Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
Een nieuweling
door AatM- 2 reacties
- 750 weergaven
Hallo, ik heet AatM en ben nieuw hier. Geen idee wat ik kan verwachten. Ik ga het beleven.
Laatste reactie door Meh Meh, -
nieuw
door Gast john12- 1 reactie
- 748 weergaven
Hoi allemaal, ik ben een nieuwe hier en kijk al uit naar de leuke recencies. Ik ben john en kom uit het zuiden van het land.
Laatste reactie door Marciej123, -
Ik ben Harrie.
door HarrieB- 1 reactie
- 747 weergaven
Beste forumleden. Ik heb me op dit forum aangesloten omdat ik begrijp dat hier goede films te verkrijgen zijn en dat mensen elkaar willen helpen om de onvermijdelijke problemen op te lossen. Wat wilt een mens nog meer. Met vriendelijke groet Harrie
Laatste reactie door Thijs., -
voorstellen
door djgertjan- 0 reacties
- 746 weergaven
hallo allemaal ben gertjan
Laatste reactie door djgertjan, -
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 745 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63, -
Hallo Hopelijk vind ik hier wat meer info aangaande NZB's, vooral na het offline halen van een niet bij naam genoemde site die zeer populair was onder de downloaders... 😟
Laatste reactie door Yautja, -
voorstellen
door Sunny- 2 reacties
- 745 weergaven
Hi, Ben Sunny, kwam er achter dat mijn favo forum gesloten is op laste van Brein. Ik ben geen frequente usenet gebruiker maar mis nu wel de mogelijkheid iets te kunnen zoeken wat ik op dat moment nodig heb of wil. Toen kwam ik jullie tegen en dacht, ik meld me hier aan, wie weet vind ik weer een nieuw forum waar ik kan vinden wat ik zoek middels de makkelijke wegen, de basis beheers ik wel Ik ben geen techexpert en weet dan ook niet mijn weg te vinden via torrents of het buitenland en dan zelf aan de slag met subs en synchroniseren. Wie weet steek ik daar hier nog wat van op. Groet, Sunny
Laatste reactie door Sunny, -
- 3 reacties
- 744 weergaven
Hallo allemaal, Elvismarineteam is de naam. elvis en rock 'n ' roll fan!
Laatste reactie door Patricker, -
voorstellen
door sebas-8- 0 reacties
- 743 weergaven
Hoi ik ben sebastiaan, Mijn hobby's zijn voetballen, wielrennen en gamen. Ik heb 3 zussen en 0 broers. Ik ben dus de enige jongen thuis. Ik ben hier voornamelijk om te kijken hoe ik pro cycling manager kan downloaden. Dit is mij nog niet gelukt. Kan iemand mij daarnog bij helpen, want er is niemand meer echt actief op het forum. Bijvoorbaat dank, Sebastiaan
Laatste reactie door sebas-8, -
even voorstellen
door Oxalis- 2 reacties
- 741 weergaven
Hoi, Ik ben Robby ( Oxalis ) en ben nieuw op deze site, ik kwam hier toen ik er achter kwam dat mijn oude nzb forum offline is. Downloaden doe ik van nieuwsgroepen, ik hoop hier wat nieuwe (nederlandse) sites te kunnen vinden. Fijne dag!
Laatste reactie door Duken, -
Nieuw Lid
door Everlast68- 1 reactie
- 741 weergaven
Ik ben evelast68 en ben wat deze site allemaal brengt. Ga is rondkijken en als je wat wil weten van mij..............Vraag maar raak. Groet Everlast68
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 741 weergaven
Hallo iedereen, Ik woon in België-Oost Vlaanderen. Ik heb net opnieuw Kodi op ijn mac book air geïnstalleerd, ben weer eens benieuwd.
Voorstellen
door peetie- 1 reactie
- 740 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Peetie en verwacht hier nog veel bij te leren. Alvast bedankt!
even voorstellen
door john21- 0 reacties
- 738 weergaven
hallo. ik ben john en hou van nederlandstalige muziek ben getrouwd met rina en heb 2 kinderen (28 en 25) tevens hou ik ook van tuinieren. groet john
Laatste reactie door john21, -
- 1 reactie
- 736 weergaven
hallo ik ben dream-worldz ben een downloader van torrents ik kom uit het natte belgie hobby zijn vooral films downloaden van de beste torrent sites
Laatste reactie door William1, -
nieuw voorstellen
door ZX10RJC- 1 reactie
- 734 weergaven
Hoi allen, als ZX10RJC gaan jullie me herkennen op de site, mijn echte naam is Jean. Ik ben een fervent downloader van films en kijk die dan graag met mijn dochter in de weekenden. Ik kom van pirates4all en was op zoek naar andere mogelijkheden, zo ben ik op jullie site terecht gekomen. Groot respect heb ik voor alle kanjers die hun energie steken in het onderhouden van dit soort sites. Bedankt daarvoor.
-
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door borderjos, -
- 1 reactie
- 733 weergaven
Beste allen, Als eenvoudige spotnet-gebruiker regelmatig op google naar meer informatie gezocht over het gebruik van spotnet. Duken.nl was daarbij zeer gebruiksvriendelijk en heeft handige instructiefilmpjes (waar af en toe tijdens het praten op de video geboerd wordt :-). Omdat ik nog wat "verdiepingsvragen" heb, toch maar even een login aangemaakt voor het forum hier. Beschrijf mezelf als een mannelijke amateur-downloader van 35 jaren jong die erg breed geïnteresseerd is in muziek en af een filmpje kijken erg leuk vindt! Groet, Mattijs
- 0 reacties
- 732 weergaven
Hai, Ook ik ben nieuw hier , de wintermaanden zijn weer begonnen dus tijd voor leuke fims die ik hier hoop te vinden , groet Sannie
Laatste reactie door rullens4, -
- 1 reactie
- 731 weergaven
hi, ik ben spidey63, uit heemskerk en blij met deze site, top.
Laatste reactie door Pctje, -
Even voorstellen
door Mir1970- 0 reacties
- 730 weergaven
Hallo, ik ben Mirjam en ik ben 42 jaar oud en ik hoop hier wat informatie over downloaden en dergelijke te vinden.
Laatste reactie door Mir1970, -
even voorstellen
door muji- 1 reactie
- 729 weergaven
ik ben muji getrouwd en 2 kids 1 hond en 5 katten woon in het Brabantse land M.Vr Gr muji
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo
door Gast Madman81- 1 reactie
- 726 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Madman, ik ben een fan van alle soorten games en ook een hele grote film liefhebber. Grtz Madman
Laatste reactie door Maartenn, -
- 1 reactie
- 724 weergaven
Hallo, ik ben Majanka, 60 jaar, getrouwd, heb 2 zoons en ben van beroep secretaresse. Ik heb zojuist Spotnet geïnstalleerd. Ik ben een beetje een digibeet dus heb waarschijnlijk massa's vragen. Hopelijk staan de antwoorden al voor me klaar want ik ben vast niet de enige beginner. Maar wie weet loopt het allemaal vanzelf want met gezond verstand kom je ook al een heel eind. Voor het geval ik jullie hulp een keer nodig heb, alvast bedankt!
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 2 reacties
- 722 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een nieuw lid, geregistreerd als Roundabout, en hoop hier van alles en nog wat over nieuwsgroepen te leren. Mijn hobby's zijn gamen (Delta Force Blackhawk Down) en alles wat met computers te maken heeft, maar met name de nieuwsgroepen. Groetjes Roundabout
Laatste reactie door Freeman,