door Oxside- 7 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo Ik ben swen (Op internet: Oxside) Ik heb nu ongeveer 3 jaar ervaring met computers/progameren /downloaden van films/branden/hacken :duivel:/Intaleren/pc schoonmaken etc... Voor de mensen die het leuk vinden: Imac 21,5 " (2009 Versie, nieuw dus) Ik draai Mac Os X Leopard en Windows XP en 7 in bootcamp. Ik help graag dus en ik zit meestal op engelse forums dus ik wilde een keer bij een nederlands forum actief worden. Swen (Oxside)
Laatste reactie door Oxside, -
Voorstellen ... voor de zoveelste keer
door Gast Hotwheels- 7 reacties
- 3.5k weergaven
Hallo allemaal, Inderdaad, voorstellen voor de zoveelste keer ... Off-line gehaald door bange hosts, hackers, concurerende site's die een ander niks gunnen, en ook nog een paar keer bijna door ons aller hersenschim hebben we het "opgegeven" O0 ..... ..... om ons met één torrentsite bezig te houden Check Studio-ID * Een Nieuw Project * Een Nieuwe Uitdaging * Géén Hersenschimmen (Gewoon lekker gezellig ouderwets bezig zijn zonder de helaas zo vaak gewoonlijke stress) Eén team van mensen afkomstig van verschillende off-line trackers stort zich volledig op de opbouw van Studio-ID. Heb je zin om óók hieraan mee te werken ??? Meld je …
Laatste reactie door Eagles, -
- 5 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo ik ben Scheer, moeder van een dochter van 9. die vaak om films vraagt weet nog niet hoe het moet. hopelijk zit ik hier dus goed GROETJES SCHEER
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
heya allemaal. effe voorstellen. ik ben jouke. 18 jaar. werk wel een tijdje met bittorrents maar nooit echt actief zeg maar. hier en daar een discografie van een band als k wel een paar CD's had maar niet alles etc. nu heb ik wat probleempjes met microtorrent ( Utorrent ook wel).maar daarover meer in een topic daar speciaal voor bedoeld ik game graag. en doe een opleiding communication en multimedia design btw
Laatste reactie door gloomy, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Iedereen , Ik ben Gerard uit Belgie , gehuwd en 2 grote kinderen die de deur al uit zijn Kben 56 jaar en hou van surfen op internet groetjes
Laatste reactie door Tim., -
Voorstellen als nieuw lid
door Gast Mheo- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, bij deze even snel voor de jaarwisseling... Mirjam, 40 jaar, download-kneus. Ik was op zoek naar een bestandje via google en kwam terecht bij een aantal torrents. Maar ja... en hoe ga je dan verder...? Via Google kwam ik dus op deze site terecht en ik hoop hier wat wijzer te worden. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst! Groet, Mheo
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben 33 jaar en op zoek naar een forum waar info gedeeld wordt betreffende goede betrouwbare website, info over goede payservers en op dit moment op zoek naar IPTV informatie. Daarnaast zie ik veel interessante topics voorbij komen en wil ik graag helpen bij vragen. -edit; en hopelijk is de activiteit nog een beetje hoog op dit forum.... Zie wel veel al wat oudere topics... Maar tijd zal het leren.
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen Deagol
door deagol- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hi, ik ben Richard en vnl geïnteresseerd in e books , ben op zoek naar mogelijkheid om verzoeken in te dienen en waar mogelijk te beantwoorden
Laatste reactie door reneetje1969, -
Voorstellen DJVince
door Gast DJVInce- 8 reacties
- 2.9k weergaven
Hey mensen, Ik ben DJVince. In het dagerlijkse leven noemen ze me ook wel eens Vince(nt). Ik ben een jonge man van 24 lentes die werkzaam voor de gemeente is als medewerker groen. ( NEE IK LOOP NIET TE SCHOFFELEN!!!! Ik rij met een electrowagen rond met een bosmaaier achterin ) In me vrije tijd hou ik er van om er op uit te trekken met me drive-in show. Doe ik dat niet dan ben ik bezig met me online radio stream. In me vrije tijd hou ik van : Me kinderen Me vrouwtje Muziek Films Fotografie Webdesign In geval je nog meer wil weten stuur maar een berichtje. Greetz, DJVince
Laatste reactie door Tim., -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik ben voor het eerst op dit forum. Ik heet Fred. Ik wil een VPN verbinding aanschaffen via privatevateinternetaccess. Om hiervoor te betalen zijn verschillende mogelijkheden, een cadeaukaart kopen geheel anoniem of creditcard gebruiken. Hoe ik een cadeaukaart koop in nederland weet ik niet. Heeft iemand ervaring?
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 1 reactie
- 812 weergaven
Hoi allemaal, ik ben Peter! Ik heb pas spotnet geinstalleerd en heb meteen een paar vragen waarvan ik hoop dat iemand daar antwoorden op kan geven. Komen ze : - ik heb een nieuwsgroep abonnement afgesloten bij TEAKNEWS. Heb ik niet meer nodig dan zo'n abonnement en spotnet om films te downloaden? - ben ik nog afhankelijk van de downloadsnelheid van ZIGGO (mijn internetprovider), of kan ik voor een abonnemet kiezen dat meer Mbit kan binnenhalen? Ziggo geeft maximaal 5Mbit - als ik één film aan het downloaden ben en ik een nieuwe spot wil opene, krijg ik steeds de boodschap dat ik het maximaal aantal vebindingen heb bereikt. Wat doe ik fout? Ik hoop dat iemand mij v…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Tulip en een groot boekenliefhebber. Nu mijn geliefde enzetbee.com en place2home.net uit de lucht zijn ben ik naarstig op zoek naar alternatieven. Op deze zoektocht naar nieuwe NZB fora kwam ik op jullie site terecht. Ik vind het een mooie site met veel informatie en heb me daarom aangemeld. Dit is misschien niet de juiste plaats, maar ik heb eigenlijk ook direct een vraag: op NZB index vind ik regelmatig bestanden die qua formaat en naamgeving duiden op boeken. Helaas zijn deze met een wachtwoord versleuteld. Is er op enigerlei wijze te achterhalen vanuit welk forum deze geplaatst worden en waar dus het wachtwoord te vinden is? …
Laatste reactie door tulip, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hallo ik ben desiree en nieuw hier ik wil graag wii spel downloaden kan dat hier. hoop op antwoord. gr desiree
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, ik ben Wilsophie, reeds 60 jaar en fanatiek alles aan het leren van mijn laptopje. Een mooie Toshiba Satellite met Vista als besturinssysteem. Ik miste een topic waar ik iets kwijt kon over software, want ik was via dit forum op een nederlandse downloadpagina en downloadde Pixresizer om foto's te verkleinen enz...Ik heb al easy resize, maar dat zal elkaar niet bijten en picasa. Maar ik hoopte op een nederlandse uitleg, maar het is hartstikke engels. Vr. gr. Sophie
Laatste reactie door Luc., -
voorstellen Frea
door Gast frea- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo ik ben frea en kwam door een tip op jullie site. ziet er goed uit mijn complimenten. :peace:
-
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Nieuw ben ik hier, weet nog niet goed hoe het werkt maar daar kom ik wel achter denk ik. Pas een computer gekocht alles is nieuw voor mij. Ben 55 jaar en woon in Haarlem.
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi Mijn nick is hier josnixs Ik kwam hier door in te typen dl sites programma`s en daar was nukeN ik vindt het een verfrissend forum,site dus jullie zijn voor lopig nog niet van me af Ja wat nog meer ik ben van 1978 en male. In het dagelijks leven werk ik als dieren ass bij een dieren kliniek nog vragen mail het dan groetjes jos
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben jackie. Woon ergens in het midden van Nederland. Doe de pabo (jaa studeer voor juf ) en ben 18 jaar:) Wij hebben veel spelcomputers thuis en ook mijn broertjes maken gebruik hiervan. Zij zijn in het bezit van een nintendo ds, maar de ene heeft een nieuw micro-SD kaartje gekocht. Alleen krijg ik deze niet aan de praat in de ds. Ik heb al een nieuwe firmware gedownload en geïnstalleerd, alleen doet hij het niet in de ds. Als ik de micro-SD terug in de ds doe, blijft hij op loading staan. Het maakt dan ook niet uit hoe lang ik hem laat liggen. Heeft iemand ideetjes voor mij?? liefs ;D
Laatste reactie door Sander, -
- 1 volger
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallokes, Bij deze bedankt om hier te mogen zijn. Ben al een tijdje in de torrentwereld bezig, helaas is het aanbod wat beperkter aan het worden en ben ik van plan de nzb wereld te ontdekken en hoop ik via dit kanaal meer te weten te komen over deze voor mij onbekende wereld
Laatste reactie door Mafketel,