Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal! Ik ben Yentl and ik ben 16! Haha. Ik...uh...heb 5 honden....2 vinken... 1 konijn....Uhh. Ik hou van mango's en lasagna. (uiteraard niet samen) Pff, wat kan ik nog meer zeggen!? Ik hou van NES en ps2 en ja...dat is het denk ik wel. : P Groetels!
Laatste reactie door Deeeemy, -
Zoals velen, ben nieuw (in zekere zin)
door Gast Celahir- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoi. Ben benieuwd of ik geen irritante popups krijg nu ik me eenmaal geregistreerd heb. Enfin, leuk er te mogen zijn. Ik ben Ferry uit Utrecht, lijkt me wel voldoende. Groetjes!
-
zondagmorgen héél vroeg, ff voorstellen
door Gast cactusnaald- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo mensen, Zocht een site waar ik iets wijzer dacht te worden over hoe te downloaden van het net naar u-torrent. Sommige zullen denken; ''dat kan toch iedereen''? Misschien hebben die nog gelijk ook, maar voor mij blijft 't tobben geblazen. Volgens mij heb ik een goede keuze gemaakt met deze site. De toekomst zal het leren. Mijn naam is gewoon Jan, maar cactusnaald mag ook. nou ja, blij dat ik er ben en we spreken elkaar nog wel hoop ik. grt Jan
Laatste reactie door maxim130, -
- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi hoi, ik zonnetje112 kom hier mijn zonnestralen laten schijnen. Hoop mooie films en muziek tegen te komen
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Goedenavond allemaal, Mijn naam is Zyra en download al behoorlijk veel via spotnet. Regelmatig probeer ik eens een andere payserver uit die voordelig lijkt te wezen en tot nu toe pakt dit eigenlijk wel altijd positief uit. Ik download echt van alles, van films en series, spelletjes voor de wii en de psp maar ook programma's, windows versies etc. Ik heb een opleiding gevolgd in de ICT en heb jaren lang geholpen op een vrijwillige computer helpdesk waar soms de raarste problemen voorbij kwamen. Echter ben ik hier al weer een poosje uit en ben ik niet meer op de hoogte van alles wat nieuw op de markt is. Door mijn gezondheid speel ik veel spelletjes maar bouw en onderhoud ik…
Laatste reactie door TamSz,