Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
voorstellen
door Sunny- 2 reacties
- 731 weergaven
Hi, Ben Sunny, kwam er achter dat mijn favo forum gesloten is op laste van Brein. Ik ben geen frequente usenet gebruiker maar mis nu wel de mogelijkheid iets te kunnen zoeken wat ik op dat moment nodig heb of wil. Toen kwam ik jullie tegen en dacht, ik meld me hier aan, wie weet vind ik weer een nieuw forum waar ik kan vinden wat ik zoek middels de makkelijke wegen, de basis beheers ik wel Ik ben geen techexpert en weet dan ook niet mijn weg te vinden via torrents of het buitenland en dan zelf aan de slag met subs en synchroniseren. Wie weet steek ik daar hier nog wat van op. Groet, Sunny
Laatste reactie door Sunny, -
- 1 reactie
- 730 weergaven
Hoi allemaal, ik ben Peter! Ik heb pas spotnet geinstalleerd en heb meteen een paar vragen waarvan ik hoop dat iemand daar antwoorden op kan geven. Komen ze : - ik heb een nieuwsgroep abonnement afgesloten bij TEAKNEWS. Heb ik niet meer nodig dan zo'n abonnement en spotnet om films te downloaden? - ben ik nog afhankelijk van de downloadsnelheid van ZIGGO (mijn internetprovider), of kan ik voor een abonnemet kiezen dat meer Mbit kan binnenhalen? Ziggo geeft maximaal 5Mbit - als ik één film aan het downloaden ben en ik een nieuwe spot wil opene, krijg ik steeds de boodschap dat ik het maximaal aantal vebindingen heb bereikt. Wat doe ik fout? Ik hoop dat iemand mij v…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
voorstellen
door sebas-8- 0 reacties
- 729 weergaven
Hoi ik ben sebastiaan, Mijn hobby's zijn voetballen, wielrennen en gamen. Ik heb 3 zussen en 0 broers. Ik ben dus de enige jongen thuis. Ik ben hier voornamelijk om te kijken hoe ik pro cycling manager kan downloaden. Dit is mij nog niet gelukt. Kan iemand mij daarnog bij helpen, want er is niemand meer echt actief op het forum. Bijvoorbaat dank, Sebastiaan
Laatste reactie door sebas-8, -
Hallo Hopelijk vind ik hier wat meer info aangaande NZB's, vooral na het offline halen van een niet bij naam genoemde site die zeer populair was onder de downloaders... 😟
Laatste reactie door Yautja, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van GamerLover101 GamerLover101: Hey allemaal! Ik ben GamerLover101 en ik ben net lid geworden van dit fantastische forum! Ik kom uit Utrecht en ben al een paar jaar een grote fan van gaming. Mijn interesse gaat vooral uit naar RPG’s en multiplayer games. Ik vind het heerlijk om samen met vrienden te spelen, maar ik speel ook regelmatig solo. Wat me vooral opvalt in de gamingwereld is hoe belangrijk gamer girls zijn. Ze brengen een unieke perspectief en diversiteit naar de gamingcommunity, en ik geloof echt dat dat het spelletjes maken nog beter maakt! Verder denk ik dat het belangrijk is dat alle gamers – ongeacht geslacht – zich welkom …
Laatste reactie door yihaa, -
Een nieuweling
door AatM- 2 reacties
- 725 weergaven
Hallo, ik heet AatM en ben nieuw hier. Geen idee wat ik kan verwachten. Ik ga het beleven.
Laatste reactie door Meh Meh, -
Nieuw Lid
door Everlast68- 1 reactie
- 724 weergaven
Ik ben evelast68 en ben wat deze site allemaal brengt. Ga is rondkijken en als je wat wil weten van mij..............Vraag maar raak. Groet Everlast68
Laatste reactie door marcov, -
Voorstellen
door peetie- 1 reactie
- 724 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Peetie en verwacht hier nog veel bij te leren. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 724 weergaven
Hallo iedereen, Ik woon in België-Oost Vlaanderen. Ik heb net opnieuw Kodi op ijn mac book air geïnstalleerd, ben weer eens benieuwd.
Even voorstellen, nieuw hier als lid, vaker geweest als gast, actief op allerhande nzb-sites, alleen zijn die nu allemaal op een paar na uit de lucht, dus om toch bij te blijven nu hier .... Downloadvoorkeur gaat uit naar series, films en muziek. Ben ook één van die gekken die de spelletjes in de huiskamer leuk vinden 😀
Laatste reactie door Consult, -
even voorstellen
door john21- 0 reacties
- 723 weergaven
hallo. ik ben john en hou van nederlandstalige muziek ben getrouwd met rina en heb 2 kinderen (28 en 25) tevens hou ik ook van tuinieren. groet john
Laatste reactie door john21, -
- 1 reactie
- 718 weergaven
hi, ik ben spidey63, uit heemskerk en blij met deze site, top.
Laatste reactie door Pctje, -
Even voorstellen
door Mir1970- 0 reacties
- 718 weergaven
Hallo, ik ben Mirjam en ik ben 42 jaar oud en ik hoop hier wat informatie over downloaden en dergelijke te vinden.
Laatste reactie door Mir1970, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
Hai, Ook ik ben nieuw hier , de wintermaanden zijn weer begonnen dus tijd voor leuke fims die ik hier hoop te vinden , groet Sannie
Laatste reactie door rullens4, -
Hallo
door Gast Madman81- 1 reactie
- 715 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Madman, ik ben een fan van alle soorten games en ook een hele grote film liefhebber. Grtz Madman
Laatste reactie door Maartenn, -
even voorstellen
door muji- 1 reactie
- 713 weergaven
ik ben muji getrouwd en 2 kids 1 hond en 5 katten woon in het Brabantse land M.Vr Gr muji
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben weer nieuw hier. Heel lang geleden al eens aangemeld. Ik ben "krevatinakis" en al een tijdje bezig in torrent-land. Groeten aan Reneetje1969.
Laatste reactie door krevatinakis, -
- 1 reactie
- 707 weergaven
Hallo, ik ben Majanka, 60 jaar, getrouwd, heb 2 zoons en ben van beroep secretaresse. Ik heb zojuist Spotnet geïnstalleerd. Ik ben een beetje een digibeet dus heb waarschijnlijk massa's vragen. Hopelijk staan de antwoorden al voor me klaar want ik ben vast niet de enige beginner. Maar wie weet loopt het allemaal vanzelf want met gezond verstand kom je ook al een heel eind. Voor het geval ik jullie hulp een keer nodig heb, alvast bedankt!
Laatste reactie door Glenneke1996, -
ff voorstellen
door bertderat- 0 reacties
- 706 weergaven
allen een goeiendag. ik ben afgestudeert voor informatica en programmeren en internetten is mijn hobby. Ik hoop hier veel download tips te vinden...
Laatste reactie door bertderat, -
Ello hello
door Aphro- 1 reactie
- 701 weergaven
Ik kwam hier toevallig door google van het opzoeken als kingsplace al terug online was. Door jullie weet ik nu dat de naam veranderd is. En het ziet er hier zeer intressant uit Grts Aphro
FF voorstellen
door draak49- 1 reactie
- 696 weergaven
Hallo, Mijn naam is draak49(gait) en ik ben gehuwd en heb drie dochters mijn hobby's zijn computeren software muziek en films. mvg Draak49
Laatste reactie door Zombymario, -
Even Voorstellen
door BaoLuo- 1 reactie
- 696 weergaven
Mijn schermnaam BaoLuo zegt iets over mijn interesse in Chinees. Ik ben een trouw (en loyaal) forumbezoeker van zowel Nederlandse als Engelstalige forums. Hopelijk kan ik hier een bijdrage leveren.
Laatste reactie door William1, -
Hallo allen
door Swaen- 0 reacties
- 694 weergaven
Hallo allen ik ben nieuw in deze omgeving en zal mij eerst goed rondkijken en later wel zelf gaan plaatsen. groet P
Laatste reactie door Swaen, -
Ik ben Ruud, 55, en heb een probleem. Zodoende ben ik ook hier terechtgekomen en vind dit een goed en duidelijk forum. Ik ben nu in het bezit van een asus O!play mini plus mediaplayer. Deze ondersteunt srt files bij mkv films in 3d alleen als je de tv( samsung 6200) in halfsbs 3d mode zet raakt de ondertiteling in de war en laat de linkerhelft van de subs rechts zien en omgekeerd. Wat is hieraan te doen?
Laatste reactie door ruudeuro, -
- 1 reactie
- 692 weergaven
Beste allen, Als eenvoudige spotnet-gebruiker regelmatig op google naar meer informatie gezocht over het gebruik van spotnet. Duken.nl was daarbij zeer gebruiksvriendelijk en heeft handige instructiefilmpjes (waar af en toe tijdens het praten op de video geboerd wordt :-). Omdat ik nog wat "verdiepingsvragen" heb, toch maar even een login aangemaakt voor het forum hier. Beschrijf mezelf als een mannelijke amateur-downloader van 35 jaren jong die erg breed geïnteresseerd is in muziek en af een filmpje kijken erg leuk vindt! Groet, Mattijs
Laatste reactie door Duken,