Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
Ello hello
door Aphro- 1 reactie
- 676 weergaven
Ik kwam hier toevallig door google van het opzoeken als kingsplace al terug online was. Door jullie weet ik nu dat de naam veranderd is. En het ziet er hier zeer intressant uit Grts Aphro
Laatste reactie door Duken, -
Even Voorstellen
door BaoLuo- 1 reactie
- 676 weergaven
Mijn schermnaam BaoLuo zegt iets over mijn interesse in Chinees. Ik ben een trouw (en loyaal) forumbezoeker van zowel Nederlandse als Engelstalige forums. Hopelijk kan ik hier een bijdrage leveren.
Laatste reactie door William1, -
voorstellen
door Borg2997- 3 reacties
- 675 weergaven
hoi, ik ben Adry en een grote film en serie liefhebber. Ik ben weliswaar geabonneerd op veel streamingsdiensten, maar ben geïnteresseerd in alles wat zoal te maken heeft met films en alles eromheen zoals vpn etc. Hoop hier het eea te leren en te delen.
Laatste reactie door Borg2997, -
Een nieuweling
door AatM- 2 reacties
- 675 weergaven
Hallo, ik heet AatM en ben nieuw hier. Geen idee wat ik kan verwachten. Ik ga het beleven.
Laatste reactie door Meh Meh, -
Hallo allen
door Swaen- 0 reacties
- 675 weergaven
Hallo allen ik ben nieuw in deze omgeving en zal mij eerst goed rondkijken en later wel zelf gaan plaatsen. groet P
Laatste reactie door Swaen, -
FF voorstellen
door draak49- 1 reactie
- 672 weergaven
Hallo, Mijn naam is draak49(gait) en ik ben gehuwd en heb drie dochters mijn hobby's zijn computeren software muziek en films. mvg Draak49
Laatste reactie door Zombymario, -
Ik ben Ruud, 55, en heb een probleem. Zodoende ben ik ook hier terechtgekomen en vind dit een goed en duidelijk forum. Ik ben nu in het bezit van een asus O!play mini plus mediaplayer. Deze ondersteunt srt files bij mkv films in 3d alleen als je de tv( samsung 6200) in halfsbs 3d mode zet raakt de ondertiteling in de war en laat de linkerhelft van de subs rechts zien en omgekeerd. Wat is hieraan te doen?
Laatste reactie door ruudeuro, -
boek ionica smeets
door jemmen- 0 reacties
- 670 weergaven
Op zoek naar het boek Zoete kinderen eten geen suiker van ionica smeets, andere tittels ook welkom
Laatste reactie door jemmen, -
even voorstellen
door Gast knolliesbarov- 0 reacties
- 665 weergaven
hoi ben knolliesbarov ben 31 en wil even kijken of hier nog wat leuks er op staat
-
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door borderjos, -
ff voorstellen
door Gast isbouts- 0 reacties
- 661 weergaven
hi, ik ben jos 53 en heb ernstige hart klachten. mijn hobbies zijn film en muziek en ik zoel altijd weer iets nieuws groeten
-
Even voorstellen
door Freeman- 0 reacties
- 660 weergaven
Hallo allemaal, Ik ken Duken.nl al een tijdje maar ik heb me nog nooit geregistreerd. Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en wellicht mensen van informatie te kunnen voorzien. Vriendelijke groet, Freeman
Laatste reactie door Freeman, -
voorstellen
door rait007- 0 reacties
- 659 weergaven
dag ik ben rait nesseem uit Breda ik ben 22 jaar mijn hobby's zijn koken fietsen kunst computeren sporten dansen zingen en nog veel meer
Laatste reactie door rait007, -
Hallo, ben sinds vandaag nieuw hier, kom uit de regio Nijmegen. mijn naam is Stefan
Laatste reactie door SwitchFreak, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
ik ben nieuw hier op het forum en wil het een en ander wet over downloaden sinds de conventionele meethode van downloaden niet meer helemaal gaat zoals dat eerder ging. groet roelof
Laatste reactie door geenflauwidee, -
mij voorstellen
door djcyber- 0 reacties
- 657 weergaven
hallo allemaal . ik ben dj cyber kompende uit jullie buurland aan zee. bedankt dat ik op jullie super coole en mooi forum mag zijn . mvg
Laatste reactie door djcyber, -
Even voorstellen, nieuw hier als lid, vaker geweest als gast, actief op allerhande nzb-sites, alleen zijn die nu allemaal op een paar na uit de lucht, dus om toch bij te blijven nu hier .... Downloadvoorkeur gaat uit naar series, films en muziek. Ben ook één van die gekken die de spelletjes in de huiskamer leuk vinden 😀
Laatste reactie door Consult, -
Hallo iedereen!
door maccer- 1 reactie
- 647 weergaven
Ik ben een liefhebber van films en van Mac! Hopelijk mag ik hier wat rondneuzen en wat leuke films vinden! Al bedankt op voorhand!
- 1 reactie
- 645 weergaven
hallo ik ben dream-worldz ben een downloader van torrents ik kom uit het natte belgie hobby zijn vooral films downloaden van de beste torrent sites
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 645 weergaven
Beste allen, Als eenvoudige spotnet-gebruiker regelmatig op google naar meer informatie gezocht over het gebruik van spotnet. Duken.nl was daarbij zeer gebruiksvriendelijk en heeft handige instructiefilmpjes (waar af en toe tijdens het praten op de video geboerd wordt :-). Omdat ik nog wat "verdiepingsvragen" heb, toch maar even een login aangemaakt voor het forum hier. Beschrijf mezelf als een mannelijke amateur-downloader van 35 jaren jong die erg breed geïnteresseerd is in muziek en af een filmpje kijken erg leuk vindt! Groet, Mattijs
- 2 reacties
- 644 weergaven
Ben verslaafd aan films kijken dus denk ik dat ik hier op de juiste plek ben... Voor de rest ga ik eerst even de site een beetje verkennnen, jullie horen nog van me. Mazzel Selim.65
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door jopie34- 3 reacties
- 644 weergaven
Hallo ik, jopie34, ben sinds vandaag nieuw lid dus bedankt voor de acceptatie !!
Laatste reactie door Meh Meh, -
Voorstelling
door Gast Frank1969- 1 reactie
- 642 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Frank en ben geboren in 1969, vandaar mijn bijnaam Frank1969. Ik woon in België en heb 3 zonen die heel graag films kijken. Ik hoop hier meer te weten te komen over leuke kinder- en jeugdfilms. Tot binnenkort, Groetjes
Laatste reactie door Maartenn, -
hopen hier mee te diskuteren grts obelike
Laatste reactie door ShadowMaster, -
hallo!!
door Verbanddoos- 0 reacties
- 622 weergaven
Hallo allemaal! Ik ben Nelleke, 30 jaar en vind het altijd leuk om nieuwe films/boeken/programma's te ontdekken. ? Zelf deel ik natuurlijk graag wat ik al heb.
Laatste reactie door Verbanddoos,