Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
Hoi, ik ben majo.
door majo- 2 reacties
- 840 weergaven
Graag wil ik wat leren over windows 10
Laatste reactie door majo, -
- 3 reacties
- 836 weergaven
Hallo allemaal, Elvismarineteam is de naam. elvis en rock 'n ' roll fan!
Laatste reactie door Patricker, -
Hoi ik ben nieuw hier, mijn naam is Silvana. heb een vraagje kan je hier ook downloaden ook met ned ondertiteling? groetjes Silvana
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 1 reactie
- 835 weergaven
Goeden avond dames en heren, Ik ben Dennis en heb veel positieven geluiden vernomen over Dukenpuntnl. en aangezien waar ik eerst actief was men dat heeft platgelegd(uitdeluchtis) . Zou ik graag kijken of ik hier me thuis kan voelen haha. Sowieso een goede 1ste indruk van het geheel:) groetjes RDH
Laatste reactie door Duken, -
Voorsatellen
door Gast reinoudv- 1 reactie
- 835 weergaven
Hallo Mijn naam is reinoud ben 23 kom uit hengelo en ben dj bij een internerradio station mijn hoys zijn survival,en muziek/film
Laatste reactie door Thijs., -
nieuw hier
door Gast teceetje- 0 reacties
- 833 weergaven
hallo mijn naam is theo ben veel bezig met muziek en film en ben dus regelmatig op zoek naar covers en hoop die dus hier te vinden
-
Even voorstellen
door Freeman- 0 reacties
- 832 weergaven
Hallo allemaal, Ik ken Duken.nl al een tijdje maar ik heb me nog nooit geregistreerd. Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en wellicht mensen van informatie te kunnen voorzien. Vriendelijke groet, Freeman
Laatste reactie door Freeman, -
even voorstellen
door simpele- 1 reactie
- 831 weergaven
hoi ik ben simpele ik hou van films en een goed boek heb 2 honden en een man ik ben al eerder lid geweest maar dat is al een tijd geleden
Laatste reactie door KianYu, -
nieuw
door Gast john12- 1 reactie
- 831 weergaven
Hoi allemaal, ik ben een nieuwe hier en kijk al uit naar de leuke recencies. Ik ben john en kom uit het zuiden van het land.
Laatste reactie door Marciej123, -
Een nieuweling
door AatM- 2 reacties
- 830 weergaven
Hallo, ik heet AatM en ben nieuw hier. Geen idee wat ik kan verwachten. Ik ga het beleven.
Laatste reactie door Meh Meh, -
hoi allemaal.....bij deze oek maar even anmelden mooi dat jimme der weer binne Groenten van Dolby
FF voorstellen
door Gast biertje99- 2 reacties
- 825 weergaven
Hallo allemaal :zwaai: Ik ben vandaag lid geworden van deze site, ziet er mooi en professioneel uit. Mijn complimenten aan de makers. O0 Ben al een aantal jaren bezig op torrent sites, heb alle functies doorlopen van uploader tot beheerder. Wat me hiervan tegenviel was dat je een ieder achter zijn broek moest zitten om te delen wat ze hadden binnengehaald. > Ik combineerde dit met nieuwsgroepen, dit gaat niet alleen sneller maar je hebt ook geen gezeur van delen. Na het wegvallen van een aantal sites ben ik hier terecht gekomen, en hoop er heel wat weg te halen. Groet en veel plezier op deze site. :zwaai:
-
nieuw
door Gast kadilin- 1 reactie
- 823 weergaven
Op zoek naar informatie over downloaden fils min of meer onverwaht hier terechtgekomen. Ik hoop hier de juiste informatie te vinden.
Laatste reactie door Rikkert., -
Nieuw lid
door Gast Martin153- 1 reactie
- 823 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Martin153, 44 jaar en ga mij voor het eerst begeven in de wereld van het downloaden van films. Dat is in pricipe de bedoeling. Moet nog wel lukken allemaal. Hoop hier veel tips te vinden. Krijg net de eerste foutmelding al bij spotnet dus dat begint goed
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door doenja35- 0 reacties
- 822 weergaven
Dag, Ik ben Doenja en dol op lezen. Hoop hier veel leuke boekentips te vinden Groetjes
Laatste reactie door doenja35, -
- 2 reacties
- 822 weergaven
Goedemorgen, Ben nieuw op dit forum, heet Nico. Gevonden via google want ik heb een probleem en ik weet niet alles. Wie weet vind ik de oplossing en kan ik in de toekomst oplossingen aandragen in het forum. Nico
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 821 weergaven
hallo ben ultiemate ben een jonge man van 31 sinds zondag geworden mijn hobby's zijn vooral veel films kijken fietsen wandelen en foto's van de mooie natuur nemen ben nog alleen en woon nog steeds met mijn moeder maar hoop nie voor langs meer dat is een ander zaak haha ben benieuwd wat voor sites ik hier ga tegen komen
Nieuw hier
door karelc- 2 reacties
- 818 weergaven
Hoi ik ben karel 65 jaar hoop een leuke tjid hier te hebben
Laatste reactie door karelc, -
- 2 reacties
- 818 weergaven
hey mensen wil me effe vorstellen ben steven van tiel
Laatste reactie door Trizomu, -
hallo allemaal
door jack1960- 2 reacties
- 812 weergaven
Ik ben Jack, en hoop hier weer wat forums te vinden, nu army en ressurection gestopt zijn
Laatste reactie door jack1960, -
hallo
door thelady2006- 1 reactie
- 811 weergaven
hallo allemaal Mijn hobby is 3d films kijken is zo gaaf om te zien als je eenmaal zo een tv hebt,avatar blijft tot nu toe de mooiste 3d effecten hebben........en pc's herstellen...als ik de tijd heb. Misschien vind ik hier tips over 3d movies enz enz...... Groetjes diane
Even voorstellen
door Gast Miranda-b- 1 reactie
- 809 weergaven
Hoi ik ben Miranda en woon in het altijd even gezellige Westfriesland (Noord Holland). Downloaden op deze manier doe ik al een tijdje en actief zijn op een forum is mij ook niet vreemd, ben zelf een tijdje moderator geweest op een vrijetijdsforum. Oh en ik zocht naar de film van de smurfen en zo vond ik julie!
-
Hallo daar, Mijn naam is Saskia en ben vrij nieuw in het downloaden. Ik hoop hier eea te vinden waar ik mee verder kan. Mijn vragen zijn vast al een keer gesteld
Laatste reactie door Patricker, -
- 1 reactie
- 804 weergaven
hallo ik ben dream-worldz ben een downloader van torrents ik kom uit het natte belgie hobby zijn vooral films downloaden van de beste torrent sites
Laatste reactie door William1, -
Hallo Hopelijk vind ik hier wat meer info aangaande NZB's, vooral na het offline halen van een niet bij naam genoemde site die zeer populair was onder de downloaders... 😟
Laatste reactie door Yautja,