Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door Gast shady1340- 1 reactie
- 872 weergaven
Ik ben marco. Per toeval kwam ik op deze site terecht nadat ik via google een vraag over emulators had gesteld. Ziet er best vertrouwd uit. ik hoop veel van jullie op te steken. Groetjes M
Laatste reactie door 'Robin, -
hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben 30 jaar en download zo af en toe wat. Vaak koop ik het ook daarna maar meestal valt het zo tegen dat ik blij ben dat ik het niet gekocht heb. Een aantal titels zijn mij in het verleden zo tegen gevallen dat ik wat voorzichter ben geworden...
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo,
door bastiaan.59- 0 reacties
- 870 weergaven
Bij toeval kwam ik via google op de website terecht ........... 'k ben benieuwd wat te vinden hier. Ik ben Bastiaan, woon in het noorden van 't land
Laatste reactie door bastiaan.59, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid! Onderwerp: Hey allemaal, ik ben Emma! Bericht: Hallo iedereen! Ik ben Emma en ik kom uit Nijmegen. Ik ben net 26 geworden en ben altijd al geïnteresseerd geweest in technologie en alles wat met AI te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik echt gaan duiken in de wereld van artificial intelligence, en ik hoop hier met jullie te kunnen leren en ervaringen te delen. Ik heb al wat geprobeerd met verschillende AI-tools, maar ik vroeg me af: welke zijn nou echt handig voor beginners? Ik heb gehoord dat dingen zoals ChatGPT en DALL-E super toegankelijk zijn, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! In mijn vrije…
Laatste reactie door yihaa, -
nieuw
door Gast john12- 1 reactie
- 868 weergaven
Hoi allemaal, ik ben een nieuwe hier en kijk al uit naar de leuke recencies. Ik ben john en kom uit het zuiden van het land.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 867 weergaven
hallo allemaal ik ben dus miranda uit rotterdam ik ben helemaal nog niet bekend hoe alles werkt maar ik neem aan dat ik dit in het forum wel zal leren ik ben een moeder van een puber en eigenaar van een online zeepwinkel wat dus ook mijn hobby is wil je meer weten vraag het dan gerust gr miranda
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door Treske- 0 reacties
- 867 weergaven
Goedemorgen ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden. Groet, An
Laatste reactie door Treske, -
Hoi ik ben nieuw hier, mijn naam is Silvana. heb een vraagje kan je hier ook downloaden ook met ned ondertiteling? groetjes Silvana
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Hoi, ik ben majo.
door majo- 2 reacties
- 862 weergaven
Graag wil ik wat leren over windows 10
Laatste reactie door majo, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Ik ben Rene, 50 jaar en ben gek op films (ook 3D) en hoop dan ook veel te vinden, met name natuurlijk 3D films. Verder hou ik van Tooltjes om te troubleshooten bij pc problemen. Gek op tips en trucks.
Laatste reactie door Filmdoos, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Hallo! Ik ben Linnie en helemaal nieuw hier......... Ik heb Spotnet gedownload en dat ging wonderwel allemaal goed maar wanneer ik een vrij nieuwe film wil downloaden krijg ik heel vaak "kan de NZB (nog) niet vinden".......... Kan iemand mij vertellen wat dit betekent en wat ik hieraan kan doen? (of stel ik deze vraag nu op een verkeerd deel van dit forum??)
Laatste reactie door Linnie1969, -
- 0 reacties
- 860 weergaven
Forumtopic: Maak kennis met mij! (Nieuwe leden) Gebruikersnaam: FotografieFan123 Bericht: Hey allemaal! Ik ben gisteravond op dit forum terechtgekomen en ik dacht, laat ik me even voorstellen! Ik ben Jantine, 29 jaar en ik kom uit het mooie Groningen. Sinds een paar maanden ben ik echt geïnteresseerd in hobbyfotografie, maar ik heb totaal geen technische kennis. Ik heb een simpele camera, en wil vooral leren hoe ik mooie foto’s kan maken van mijn dagelijkse leven, maar ook van de natuur en misschien wat portretfotografie van vrienden en familie! Ik ben hier omdat ik hoop dat jullie me tips kunnen geven over hoe ik kan beginnen zonder compleet overweldigd te…
Laatste reactie door yihaa, -
- 1 reactie
- 859 weergaven
Hallo ik ben Koray en liefhebber van films. Heb begrepen dat ik hier op het juiste adres ben voor virusloze praktijken.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 858 weergaven
Hallo allemaal, Elvismarineteam is de naam. elvis en rock 'n ' roll fan!
Laatste reactie door Patricker, -
Hallo allemaal
door Gast fieder- 1 reactie
- 858 weergaven
Ik ben 42, woon in het midden van het land en download sinds een tijdje muziek en films met torrents en nzb. Vooral filmhuis films kijk ik graag. De nieuwste films kan ik meestal niet vinden of het lukt me niet ze te downloaden. Bij Duken hoop ik info te kunnen vinden zodat dat toch gaat lukken. Ik heb sowieso al interessante en handige info gelezen hier, bedankt!
Even voorstellen.
door Gast Guzzi3- 0 reacties
- 857 weergaven
Ik ben Cees en ben van de week gaan zoeken wat voor downloadprogramma's er allemaal zijn. Ben dus een leek op dit gebied. Maar van jullie berichten kan ik veel leren
-
- 2 reacties
- 854 weergaven
hey mensen wil me effe vorstellen ben steven van tiel
Laatste reactie door Trizomu, -
Even voorstellen
door Freeman- 0 reacties
- 853 weergaven
Hallo allemaal, Ik ken Duken.nl al een tijdje maar ik heb me nog nooit geregistreerd. Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en wellicht mensen van informatie te kunnen voorzien. Vriendelijke groet, Freeman
Laatste reactie door Freeman, -
Voorsatellen
door Gast reinoudv- 1 reactie
- 853 weergaven
Hallo Mijn naam is reinoud ben 23 kom uit hengelo en ben dj bij een internerradio station mijn hoys zijn survival,en muziek/film
Laatste reactie door Thijs., -
Een nieuweling
door AatM- 2 reacties
- 852 weergaven
Hallo, ik heet AatM en ben nieuw hier. Geen idee wat ik kan verwachten. Ik ga het beleven.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 851 weergaven
Goeden avond dames en heren, Ik ben Dennis en heb veel positieven geluiden vernomen over Dukenpuntnl. en aangezien waar ik eerst actief was men dat heeft platgelegd(uitdeluchtis) . Zou ik graag kijken of ik hier me thuis kan voelen haha. Sowieso een goede 1ste indruk van het geheel:) groetjes RDH
even voorstellen
door simpele- 1 reactie
- 850 weergaven
hoi ik ben simpele ik hou van films en een goed boek heb 2 honden en een man ik ben al eerder lid geweest maar dat is al een tijd geleden
Laatste reactie door KianYu, -
hoi allemaal.....bij deze oek maar even anmelden mooi dat jimme der weer binne Groenten van Dolby
Voorstellen
door Pastafarian- 2 reacties
- 849 weergaven
Hoi, ik ben een pastafarian en ben nieuw op deze site. Ben geïnteresseerd in true crime story's En ben dus ook al een hele tijd opzoek naar de torrent van Costa del Crime
Laatste reactie door Pastafarian, -
hallo, ik ben nieuw hier. ik ben edmee71 en ik ga eens op mijn gemak rondkijken op deze site. Ik ben eerlijk gezegd lid geworden, daar ik op zoek was wat er met private-release was gebeurd. Helaas heb ik ontdekt dat de site verwijderd is. alvast bedankt dat ik hier mag zijn. groeten van Edmee71
Laatste reactie door Vampire Inspector,